Poster |
Message |
peep Moderator |
Open Track Sauga ringrajal 15.05.2004
Selle aasta esimene Open Track üritus toimub Sauga ringrajal 15 mail ligikaudse algusega kell 12.00 ja lõpuga kell 17.00.
Üritus on kavandatud kuni 30-le osalejale. Osalemine toimub eelregistreerimise alusel, registreerumiseks tuleb saata mail aadressile peepp_at_tqhq.ee.
Mailis peavad sisalduma alljärgnevad andmed:
- Osaleja ees- ja perekonnanimi
- nick foorumis (kui on).
- Auto mark ja mudel
- vl. aasta
- reg. nr.
- kasutatav rehvitüüp: S- spetsiaal, T-tänava.
Vastuseks saadan a/a numbri, kuhu tuleb tasuda osalemistasu 300 krooni. Registreerumine loetakse toimunuks ja osalejale on koht garanteeritud peale osalemistasu laekumist. Kuna soovijaid on alati olnud rohkem, kui kohti, siis soovitav on aegsasti otsustada/tegutseda.
Üritusel on elektrooniline ajavõtt, tulemused avaldatakse kohapeal ja hiljem tqhq foorumis.
Osaleda võivad kõik huvilised, kes tasuvad osalemismaksu ja nõustuvad ürituse reeglitega, mis on allpool ära toodud.
15.05 päevakava
Ühine väljasõit Tallinnast Pärnu poole toimub kell 10.00 Laagri Maksi parklast. Kes ei soovi ühises kolonnis sõita, või ei jõua nii vara, võib loomulikult iseseisvalt kohale veereda - kellapeale tulek ei ole oluline. Kui Pärnusse jõuame, siis kõigepealt toimub telgi püstitamine ja ajavõtuseadmete ülespanek. Seniks pargivad kõik osalejad oma autod boksitee servale, need kes ei osale, jätavad oma autod kaugemale. Rajal sõitmist sel ajal ei toimu ! Osalejate autodele märgitakse numbrid, et saaks ajavõttu korraldada.
Kui telk püsti ja numbrid autodel, toimub osalejate koosolek telgi juures. Kõikide rajale minejate osalemine on kohustuslik !
Lühijuhend osavõtjatele:
1. Kiiver kohustuslik, ilma kindlasti rajale ei lasta ! Turvavöö peab olema kinnitatud ! Kui autos on kaassõitja(d), peab ka tema kiivrit kasutama.
2. Boksipiirkonnas on kiirusepiirang 10 kmh.
3. Stardijärjekord. Vältimaks möödasõite rajal ja seeläbi ohuolukordade tekkimist ning andmaks võimalust kõigile rahulikult oma sõitu sõita, moodustame rajale pääsemiseks kaks järjekorda. Vasakpoolses järjekorras on aeglasemad autod ja/või väiksema sõidukogemusega juhid ning parempoolses järjekorras kiiremad/võimsamad autod ja/või kogenud juhid. Järjekorra valik on osaleja enda otsustada, sujuv ja ohutu sõit rajal on ju kõigi huvides. Rajale lastakse gruppe kas kordamööda või siis proportsioonis eri järjekordade pikkusega.
4. Sõit. Sõidetakse üks soojendusring, seejärel 5 kiiret ringi, viimase ringi lõppedes lehvitatakse finishilippu, millele järgneb jahutusring koos mahasõiduga boksi. Finish antakse kõigile peale esimese auto 5 ringi läbimist, olenemata selleks hetkeks läbitud ringide arvust. Peale finishilippu tuleb kindlasti rajalt maha tulla.
5. Rajalt väljasõit. Kui murule satud, siis tuled sealt vaikselt rajale tagasi - muidu tuleb hunnik sodi rajale kaasa. Soovitav on mullaste ratastega esialgu sõita veidike (3-4 sek) ideaaltrajektoori kõrval.
6. Möödasõit. Tahavaatepeeglit peab jälgima!
Aeglasem auto - ära tee mingeid järske manöövreid. Taga sõitva kiirema auto möödalaskmiseks hoia paremale rajapoolele, näidates samaaegselt parempoolset suunatuld.
