Poster |
Message |
foke |
383 on valmimas :-)
Raske on erutust varjata, masin võttis hääle sisse
Esmane mulje lubab loota ka sel hooajal tänavasõidu kõlblikku tühikäiku. Victor Jr. #2925 kõrge sisselase toimib ka alla 1000 rpm hästi ja seda isegi koos 2" spaceriga!
Eelmine hooaeg oli probleeme sisselaske kollektori pidama saamisega, loodan abi Fel-Pro Racing sarjast.
Auto on läbi teinud nüüdseks ka visuaalse uuenduskuuri - kere sai üksipulgi üle keevitatud, venitatud, sirgeks aetud, värvitud. Üle auto jookseb eest taha välja nn. stripeing ehk kaks valget triipu (pilte veel pole)
Kaalusäästu eesmärgil on nüüd autol Harwoodi plastkapott, mis splintidel kinnitub ja tervenisti pealt eemaldatav on. Samuti lobusin konditsioneerist, see muide toimis
Mootori "elamist" rahustavad polüuretaan puksid. Ka sisu olen veidi kõpitsenud - uus põrandakate, uued Sparco esiistmed, tagaistmed Sparco riidega kaetud, polstrid värvisin tumedaks.. Kogu eluks vajalik juhtmestik on uus, värsket õhku hingame nüüd õuest otse...
selle all püüab möödunud hooaja 600-Holley asemel küttesegu ette valmistada Carter 750 CFM
esmapilgul lööb Mr.Gasketi elektriline veepumbaajam (mis paigaldatud stripil hobujõudude säästmiseks ja sõitudevaheliseks jahutamiseks) piisavalt survet ka pikaajalise käitamise tarvis nt maantesõidul (minul pöörded ca 3000 lähedal)
Käiguvahetusel abiks B&M Megashifter
Tehtud on veel palju pisiasju, nagu näiteks jahutusventilaatori elektroonika, uus kojamehemootor, aku viidud taha, uued uksehinged, uus esiklaas, uued Sparco turvavööd jne,
Loodetavasti on auto esimeseks katsumuseks ka võistlusseadesse jõudmas - installeerimist vajavad veel poolraamide ühendused (SFC), samuti on Flowtechi torukollektoritel Y-pipe 2,5", mis FlowMasteri ülejäänud 3"-se torustiku ees nagu pudelikael hingamist takistab - ka see viga saab lähiajal parandatud
Need olid siis selletalvised muudatused, näis, kas ka stripiajale värskendavalt mõjuvad:P
Oodata ei ole jäänud kaua...
Gentlemen, Start Your Engines!
|
29.04.2004 at 14:54 |
Last edited 29.04.2004 at 15:15 by foke
|
hents99 |
383 on valmimas :-)
edu sulle tulevaseks hooajaks.
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas. |
29.04.2004 at 15:01 |
|
Sarv |
383 on valmimas :-)
|
29.04.2004 at 15:15 |
|
smallstang |
383 on valmimas :-)
Nägin masinat kui stangile lambdat otsisin.
Masinaga kõvasti vaeva nähtud, 2 valget triipu annavd välimusele palju juurde. Edu hooajaks!
____________________________
1 3 5
|_|_|
| | |
24 R
Mustang LX'87,5.0 HO & LX'89 2.3 R4 |
29.04.2004 at 15:30 |
|
diesel |
383 on valmimas :-)
sel ajal kui mõned niisama märgi unenägusid näevad, teevad teised mehed tublit tööd. au ja kiitus! |
29.04.2004 at 17:01 |
|
foke |
383 on valmimas :-)
nüüd siis meeldetuletus, ära hõiska enne...
