Poster |
Message |
Vanaisa Moderator |
USA poolitsate autode andmeid
Hea teada, kui plaanid eest ära põgeneda
Chevy Impala: 3.8L V6. 200 hp & 200 lb/ft. 0-60 in 9.2 seconds. . Top speed 124 mph. - elektrooniliselt piiratud.
Chevy Caprice: 5.7L V8. 260 hp. 0-60 in 8.0 seconds. Top speed 138 mph. - elektrooniliselt piiratud.
Crown Victoria: 4.6L V8. 235 hp & 275 lb/ft. 0-60 in 8.7 seconds. Standing quarter mile time 16.5 seconds @ 84 mph. Top speed 130 mph. - elektrooniliselt piiratud.
The next gen Crown Vic is said to be equipped with a 300 hp version of the 4.6, running 0-60 in 7.0 seconds.
Chevy Camaro Z28 9C1: LS1 5.7L V8. 310 hp & 340 lb/ft. 0-60 in 5.7 seconds. Top speed 159 mph. Quarter mile unlisted ( I think its close to 13.8 @ 104 mph).
Intrepid Interceptor: 3.5L V6 "magnum". 242 hp & 248 lb/ft. 0-60 in 8.7 seconds (civilian R/T version 7.8 seconds). Top speed is limited to 135 mph.
Police helicopter: 150 knots or about 175mph on average.
Head põgenemist
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
10.07.2004 at 10:54 |
Last edited 10.07.2004 at 10:55 by Vanaisa (Moderator)
|
pisike99 |
USA poolitsate autode andmeid
Asi on lootusetust kaugel
MITTE katsetada V6 Mustangiga!
____________________________
Süüdi vähemalt sajas episoodis, mis puudutavad Ameerika rauda Eestis...
ilmar.pukk@hotmail.com tel. +372 56 155 999 |
10.07.2004 at 11:16 |
|
Vanaisa Moderator |
USA poolitsate autode andmeid
Need mudelid on ilmselt tehtud ka sellise ideoloogiaga, et tundide viisi saaks tippkiirusega kulgeda?
Peab olema väga hea juht ja omama suht normaalset autot, et nende eest ära minna.
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
10.07.2004 at 11:24 |
|
quattromees |
USA poolitsate autode andmeid
Kuivõrd juhitavad need autod a`la Crown Victoria on? Suurust ja massi arvestades nendega kurvi eriti kiiresti küll lennata ei tahaks...
____________________________
Audi 200 20V TQ
Audi 100 2.3
Audi A4 2.8Q swap 4,2 V8
Audi UrS4 2,2TQ
Peugeot Partner
VW Passat 1,9TDi |
10.07.2004 at 12:05 |
Last edited 10.07.2004 at 12:05 by quattromees
|
tryku |
USA poolitsate autode andmeid
Hmm kopterilt ja camarolt raskem eest ära saada kui teistest mingi tegijama masinaga polegi väga probleemi.
|
10.07.2004 at 12:07 |
|
hents99 |
USA poolitsate autode andmeid
Kui ajaks taga ainult üks masin - siis veel oleks eest ära sõitmist. Tavaliselt püütakse eest kihutaja kinni meeskonnatööna
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas. |
10.07.2004 at 12:53 |
|
vvt |
USA poolitsate autode andmeid
quote: Vanaisa: Need mudelid on ilmselt tehtud ka sellise ideoloogiaga, et tundide viisi saaks tippkiirusega kulgeda? Peab olema väga hea juht ja omama suht normaalset autot, et nende eest ära minna.
Kohalike tagaajamiseks piisab, aga korraliku impordi (pean silmas vähemalt 3.0 mootorit) või väheke moditud domesticu püüdmiseks on kõik muu peale Camaro naerukoht. Eks nad ole vist rammimiseks mõeldud - vaevalt et full-size suurem asi ümbernurgapill on. Natuke segaseks jääb, mikspärast peavad neil nii suured autod olema - kui kahekesi sõidetakse ning samaväärsete hp-de korral on mid-size igati mõistlikum tegu.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
12.07.2004 at 12:14 |
|
tfr |
USA poolitsate autode andmeid
Niipalju, kui ma aru saanud olen, siis senini peamine põhjus full-sizede ostmiseks on olnud tagavedu. Aga paistab, et sellest kinnisideest on hakatud üle saama, mu vanemate elukoha kandis oli viimati igatahes päris suur osa politsei autoparki juba nende uute mid-size Impalate peale üle kolitud. |
12.07.2004 at 12:19 |
|
quattromees |
USA poolitsate autode andmeid
quote: vvt: quote: Vanaisa: Need mudelid on ilmselt tehtud ka sellise ideoloogiaga, et tundide viisi saaks tippkiirusega kulgeda? Peab olema väga hea juht ja omama suht normaalset autot, et nende eest ära minna.
