Poster |
Message |
tambet |
Audi V8
On kellelgi kogemust antud autoga?
Kuna tegemist üsna haruldase autoga, pean silmas
just varuosade saadavust ,hindu. |
20.07.2004 at 16:37 |
|
vkx |
Audi V8
search
____________________________
Seville STS `02 |
20.07.2004 at 16:45 |
|
vvt |
Audi V8
Kui väga friik pole või kui konkreetne auto väga korras pole, siis enese majanduslikuks laostamiseks on olulisemalt suuremat füüsilist rahulolu pakkuvaid teid-nagu lausjoomine näiteks.
Algatuseks tasub helistada Revalisse ja küsida esimest tööd peale hammasrihmaga auto ostmist. Muud tavalised pudinad ka ning esimene arve on 20-25 000 sõltuvalt juhusest. Sellest moodustab hammasrihma vahetus koos juppidega ise 10 000. Muud töökojad seda teha ei suuda.
Sinna juurde lisandub esimesel talve järel kindlasti summuti, mida kohalikud offroadi ja jäärajafännid on miljon korda puruks sõitnud. B-osana sealt suurt ei saa ja hindadega ei hakka ehmatama. Neliveolistel suurema mootoriga autodel jälgida kindlasti käigukasti ja veovärgi korrasolekut. Hindadest ärme räägi.
Et siis natuke järele mõeldes mobile.de lahti....
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
20.07.2004 at 18:25 |
|
madis |
Audi V8
Auto ei ole nii haruldane, lihtsalt neid pole palju.
Ma annan sulle sooja soovituse: EI EI EI EI EI
Sõber ostis 80k eest, remos 100k eest ja müüs ahastuses maha.
Jupid maksavad nii huvitavat hinda et .... |
20.07.2004 at 22:10 |
|
Joel |
Audi V8
Tutvu selle teemaga, vast on abi...
____________________________
2xV8 |
20.07.2004 at 22:18 |
|
Mckie |
Audi V8
quote: vkx: search
Pane sinna "search"nupu alla Audi V8,saad vastuseks
ainult selle sama teema siin! |
22.07.2004 at 10:15 |
|
devilc
Moderator |
Audi V8
quote: Mckie: Pane sinna "search"nupu alla Audi V8,saad vastuseks
ainult selle sama teema siin!
Ei saa, kui valid 'Search for:' alt 'Message texts' 'Topic subjects' asemel. |
22.07.2004 at 10:22 |
|
tambet |
Audi V8
quote: madis: Auto ei ole nii haruldane, lihtsalt neid pole palju.
Ma annan sulle sooja soovituse: EI EI EI EI EI
Sõber ostis 80k eest, remos 100k eest ja müüs ahastuses maha.
Jupid maksavad nii huvitavat hinda et ....
Olen vahepeal natuke uurinud selle auto kohta ja vestelnud
ühe omanikuga.Iga jupp ei olegi nii kallis.
Näiteks hammasrihm 3.6L mootorile oli 860.-eek.
Vôibolla ka asi selles, et olen harjunud oma camaro
ülalpidamiskulusid normaalseks pidama ja vähemalt
sellega vôrreldes polnud see Audi ka midagi palju hullemat.
Sellel autol saab siiski veel näiteks esitulepirni ise vahetada,
mitte ei pea ronima selleks esindusse, nagu kurtis ühe uue
Renault'i omanik, aga see juba teine teema.
Aga jah, mootori korrasolekus peab küll ostes kindel olema,
selle remo vôib kirveks kätte minna .
Talveautoks antud kombinatsioonis (nelivedu+automaat)
tundub olevat päris hea variant.
edit: kui osta kehvas seisus isend, siis vôib algne ülekäimine küll
~20K maksma minna. |
06.08.2004 at 11:27 |
Last edited 06.08.2004 at 11:32 by tambet
|
quattromees |
Audi V8
quote: tambet: quote: madis: Auto ei ole nii haruldane, lihtsalt neid pole palju.
Ma annan sulle sooja soovituse: EI EI EI EI EI
Sõber ostis 80k eest, remos 100k eest ja müüs ahastuses maha.
Jupid maksavad nii huvitavat hinda et ....
Olen vahepeal natuke uurinud selle auto kohta ja vestelnud
ühe omanikuga.Iga jupp ei olegi nii kallis.
Näiteks hammasrihm 3.6L mootorile oli 860.-eek.
Vôibolla ka asi selles, et olen harjunud oma camaro
ülalpidamiskulusid normaalseks pidama ja vähemalt
sellega vôrreldes polnud see Audi ka midagi palju hullemat.
Sellel autol saab siiski veel näiteks esitulepirni ise vahetada,
mitte ei pea ronima selleks esindusse, nagu kurtis ühe uue
Renault'i omanik, aga see juba teine teema.
Aga jah, mootori korrasolekus peab küll ostes kindel olema,
selle remo vôib kirveks kätte minna .
