Poster |
Message |
JustMe |
Mootor katkub
Väike mure autoga, pole küll Ameerika maa masin aga siiski.
Mure sai tegelikult alguse juba eelmise aasta sügisel, kui ta esimest korda tegi nii:
Rahulikult sõites ei olnud nagu midagi aga kui järsult gaasi põhja vajutasin, siis oli autol hing kinni paar sekundit ning siis sööstis minema. Tegi nii paar kolm korda ja kadus ära.
Aga nüüd tulid vead taas välja, seekord teisel kujul:
Külma mootoriga 4nda käiguga 60km/h sõites mootor vaikselt katkub. Ei mingit jubedat jõnksutamist aga siiski tuntavalt. Seda nii esimesed 1-2 km ning siis kaob ära. Viimane kord ka maanteel sõites 5nda käiguga 120 km/h oli kah väikest jõnksumist tunda.
Süütepoolid sai ära vahetatud kuna need tagusid üle, kuid kahjuks pole Vilojetti tehnikud rohkem vigasid suutnud tuvastada.
Ise mõtlesin, et kas probleem võib olla kütuse pumbaga seotud? Kütusefilter vahetati kah ära ning selles viga ei olnud.
____________________________
www.evonet.ee - EVO 9 RS |
03.08.2004 at 09:22 |
|
devilc
Moderator |
Mootor katkub
Pihustid? |
03.08.2004 at 10:54 |
|
JustMe |
Mootor katkub
quote: devilc: Pihustid?
No ise ma arvan , et midagi seotud kütusega, sest süüte süsteem peaks nagu korras olema.
Pihustid boschi viia, siis seal öeldaks kohe , et milles asi?
Vilojett minu teada nagu pihusteid ei suuda kontrollida?!
EDIT: Aga pihustid ju kõik korraga tuksi ei lähe ning kui üks oleks tuksis siis ta ju nii vaevalt teeks?
____________________________
www.evonet.ee - EVO 9 RS |
03.08.2004 at 11:38 |
Last edited 03.08.2004 at 11:39 by JustMe
|
diesel |
Mootor katkub
kui näiteks miskine muda on filtrist suutnud läbi minna, siis pole sugugi imelik kui seesamune saast kõik pihustiaugud ühtemoodi umbe ajab. |
03.08.2004 at 11:44 |
|
wax |
Mootor katkub
kütusepump väsind äkki? |
03.08.2004 at 11:46 |
|
PlyVal64 |
Mootor katkub
Rohkem viitaks mingile andurile, mis tahab soojenemist ja kes reguleerib midagi süütes ja kütuse etteandes. On neid ju uutel terve joru, klassikaline viga katkuva mootori puhul on lambda- ja õhukuluandur. Neid miskipärast ei suuda-taha ükski esindus kontrollida, ajavad mingit illi suust välja. Siis veel igasugused temperatuuriandurid, pööreteandurid jne. Pihustid katkumist minu arust ei tekita.
Teada lugu juba(kord kirjutatud), kuid näiteks Blazer hakkas meeletuid konnahüppeid maanteel sooritama, kui kastis temperatuuriandur lolliks läks. Andur läks kuumaks, kompu keeras kütuse maha ja siis lajatas jälle täiega peale. Ja nii "hüpates" asi liikus. |
03.08.2004 at 11:46 |
|
devilc
Moderator |
Mootor katkub
Ply jutus point sees. Paraku kontrollimine raske, kui just pole virna asendusjuppe käepärast.
Andurite ühendus võib jupsida - külmana vilets, kuumana OK jne. |
03.08.2004 at 11:54 |
|
JustMe |
Mootor katkub
quote: devilc: Ply jutus point sees. Paraku kontrollimine raske, kui just pole virna asendusjuppe käepärast.
Andurite ühendus võib jupsida - külmana vilets, kuumana OK jne.
Mnjah. Nii tundub selle vea kõrvaldamine täiesti lootusetu, sest kui ikka ei tea kust viga otsida, siis ei leia eales seda üles isegi parim diagnostik vist.