Kohalike tagaajamiseks piisab, aga korraliku impordi (pean silmas vähemalt 3.0 mootorit) või väheke moditud domesticu püüdmiseks on kõik muu peale Camaro naerukoht. Eks nad ole vist rammimiseks mõeldud - vaevalt et full-size suurem asi ümbernurgapill on. Natuke segaseks jääb, mikspärast peavad neil nii suured autod olema - kui kahekesi sõidetakse ning samaväärsete hp-de korral on mid-size igati mõistlikum tegu.
Tundub olevat jah selline loogika, et vajadusel politseiautot tankitõkkena saaks kasutada. Põgeneja tee blokeerimiseks sobivad need suured masinad muidugi ülihästi...
____________________________
Audi 200 20V TQ
Audi 100 2.3
Audi A4 2.8Q swap 4,2 V8
Audi UrS4 2,2TQ
Peugeot Partner
VW Passat 1,9TDi |
12.07.2004 at 12:22 |
|
vvt |
USA poolitsate autode andmeid
No eks seal patriotism ruulib täiega ja mõnikord jäävad loogilised asjad märkamata. Mis iseenest pole ju paha. Olles ise tavalise Caprice/Crowniga sõitnud - julgeks küll märkida, et minul sellist julgust küll poleks nendega kohalikel teedel kobedamat GTI Golfi jälitama hakata, suurematest-võimsamatest rääkimata. Võib-olla on police variant kõvasti ägedam - aga nõrk külg on seal kiirenduse ja tippkiiruse asemel hoopistükkis kurvisõiduomadused ja suured mõõtmed/mass (kohmakus).
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
12.07.2004 at 12:28 |
|
Olds |
USA poolitsate autode andmeid
Naljakas on lugeda kommentaare, et neil sõidab suhteliselt lihtsalt eest ära. Meeldetuletuseks- sul võib tagumiku all olla ka näiteks Lamborghini Diablo kuid kui sa ikka sõita ei oska, siis pole nende hästi kurviläbivate masinatega si``agi teha. Ning arvan, et kiirtee politseidel on vägagi hea väljaõpe seljataga kuidas pätipoisse taga ajada ja kinni nabida.
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
12.07.2004 at 13:05 |
Last edited 12.07.2004 at 13:06 by Olds
|
Ras |
USA poolitsate autode andmeid
Seal saidil ka rohkem infot camaro caprice ja impala politsei variantide kohta http://www.9c1.com/brochures/index.html
ja vvt´l õigus tavalise caprice ja crowniga ei tee midagi. |
12.07.2004 at 22:59 |
|
madis |
USA poolitsate autode andmeid
Ma ei saa aru kas te pole isegi multikaid vaadanud või ?
Alustage Simpsonitest.
Politseil peab olema suur auto sest väikesesse ei mahu ära. MMM...... doounatss...
Tõsiselt võttes - kerge papist golf versus cop caprice - mis toimub peale teepeal vedelevast palgist või üüratust august läbi sõites ? Mis juhtub peale teetammist alapõrutamist ? Mis juhtub nende kahe kokkupõrkel ? Mis juhtub peale kärbikust kõmmutamist ? Pealegi, Ameerikas on kõik nii patriootlikud et emake maa ise avaneb ja neelab rõveda riisi. |
12.07.2004 at 23:06 |
|
quattromees |
USA poolitsate autode andmeid
quote: madis: Ma ei saa aru kas te pole isegi multikaid vaadanud või ?
Alustage Simpsonitest.
Politseil peab olema suur auto sest väikesesse ei mahu ära. MMM...... doounatss...
Tõsiselt võttes - kerge papist golf versus cop caprice - mis toimub peale teepeal vedelevast palgist või üüratust august läbi sõites ? Mis juhtub peale teetammist alapõrutamist ? Mis juhtub nende kahe kokkupõrkel ? Mis juhtub peale kärbikust kõmmutamist ? Pealegi, Ameerikas on kõik nii patriootlikud et emake maa ise avaneb ja neelab rõveda riisi.
Pole golf sugugi nii papist masin. Auto võib olla isegi täiskarbist, kõveraks läheb ikkagi.
Mõni päev tagasi oli au imetleda ülemuse `99 aasta Taurust, millega kogemata maantekraavist läbi sõideti. Auto iseenesest üksikute mõlkidega, aga kere läks nii kõveraks, et uste sulgemiseks tuleb tõsist vaeva näha. Järelikult vedel auto, kuigi visuaalselt ei arvakski...
