Poster |
Message |
Olds |
küsimus kickdown`i kohta
Mure järgmine. Tegelisin karburaatori häälestamisega ja millegi pärast avasin ka kickdown`i hooba kinnitava mutri- see liikus oma kohalt paigast. Ei mäleta enam täpset kohta, kus ta asus Ja vana kinnitusjälge pole ka hästi näha. Püüan siis seletada kuidas sõites asi toimis/toimib
Vanasti (stripil proovides)- esimene käik...pöörded u.5000 ja teine käik...pöörded u. 5500 ja kolmas käik.
Nüüd(stripil proovides)- esimene käik...pöörded üle 5000 ja käiguvahetust ei toimu. Kui gaasi vabastan, siis vahetab teisele.
Kui aga sõita rahulikult. Esimene käik...teine käik (vahetab ilusasti) ning kui siis gaasi lajatada, vahetab esimesele ära kuid teisele vahetab jällegi ainult gaasi järele andes.
Infoks veel niipalju, et kickdown ei toimi trossiga vaid selleks on hoob, mis on ühendatud gaasihoovaga karburaatori küljes ja kontramutter, millega saab hoova pikkuskäiku muuta.(kickdown`i hooval on sees soon, milles liigub gaasi hoob ja kui gaasihoob jõuab kontramutrini, siis haarab ta kickdown`i hoova kaasa) Mõni inimene arvas, et kickdowni hoob peaks olema võimalikult lähedal (pingul) gaasihoovale...et nii kui puutud gaasipedaali nii haarab gaasihoob kaasa ka kickdown`i hoova. Mina aga mäletan, et ta ei olnud täitsa vastas vaid u.1,5-2cm kaugusel.
Igatahes olen hädas. Ehk aitate oma nõuannetega?
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
27.04.2004 at 07:38 |
Last edited 27.04.2004 at 07:40 by Olds
|
gets |
küsimus kickdown`i kohta
Lase lõdvemaks. Lase niikaua järgi, kui pedal põhjas sõites vahetab käiku seal, kus sulle meeldib. Mul Capricel oli päris lõtv, kui kõik torud olid karpal lahti tõmbas kastitrossi üsna natuke algasendist kõrvale. |
27.04.2004 at 08:17 |
|
Olds |
küsimus kickdown`i kohta
Ühesõnaga selle kickdown`i hoova peaks ta tõmbama taha kui gaasipedaal on jõudmas lõppu. Saan ma õigesti aru?
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
27.04.2004 at 08:44 |
|
Ras |
küsimus kickdown`i kohta
sa proovi seda trossi nihutada nii siia ja sinna. samas käi ja proovi kuidas käiguvahetus on kui meeldib ongi asi korras.selliseid asju ei saa internetis paika panna!!! |
27.04.2004 at 08:53 |
|
Olds |
küsimus kickdown`i kohta
seda küll jah kuid soovin teada printsiipi. Kui on pingul, siis...kui on lõdvem, siis....?
Rasmus- ma ju mainisin, et tegemist pole trossiga
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
27.04.2004 at 08:58 |
|
jaanus |
küsimus kickdown`i kohta
quote: Olds: Ühesõnaga selle kickdown`i hoova peaks ta tõmbama taha kui gaasipedaal on jõudmas lõppu. Saan ma õigesti aru?
Mitte päris nii. 904 ei ole küll tuttav, kuid üldiselt juhitakse sellise hoovastiku või trossiga nö throttle valve vastusurvet.
Vaata seda asja niipidi (populaarteaduslik jutt): kastis on üks silinder, kus liigub sees klapp. Silindris on mõned augud, kust kastiõli pääseb teatud ahelatesse, et käik vahetuks. Vastavalt kardaani pöörlemise kiirusele on sellele klapile avaldatav rõhk suurem ning kui klapp on surutud õlirõhuga mingisse teatud asendisse, siis vahetub ka käik.
Selle kickdown/throttle-valve kaabli abil avaldatakse aga sellele klapile vastupidist survet, st. mida rohkem pedaali vajutad, seda suurem on vastusurve eelpool nimetatud klapile ja klapi viimiseks käiguvahetuse asendisse peab olema kastiõli poolt avaldatav rõhk ka suurem. |
27.04.2004 at 08:58 |
|
vvt |
küsimus kickdown`i kohta
Kickdowni EI TOHI meelevaldselt kruttida. Seda eriti kastidel TH-700 ning AOD......viimastel on käsiraamatus päris keeruline protseduur paika panemiseks ning seda tehakse mitte tunde vaid manomeetri järgi. AOD TV (throttle valve) surve on ette antud +/- 1 psi.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
27.04.2004 at 09:04 |
|
Olds |
küsimus kickdown`i kohta
vvt-Kas Sinu raamat ehk annab ka infi minu kasti kickdowni reguleerimise jaoks?
