Poster |
Message |
Kaido |
Paluks abi jeep'i valikul
Üks hea tuttav on ostmas endale maasturit, jõudumõõda olen teda ka aidanud, kuid mingil juhul pole ma antud teemas spetsialist ja sõpra sohu juhatada ei taha. Kuna suur osa siinsest seltskonnast on ilmselt subjektidega mingil määral kokku puutunud või siis vähemasti omab laiemat silmaringi, siis paluks argumenteeritud arvamusi.
Lähteandmed: peaks olema suht suur ja mahukas, abiks on ka mugavus. Sõit jaguneb linna ja maa vahel ligikaudu pooleks, kuid maanteel on otsad pikad, nii et maastur võiks olla mõistlikult ökonoomne (loe diisel) ja automaat. Aeg-ajalt tuleb käia kohtades, kuhu pääsemisega saab hakkama ka pädev nelikveoline sõiduauto ja teinekord tuleb sappa võtta paadikäru, mille kogumass ca 1000+ kg. Kogu kupatus peaks olema muretu ja stressivaba, raha on täpselt niipalju, et võib endale lubada ka mõned veidrused, kuid kindlasti mitte pikemat testiperioodi 8 huvipakkuva mudeliga. Hind kasutatuna ca 300 000+ ja väljalaskeaasta võiks olla 2000+.
Asjade senine käik: kuigi kodanikule meeldivad Range Rover ja X5, ei luba esimest osta kahtlane kvaliteet ja kehv teenindus, teiseni aga esialgu veel rahakott ei küüni. Toyotad on jäänud kõrvale kui veidi ülehaibitud isikupäratu mainstream, Nissanid on aga mõttetult rasked jõuetud kastid. Nii on jäänud tänaseks sõelale Mitsubishi Pajero Sport, Grand ja Mercedese ML (pingereas). Eriti huvitab Sport, Grand on OK, kuid häirivad 2 asja - selle raha eest saab austerlaste diisli, mis hullult lärmab ja võimsust vähem välja annab, kui selle kubatuuriga turbodiislist arvata võiks. Lisaks häirib ka korras (väidetavalt, vähemalt mina ei osanud midagi kaevata) auto suutmatus sirgelt sõita - OK, siin on makstud lõivu maastikusuutlikusele - kuid ikkagi see häirib ja härrasmehe tüüpi omanik teda ringi ehitama ilmselt ei hakka. 2,7liitrine ML sõidab nagu metsaveok - suuna muutmiseks tuleb rooli taga tõusta püsti ja mootorgi erilise võimekusega ei hiilga.
Küsimused: kas meie tähelepanekud on õiged, kas 3liitrine Pajero Sport on asine tegija, kas ca 3liitrine (turbo)diisel automaat veab tonnist laadungit ka overdrive'ta ja millised on Mitsu jooksutamiskulud võrrelduna teistega? Ette tänades... |
28.07.2004 at 23:45 |
|
sirr |
Paluks abi jeep'i valikul
ei lähe küll ameeriklaste teemasse aga sellesse hinnaklassi jääb ka Discovery II mis on küll elukole auto aga oma funktionaalsuses ja ökonoomsuses suht ületamatu. Kõik lisad ja küttekulu 10 piires.
Kui ma oma cherost lahti saan, on disco2 mu kindel valik. |
29.07.2004 at 07:02 |
|
urmas |
Paluks abi jeep'i valikul
Jäta see diislijutt. Siin vedeleb üks Lincoln Navigator 4x4. 283.224 EEK, 1998, 158.970 km, 305 hp.
|
29.07.2004 at 07:32 |
|
corvus |
Paluks abi jeep'i valikul
Range Rover 2001+ (aasta pärast BMW ülevõtmist; nüüd on juba tegu muidugi Fordi brändiga) ei mingeid kvaliteedi probleeme; teenindus on ammugi Infoauto kvaliteediga (loe: ongi Infoautos).. ise sõidan RR Voguega ja pole siiani paremat maasturit omanud (ainult poleerimises peab paar korda aastas käima, kuna auto meie metsateede jaoks pisut lai on).