____________________________
Audi 200 20V TQ
Audi 100 2.3
Audi A4 2.8Q swap 4,2 V8
Audi UrS4 2,2TQ
Peugeot Partner
VW Passat 1,9TDi |
12.07.2004 at 23:44 |
|
Olds |
USA poolitsate autode andmeid
99 aasta Taurus. Me räägime siiski suuremalt jaolt siin USA rauast, mitte uutest Taurusters, Chevrolet`idest jne.
Kahju on lausa vaadata kui linnas tuleb vastu masin, mida pole isegi mitte näha ega kuulda ja peale on kirjutatud Chevrolet. Krt. oleksid võinud mingi muu nime all toota, mitte rüvetada kaubamärki.
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
13.07.2004 at 06:56 |
|
mrtn |
USA poolitsate autode andmeid
vaatasin eile ühte suurepärast filmi nimega Big Lebowski. seal oli üks vietnamis käinud mees, kes ei saanud aru, et vahepeal on 25 aastat mööda läinud. |
13.07.2004 at 08:54 |
|
Taavi |
USA poolitsate autode andmeid
Kui mõni usa pätt saab kuskil kesklinnas pangarööviga hakkama ja põgenemisautoks on sti või evo, siis pätt ei peagi eriline kõva sõidumees olema, et linnatänavatel nendel victoria'tel või caprice'del eest ära sõita Tegelikkuses politsei kasuks räägib lihtsalt see, et enamus eest ära kihutajaid kas ei oska sõita, on narko- või alkoholijoobes või lihtsalt auto mingi vana risu, millega politseiautolt eest ära ei sõida. Ega politseisaadetes ju neid klippe ei näidata, kus keegi on osavalt/kiire autoga eest ära sõitnud, nii et kätte teda ei saadagi. |
13.07.2004 at 09:45 |
|
vvt |
USA poolitsate autode andmeid
quote: madis:Tõsiselt võttes - kerge papist golf versus cop caprice - mis toimub peale teepeal vedelevast palgist või üüratust august läbi sõites ? Mis juhtub peale teetammist alapõrutamist ? Mis juhtub nende kahe kokkupõrkel ? Mis juhtub peale kärbikust kõmmutamist ? Pealegi, Ameerikas on kõik nii patriootlikud et emake maa ise avaneb ja neelab rõveda riisi.
Posti otsa sõites on raami peale ehitatud autus suuremad sansid surma saada kui mõnes tainasplekist tänapäeva autos. Kuigi tundub loogikavastane, on see nii. Tänapäeva keskklassi sedaani kere keskosa tugevus on võrreldav mistahes raamiga. Näiteks 1mm väände tekitamiseks on vaja vedrustuse toetuspunktile rakendada jõudu üle 2 tonni. Vahe on selles, et ühe kandeosa on kahe, teisel 3-mõõtmeline. Õhukesest papist karbi lömastamiseks on vaja suuremat jõudu kui natuke paksemast papist lehe muljumiseks.
Kui liikusõnnestuste statistikat tuhnida, siis hukkumise põhjuseks on tavaliselt põrutus ja sellega kaasnevad +/- 30g kiirendused, mitte auto poolt reisija puruks muljumine.
Viimast juhtub harilikult veoauto-bussiga kokku pannes ning siin on Carpice ja Golf samas seisus - sest kahjuks sellel raamil rollbari küljes pole.
Avariis on kahjuks nii, et raamiga auto saab ise vähem viga reisijate vigastuste arvelt. Samuti on suurema-massiivsema auto manööverdusvõime ja kontrollitavus viletsam.
Kõmmutamise vastu ei päästa ükski auto ja 0,2 mm paksem ukseplekk veel vähem. Uste taha AKSU kuulide eest varjuvad politseinikud on ainult filmis. Suvaline püstolikuul läheb läbi terve auto nagu naksti, suuremast relvast rääkimata. Kes proovinud on, teab, et 30 meetri pealt lähevad Kalasi kuulid kahekordsest silikaatseinast läbi nagu paberist, ainult poolikud kivid lendavad. Selle kõrval pole vahet ka siis, kui plekk 5 mm paks on.
Selles mõttes on politsei autovaliku argument ainult rammimiskindlus (kuna sealsete töövõtete hulka kuulub kummidesse laskmise asemel teelt välja puksimine), lihtne ehitus ja läbiproovitud agregaatide ja konstruktsiooni lõhkumiskindlus. Passiive ja aktiivne ohutus, sõidu- ja kiirusomadused on siin teise- ja kolmandajärgulised asjad.
