Poster |
Message |
JJJ |
Küsimus suverehvide kohta
Eesmärgiks on osta autole uued suverehvid, mõõt 195/60R15. Autoks Saab 9-3, sõit suhtes 20/80 linn/maantee. Otsiks madala mürataseme ja mõõduka kulumiskiirusega rehvi, jooks võiks jääda 5 - 6k vahemikku.
Eile käsin läbi Peterburi tee Balcost ning seal soovitati Bridgestone Turanza ER300 suverehvi. Müügimeeste jutu järgi pidada see üsna uus rehv olema - kas kellelgi on sellega kogemusi ? Hinna poolest tundus suht ahvatlev ka kõrvalseisev Barum Bravuris (4k vs. 6k jooks Turanzaga võrreldes), samas TM testis olid tema tulemused kehvapoolsed (hinnaklassi kohta ilmselt ootuspärane). Kas keegi on Barumit proovinud ?
Kuna rehve on küsitud hinnaklassis saada n+1 erinevat, siis ootaks eelkõige kommentaare ülaltoodud nimede kohta. Samas kui kellelgi on infot huvitavate eripakkumiste kohta oleks needki väga teretulnud. Otsuse pean langetama täna. |
21.05.2004 at 08:16 |
|
diesel |
Küsimus suverehvide kohta
imo pole mitte mingit vahet mis pastlad autol all on. never-ever ei sõida sa niimoodi, et vahed rehvide vahel ilmsiks tuleks. iseasi on kui näiteks ot-l kavatsed saabi teravaks ajada.
pigem eelista mingeid odavama otsa susse, kuna need kallimad on ehk üldjuhul siiski parema pidamisega ja seetõttu pehmema seguga ja ka kiiremini kuluvad. |
21.05.2004 at 08:38 |
|
PlyVal64 |
Küsimus suverehvide kohta
Ühinen dieseli soovitusega. Rehvitestid ja müratasemed mõõdetakse läänes ideaalselt siledatel teedel ja need absoluutväärtused Eestis ei kehti. Üldse on rehvitesti uskumine mõttekas vaid talverehvide puhul(jää on jää igalpool ja ühtemoodi) ja suverehvidel tõesti ringrajal sõitmiseks. Kogu jutt vesiliugudest ja asjadest ei maksa eriti Eestis midagi, sest meie teed on megakaredad, soonilised ja auklikud. Vaid "euroteel" ja porilombis tuleb vahe välja. Neist esimesel ainult esimese suve peale ehitamist. Pinnatud tee müriseb igal juhul ja need mõned ülisiledad lõigud saab ju ka mõistliku kiirusega sõita, mitte ei pea kogu aeg "tuhandega" lajatama. Teine suvi juba sõidujoon pinnatud, sest vaod sees
Mina soovitan kindlasti kõrgem profiil(60 on hea), pehmem külgsein, odavam hinnaklass(aga mitte see madalaim ots) ja nii on endal mõnus. Ei pea maanteel kogu aeg "juhtimisega" tegelema, nagu mingi "püksirihmaga" sõites paratamatult juhtub. Tšehhi-Poola rehvid on täiesti tegijad, need tehased ju kuulsate firmade omanduses nüüd. Endal parimad mälestused täpselt sellise mõõduga Stomili rehvidest Volvo 245 all. |
21.05.2004 at 08:51 |
|
vvt |
Küsimus suverehvide kohta
Oot Ply, ära nüüd päris rämpsu ka propageerima hakka. Mäletan, et kooliajal sai 412 mossele ostetud taha mingid Kelly nimelised 185/70 R13 kummid (rõhutan: kummid) -kui keskmiselt karedal asladil teise käiguga kohalt võttes jäi nendega 2 m jutte maha, siin on vist midagi ikka väga valesti. Ei usu, et see mosse nüüd ka väga "performance" oli
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
21.05.2004 at 09:01 |
|
PlyVal64 |
Küsimus suverehvide kohta
Ma ju kirjutasin, et "mitte see kõige odavam ots". Ka väga kõvadel tootjatel on odava otsa rehvid olemas. |
21.05.2004 at 09:03 |
|
-fred- |
Küsimus suverehvide kohta
Mina olen oma 205/60R15 Bravuristega rahul. Ei näe mingit põhjust, miks peaks ainult tänaval sõitmise autole kallimaid ostma. |
21.05.2004 at 09:07 |
|
vvt |
Küsimus suverehvide kohta
Vahet märgatakse tavaliselt siis, kui paned sõidust tulles teised alla ja kohe proovid. Mäletan, kui kunagi sai üle mindud odavamalt Fuldalt kallimale Goodyearile. Sama rõhuga oli tunne Goodyearidega tunne selline, nagu oleks pinnatud teelt siledale sattunud.