Kiirem auto - enne mööda ei lähe, kui oled kindel, et aeglasem on su soovist mööda sõita "aru saanud" ehk hoiab paremasse rajaserva ja vilgutab paremat suunatuld. Möödasõidud soovitav teha sirgetel.
7. Ajavõtupunkti kohal mitte mööda sõita, kuna siis suure tõenäosusega jääb auto möödumine fikseerimata ja sellest tulenevalt kahe ringi ajad lähevad kaotsi.
8. Pidurite ülekuumenemine. Juhul kui pidurite efektiivsus märgatavalt langeb, koheselt vähendada kiirust ja läbida ring või kaks võimaluse korral ilma pidureid kasutamata.
Veel mõningad soovitused, et rajal probleeme ei tekiks:
- kasutatav rehvirõhk peab olema valmistaja soovitatust kõrgem ca. 0,2-0,4 atm. võrra. Soovitav enne võistlust oma auto jaoks sobivad rõhud näiteks netist välja otsida.
- kontrolli eelnevalt piduriklotside olukorda, klotsid kuluvad rajal ülikiiresti, pea lõpuni kulunud klotsidega võib probleeme tekkida.
- vana pidurivedelik tuleks eelnevalt värske vastu vahetada.
- tühjenda auto salong ja pakiruum igasugu kolast ja kinnitamata esemetest.
- kütusekulu rajal on tavapärasest oluliselt suurem, kui vahepeal ei soovi tankima minna, siis vähemalt pool paaki peaks ürituse alguses sees olema.
- jahutusringi on tungivalt soovitav ka selleks kasutada ehk hoog tuleb maha lasta, ülekuumenenud piduritega seismajäämine võib need rikkuda, sõitke jahutusring võimalusel pidureid kasutamata.
- peale rajal naasmist boksis mitte rakendada käsipidurit, klotsid võivad ketaste külge kinni sulada ja need rikkuda. Soovitav on isegi nii seima jääda, et viimase hoo peatamiseks pidurit ei kasuta.
DISCLAIMER: Tegemist ei ole võistlusega, ringiajad fikseeritakse vaid selleks, et sõitjad saaksid tagasisidet erinevate sõiduvõtete efektiivsusest ja oma auto suutlikkusest rajal. Ürituse eesmärk on parandada osalejate auto valitsemisoskust piirsituatsioonides ja seeläbi suurendada liiklusohutust. Siiski ei saa välistada, et juhul kui ürituse käigus tekib kahju kas autodele või inimestele, keelduvad kindlustusseltsid seda kahju hüvitamast. Seega kui osalejal puudub oma kindlustusseltsi kirjalik kinnitus kindlustuskatte olemasolu kohta antud üritusel, tuleb arvestada, et kindlustuskate puudub ja osaleja on kohustatud kõikvõimaliku tekitatud kahju hüvitama oma taskust. Sama kehtib loomulikult nende suhtes, kelle autod on üldse vabatahtlikult kindlustamata.
Kõikidel osalejatel peab olema ette näidata juhiluba, auto tehniline pass, volitus(vajadusel) ja kehtiv kohustusliku liikluskindlustuse poliis !
Raja skeem ja tutvustus.
Eelmistel üritustel sõidetud ajad.
Registreerunud osalejad 12.05 seisuga:
Garfield
devilc
tfr
Lembit
Janno K.
rustang
ats
_martini_
aarne
Urmet J.
meph
Tiit P.
Marko K.
ollo
cutlass
Margus K.
rula
Tarvo
James H.
Joona S.
Lauri V.
Margo M.
Toomas K.
Kaido
Rainer K. |
16.04.2004 at 12:48 |
Last edited 12.05.2004 at 08:45 by peep (Moderator)
|
rustang Moderator |
Open Track Sauga ringrajal 15.05.2004
Varakevadisel kokkusaamisel sai otsustatud, et leiame ajavõtu bussi 2 inimest, kes ainult selleks sinna tulevad, et aega võtta ja lippu lehvitada ning ise ei sõida. Järjekordade moodustamine jms pisiülesanded jagame omavahel kordamööda ära.
Eelmisel korral kohal olnud toitlustaja on ka seekord platsis.