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
27.04.2004 at 09:11 |
|
jaanus |
küsimus kickdown`i kohta
Olds, sobra pisut siin - http://www1.autozone.com/servlet/UiBroker?UseCase=RG001&UserAction=beginRepairGuide
Vaatasin, et seal on erinevat mopari kastide kohast infi, k.a. Throttle Kickdown Rod Adjustment infi. |
27.04.2004 at 09:23 |
|
vvt |
küsimus kickdown`i kohta
Kommentaari tingisid Chevy omanike õpetussõnad, mis natuke vastuollu ettenähtuga läksid. Raamatuid pole mul enam ammu, on vaid see, mis mällu löödud
Selle kasti kohta on olemas väga head ATSG remondiraamatud, maksavad 700 kr ringis ning mida saab tellida igast USA autode või automaatkastidega tegelevast tallist. Samamoodi peaks need olema ka kõigil tegijatel olmas. Mopari rwd on kahjuks nii harv teema, et mälus revideerimine tulemusi ei anna
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
27.04.2004 at 09:28 |
|
Olds |
küsimus kickdown`i kohta
vvt ok
Jaanus- kust täpsemalt Sa kickdowni kohta lugesid...?
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
27.04.2004 at 10:18 |
Last edited 27.04.2004 at 10:35 by Olds
|
gets |
küsimus kickdown`i kohta
quote: vvt: Kickdowni EI TOHI meelevaldselt kruttida.
Hm, tea, kas ma pean kah asja kuskile regulli viima... Eelmisel suvel sai seda käiguvahetust natuke krutitud, et kompenseerida karpa jamasid. Aga ise mingeid kõrvalnähtusid küll ei täheldanud sellel paaril kuul, kui käik oli reguleeritud kõrgemate pöörete peal vahetama. Töötas samamoodi nagu varem ja tegu omateada just th700 kastiga. Ja kui mälu ei peta, siis oli see kickdowni tross eelmise omaniku poolt nagunii mingite suva seibidega paika sätitud. |
27.04.2004 at 10:42 |
Last edited 27.04.2004 at 10:44 by gets
|
Olds |
küsimus kickdown`i kohta
Sellist teibi ja seibi parandust kohtab siin Eestimaa parandatud autode hulgas palju jah
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
27.04.2004 at 10:46 |
|
Indrek |
küsimus kickdown`i kohta
Kunagi sai oma endisel Vettel seda trossi samuti suht suvaliselt reguleeritud (TH700), kuni Ats kogu süsteemi maha ühendas ja kickdowni ära kaotas. Minu meelest oli tegu ühe väga halva ja ohtliku asjaga, tänu millele ma sattusin mitu korda avariiohtlikku olukorda, eriti kui sai kuskil kurvides vedrustust reguleerimas ja siis kurvi keskel sekkub mingi nõme automaatika, oleks mitu korda teelt välja lennanud ning seda otsust, et kogu see kickdown ära kaotada oli väga hea otsus. |
27.04.2004 at 10:54 |
Last edited 27.04.2004 at 10:54 by Indrek
|
Olds |
küsimus kickdown`i kohta
Ei aitäh. Kickdown`i ma küll mitte mingil juhul ära ei kavatse kaotada
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
27.04.2004 at 11:01 |
|
BENBEN |
küsimus kickdown`i kohta
Maverick'ul on kah see kikkdaun hoovastikuga, pole näppinud, toimib hästi. kas selle pealt snitti vötta ei anna?
kunagi sai automaadiga mersul seda trossi suvaliselt näpitud kuni kaigud jäid kinni, igavene n... oli ei saanudki enam korralikult tööle...ära suvaliselt kull näpi...
____________________________
Ford Maverick`75(Filmiauto:) "Soovide puu", "Free Range")
PerTronix, Doug Headers, JBA Exhaust, H-D exhaust systems, Cambertire dealer.
Ask for price!
www.benben.ee |
27.04.2004 at 11:03 |
|
Olds |
küsimus kickdown`i kohta
BENBEN- kus kandis seal hooval sinul kickdowni kontramutter asetseb?Kas ta on vastu gaasihooba või on seal vahe sees? Ning kui on, siis u. kui palju? (loogiliselt võttes peab seal olema vahe...)
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
27.04.2004 at 11:05 |
|
BENBEN |
küsimus kickdown`i kohta
Tegelikult on peale vaadates lihtne, gaasipedaali hoob haarab täisgaasiga kaasa käigukasti mineva hoova, kummalgi hooval on omad piirajad ja värgid + täpsed augud kus peab hoob fikseeritud olema. Sul nagu ma aru sain mingit fikseerimist ei ole paika pandud. kui Sa äkki selle hoovastiku kallal väga palju lahti kinni kruttimisi teostanud pole, äkki onnestub ikka näha mingeid jälgi, vastu tugevat valgust vaadates...
auto juurde j6an alles öhtu poole.