Tühikäik on küll eeskujulik, aga gaasi anda ei saa, suur auk on kohe sees... kui aga vaikselt pöördesse meelitada, siis toimib juba korralikult. Jama on isegi ilma sõitmata, kui vedu taga, siis asi veel hullem
homme proovin:
- jagajakaane teise panna, see võib olla väsinud ning säde koormat tõstes jääb nõrgaks;
- teist karburaatorit, BB düüsidega Carterit, mis mul ka eelmine hooaeg peal käis ja toimis;
- 2" spacer ära võtta ja seeläbi sisselaske kõrgust vähendada
Kas kellelgi on ideid? |
29.04.2004 at 21:16 |
|
gets |
383 on valmimas :-)
Julgen vist vabalt soovitada karpale düüsi/nõelakitti, saad asja jooksma |
29.04.2004 at 22:26 |
|
foke |
383 on valmimas :-)
esimesed düüsid tuleb homme proovida järk-järgult suuremate vastu vahetada, ma vist saan ka komplekti, aga on Sul komplekt muidu? |
29.04.2004 at 22:29 |
|
vvt |
383 on valmimas :-)
Kui sul on vaja peadüüside kompelekti, siis mul on üks ülearu. Nimega Holley jet assortment kit - 500 raha eest oleks Sinu, muidu poles 1000 kandis. Asi uus ja pakendis.
Edit: 051 63 084
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
30.04.2004 at 07:23 |
Last edited 30.04.2004 at 07:26 by vvt
|
Vanaisa Moderator |
383 on valmimas :-)
Tubli töö!!! Ootan juba põnevusega võistlusi!
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
30.04.2004 at 07:28 |
|
Olds |
383 on valmimas :-)
Veepump Sul sama, mis minu Dodge`l
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
30.04.2004 at 08:44 |
|
vvt |
383 on valmimas :-)
Soovituslik oleks ju sellise raha kulutamise juures panna ka üks 150 hp NOS kit, siis tõendad Eestis Pärtlile, et 11 sekundisse saab sõita ka väikemootoriga. Raha on Sul uhkelt läinud....
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
30.04.2004 at 08:46 |
|
foke |
383 on valmimas :-)
Olen mõelnud.
See on ilmselt ka ainuke mõistlik variant minu sbc veerandmiili aja parandamiseks. Nitro install on suht odav ja minu mootor kannatab ehk 100-150 jõudu ka välja - surveaste on 10,0, forged sees. Samas tänane soov on vabalthingavana võtta, mis võtta annab
Praegune 230/236 nukk on samuti sammuke-paar madalam kui stripil võiks olla, rääkimata nookuritest-tõukuritest (1,5 ja ilma igasuguste veerevate osadeta kärakad), ning kaaned ju tehase malmid endiselt (!). Intake on ostetud perspektiivitundega V.Jr 23* kaante tarvis, need aga muudavad tänavasõidu suht ebamugavaks oma 3500 rpm power bang'iga. Samuti, mis seal salata, maksab nukakomplekt koos kaantega ca 50 000.- Ega kahepoldi plokk ja täpselt (loe: soomes käimata) tasakaalustamata väntgi rõõmustav faktor pole. Sestap pöördeid üle 6000 palju ei julge lasta, eelmine aasta sai siiski MSD boksi 6500 kivi pandud ja mõned korrad see ka rakendama sunnitud... nii ei tohiks
Aga NOSi paigaldusel on iva olemas, Sinuga täitsa päri Esialgu vaatan, mis ajad praegu tulevad, äkki on ka vabalthingavana võimalik 11-te ligi jõuda, iseasi, mis see maksma läheb! Kindlasti ei suuda seda praegune mootor, hea, kui möödunudaastase 12,7 üle sõidan.
Ise mõtlesin järgmise sammuna turbiini stalli tõsta, hetkel B&M Tork Master 2000 (stall 1900-2100). Ideaalne oleks 2 matsu kõrgem võtta, aga siis taaskord vana tuntud kompromiss tänav vs. strip saab ebaõiglase lahenduse. Karta on, et tuleb Nitrous Holeshot seeria 2400 valida, mis tehase andmeil stall speed'ks 2300-2500 annab, minu nõrga mootoriga ilmselt siis pigem 2300 poole..
