Poster |
Message |
Olds |
Küsimus Chrysler Grand Voyageri kohta
Üks tuttav tahab endale soetada 97 aasta Chrysler Grand Voyagerit. Kuna ma ise suurt midagi sellest isendist ei tea, siis palun teiepoolset abi. Mootor on 2,5l TD. Väidetavalt Mitsubishi mootor...kas ongi juba tehase poolt?? Hind, millega deal toimuks oleks 150k.
Seega andke palun teada head/vead.
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
07.06.2004 at 11:50 |
|
Vanaisa Moderator |
Küsimus Chrysler Grand Voyageri kohta
Tean niipalju, et diisliga (ja siis vist ka manuaaliga) masinad on tehtud Euroopas (oli Belgias vist).
Ja vastupidavuselt nagu ikka - kui hooldad hästi, siis kestab ka.
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
07.06.2004 at 15:25 |
|
orikas3 |
Küsimus Chrysler Grand Voyageri kohta
Vaata turbo leket ja pooltelgede korrasolekut, |
07.06.2004 at 16:15 |
|
Astro SS |
Küsimus Chrysler Grand Voyageri kohta
Kas see diisel pole mitte Italianode toode?
edit: Mootori valmistajaks on VM-Motore (Itaalia)
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
07.06.2004 at 17:12 |
Last edited 07.06.2004 at 17:14 by Astro SS
|
Riho |
Küsimus Chrysler Grand Voyageri kohta
Pigem siis vast juba bensiinimootoriga.
Arvan, et kulus mäekõrgust vahet ei ole.
Bensiinikulus ei ole vahet kas 2,4 R4 või 3,3 V6.
http://www.carsurvey.org/review_21898.html
http://www.carsurvey.org/review_32413.html |
07.06.2004 at 18:30 |
|
tyyp |
Küsimus Chrysler Grand Voyageri kohta
Kõige lollikindlam on 3,3 ja 3,8 mootor. Väiksemad ja diisel pole nii kindlad.
____________________________
Chevy Astro 95`
|
07.06.2004 at 21:10 |
|
blazerK5 |
Küsimus Chrysler Grand Voyageri kohta
kui läbisõit on üle 120 tuhande võib avalduda kasti tüüp viga dihfri satellidi dihft jookseb välja lõhub ära dihfri ja ka kasti korpuse ! see lõbu plekib hea õnne korral 15 kilo endal kurb kogemus. kuid võin pakkuda 130 kiloga sellist millel kast juba remotud aasta 96 3,0 Bens!
____________________________
LINCOLN TOWN-CAR 1978 (460cid)
|
07.06.2004 at 21:51 |
|
autodusa |
Küsimus Chrysler Grand Voyageri kohta
õigus see on ,et parimad mootorid on 3.3 ja 3.8.Eelmine oli omal 3.3 ja kiidan seda igati.Nyyd viimane USA-s olles oli 3.8 ja see veel parem kuna liikus hästi.Bensu kulu vahet nagu tunda polnudki aga tean et see 2,4 võtab normaalse sõidu juures sama palju sest teda peab tallama.Aga ta ei liigu mitte kuhugi.Diisel samuti on väga tagasihoidliku minekuga. Kui ikka 7 inimest peale paned ja mõned kodinad ka siis on minek tähtis,muidu möödasõitu teha ei saa.
Ja ka siinkohal igaksjuhuks pakun ka välja oma 3.8-se pika kerega Town and Country.See on siis kõige luksuslikum mudel USA-s nende busside seas.Aasta 96 ja kõik lisad.Saabub kohe USA-st .Hind kah hea,130 000.- |
07.06.2004 at 22:30 |
Last edited 07.06.2004 at 22:31 by autodusa
|
Olds |
Küsimus Chrysler Grand Voyageri kohta
autodusa- saada palun pilt.