Talveautoks antud kombinatsioonis (nelivedu+automaat)
tundub olevat päris hea variant.
edit: kui osta kehvas seisus isend, siis vôib algne ülekäimine küll
~20K maksma minna.
Kindlasti kulukam, kui suvaline ökoauto, aga kui endal mutrivõti peos seisab pole selle masina ülalpidamine ka midagi müstilist. Autot valides tasuks hoolega jälgida esipidurite seisukorda, $$$ remontida. Lihtsalt auto ostuhind peab olema seisukorrale vastav.
____________________________
Audi 200 20V TQ
Audi 100 2.3
Audi A4 2.8Q swap 4,2 V8
Audi UrS4 2,2TQ
Peugeot Partner
VW Passat 1,9TDi |
06.08.2004 at 18:18 |
|
Max3,0 |
Audi V8
kõige muuga olen nagu nõus aga see lause mis audi foorumis oli ,et ei liigu ....no kurat ma ei tea ,ma eelmine sügis sõitsin ja no liikus ikka küll ja julgen väita et hästi liikus...
____________________________
3,0 rear wd & 3,0 four wd |
06.08.2004 at 18:50 |
|
vvt |
Audi V8
No päris mutrivõtmega peos pole seal teha midagi, ligipääs kapoti all ja põhja all on väga vilets. Töö tegemiseks vaja korralik tõstukiga töötuba ja üksjagu abivahendeid. Selles vanuses auto on täis kõikvõimalikke elektrigremlineid, mille tagaajamiseks läheb oma töö puhul välku ja vaeva. Pealegi on ehituses kohati mõistusevastaseid asju a'la Opel - kus elektriasjad on topitud päris veelompi. Generaatori rihma vahetamiseks tuleb terve esiots laiali lammutada ja kogu töö meenutab tagumiku kaudu hambaravi Ühesõnaga - amatöörmehhaanik käigu kaarega mööda. Töökindel Audi on karpa 1,8ga 80, aga mitte see.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
06.08.2004 at 19:03 |
|
quattromees |
Audi V8
quote: vvt: No päris mutrivõtmega peos pole seal teha midagi, ligipääs kapoti all ja põhja all on väga vilets. Töö tegemiseks vaja korralik tõstukiga töötuba ja üksjagu abivahendeid. Selles vanuses auto on täis kõikvõimalikke elektrigremlineid, mille tagaajamiseks läheb oma töö puhul välku ja vaeva. Pealegi on ehituses kohati mõistusevastaseid asju a'la Opel - kus elektriasjad on topitud päris veelompi. Generaatori rihma vahetamiseks tuleb terve esiots laiali lammutada ja kogu töö meenutab tagumiku kaudu hambaravi Ühesõnaga - amatöörmehhaanik käigu kaarega mööda. Töökindel Audi on karpa 1,8ga 80, aga mitte see.
Töö tülikuse ja raske juurdepääsetavusega olen päri. Aga juurdepääsu raskusega erinevatele sõlmedele "hiilgavaid" sõidukeid liikvel palju. Audi esiots käib õnneks üsna lihtsalt lahti, aega võtab see siiski üsna palju.
Iseremontijal peaks loomulikult olema vajalik ruum koos erineva hulga vahenditega, parklas ikka ei remondi...
____________________________
Audi 200 20V TQ
Audi 100 2.3
Audi A4 2.8Q swap 4,2 V8
Audi UrS4 2,2TQ
Peugeot Partner
VW Passat 1,9TDi |
06.08.2004 at 23:59 |
|
quattromees |
Audi V8
quote: Max3,0: kõige muuga olen nagu nõus aga see lause mis audi foorumis oli ,et ei liigu ....no kurat ma ei tea ,ma eelmine sügis sõitsin ja no liikus ikka küll ja julgen väita et hästi liikus...
Isik, kes audiklubi foorumis väitis V8 mitteliikuvat, mõtles selle all võrdlust audi 20V vile mootoriga. Sel kiirenduses V8 ees paar sekundit ajavõitu ja sama või väiksem kütusekulu...
____________________________
Audi 200 20V TQ
Audi 100 2.3
Audi A4 2.8Q swap 4,2 V8
Audi UrS4 2,2TQ
Peugeot Partner
VW Passat 1,9TDi |
07.08.2004 at 00:04 |
Last edited 07.08.2004 at 00:07 by quattromees
|
Max3,0 |
Audi V8
nu selge
____________________________
3,0 rear wd & 3,0 four wd |
08.08.2004 at 12:43 |
|
vvt |
Audi V8
quote: tambet: ühe omanikuga.Iga jupp ei olegi nii kallis. Näiteks hammasrihm 3.6L mootorile oli 860.-eek.
Jahutaks kohe Su entusiasmi natuke Esiteks kus lõpeb loogika, sealt algab Audi konstrukturite loogika. Hammasrihm ise on 1/10 kogu kuludest. Seal on terve pinu pingutusrulle ja igatsugu rihmaga veetavat staffi, mis vahetatakse ühekorraga, esinduseski vist 8 normtundi selleks kulub, ilma abivahenditeta siis korrutada tamboviga.