____________________________
www.evonet.ee - EVO 9 RS |
03.08.2004 at 11:57 |
|
devilc
Moderator |
Mootor katkub
quote: JustMe: Mnjah. Nii tundub selle vea kõrvaldamine täiesti lootusetu, sest kui ikka ei tea kust viga otsida, siis ei leia eales seda üles isegi parim diagnostik vist.
Ega ta kerge ole, aga ei tohiks ka ületamatu vaev olla MAF ära puhastada ja MAF, IAT, CAS, O2 ja TPS andurite ühendused üle kontrollida. Pluss on Vilojettil ju suht fancy diagnostikaaparaat - sellega saab koos tehnikuga ringi sõita ja vaadata, mida erinevad andurid jõnksutamise ajal teevad.
Lisaks võid ikkagi pihustid ja kütusepumba lasta üle kontrollida.
Mootor ikka korras (kompressioon normis, eriti õli ei võta)? |
03.08.2004 at 12:19 |
|
JustMe |
Mootor katkub
quote: devilc: quote: JustMe: Mnjah. Nii tundub selle vea kõrvaldamine täiesti lootusetu, sest kui ikka ei tea kust viga otsida, siis ei leia eales seda üles isegi parim diagnostik vist.
Ega ta kerge ole, aga ei tohiks ka ületamatu vaev olla MAF ära puhastada ja MAF, IAT, CAS, O2 ja TPS andurite ühendused üle kontrollida. Pluss on Vilojettil ju suht fancy diagnostikaaparaat - sellega saab koos tehnikuga ringi sõita ja vaadata, mida erinevad andurid jõnksutamise ajal teevad.
Lisaks võid ikkagi pihustid ja kütusepumba lasta üle kontrollida.
Mootor ikka korras (kompressioon normis, eriti õli ei võta)?
Mootor korras jah, kompressioon mõõdeti üle.
____________________________
www.evonet.ee - EVO 9 RS |
03.08.2004 at 12:23 |
|
MELKA |
Mootor katkub
Kõige lihtsam oleks MAF lihtsalt lahti ühendada, minek on tuim aga kakkumine kaob ära.
MELKA@fodriga nii tegi ja toimis |
03.08.2004 at 12:44 |
|
JustMe |
Mootor katkub
quote: MELKA: Kõige lihtsam oleks MAF lihtsalt lahti ühendada, minek on tuim aga kakkumine kaob ära.
MELKA@fodriga nii tegi ja toimis
See ei ole nagu lahendus. Mul on vaja hästi toimivat autot mitte viga peita.
____________________________
www.evonet.ee - EVO 9 RS |
03.08.2004 at 12:51 |
|
MELKA |
Mootor katkub
quote: JustMe: quote: MELKA: Kõige lihtsam oleks MAF lihtsalt lahti ühendada, minek on tuim aga kakkumine kaob ära.
MELKA@fodriga nii tegi ja toimis
See ei ole nagu lahendus. Mul on vaja hästi toimivat autot mitte viga peita.
Lihtsalt testimiseks, saad teada kas on vigane või mitte. |
03.08.2004 at 13:01 |
|
priit |
Mootor katkub
Pakuks lamda andur, enda autol samad sümptomid olid.
Lamda kontrollimine ei ole imetegu.
|
03.08.2004 at 14:34 |
Last edited 03.08.2004 at 14:34 by priit
|
lundve |
Mootor katkub
quote: priit: Pakuks lamda andur, enda autol samad sümptomid olid.
Lamda kontrollimine ei ole imetegu.
aga kes oskaks seda lambdat kontrollida enda fordil tundub, et sama jama
|
21.01.2005 at 23:48 |
|
Kloss |
Mootor katkub
Kontrolliks ikka testarvuti vaja taha ühendada. need o2andurid on tähtsad vigurid mootori normtööks. ise kokku puutunud MB S500 (euro V8) surnud anduriga (kuni 2000 pöördeid lasi anda, kõrgemalt hakkas katkuma). Samas Hummer H2 andur (6,0 V8) , mis andis vaid veakoodi - otseselt ja kohe kasutusele ei mõjunud (kütusekulu võibolla..) . H2'el neid andureid 4 tükki...