Häda nende Sava, Marshalli vms toodanguga on tihti see, et paljud kipuvad undama - see pole enam nii märkamatu
pahe kui 5% kehvem pidamine.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
21.05.2004 at 09:23 |
|
devilc
Moderator |
Küsimus suverehvide kohta
quote: diesel: imo pole mitte mingit vahet mis pastlad autol all on. never-ever ei sõida sa niimoodi, et vahed rehvide vahel ilmsiks tuleks.
'Normaalsete' autode ja sõidustiili puhul nõus. |
21.05.2004 at 09:40 |
|
Taavi |
Küsimus suverehvide kohta
Uuemate väga vaiksete salongidega autode puhul on rehvide mürataseme vahe selgelt tuntav. Enamusel Jaapanis toodetud luksussedaanidel on tehasest rehviks Turanza ER30 või ER33. Eurooplastest BMW vist kasutas ka nimetatud Bridgestone mudeleid tehase rehvina. |
21.05.2004 at 09:52 |
Last edited 21.05.2004 at 09:52 by Taavi
|
s13 |
Küsimus suverehvide kohta
Küsiks lisaks, et mis rehvi soovitataks, kui auto tavaliselt kiirem ja ka OT tahaks külastada. Mõõt 205/60R15. Probleem on selles, et selles mõõdus eriti performance rehvi ei ole. Praegu kaalun Good Year F1 GS-D2, mis on igalpool kiita saanud, aga hind soolasem - 2150 eeki. Yokohoma A539 peaks olema kuival F1'ga võrreldav, aga vihmaga pidi vilets olema ja kuluma kiiresti, hind hea - 1300. Kindlasti on veel variante.
____________________________
Nissan N14 -> Nissan S13 -> Mazda Mx-5 NBB -> GT86 |
21.05.2004 at 09:53 |
|
Taavi |
Küsimus suverehvide kohta
Toyo Proxes T1-S peaks selle klassi rehvidest olema üks soodsamaid, Bridgestone Potenza S-03 peetakse üldiselt parimaks tänavasõidu performance rehviks, kuid sellel ka hind soolasem. |
21.05.2004 at 09:57 |
Last edited 21.05.2004 at 09:58 by Taavi
|
diesel |
Küsimus suverehvide kohta
kodanikele, kes osalevad ot ja sprindi sarnastel üritustel, soovitan soojalt kasutada kahte satsi kumme. kiirelt kurvide võtmiseks vaadake just selleks ette nähtud pastlad ja tavasõiduks siis mingid tavalised.
tuleb kokkuvõtteks igati soodsam. pehme seguga spetsrehve sööb meie kare asfalt mõnuga. |
21.05.2004 at 10:37 |
|
JJJ |
Küsimus suverehvide kohta
Selgus, et hea sõber omas suhteid sobivas ettevõttes ning seetõttu muutus otsustamine märksa lihtsamaks - tunnike tagasi sai auto endale Turanza ER300'd alla. Kui kilomeetreid rohkem koguneb, eks siis jagan ka muljeid. Seniks tänud kõigile kommenteerijatele. |
21.05.2004 at 14:31 |
|
kassBasiilio |
Küsimus suverehvide kohta
enda autol sama kumm all ei kiidaks.
