Poster |
Message |
Heigo |
Pontu elab jälle :)
üle hulga aja sai siis jälle mootorimürinat kuulda...
http://www.nrg.tartu.ee/~orgusaar/pontu/MVI_2448.avi
edit: video peaks kohe yleval olema...
____________________________
'83 Firebird 350cid |
19.07.2004 at 20:42 |
Last edited 19.07.2004 at 20:45 by Heigo
|
max |
Pontu elab jälle :)
Õnnitlused! Kudas minek?
edit: muide, ei saa seda faili mängitud. Saab keegi vajaliku codeci lingi panna? |
19.07.2004 at 20:49 |
Last edited 19.07.2004 at 21:20 by max
|
Olds |
Pontu elab jälle :)
lõpuks ometi
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
20.07.2004 at 06:15 |
|
camsist |
Pontu elab jälle :)
Õnne
Mul oli puudu jmpeg nimeline codec ja selle sain siit.
____________________________
'86 Camaro |
20.07.2004 at 08:29 |
|
Heigo |
Pontu elab jälle :)
täna tegin natuke pikema ringi...
ei tea kas asi puuduolevas sumpas aga igatahes liikuda kohe yldse ei taha kui natuke järsemalt vajutada jätab korraks vahele ja siis alles hakkab liikuma...aga väga laisalt.. Äkki keegi oskab öelda millest pihta hakata? Süüde sai tühikäigu järgi paika, selles võibolla viga? Kas klappe peaks kah veel yle vaatama..kui mootor maas oli siis said klapid kinni keeratud, rohkem näppinud ei ole.. Karpa? Kuidas kindlaks teha kas segu rikkamaks või lahjemaks vaja?
Oeh, palju küsimusi sai aga äkki keegi oskab aidata, pole ise varem sellist asja ette võtnud..
____________________________
'83 Firebird 350cid |
20.07.2004 at 14:31 |
|
kalev35 |
Pontu elab jälle :)
asi puuduolevas sumpas
____________________________
96 Lincoln Town Car
We've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses. |
20.07.2004 at 14:33 |
|
Heigo |
Pontu elab jälle :)
üks probleem tekkis veel: mootor ei taha kapotialla mahtuda praegu on tavaline taldrikutega õhufilter. Äkki kooegi oskab soovitada miskit madalamat..palju pole vaja...mingi 2-3 cm madalam oleks juba hea...tegeltikult aitaks väiksema diameetriga õhufilter kah. Praegu ei tahaks veel kapotti lõikuma hakata..talvel aega küll selleks.
____________________________
'83 Firebird 350cid |
20.07.2004 at 14:44 |
|
camsist |
Pontu elab jälle :)
Ma pakun, et karpa on selles süüdi ,et edasi ei lähe. Olen ise ka aind y-pipega sõitnud ja sealt mingit vahet pole märganud, peale selle mõnusa müdina, mis sealt tuleb. Paistis, et sul on carter/edelbrock karpaks. Hakka selle näppimisega pihta, vedrud vaheta näiteks ära ja proovi uuesti, usun et aitab.
____________________________
'86 Camaro |
20.07.2004 at 14:49 |
|
ylovoitka |
Pontu elab jälle :)
Elu näitab, et kõik sellised probleemid saavad alguse süütest.
Kas vacum advance töötab korralikult?
Kas mechanical advance keerab süüdet varasemaks 20'?
Kas kütust saab piisavalt peale? Kütusefilter puhas?
Open headers ei tohi sellist auku küll sisse jätta. Minul läheb minek paremaks ilma sumpata, kui pedaal põhja lükata.
Karburaator seismisega tolmu kogunud, mõni takistus kanalis?
Võimalusi mitmeid..
|
20.07.2004 at 14:53 |
|
partel |
Pontu elab jälle :)
Augu võib teha kiirenduspump.
____________________________
_ |
20.07.2004 at 15:02 |
|
Heigo |
Pontu elab jälle :)
selline asi veel et kohapeal gaasiga mängides mingit probleemi ei ole...Kui vedu taga, siis teib auk. Äkki tõesti kiirenduspump? Mida siis ette võtta.. ei jaga seda varraste ja vedrude teemat eriti...
edit: ja jagaja ei ole vaakumiga, mingi ne HEI (oli vist ) jagaja on. Igatahes kaks juhet tuleb sisse ja muud ei miskit
____________________________
'83 Firebird 350cid |
20.07.2004 at 15:09 |
Last edited 20.07.2004 at 15:20 by Heigo
|
max |
Pontu elab jälle :)
HEI tähendas vist seda, et süütepool on jagajas. Vaakum peab igal juhul sisse minema. Tõenäoliselt on see mõne pritsega auto jagaja, nendel keeratakse süüdet elektrooniliselt.