Performance teemast võiks rääkida sellest valikust ehk Camaro ja selle Magnum Intrepidi puhul. Kui tee on tühi ja mingeid roadblocke ei tehta, siis pole põgenemiseks vaja isegi Lambot. 220 kmh ja 0-100 8,6 sek auto eest põgenemiseks piisab keskmisest 3-liitrisest kupeest ja keskmisest juhtimisoskusest.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
13.07.2004 at 09:55 |
|
urmas |
USA poolitsate autode andmeid
Need meie politsei esimesed susuukid nägid ikka ilgelt haledad välja. Eks selle pärast valitakse ka usa politseis gabariidi ja massi järgi autosid. |
13.07.2004 at 10:12 |
|
vvt |
USA poolitsate autode andmeid
Oleneb, kuidas nad neid sukisukisid kasutasid. Mis puudutab külakonstaablit, siis selle raha eest sa midagi paremat ei saa. Olen ise sellisega pool päeva mööda Männiku tankipolügooni sõitnud ja ilma eelneva dziibisõidu oskuseta kinni see auto linna lausliiva küll ei jäänud. Oma maastikukõlblikkuse/hinna suhtelt ei ole ühtki halba sõna. Kindlasti on Land Rover ja G-mers paremad, aga need maksavad ka kolm korda rohkem. See, et meil nendega car chase tehti ja üle katuse pandi, pole mitte auto vaid juhi ja üldise tollase korralageduse probleem.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
13.07.2004 at 10:20 |
|
ylovoitka |
USA poolitsate autode andmeid
quote: vvt: Kes proovinud on, teab, et 30 meetri pealt lähevad Kalasi kuulid kahekordsest silikaatseinast läbi nagu paberist, ainult poolikud kivid lendavad.
Selle väite vastu vaidleks küll natukene. Kahekeihilisest silikaattellisest müüritise läbistamiseks 9,0 mm AK kuuliga, läks vaja minimaalselt 5 padrunit. Sihtisin täpselt vanasse kuulikraatrisse.. Ja seda ainult 15 meetri pealt.
Raudbetoonist tänavavalgustusposti maha "saagimiseks" kulus ligi 2 salve. 1 salv betooni purustamiseks ja teine nelja armatuurvarda "lõikamiseks". Tuli pihta saada armatuuri keskkohta, et see nagu kitarri keel pooleks murduks ja rõngasse keerduks.
Mida suurem politsei auto, seda rohkem respecti rahvas võimuorganite vastu tunneb. Turvatunne jne.. Jaarise poolitsad vist küll eriti usalduväärsed pole? |
13.07.2004 at 10:45 |
|
faust |
USA poolitsate autode andmeid
Selle väite vastu vaidleks küll natukene. Kahekeihilisest silikaattellisest müüritise läbistamiseks 9,0 mm AK kuuliga,
9.0 mm AK Või pole ma ise kuulnud kaugeltki kõigest, mis AK nime all valmis terhtud:::
|
13.07.2004 at 11:20 |
|
Jansa |
USA poolitsate autode andmeid
quote: ylovoitka:Mida suurem politsei auto, seda rohkem respecti rahvas võimuorganite vastu tunneb. Turvatunne jne.. Jaarise poolitsad vist küll eriti usalduväärsed pole?
hakkab tulema
|
13.07.2004 at 11:40 |
|
5.0 |
USA poolitsate autode andmeid
AK47-7,62 ja AK74, AKS, AKSU-5,45(olid need komakohad vist niiviisi). 9.0 on igasugu revolvritel ja püstolitel kasutatav mõõt. Kalashnikovi kuulipilduja kasutab kah automaadiga sama kaliibriga moona. Äkki tõesti mingi Kalashnikovi tehtud püstolkuulipilduja katsemudel selliste revolvrile mõeldud padrunitega tulistab ja selle tulejõud võiks küll kirjeldatule (9 mm AK) sarnane olla. |
13.07.2004 at 12:16 |
Last edited 13.07.2004 at 12:18 by 5.0
|
raulionu |
USA poolitsate autode andmeid
quote: Kõmmutamise vastu ei päästa ükski auto ja 0,2 mm paksem ukseplekk veel vähem. Uste taha AKSU kuulide eest varjuvad politseinikud on ainult filmis.
NB! Tuttava Furyl, mis on olnud pollarite masin, tulid lammutamisel ukse seest välja paksud terasplaadid. Nii et nad on sellele probleemile ka mõelnud.
____________________________
ainult romud |
13.07.2004 at 12:21 |
|