Pidamine kohalt minnes pole hea.vihmaga kuidagi imelik
ja kuluvad siga kiiresti
hetkel 13 K sõitnud kummiga ja vaata et varsti hakka vahetama.
Ja muide proovides erinevaid kumme on ikka küll vahe sees ja mitte väike.
Alustame lihtsamalt (kulumine pidamine nii kuival kui märjal) |
21.05.2004 at 15:12 |
|
13piisab |
Küsimus suverehvide kohta
quote: kassBasiilio: enda autol sama kumm all ei kiidaks.
Pidamine kohalt minnes pole hea.vihmaga kuidagi imelik
ja kuluvad siga kiiresti
hetkel 13 K sõitnud kummiga ja vaata et varsti hakka vahetama.
kui jutt Barumist, siis kulumise kohalt olen täitsa nõus. Suvel sõidan suht vähe, aga esimesed (esivedu)on selle ca 5Mm peale tagumistega võrreldes täpselt 2korda enam kulunud. "Kummi vilistan" harva (ning enamasti kogemata), rajal ei käi, samas sõidutuju korral on rehvid esimeste käikudega suht pidamise piiril. Pidurdan kah peamiselt käiguga ning rahulikult. Hämmastavalt kiirelt kulunud ühesõnaga, kuigi mul "Brillantis"-mudel all (odavam).
kohaltmineku-pidamise kohapealt ei oska nuriseda. Kerge masin+avatud differ+konstantne150-200Nm vända otsas+sportlikum kast -ning juba 2.käiguga võib harju keskmisel teel rahus 14" 185/65 rehviga gaasi põhja lajatada (mu vanade-siledate Firestonidega polnud see võimalik). Märjaga saab loomulikult kõigil pööretel 2.käiguga ratta ringi. Pidurdades on ABS-i ka märjaga raske tööle saada.
sai ka suuremal kiirusel märjal maanteel ära testitud, kerge taguotsaga masin läks kiirusel 110km/h käest ära alles teisel järjestikusel järsul roolirebimisel. Ise hindan seda heaks.
müra poolest on vaikne rehv.
teet,
teinekord samu rehve küll ei osta - põhjuseks siiski vaid kiire kulumine
PS! ehk viitsivad teisedki oma (suve)rehve "retsenseerida"? Talvekatest olen ise oma Vallai-prottidega (HP2 naelad, pehmem segu) ülirahul, lähevad oluliste mustri-naelte-pidavuskaotusteta ka kolmandat talve alla.
____________________________
vanem on parem |
03.08.2004 at 13:05 |
|
PlyVal64 |
Küsimus suverehvide kohta
quote: 13piisab: Ise hindan seda heaks. Müra poolest on vaikne rehv.
teet,
teinekord samu rehve küll ei osta - põhjuseks siiski vaid kiire kulumine
Teet, Sa räägid tegelikult iseendale vastu. Hea pidamisega ja vaikne rehv peabki kuluma. Ei ole olemas universaalselt ideaalset asja. Lisaks muutuvad ju rehvide omadused ajaga niivõrd, et turvalisus- ja mugavuskaalutlusel on vist õigem igaks hooajaks uued rehvid osta, kuid ka kaks suve peaksid tänased suverehvid enamuse oma headest omadustest säilitama. Ostad mittekuluvad "plastmassrehvid", mingit pidamist üheski suunas ja neljandal suvel on nad juba nii kõvad, et pidamise kadumiseks ei pea tee isegi enam märg olema.
Kogemus, Sitika originaalEnergyd on juba nii kõvad(neljas suvi), et rattad blokeeruvad vähegi tugevama pidurdamise korral. Aga mustrit on veel peaaegu pool alles... Järgmiseks suveks raudselt uued rehvid, ei mingit kahtlust. |
03.08.2004 at 13:29 |
|
mr. RocknRoll |
Küsimus suverehvide kohta
Mingile hetkel pean Cougarile uued rehvid alla vaatama, kuid mitte nii laiad kui on olemasolevad. Originaalis on ette nähtud 205 70 R14, kuid nendega jubedalt õõtsus, just külgsuunas. Sai ostetud valuveljed kummidega 275 60 R15, raha oli vähe ja jätsin samad kummid, kuid õõtsumist ei ole enam täheldanud. Mille järgi rehvi valida, mis hoiaks külgmise õõtsumise ära (radiaalrehv)?