X 5 ei ole maastikul sõitmiseks (sellel talvel päästsin kahte sellist 20-30 cm lume seest; võib ju vaielda juhtide oskuste üle aga 20 cm lund ei nõua eriväljaõpet!).
Mitsu Sport on ju tore auto aga poris ukerdab nagu tükk sitta (ja see kehtib veel 3l bensu kohta; 2.5 l diisli võid põlema panna; 3 l Mitsu Spordi diislist ei ole ma kunagi kuulnud!!!??) ja maanteel ei ole ta just suurel kiirusel eriti stabiilne (loe: koguaeg on tunne, et läheb ümber).
Grandi kohta ei oska midagi öelda aga Mercedes ML puhul maksad kasko kindlustuse kõrge koefitsendi tõttu kokkuvõttes diisli odavuse asemel benari auto ülalpidamise hinna...
____________________________
Risto; Corvette '79 |
29.07.2004 at 08:32 |
|
corvus |
Paluks abi jeep'i valikul
..ühesõnaga leia endale 2001-2002+ Disco II (soovitavalt bensiin) ja usun, et jääd rahule
____________________________
Risto; Corvette '79 |
29.07.2004 at 08:34 |
|
vvt |
Paluks abi jeep'i valikul
Kaido, täpsusta natuke oma eelistust - soovitute hulgas on sul pärismaasturid ja pargimaasturid segamini. Range oma talasildadega on igatahes sinnakanti auto nagu Patrol või Pajero - ainult luksim. M-klass puhas softroader.
Äkki vaadata G-klassi Seal nii luksust, töökindlust kui off-roadi?
Võib-olla, et ma üldistan, aga kõikidest inglise autodest käin ma nüüd ja edaspidi suure ringiga mööda. Võimalik, et ma eksin.
Selle raha eest saab ka neid natuke liisingus ruunatud Gallopere vms bulli - eks ta maitse asi ole, eriti diisel.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
29.07.2004 at 08:45 |
Last edited 29.07.2004 at 08:46 by vvt
|
Royale |
Paluks abi jeep'i valikul
Discovery vs TrailBlazer: 03.04 TM |
29.07.2004 at 08:56 |
|
James Dempsey |
Paluks abi jeep'i valikul
Kaido, Mitsut, Pajero Sporti 3,0 diisliga ei paku, tegemist bensumootoriga. Ja sel kujul suht koht mõtetu. Sport ikka 2,5 TD-ga. Ja suur Pajero on liikumiseks suht koht mõnus, ise sellisega möödund suvel kulgenud nii maanteel kui ka tiba maastikul, muidugist mitte ekstreemis. Mootor suurel Pajerol 3,2TD ja mingid 112KW. Vist. Või oli 118. Ainus miinus, et auto pole raamiga, vaid kandekerega. Kuigi Su tingimused olid, et 2000 ja up, siis ei tohiks veel kere kah mingit väsimuse märki näidata. Kui just mingit avariilist ei osta. Äkist oli inf abiks.
____________________________
peaaegu jalamees, st.baierimaa hädakulguriga liikleja... |
29.07.2004 at 09:22 |
|
Vanaisa Moderator |
Paluks abi jeep'i valikul
Disco II on samas suht kehva maastikusuutlikkusega (järgi proovitud) - suht lihtsates kohtades istub kinni.
Ja veel - esistange-spoiler on plastist ning viidud madalale - korralikus rööpas või mudas mütates on oht ta lihtsalt küljest ära tõmmata. Ära lase ennast hämada ka tema "kängururauast" - see on ka pehme plastvaht, mille sisse on uputatud kinnituspoldid = 0% vastupidavust - isegi vähe suuremad lisatuled kipuvad küljest ära murduma.
Samas jällegi kruusateel/maanteel mugav kui saatan.
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
29.07.2004 at 09:27 |
|
Moe |
Paluks abi jeep'i valikul
Mercedes ML-i puhul (kui leidub mõni meelepärane eksemplar) tasub kindlalt uurida kui tihti see varem teeninduses on käinud. Selle põhjal saad ka vastuse kas konkreetne eksemplar kannatab pidamist või mitte.