Raja rendihind on veidi tõusnud, WC-d ja lipud on hinna sees. |
16.04.2004 at 13:38 |
|
Kala |
Open Track Sauga ringrajal 15.05.2004
Peab järelikult arvestama 300 krooniga ja tehniliselt korras autoga. Proovib saavutada seda.
Eks näis, kas tulen oma valge Golfiga ka rajale. Minule vajalik tehniline korrasolek ei ole veel saavutatud!
Huvi on olemas, siiski |
17.04.2004 at 22:45 |
|
rustang Moderator |
Open Track Sauga ringrajal 15.05.2004
Kuna 16.5 IMS ära jääb, siis võib oodata suuremat rahvasportlaste tungi Pärnusse?
Panen ka seekord eriauhinna välja, kui viimati sai selle kiire ameeriklane siis 15.5 on viski ootamas kiireimat Fordi! |
19.04.2004 at 07:49 |
Last edited 28.04.2004 at 15:20 by rustang (Moderator)
|
Cardo |
Open Track Sauga ringrajal 15.05.2004
Mina kahjux vist ei tule kuna ei saa autot sellex kuupäevax jooksma ... kuid mix selline loid osavõtt ? |
04.05.2004 at 19:03 |
|
devilc
Moderator |
Open Track Sauga ringrajal 15.05.2004
Eks osad veel ehitavad oma masinaid, teised ei tea veel plaane - aega ju kah veel poolteist nädalat. Siiski, Peebu kinnitusel on juba üle kahekümne nime kirjas (kõik pole lihtsalt veel raha ära maksnud), nii et kohapeal regamisele ei tasu lootma jääda. |
04.05.2004 at 20:40 |
|
peep Moderator |
Open Track Sauga ringrajal 15.05.2004
Pole ta loid midagi, 23 nime juba kirjas - siin on väljas need, kelle rahad mul käes, kuna see on lõpliku regamise eeldus.
Momendil on registreerunud autod mootorivõimsusega vahemikus 55 kuni 500 hj. ehk läheb kindlasti rebimiseks. |
05.05.2004 at 07:47 |
|
JustMe |
Open Track Sauga ringrajal 15.05.2004
Mina seekord jään välja, auto istub siis käimari remondis sel ajal :P Edu teile
____________________________
www.evonet.ee - EVO 9 RS |
05.05.2004 at 09:34 |
|
Kala |
Open Track Sauga ringrajal 15.05.2004
Kahjuks ei saa ka osa võtta, kuna suutsin kuidagi ära kaotada Sparco bensupaagi korgi ja vaja nüüd uus omandada!
PS! liiga palju kulutusi see kuu |
05.05.2004 at 12:50 |
|
tfr |
Open Track Sauga ringrajal 15.05.2004
quote: Kala: Kahjuks ei saa ka oda võtta, kuna suutsin kuidagi ära kaotada Sparco bensupaagi korgi ja vaja nüüd uus omandada!
PS! liiga palju kulutusi see kuu
Vabandage, aga ... |
05.05.2004 at 12:54 |
Last edited 05.05.2004 at 12:54 by tfr
|
Kala |
Open Track Sauga ringrajal 15.05.2004
Pole üldse naljakas
Jutt käib siiski tõsisest perfoormance jupist , milleta ei saa rajal sõita.
Nüüd loen siis tõesti on ilge äpu jutt, aga see on liigne kulutus juba. nagunii oleks pidanud siduri ja rehvid uued panema. Nüüd veel see kork ka. Ühesõnaga 3000.- on minu jaoks suur raha üheks päevaks.
/tõeliselt mures Itaalia pasa peale |
05.05.2004 at 14:02 |
|
PlyVal64 |
Open Track Sauga ringrajal 15.05.2004
quote: rustang: Kuna 16.5 IMS ära jääb, siis võib oodata suuremat rahvasportlaste tungi Pärnusse?
Karta on, et ei suurene, sest Pärnu rahvaralli eel on kuni 28. mai eeltutvumiskeeld ka Sauga ringrajal peal. |
05.05.2004 at 14:55 |
|
RNT |
Open Track Sauga ringrajal 15.05.2004
quote: rustang: Panen ka seekord eriauhinna välja, kui viimati sai selle kiire ameeriklane siis 15.5 on viski ootamas kiireimat Fordi!
