register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Autod : 12 sekundi tänavaauto hind  
Poster Message
s13
 
12 sekundi tänavaauto hind
Lugesin http://www.tqhq.ee/dir.php?id=34. Aga selle põhjal ei oska ma kokku arvutada, kui palju mul raha peaks olema, et ehitada kõrgete 12 või madalate 13 sekundi autot. Mis modidega ja mis järjekorras oleks mõtekas autot ehitada? Mis hinnaga saab jupid ja auto? Nitro jätaks esialgu välja, sest seda tänaval igapäev ei kasuta.

____________________________
Nissan N14 -> Nissan S13 -> Mazda Mx-5 NBB -> GT86
10.07.2004 at 13:24
peep
 
Moderator
12 sekundi tänavaauto hind
3-gen autode hindu peaks netist küll uurida saama...

Kuna küsimusest on tunda, et tahaks võimalikult odavalt, siis pane 350 cid karpa mootor korralike kaante ja sisselaskega, high-stall konverter (ca. 3500), osta korralikud rehvid (M/T) ja sõidab alla 13 kindlasti. Lisaks tuleb muidugi veel rida asju teha aga nende seletamine momendil pole oluline - kui auto ära ostad küll siis teada saad.:)

Ja siis loe seda ka:

http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=9917&page=1

ja vaata mõne aja pärast saidi peateemat.;)
10.07.2004 at 13:47 Last edited 10.07.2004 at 13:49 by peep (Moderator)
tfr
 
12 sekundi tänavaauto hind
Eh, Peep, vaevalt, et kodanik s13 oma riisiraketile 350cid-i panema hakkab, et odavaid hobuseid saada. :D
10.07.2004 at 17:16
brg
12 sekundi tänavaauto hind
IMHO kumab s13 tekstist siiski läbi mõte, et huvi on just camaro/fire vastu (vaadates tema pandud linki ning auto hinna küsimust).
10.07.2004 at 19:17
anti
 
12 sekundi tänavaauto hind
Isiklik arvamus, ei pretendeeri tõele. Ehitada pole 12 sek tänavaautot mõtet. Mis on sellise auto ehitamise mõte? Matad hulga raha autosse, tänaval pole selle jõuga midagi teha, stripil pole tegija. Oled ikka maa ja taeva vahel ja ikka rahulolematu. Eestis on 3-gen f-body nii kaugele (või selle lähedale) aretajad matnud raha paarisaja kilo ringis. Mina näen lahendust enda jaoks valiku tegemises, kas stiilne või kiire, ehk kas klassika või võistlusauto. Nagu üks meie mõttetark ütleb, osta mootor ja siis hakka talle vihmavarju otsima.
10.07.2004 at 19:32
peep
 
Moderator
12 sekundi tänavaauto hind
Ei tea, need sekundid on ju nii ehk naa hüpoteetilised. Minu auto on võimsuse poolest kõrge 12 madal 13 auto ja võimsust on tänava jaoks parasjagu, mitte üleliia. Paarsada k. raha selle lõbu eest on minuarust normaalne maksta - millise teise sama kiire ja stiilse auto Sa ikka odavamalt saad ? Lisaks, kui keskenduda vaid kiirendusele saab selle taseme ka odavamalt kätte.

Mis kiirendusvõistlusi puutub, siis järgmisest aastast saab ehk väike ja suurplokid eraldi klassidesse, ning siis on võistlustel rohkem sõidurõõmu. Aga võitma saab minna ikkagi spets. selleks ettevalmistatud autoga, selline on tehnikasport.
10.07.2004 at 20:18
s13
 
12 sekundi tänavaauto hind
peebu näpunäidete järgi tegin siis järgmised arvutused,
abiks olid www.dealsonwheels.com ja www.jegs.com

2/3 gen. Fire/Cama 350 mootoriga $5000
kaaned $600
karpa $450
headers $400
sumpa $500
torque converter $500
drag radials 2x$200
-----------------------------
$7850 ehk kohalikus rahas ~100K (optimistlik, tegelikus läheks kindlasti rohkem) + veel raha lihtsalt auto korda tegemiseks. Eks tehke oma parandused.

Ise eelistan sõita sleeperiga, aga kui auto on effektse välimusega, siis peab ta ka liikuma.

Riisiraketi ehituse üritan lõpuni viia, aga kui kunagi peaks tekkima tahtmine/võimalus effektsema (2. gen Fire) autoga liikuda, siis on hea teada palju enne raha peab koos olema.


____________________________
Nissan N14 -> Nissan S13 -> Mazda Mx-5 NBB -> GT86
10.07.2004 at 21:09
peep
 
Moderator
12 sekundi tänavaauto hind
Korralik, kiire ja ilus masin sinna 2-300 k. vahele tuleb. 2-gen on raskem ehk sinna tuleb rohkem powerit vahele panna.

Üldiselt ega see auto ehitamine mõistlik tegu pole rahalises mõttes.:)
10.07.2004 at 21:16
peep
 
Moderator
12 sekundi tänavaauto hind
Alternatiivne variant omandada sellise kiirusklassi masin ja lisaks veel tänapäevased kasutusomadused, normaalne kütusekulu, tasemel juhitavus ja efektne välimus on osta '97 a. Vette. Sellel on LS1 mootor, mis on tava SB peajagu üle ja samas ta ei pea euro teste läbima. Odavamad eksemplarid maksavad $18 k., sinna juurde transa+toll+käibar ja mõned performance jupid ja peaks 300-350 k. juurde jääma aga tasemelt ning edasimüügiväärtuselt on see masin hoopis midagi muud kui F-Body ehk kokkuvõttes tuleb odavam.
10.07.2004 at 21:29 Last edited 10.07.2004 at 21:29 by peep (Moderator)
ylovoitka
12 sekundi tänavaauto hind
Üks odavam ja samas ka lahedam võimalus (mõnes mõttes), on soetada üks 1965 aasta Chevy II, mille kaal on 350 SBC mootoriga ~3000 lbs.

Bolt- on modifikatsioonid + väike porting saab SBC'st kätte vähemalt 250 rwhp. Ja sõidad kolmeteistkümne algusesse.

Usun, et hoolikalt valides ja ise natukene tööd tehes saab ainult viiekohalise rahanumbriga hakkama.

See on küll näide natukene ekstreemsemast vaatevinklist :) Aga mida väiksem mass, seda väiksem kütusekulu ja parem kiierndus..

300 rwhp annab ajaks veeranmiilil juba 12.5s! Loomulikult ideaalse pidamisega, aga kõik on saavutatav..
10.07.2004 at 21:51
tqhq.ee foorum : Autod : 12 sekundi tänavaauto hind  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.