____________________________
Ford Maverick`75(Filmiauto:) "Soovide puu", "Free Range")
PerTronix, Doug Headers, JBA Exhaust, H-D exhaust systems, Cambertire dealer.
Ask for price!
www.benben.ee |
27.04.2004 at 11:15 |
|
Olds |
küsimus kickdown`i kohta
No olen neid jälgi ka taga ajanud kuid see jälg, mis sealt õrnalt paistab ei ole ikka see õige koht. Proovisin selle vana jälje järgi paika panna kuid ennem oli parem...palju parem
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
27.04.2004 at 11:25 |
|
BENBEN |
küsimus kickdown`i kohta
Proovin öhtuks pildid panna, kuda Mav'il need hoovad jooksevad. ehk on miskit...
____________________________
Ford Maverick`75(Filmiauto:) "Soovide puu", "Free Range")
PerTronix, Doug Headers, JBA Exhaust, H-D exhaust systems, Cambertire dealer.
Ask for price!
www.benben.ee |
27.04.2004 at 11:33 |
|
Olds |
küsimus kickdown`i kohta
BENBEN- tänan. Kui viitsid, siis võid ju panna aga ära sellepärast nüüd ekstra küll "võimlema" hakka
BTW. Sain Jyrki käest vajaliku info
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
27.04.2004 at 11:38 |
|
Olds |
küsimus kickdown`i kohta
Sain nüüd kickdown`i paika!
Ja mis veel- tavaliselt kui midagi auto juures ei tööta on see kurb uudis, aga tänane öö oli rahulik uni kuna eile Max`iga kapotiall olles, tegi Max avastuse, et minu 750cfm Holley karpal ei tööta kaks suuremat lõõri, mis peaksid vaakumiga avanema gaasi lisades. Seega toimis asi momendil väiksemate lõõride peal, ehk siis- hetkel kahelõõriline karbuss
Täna siis võtan karpa lahti...uurime, miks täpselt ei tööta ja mis oleks vaja asendada ning siis remoma.
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
28.04.2004 at 07:20 |
Last edited 28.04.2004 at 09:16 by Olds
|
jyrki |
küsimus kickdown`i kohta
The vacuum secondaries open pretty slowly; if rewing the engine in neutral you can't usually see them to begin to open. An easy way to check weather they realy work or not is to install a paper clip to the diaphgram rod just below the vacuum houing and do a test drive. If the paperclip has slided down on the rod, then the secondaries have opened. From the factory, the universal Holley carburators have been adjusted to work almost in any engines, so tehy are on the "safe" side. For maximum perofrmance about the best investment one can do is to buy a quick change cover kit (holley#20-59)and an assortment of secondary springs (holley#20-13), they shouldn't be very expensive. Here you can see the opening rates for the different springs: http://www.holley.com/HiOctn/ProdLine/Products/FMS/FMSCA/20-13.html
The stock spring is the "plain" one, usually you can install a white or yellow spring without any other changes and the effect in most cases is very noticable. By playing with the accelrator pump cam & nozzles you can use an even lighter spring. There is a small orfice and a ball in teh housings air channel, and they should be kept there. Their purpose is to not let the secondaries open too quickly, ie prevent bogging. If you remove teh ball you get a way quicker reaction, but it may start bogging in some cases. With the ball in place the carb feels a lot softer, but performance wise at the track it doesn't care; it's just as quick or quicker although "seat of the pants" feeling may tell different results. If you really want a carb that open all the throttles immediately, then go with a double pumper. |
28.04.2004 at 09:41 |
|
vvt |
küsimus kickdown`i kohta
Rahvas räägib ja Holley kapsas kirjutab, et vaakum-secondary ei pidada performantsiks hää olema. Rohkem ökonoomsust, emissioni ning sujuvust silmas peetud on.
Niiet viska see vaakum minema, kindlasti on mingi kit ka olemas selle mehhaaniliseks tegemiseks ning aseta ikka karpa alla väike plaat, kus bensiini ja teatud gaasi piserdatakse
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
28.04.2004 at 09:58 |
|
jyrki |
küsimus kickdown`i kohta
All the 60's musclecars had vacuum secondary carburators; looking at the ET's they run in stock or Super Stock they can be made to work decently.
SOme years ago we had a modified 3310 vacuum (930 cfm) in the Valiant and compared it with a 1050 dominator at the track; there was less than 0.1 second difference, but the difference in the driveability, fuel consumption etc. was far greater for the 3310's advance. |
28.04.2004 at 10:50 |
|