Oma silm on kuningas. Olen näinud uuena ostetud eksemplari, mis käis aasta jooksul 20+ korda teeninduses sellel lihtsalt põhjusel, et pidevalt miski ei töödanud, mingid täiesti absurdsed asjad. Ja halva kasutamise/käsitsemisega polnud seal mingit pistmist. S-seeriaga sama lugu. |
29.07.2004 at 10:13 |
|
diesel |
Paluks abi jeep'i valikul
well, ei midagi isiklikku, aga toyod ja datsunid oled sa välistanud. ja roverile ei vaata ka hästi. no eks siis jääbki üle ainult pidev peavalu.
tegelikult äkki oleks mõttekam mõni näiteks outbacki stiilis asi. läbivus ilmselt suht sama kui näiteks sel õnnetul ml-il. |
29.07.2004 at 10:16 |
|
Kaido |
Paluks abi jeep'i valikul
Tänud kõigile: kodaniku enda hind ihkab kõige enam kas Range Roverit või siis Disco II-te. Tore on lugeda, et vähemasti viimased versioonid on suht murevabad - Info Auto eest on teda korduvalt hoiatatud, eks ta ostes arvestab ka sellega. Mitsu on veel proovimata - ehk seepärast tundub efektne ja sellest ka segadus mootoriga.
Eelistused said kirja pandud, härrasmees ihkab ka tunnustatud brändi, seepärast on Terracan, Grand Vitara jms vähemasti esialgu välistatud, raamiga eluka sattumine valikusse oli juhuslik - 1000+ haagisega saavad ilmselt mainitud subjektid kõik hakkama. |
29.07.2004 at 10:28 |
|
vvt |
Paluks abi jeep'i valikul
Ni kui haagistest rääkida, siis 1000+ haagist võib vedada isegi Liana
Passis piduritega haagise täismass 1200
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
29.07.2004 at 10:38 |
|
urmas |
Paluks abi jeep'i valikul
Lahkamata jäi ainult Jeep Grand Cherokee. Aga see auto on juba loomulikust intelligentsist nii hea, et pole mõtet asjast jahuda |
29.07.2004 at 10:43 |
|
Volvoman |
Paluks abi jeep'i valikul
quote: vvt: Ni kui haagistest rääkida, siis 1000+ haagist võib vedada isegi Liana
Passis piduritega haagise täismass 1200
Ei tea,kustkohast need numbrid võetakse?
Mul Volvo960 passis piduriteta haagis 700 kg
Peaks ometi olema klass suurem auto kui Liana.Aga praktikas sai 2000+ haagisega päris hästi hakkama.
|
29.07.2004 at 10:43 |
|
diesel |
Paluks abi jeep'i valikul
mitsu teemal suhtle erkkiga, tal vast kõige suurem kogemus nendega. |
29.07.2004 at 10:49 |
|
vvt |
Paluks abi jeep'i valikul
quote: Volvoman: Mul Volvo960 passis piduriteta haagis 700 kg
Peaks ometi olema klass suurem auto kui Liana.Aga praktikas sai 2000+ haagisega päris hästi hakkama.
Eks see sõltub auto massist eelkõige. Lianal on ilma piduriteta 460 kg. Ülimadal 535 on aga tõeline loom
piduritega haagis 1460 kg
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
29.07.2004 at 10:55 |
|
camsist |
Paluks abi jeep'i valikul
quote: Volvoman:Ei tea,kustkohast need numbrid võetakse?
Näiteks Blazeril on passis piduritega 3600kg.
____________________________
'86 Camaro |
29.07.2004 at 10:56 |
|
Sebastien |
Paluks abi jeep'i valikul
ML-i ainuke pluss on just tema hea mootor (2,7 cdi). 400 NM-i väänet teeb väga hästi oma tööd. Maastiku suutlikus on väga lähedal Suzuki Baleno 4WD mudelile ehk siis 0. Isiklikult vastupidamise kohapealt halba ei ütle, väga hästi on kestnud. Ainuke suurem jama oli turbo lõdvikuga, mis tuli asendada.