blazerK5- saada sinagi palun pilt
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
08.06.2004 at 06:11 |
|
rai |
Küsimus Chrysler Grand Voyageri kohta
2,5 Td enne 1999 aastat väga endale ihaleda ei tasu, vanematel mootoritel oli komme mootori kett maha poetada. Samas on küll ökonoomne, keskmine kulu 8-9 vahel. Uuemad jälle kallimad. Õige auto algab V6 mootorist, kasutajad ütlevad ka veel seda, et 3,8 vähem kütust võtab kui, 3,3 |
08.06.2004 at 10:59 |
|
blazerK5 |
Küsimus Chrysler Grand Voyageri kohta
pilt minu liikurist on siin nüüdseks hind juba 125 kilo http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=68231
____________________________
LINCOLN TOWN-CAR 1978 (460cid)
|
09.06.2004 at 02:11 |
Last edited 09.06.2004 at 02:21 by blazerK5
|
UmmiV6 |
Küsimus Chrysler Grand Voyageri kohta
Kui siis kokkuvõtlikult asjadest aru saada siis 2.5TD mootor manuaali otsas on jama ? Samas 3.3 mootori otsas AT kast on jama ??
Selline isend on müüa... oleks ka väga huvitatud. Liikus hästi/kere korras/kõik vajalik mida ma soovin on olemas.
Kuid see 194T läbi sõit teeb murelikuks(eestis sõitnud pole).
http://www.am-autoaed.ee/list.php?id=2329
Kas siis tasub veel mõelda või mitte ..
____________________________
Chrysler Newport '74 400 / 727 / 8,25 |
09.06.2004 at 07:56 |
|
Lembit |
Küsimus Chrysler Grand Voyageri kohta
quote: UmmiV6: Kui siis kokkuvõtlikult asjadest aru saada siis 2.5TD mootor manuaali otsas on jama ? Samas 3.3 mootori otsas AT kast on jama ??
Selline isend on müüa... oleks ka väga huvitatud. Liikus hästi/kere korras/kõik vajalik mida ma soovin on olemas.
Kuid see 194T läbi sõit teeb murelikuks(eestis sõitnud pole).
http://www.am-autoaed.ee/list.php?id=2329
Kas siis tasub veel mõelda või mitte ..
Mis sind selle läbisõidu juures murelikuks teeb? Liiga palju mahakeritud? Liiga vähe keritud? 194 tuhat 8 aasta peale teeb 24 k aastas. Ma sõidan oma golfiga eestis, peamiselt Tallinnas 30 - 35 k aastas ja see on minuarust isegi vähe.
Miks ostis sakslane endale konksuga diiselbussi, kui ta sellega ei sõitnud?
Aga kombinatsioonil 2,5 D + manuaal, pidi manuaalkast üks igavene jama olema. Läheb mingi konkreetse läbisõidu järel rikki ja remont on kallis. Läbisõitu, mille järel see juhtus, ei mäleta. |
09.06.2004 at 08:31 |
|
blazerK5 |
Küsimus Chrysler Grand Voyageri kohta
see on muidugi õnneloos millal ta rikki läheb! kehtib nii automaat kui ka manuaal kasti kohta õrn koht on dihfer kuna see on ühine siis mingit piitsutamist see liikur ei kannata enda oma tõin saksast esimese kuu liikus väga ilusti siis käis ele kolks ja oligi 15 kilo läind helistan remondi mehele et mis pull olla võib taat kostis see peale et peabki olema see olevat tavaline et segi jookseb!
____________________________
LINCOLN TOWN-CAR 1978 (460cid)
|
09.06.2004 at 11:07 |
|
orikas3 |
Küsimus Chrysler Grand Voyageri kohta
quote: UmmiV6:
http://www.am-autoaed.ee/list.php?id=2329
Ei tahaks kellelegi halba soovitada ja firma kes seda müüb ei ole ka mingisuguseid pretentsioone aga vaata täpsemalt kapoti alla, kas eel mainitud head ja VEAD vastavad eelnevalt välja toodule. |
09.06.2004 at 11:52 |
|
vvt |
Küsimus Chrysler Grand Voyageri kohta
Need whatever VM vms itaalia traktoridiislitega bussidest tasuks jah mööda käia - ei pidand seal olema ei ökonoomsust, minekut ega töökindlust. Sõitnud korra olen sellisega ja, khmm, hääletämber oli mootoril umbes sama, nagu vanaisa T-16 traktoril maal....