Lootes sinu tehnilistele probleemidele võiks ju enda omaga tulla viskit taga ajama ... |
05.05.2004 at 17:40 |
|
Garfield |
Open Track Sauga ringrajal 15.05.2004
quote: RNT:
Lootes sinu tehnilistele probleemidele võiks ju enda omaga tulla viskit taga ajama ...
Tule jah, siis on teeme (natuke ebavõrdse) maavõistluse Focus TDCi vs. Golf TDi. Aga kodanik Rustangi (Fordi) häälestame nii aeglaseks, et ajavõtus peaks kalendrit kasutama
____________________________
Focus RS |
06.05.2004 at 08:06 |
Last edited 06.05.2004 at 08:08 by Garfield
|
diesel |
Open Track Sauga ringrajal 15.05.2004
a mittu jõudu fookusel on ka? äkki peaks veel oma muldvanade ja lombakate hobustega traktori ka maavõistlusele ajama. |
06.05.2004 at 08:08 |
|
wax |
Open Track Sauga ringrajal 15.05.2004
Viskit ma ei joo, niiet tulen arvatavasti pilti tegema |
06.05.2004 at 08:11 |
|
rustang Moderator |
Open Track Sauga ringrajal 15.05.2004
quote: Garfield: Aga kodanik Rustangi (Fordi) häälestame nii aeglaseks, et ajavõtus peaks kalendrit kasutama
Jätand järgi, ma kavatsen siiski alla minuti per ring sõita! |
06.05.2004 at 14:45 |
|
RNT |
Open Track Sauga ringrajal 15.05.2004
quote: diesel: a mittu jõudu fookusel on ka?
Tervelt sada piitsutatud poni. Sinu tööloomadest peaks kepsakamad olema Kahjuks on neist küll vähe Garfieldi treenitud traavlite vastu ... |
06.05.2004 at 16:25 |
|
PlyVal64 |
Open Track Sauga ringrajal 15.05.2004
quote: rustang: quote: Garfield: Aga kodanik Rustangi (Fordi) häälestame nii aeglaseks, et ajavõtus peaks kalendrit kasutama
Jätand järgi, ma kavatsen siiski alla minuti per ring sõita!
Näinud tetud liiki elektroonilise vidina graafikuid võib seda täiesti uskuda. Aga ikkagi on mootorit väheeee... |
06.05.2004 at 16:26 |
|
BlueStang |
Open Track Sauga ringrajal 15.05.2004
quote: rustang: Kuna 16.5 IMS ära jääb, siis võib oodata suuremat rahvasportlaste tungi Pärnusse?
Panen ka seekord eriauhinna välja, kui viimati sai selle kiire ameeriklane siis 15.5 on viski ootamas kiireimat Fordi!
Sa vist ei pea silmas ainult ameerika Forde
____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars |
06.05.2004 at 17:30 |
|
meph |
Open Track Sauga ringrajal 15.05.2004
kas selle 23 nime sees on juba porsche klubi kohad ka või? |
07.05.2004 at 00:40 |
|
peep Moderator |
Open Track Sauga ringrajal 15.05.2004
Momendil veel kohti on. |
07.05.2004 at 06:17 |
|
peep Moderator |
Open Track Sauga ringrajal 15.05.2004
Viimased 4-5 kohta on veel vabad, huvilised võiksid kiirustada. |
10.05.2004 at 09:32 |
|
tfr |
Open Track Sauga ringrajal 15.05.2004
Tundub, et minu (makstud) koha võib jälle vabaks lugeda
Peab ikka auto Tallinnasse ära tooma ja mujal ära lõpetama, vanduma ajab see, et kui ise nelja jalaga seljas elada ja 2x päevas kohal karjumas käia ei saa, siis ei liigu mitte midagi. Treila peal kohale vedama ei viitsi vist ka hakata selleks käputäieks ringideks, ja reeglid vist ei luba ilma ülevaatuseta autot rajalegi? |
10.05.2004 at 09:52 |
|
ollo |
Open Track Sauga ringrajal 15.05.2004
tfr, sinna on ju peaaegu terve nädal veel aega
me@auto hetkel amortideta ja pole teada, kas uued rehvid jõuavad kohale... |
10.05.2004 at 09:55 |
|