|
22.01.2005 at 05:13 |
|
lundve |
Mootor katkub
diagnostis avastati, et lambda andurid uimased, sellest siis tingitud suurem kütusekulu, kui enne, et ühesõnaga need andurid tahavad vahetust.ma sain vist õieti aru, aa ja külma motoga gaasi järsult vajutades tõmbab ka hinge kinni |
23.01.2005 at 20:59 |
Last edited 23.01.2005 at 21:00 by lundve
|
kefka |
Mootor katkub
kui tegu madsdaga siis soovitaks esialgu kontrollida jagaja või siis lihtsalt kõrgepinge juhtmeid. nimelt piipusi,neil tehnoloogiline viga.piibu alumises servas sisse pressitud n täht (küljel),mille keskelt hakkab üle lööma kõrgepinge.see muidugi juhul kui süütepoolid pole vahetult küünalde peal.
____________________________
Oldsmobile Custom Cruiser '80
chevrolet k30 |
24.01.2005 at 01:16 |
|
417RR |
Mootor katkub
Kui sa äkki mäletad siis minu Mazdal umbes 2 aastat tagasi ilmnes sama jama pluss tühikäik tuli ja läks millal tahtis.
(Küttekulu oli kuidagi suur ja ropp mädamunahais tuli kohati sumpsist)
Käisin kõikvõimalikud diagnostikad läbi ja igalpool öeldi et diagnostika näitab et kõik on ok.
Viimases hädas soovitati ükshaaval lamda ja muid andureid vahetama hakat kuni viga kaob.
Enne kui sinnani jõudsin läksid parempoolse veovõlli nuudid
ja viisin auto Kohtla-Järvele teeninduse hoovi.
Seal seisis ta erinevatel logistilistel põhjustel üle kuu aja enne kui veovõll taastamisest saabus.
Sain auto kätte ja viga kadunud. Kuna arvel polnud selle likvideerimisest sõnagi siis läksin ise uurima et mis imenipiga te selle korda saite.
Vennad aga teatasid et ned pole midagi puutunud mootoril.
Töötab siiamaani jummala korralikult ja mis/kus viga oli ei saanudki teada.
Ahjaa miski et pakus keegi välja et viga võib olla anduris mis "annab toorest " külma mootoriga peale.
Et kui see on natsa segane siis hakkab sooja mootoriga kütet rikastama jne.
siit veel lahkamist , pakuti tühikäigu klapi viga. http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=7419 |
24.01.2005 at 10:43 |
Last edited 24.01.2005 at 11:05 by 417RR
|
5.0 |
Mootor katkub
minul kuskil 96-97 aastal 626ga peale korralist hooldust selline tühikäigu ja katkumise jama ja mis selgus- kuna mootori temp. andur kusagil mootori üleval siis jäi sinna jahutusvedelikuga täitmisel pisut õhku ja sealt siis sai temp. andurile igasugust infot mootori töötemperatuuri kohta. Korralik jahutusvedelikuga täitmine ja õhu eemaldamine parandas vea. |
24.01.2005 at 10:51 |
|
13piisab |
Mootor katkub
sarnane kogemus:
mul tegi kah aeg-ajalt külma motoga jama. Gaasi vajutad, siis nagu oleks masin piirajas - välja ei surnud, aga ei liikunud. Veakoodi ei näidanud. Eeldasin, et jama süüte-poolel. Küünlad olid pool aastat vanad, 2elektroodi; vahetasin juhtmed - ikka jama. Nädal tagasi pistsin uue jagajakaane ja rootori külge, pärast seda pole probleemi täheldanud. Asjaga kaasnes veel see, et kui masin nädalavahetuse seisis, tahtis käivitamiseks isegi 1/2 minutit starterit saada (mootorile ai-ai!), käivitudes tulid aga kohe kõik silindrid taha. Esialgu tundus, et õhuniiskus ei lugenud, praeguste ilmadega ilmnes aga suurem jamamistõenäosus niiskete ilmadega.
____________________________
vanem on parem |
24.01.2005 at 15:04 |
Last edited 24.01.2005 at 15:06 by 13piisab
|