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
09.06.2004 at 12:51 |
|
kalev35 |
Küsimus Chrysler Grand Voyageri kohta
Chrysler on see kontor, kes teeb seda eurovärki - siis modib euroreeglitesse oma autod. Hea tuttav küsis ka kord arvamust, et mis auto osta. Muidugi RAUD. Palju seal Voyager'is seda rauda on, ei tea, aga peale tema manuaalkastiga Voyager'i muretsemist pole ma küll oma soovituse teemadel paha sõna kuulnud... Tean ainult, et diisel ja manuaal.
Isiklik suhtumine - diislid on põllu kündmiseks, manuaalkast on närvihaigetele. Õige asi on kas Cadillac/Oldsmobile või Lincoln. Ja kindlasti Full Size (6-inimese auto). Et kui kangesti arvamust vaja...
Las proovib ise järgi ja teeb paar tiiru. Otsustab ju ikkagi tema.
____________________________
96 Lincoln Town Car
We've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses. |
09.06.2004 at 13:52 |
|
UmmiV6 |
Küsimus Chrysler Grand Voyageri kohta
quote: kalev35: Chrysler on see kontor, kes teeb seda eurovärki - siis modib euroreeglitesse oma autod. Hea tuttav küsis ka kord arvamust, et mis auto osta. Muidugi RAUD. Palju seal Voyager'is seda rauda on, ei tea, aga peale tema manuaalkastiga Voyager'i muretsemist pole ma küll oma soovituse teemadel paha sõna kuulnud... Tean ainult, et diisel ja manuaal.
Isiklik suhtumine - diislid on põllu kündmiseks, manuaalkast on närvihaigetele. Õige asi on kas Cadillac/Oldsmobile või Lincoln. Ja kindlasti Full Size (6-inimese auto). Et kui kangesti arvamust vaja...
Las proovib ise järgi ja teeb paar tiiru. Otsustab ju ikkagi tema.
Jah hinges sama arvamus, et full size(buick roadmaster) oleks täiesti mõistik ja parim lahendus, kuid millegi pärast(raha) ei ole mul daily driverina võimalik sellist toredat asja omada.
Selle pärast ongi selline mahtuniversaal nagu parim variant.
____________________________
Chrysler Newport '74 400 / 727 / 8,25 |
14.06.2004 at 07:49 |
|
rrrr |
Küsimus Chrysler Grand Voyageri kohta
...ju need head autod on, et neid nii palju on toodetud. Seda näitab järelturg Hiiu-Suurtüki Autopoes. Nagu kuuldust võib järeldada on suurem rõhk pandud välimusele, mitte sisule. Seetõttu jätkub ka neid autoremonditöökodadesse. Ilmselt varsti ei maksa nad suurt midagi.
____________________________
1994 Lumina Minivan
2001 Camaro Convertible
1968 Opio 600
ja doonorid |
04.12.2004 at 00:53 |
|
mr. RocknRoll |
Küsimus Chrysler Grand Voyageri kohta
Kummaline on see, et tagaistujatel pole peatugesid, saan aru, et 90 Luminal puuduvad aga 96a Voyager ¨moistmatu. Ise pooldaksin bensukat, meenub pilt kui autoturujuures üks diisel Voyager mäest üles kiirendas, edasi võite ise arvata.
____________________________
44269 |
04.12.2004 at 09:28 |
Last edited 04.12.2004 at 09:30 by mr. RocknRoll
|
tyyp |
Küsimus Chrysler Grand Voyageri kohta
quote: mr. RocknRoll: Kummaline on see, et tagaistujatel pole peatugesid, saan aru, et 90 Luminal puuduvad aga 96a Voyager ¨moistmatu.
See sõltub ilmselt mudelist. Oman 96`Voyageri ja kõigil 7-l istmel on peatoed. Mootoritest ilmselt ma alla 3,3 ei vaataks ühtegi.
____________________________
Chevy Astro 95`
|
04.12.2004 at 10:12 |
|
pisike99 |
Küsimus Chrysler Grand Voyageri kohta
Mul on 96 3,0 ja mineku/bensukuluga võib küll rahul olla. Peatugesid tagapool pole, ainult kinnikorgitud avad.
____________________________
Süüdi vähemalt sajas episoodis, mis puudutavad Ameerika rauda Eestis...
ilmar.pukk@hotmail.com tel. +372 56 155 999 |
04.12.2004 at 11:00 |
|