Elame näeme!
|
30.04.2004 at 09:27 |
Last edited 10.05.2004 at 14:32 by foke
|
foke |
383 on valmimas :-)
Mõned klõpsud kah, Tänan Antit
http://www.dada.ee/kliendid/383/
|
30.04.2004 at 10:05 |
|
vvt |
383 on valmimas :-)
Välimuse poolest oleks nüüd ühed valuveljed nagu rusikas silmaauku. Kui juba rahast rääkida
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
30.04.2004 at 10:08 |
|
Joel |
383 on valmimas :-)
Kas sa Firebirdi nina ei taha panna autole? Jahutus on tollel küll tiba kehvem, aga midagi hullu ei tohiks olla. Camaro saba oleks ka optsioon, kuid kuna kurjemad USA autod kipuvad Eestis Camarod olema, siis oleks ju originaalne, kui see oleks Firebird. Selline Camabird on IMHO vähe kahtlane. Või ongi see eesmärk? |
30.04.2004 at 10:25 |
|
madis |
383 on valmimas :-)
IMHO välimuse poolest on praegused veljed 10 punkti, ehtne muskel. |
30.04.2004 at 10:28 |
|
foke |
383 on valmimas :-)
Tänan, ei soovi .See auto juba on kord selline ja las siis olla. Autost on saanud täisväärtuslik pereliige ja kas Sina peaks oma lähikondlast, kellel on nt tehisjalg, kahtlaseks?
Nothing personal |
30.04.2004 at 10:31 |
Last edited 30.04.2004 at 10:33 by foke
|
margus61 |
383 on valmimas :-)
Carteri (ju siis ka muude) timmimisel on lisaks düüside-nõelte kitile kõvasti kasuks lambdanäidik. Paras kobamine on muidu.
Aga velg on igati õige, jõudu sulle. |
30.04.2004 at 10:45 |
|
fire83 |
383 on valmimas :-)
OT: Millal see pilt tehti? Mu vana Fire ka seal tagaplaanil, huvitab, et mis seisus asi on, sest kui viimati vaatamas käisin seisis sama koha peal
____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird |
30.04.2004 at 10:58 |
|
hellraiser |
383 on valmimas :-)
quote: vvt:Välimuse poolest oleks nüüd ühed valuveljed nagu rusikas silmaauku. Kui juba rahast rääkida
IMHO on sellised veljed just sellele autole ilusad. Valuvelg rikuks asja ära.
____________________________
Porsche 911 Turbo '01
Porsche 951 '86 - Müüdud
Porsche 944 '83 - Müüdud |
30.04.2004 at 11:02 |
|
vvt |
383 on valmimas :-)
Disclamer. Alljärgnev jutt on kirjutaja isiklik arvamus, mis ei esinda ühegi kodaniku ühenduse huve ning kirjutaja ei võta vastutust selle eest, kui lugeja end puudutatuna tunneb.
Poindi juurde: IMVHO sobivad kroomveljed 1. või 2- gen autole. 3-nda disain tuleb juba sellest ajastust, kus kroom moes ei olnud ja seetõttu ei sobi muu disainiga
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
30.04.2004 at 11:07 |
|
hents99 |
383 on valmimas :-)
quote: vvt: Poindi juurde: IMVHO sobivad kroomveljed 1. või 2- gen autole. 3-nda disain tuleb juba sellest ajastust, kus kroom moes ei olnud ja seetõttu ei sobi muu disainiga
minu arvates sobib kroomvelg igale autole hästi
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas. |
30.04.2004 at 13:39 |
|
Sebastien |
383 on valmimas :-)
Töö kiidab tegijat!!! Väga kena ja veljed sobivad väga hästi selle Auto juurde. |
30.04.2004 at 13:52 |
|
Astro SS |
383 on valmimas :-)
+ 125 hp NOS oleks saadaval
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
30.04.2004 at 16:02 |
|