Ei hakanud uut teemat tegema.
____________________________
44269 |
03.08.2004 at 22:17 |
|
ylovoitka |
Küsimus suverehvide kohta
Mida tähendab P-täht rehvimõõdu ees?
Näiteks P225/60R16 |
30.05.2006 at 10:48 |
|
Indrek_S |
Küsimus suverehvide kohta
rehvide kiirusindeksid |
30.05.2006 at 11:46 |
3 edits. Last edited 30.05.2006 at 11:48 by Indrek_S
|
crazycookie |
Küsimus suverehvide kohta
http://www.tirerack.com/tires/tiretech/techpage.jsp?techid=24
quote: ylovoitka: Mida tähendab P-täht rehvimõõdu ees?
Näiteks P225/60R16
|
30.05.2006 at 11:50 |
|
mth |
Küsimus suverehvide kohta
quote: Charly:
rehvide kiirusindeksid
õnneks ei tööta zonest linkimine ja sinu vale informatsioon jäi saamata
|
30.05.2006 at 13:35 |
|
ylovoitka |
Küsimus suverehvide kohta
Tänud hullule küpsisele! |
30.05.2006 at 13:37 |
|
Taurus_93 |
Küsimus suverehvide kohta
Minu kõige meeldivam kogemus hetkel "Kumho Ecsta KH11"
Esimest korda on Chrysler sama vakne seest kui E-klassi mersu. Enne seda proovinud Nokian NRZ-i, Pirelli P6000, mingid Michelin pilot vms. Soovitan soojalt Kumhosid.
http://www.tirerack.com/tires/tires.jsp?tireMake=Kumho&tireModel=ECSTA+KH11
____________________________
Cadillac STS 3,6 05´
Subaru Outback 2.5 AWD 07´
Ex: Taurus LX 93´ (4 tükki oli neid lausa)
Ex: Chrysler 300M 00´
Yamaha YZF-R6 |
30.05.2006 at 17:05 |
1 edit. Last edited 30.05.2006 at 17:07 by Taurus_93
|
ats |
Küsimus suverehvide kohta
quote: Taavi: Toyo Proxes T1-S peaks selle klassi rehvidest olema üks soodsamaid, Bridgestone Potenza S-03 peetakse üldiselt parimaks tänavasõidu performance rehviks, kuid sellel ka hind soolasem.
S-03 tegelikult väga hästi ei õnnestunud neil - kulus tänaval väga kiiresti (ütleks, et kiiremini kui poolrajarehv R888) ning rajal läks kohe tuliseks ja hakkas sulama (3 jooksu olen läbi sõitnud). S-02 oli selles osas palju parem. Nende uuem versioon on RE050, mis tireracki testidest ringiaegadelt ületab S-03, aga ise sõitnud ei ole.
R888 on siiamaani ennast edukalt näidanud - va see, et muster on väike ja maanteel suure vihmaga läheb ikka vahest libedama asfaldi peal libisema ka.
|
30.05.2006 at 17:20 |
|
ylovoitka |
Küsimus suverehvide kohta
quote: Taurus_93: Minu kõige meeldivam kogemus hetkel "Kumho Ecsta KH11"
Esimest korda on Chrysler sama vakne seest kui E-klassi mersu. Enne seda proovinud Nokian NRZ-i, Pirelli P6000, mingid Michelin pilot vms. Soovitan soojalt Kumhosid.
http://www.tirerack.com/tires/tires.jsp?tireMake=Kumho&tireModel=ECSTA+KH11
Selle teema kohta sooviks saada teiste kasutajate arvamusi lisaks.
Tahaks võimalikult vaikseid suverehve igapäevaliikurile, praegused sahisevad krobeda asfaldi peal metsikult.
Mõõduks P225/60R16. |
31.05.2006 at 08:25 |
|