Audi foorumis on rohkelt olemas igasugu fotomaterjali teemal "mis juhtub kui ei...."
Teine asi on see, et mingi väsinud mootoriga V8t, mida siinamail agaralt lõhutud on ja mis vaevalt oskuslikku hooldust-remo saanud ei soovitaks oma vaenlaselegi. Eks need võlud avalduvad peale esimest õlivahetust/mõne tkm läbimist. Igatahes ettevaatust ja kainet mõistust.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
08.08.2004 at 21:54 |
|
peep Moderator |
Audi V8
Mul on juhuslikult momendil hammasrihma vahetust sisaldava hoolduse arve laual. Sinna on viimasele reale 21 k. kirjutatud ja see sisaldab ainult ühte mittetavapärast tööd summas 1,8 k. Ehk nii väikeste summadega saab arvestada ainult, kui autol midagi viga ei ole...
IMO, kes jaksab sellist autot osta peab suutma ka remoarveid maksta, vastasel juhul soovitaks valida midagi taskukohasemat n. Chevrolet'i mudelivalikust. |
08.08.2004 at 22:10 |
|
viva |
Audi V8
Jäta see Audi kus see ja teine. Nati kallimalt (või isegi sama raha eest) saad MB SEL 500 (vanema) ja see autu on juba sündinud klassika. Miskis Autolehes oli ka kunagi vanemate luksusautode võrdlus ning MB oli teistest ikka pikalt parem. Kui muidugi kindlat margieelistust pole... |
09.08.2004 at 02:25 |
|
turbo |
Audi V8
quote: viva: Jäta see Audi kus see ja teine. Nati kallimalt (või isegi sama raha eest) saad MB SEL 500 (vanema) ja see autu on juba sündinud klassika. Miskis Autolehes oli ka kunagi vanemate luksusautode võrdlus ning MB oli teistest ikka pikalt parem. Kui muidugi kindlat margieelistust pole...
Kas see jutt käis konkreetsest Audist või Audist üldse?
Kui viimane variant, siis talvel on Audiga ikka tunduvalt parem kulgeda kui Mersuga.
Kui jutt käis konkreetsest autost, siis olen ülalkirjutajaga nõus.
Julgeks soovitada S-klassi Audit kui on soov omada mugavat ja kiiret autot. |
09.08.2004 at 08:10 |
|
viva |
Audi V8
Jutt ikka V8 ümber käib...S klassi Audi
My bad, S8 on väga hea ja kiire auto. |
09.08.2004 at 08:44 |
Last edited 09.08.2004 at 08:53 by viva
|
turbo |
Audi V8
quote: viva: Jutt ikka V8 ümber käib...S klassi Audi
My bad, S8 on väga hea ja kiire auto.
Tegelikult mõtlesin ma S-klassi Audit V8 mootoriga. :P
Näiteks S4-ja saab juba päris odavalt kätte kui otsida. |
09.08.2004 at 10:19 |
|
Silwer |
Audi V8
S kõlbab ikka vaid turbo mootoriga...
____________________________
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW E46 S54 SMG VF570 supercharged & BMW F25 X3 |
09.08.2004 at 15:11 |
|
vvt |
Audi V8
Ühinen ühe eespool kõnelejaga selles mõttes, et viska see Audi peast minema ja osta selle asemel tõesti mingine vanem SEC mersu. Peale selle, et tolle aja mersu oli audist tugevam-kvaliteetsem, on see tark investeering - see on 10 a pärast klassika ja likviidne kaup, V8st ei saa klassikat kunagi, tahate või ei taha. Nende hinnad algavad 50k peale ja kui väga potti ei astu, siis kestab see terve inimpõlve. Audi ainuke viimase 20 aasta auto, mis klassikaks saab, on ur-quattro coupe. Ja seda vaid teatud mudelite ulatuses.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
09.08.2004 at 16:27 |
|
hents99 |
Audi V8
MB SEC on tõesti väärt auto, mulle endale ta väga meeldib. Ja nende hind enam langeda kolinal ei tohiks. Hoovipeal seisab mul veel W126 kerega 300 SE - vana aga kvaliteetne
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas. |
09.08.2004 at 17:52 |
|
tambet |
Audi V8
[
Kas see jutt käis konkreetsest Audist või Audist üldse?
Kui viimane variant, siis talvel on Audiga ikka tunduvalt parem kulgeda kui Mersuga.
.... ]
Ma eelistaks ka nelivedu.See ongi probleem, et pole
eriti valida sarnaste omadustega
(nelivedu+norm.mootor+piisav ruumikus)ja remontimise suhtes
robustsemat autot.
Samas jah, rihmavahetusega koos 20K väljakäia on ka liig.
|
10.08.2004 at 19:55 |
|
turbo |
Audi V8
quote:
Samas jah, rihmavahetusega koos 20K väljakäia on ka liig.
Aru ma ei saa, kustkohast see 20k on võetud?
Enda autol oli rihmavahetus koos lulladega kordades odavam.
|
10.08.2004 at 22:31 |
|