Süüdet võim sammhaaval muutma ja proovima hakata, siis saad aru, kuhu poole keerates paremaks läheb. Strobo oleks muidugi parim. Põhimõtteliselt peaks süüde nii varajane olema kui võimalik, ilma et detoneerima hakkaks.
|
20.07.2004 at 15:29 |
|
Heigo |
Pontu elab jälle :)
see vist pritse jagaja jah aga kuidas see tunda annab et süütenurka ei muuda..et nii nagu paned nii ongi.
Käima läks lihtsalt..aga et liikuma saada..miljon pisiasja veel
____________________________
'83 Firebird 350cid |
20.07.2004 at 15:39 |
|
camsist |
Pontu elab jälle :)
Sellega sa ei saagi korralikult käima, ma ise sõitsin ka sellise jagajaga, ta ei hakkagi normaalselt käima. Kui pöörded üle 3000rpmi lähevad siis sõidab normaalselt. Seega otsi kuskilt vaakumiga HEI muud varianti pole. Kontrollida saad muidu stroboga, mis kraade näitab.
____________________________
'86 Camaro |
20.07.2004 at 15:45 |
|
partel |
Pontu elab jälle :)
HEI (High Energy Ignition) pool on jagajas, alla läheb kaks magnetic pickupi juhet.
Kui mälu ei peta.
____________________________
_ |
20.07.2004 at 15:59 |
|
partel |
Pontu elab jälle :)
Kõige parem on siiski sõbra-tuttava TÖÖTAVA auto küljest ükshaaval juppe prooviks võtta, siis saab katsetamise käigus teda kus kala on.
____________________________
_ |
20.07.2004 at 16:02 |
|
partel |
Pontu elab jälle :)
Mis kütusepump on?
Üks võimalus, et auk tuleb kiirenduspumba ebapiisavusest ja edasine loid minek sellest, et ei saa kütust peale.
Igatahes kui sul on võimalus Carteri asemel Holley/Demon saada, siis ära kõhkle.
____________________________
_ |
20.07.2004 at 16:51 |
|
Heigo |
Pontu elab jälle :)
kütusepump on kunagi Erkki käest saadud Federal Mogul. Pumbas küll viga ei tohiks olla..tundub teine selline päris mehine
edit: kas sellest kah mingeid probleeme võib olla et karpa on 750cfm'ine ? Äkki liiga suur ja uputab yle
____________________________
'83 Firebird 350cid |
20.07.2004 at 17:04 |
Last edited 20.07.2004 at 17:07 by Heigo
|
fire83 |
Pontu elab jälle :)
Ega muud kui laena kelleltki 650cfm, 750 on tõesti võibolla natuke palju...
____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird |
20.07.2004 at 17:17 |
|
partel |
Pontu elab jälle :)
Ei ole palju.
Aga kõige lihtsam on jah laenata töötav karpa, siis asi kohe selge.
____________________________
_ |
20.07.2004 at 17:19 |
|
Olds |
Pontu elab jälle :)
ise arvan ka, et 750cfm on sinu mootorile liig suur. Muidugi oleneb ka et, mis düüsid sees on
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
21.07.2004 at 12:47 |
Last edited 21.07.2004 at 12:49 by Olds
|
camsist |
Pontu elab jälle :)
Aga mina arvan, et ei ole suur . Sest mul on siuke ja sõidab normaalselt. Seda carterit tuleb aind reguleerida, karbist välja võttes ei käi see aind, nii palju kui ma näind neid olen.
____________________________
'86 Camaro |
21.07.2004 at 13:06 |
|
Olds |
Pontu elab jälle :)
no seda kindlasti, et karbist väljavõttes ta korrektselt ei käi
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
21.07.2004 at 13:18 |
|
ylovoitka |
Pontu elab jälle :)
Karbist välja võttes peaks ta just normaalselt käima tavalise enam-vähem stock mootoriga. Elu on näidanud seda ja ka autoriteedid väitnud. Düüse ning nõelu tasub käppima hakata alles siis, kui on modifitseeritud mootor. |
21.07.2004 at 13:36 |
|
Olds |
Pontu elab jälle :)
arvan, et tühikäigudüüsid ja tühikäigupiiramise kruvi küll tehase poolt kohe paigas pole või on?
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
21.07.2004 at 13:52 |
|