Isiklikult soovitaks Grandi ja seda just tema maastiku suutlikuse pärast. Mugav muidugi ka (eriti võrreldes ML-iga) Maastur ei peagi asfaldil mingi tegija olema. |
29.07.2004 at 10:58 |
|
mrtn |
Paluks abi jeep'i valikul
james, sa ajasid pajero ja pajero spordi segamini, need on täiesti erinevad autod, sport on raami peal, baseerub täielikult L200-le, elik ikka suht veoauto. QRX võib sellest masinast ilmselt pikalt rääkida.
EDIT: pargimaasturite maastikusuutlikuse materdajad võiksid tegelikult ise proovida, kui kaugele nendega minna annab, kui munad ja kroom kannatavad. "0" pole neist kindlasti ükski. |
29.07.2004 at 11:01 |
Last edited 29.07.2004 at 11:02 by mrtn
|
Volvoman |
Paluks abi jeep'i valikul
quote: vvt: quote: Volvoman: Mul Volvo960 passis piduriteta haagis 700 kg
Peaks ometi olema klass suurem auto kui Liana.Aga praktikas sai 2000+ haagisega päris hästi hakkama.
Eks see sõltub auto massist eelkõige. Lianal on ilma piduriteta 460 kg. Ülimadal 535 on aga tõeline loom
piduritega haagis 1460 kg
Krt,lugesin Su eelmist posti valesti,et piduriteTA 1200 kg.
|
29.07.2004 at 11:01 |
|
tfr |
Paluks abi jeep'i valikul
Kui härrasmehe margitundlikkus ei luba, siis pole muidugi midagi teha, aga 300-400K vahemikus võtaksin mina Kia Sorento. Täiesti tõsiselt. Saaks uue ka pealekauba. |
29.07.2004 at 19:13 |
|
vvt |
Paluks abi jeep'i valikul
Sorento kohta on siin autoajakirjanik hr Veskil oma arvamus, äkki ta avaldab selle siinkohal
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
29.07.2004 at 19:21 |
|
PlyVal64 |
Paluks abi jeep'i valikul
quote: tfr: Kui härrasmehe margitundlikkus ei luba, siis pole muidugi midagi teha, aga 300-400K vahemikus võtaksin mina Kia Sorento. Täiesti tõsiselt. Saaks uue ka pealekauba.
Sorento või Terracan. Rohkem linnas sõita, siis esimene, maateedele raudselt teine. Ja peesse see mõttetu "margitundlikus". Üha enam olen sedameelt, et täiesti mõttetu on maksta mingi allakäiva brändi nimeeest roppu moodi rohkem. 3-4 aastat peavad kõik uued autod vastu, vast isegi Ladaga ei pea üle kümne korra teeninduses käima No ja miskipärast ma arvan, et toosama Terracan sõidab kolm korda kauem, kui R-R. Vähemalt off-roadi tulemused räägivad selget keelt sellest autost.
Edit:Suzu XL7 oleks kah alternatiiv, sõita maanteel oli küll mugav. Maastikuvõime kohta ei oska öelda, pole käinud. Aga on ta pisut kitsam. Muuseas, Terracan paneb täiesti stock rehvidega enamusele sama hinnaklassi sõiduautodelegi juhitavuses ära, täielik ulme raamil pärismaasturi kohta. Kui talle sama rehv, mis X5'l alla panna, siis võib üllatavaid tulemusi saada... |
29.07.2004 at 19:27 |
Last edited 29.07.2004 at 19:35 by PlyVal64
|
PlyVal64 |
Paluks abi jeep'i valikul
quote: vvt: Sorento kohta on siin autoajakirjanik hr Veskil oma arvamus, äkki ta avaldab selle siinkohal
Kui automaati tarvis, siis kahjuks veel enamus japse ei ole seda asja tegema õppinud. See, mis sõidukale veel sobib, ei kõlba 2tonnisele diiseljeebule. Eks ise tead, proovisid ju Sorentoga oligi suurim häda selle kastiga, no kohe üldse ei kõlba. Aga auto ise hea ja ilus. |
29.07.2004 at 19:38 |
|