Poster |
Message |
newton Moderator |
Muskelautotest Autolehes
Kes veel PlyVali vihjetest teistes teemades pole aru saanud, siis uusimast autolehest võib lugeda nelja usaponi väikest võrdlustesti:
Huvitav lugemine ja tänuväärt ettevõtmine Autolehe ajakirjanike poolt. Lugedes teksti tundus, et väga palju sõltus rehvidest, täpseid tulemusi saab igaüks ise ajakirjast lugeda Hea meelega oleks autodest veel pikemalt lugenud; sh. rohkem ka ajakirjanike subjektiivseid arvamusi ja hinnanguid. |
26.08.2004 at 17:48 |
Last edited 26.08.2004 at 17:49 by newton (Moderator)
|
Peeter82 |
Muskelautotest Autolehes
Milles see müüdi purustamine siis seisnes? Et antud autod on kõlblikud ka kurvisõiduks? Mina, rumal inimene, tahaks siia kõrvale võrdluseks ka mõne eurosportauto vastavaid andmeid.
____________________________
ex Camaro ´79, ´80, ´93 |
26.08.2004 at 19:42 |
Last edited 26.08.2004 at 19:43 by Peeter82
|
vvt |
Muskelautotest Autolehes
Pakun välja idee teha 80ndate autodest sama test - nt 2-3 euroautot+2-3 usa musklit. Mina olen nõus autot andma
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
26.08.2004 at 19:51 |
|
fire83 |
Muskelautotest Autolehes
Aastatest ~80 full stock autot praeguseks leida on vist natuke raske. Keegi kurat ei tea enam mis jupid seal sees on. Ja 20 aastat vana stock auto peaks loogiliselt võttes ka võrreldes iseendaga 20 aastat tagasi teistsuguseid tulemusi näitama. Amortisatsioon teeb oma töö. Muidugi kui kusagilt muuseumist õnnestuks leida mingi üliväikese läbisõiduga masinad, mida siis omavahel võrrelda.
____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird |
26.08.2004 at 20:23 |
|
fire83 |
Muskelautotest Autolehes
Selle testi mõte oli ju selles, et päris uusi masinaid (Ford GT, Viper, GTO) on meie ajakirjanikel teadaolevatel põhjustel raske testimiseks saada ja seetõttu tuli leppida 10 aastat vanade masinatega. Milliseid tulemusi peaks need autod andma, võib ainult ette kujutada.
____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird |
26.08.2004 at 20:27 |
|
vvt |
Muskelautotest Autolehes
Kunagi taoliste testi tegi Classic and Sports Car - osalesid seal Rover 3500, Audi 200T, Citroen 25T ning BMW M535iA.
Tõsi, keskenduti seal peamiselt subjektiivsetele näitajatele.
IMHO see test tänases lehes on väga , ainult enamikele sellistele huvilistele on need autod siiski liiga kallid ja kättesaamatud seetõttu. Seetõttu mingi budget-racerite test a'la performance 50 000 eek eest oleks kindlasti loetav teema. Neid 80ndat Supraid, camaroid vms siin ju ikka liigub.
Mis puudutab amortiseerumist, siis vaidlen vastu. Vähemalt kvaliteetmarkide puhul ehitati 80ndatel kvaliteeti sõna otseses tähenduses ning nende autode füüsiline väsimine on olematu võrreldes 90ndate teise poole autodega. Kui vedrustuse junnid on uuendatud, midagi otseselt ei logise, all ei ole siledaid Vallai protiketse, siis julgen pakkuda, et enamiku 80ndate autode tehnilise väsimine on võrreldav umbes nende nelja poni väsimisega selle testi ajaks.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
26.08.2004 at 20:30 |
Last edited 26.08.2004 at 20:33 by vvt
|
PlyVal64 |
Muskelautotest Autolehes
Et mis oli testi mõte? Igaüks võib nüüd võtta ja nende päris uute ja "sportlike" autode tulemused sinna kõrvale panna. On käinud kogu aja jutt, et USA-raud ei ole juhitav, ta on ette nähtud ainult otsesõiduks ja siis 90-kraadiste nurkade võtmiseks. Vvt, see möla on käinud 50dest alates, ikka on kisamise esirinnas olnud BMW ja teised sakslased ning nende austajad. Audi taastekkega alates mudelist 100 aastal 1982 ka nemad. Itaalastest ärme üldse räägi 90tel lisandus kisakõride seltskonda punt kilisid eesotsas Subaruga. Nüüd said kõik nokauteeritud, tehku järele, kui oskavad!
Keegi polegi väitnud, et USA-raua roolitunnetus ei ole kõigil peale Vette jama(Viperit pole olnud au proovida). On ja tõesti liiga ülevõimendatud. Aga see ülevõimendatud rool ise ei tee autot juhitamatuks. Mis on olnud selle idiootse väite taga See, et USA ja NSVL kasutasid väga kaua täisprofiilrehve. Nende jaoks oli oluline mugav ja pehme kulgemine, mitte laudsiledatel bahnidel 300ga kihutamine. Selles testis olid autodel all põhimõtteliselt 90te USA-muskli standardrehvid oma mõõtudelt ja tulemus on kõigile näha. Euro-Japsi autosid esindavad ettevõtted ei tahaks uute korralike rehvidega nende autode tulemusi eales näha Ma kujutan ette, mis tulemused Avo ja Peebu autod tuliuute äsja sissesõidetud rehvidega teeksid. Peebu autole võib julgelt +5, vast isegi +7-8 km/h lisada, Avol olid vähe asisemad rehvid all. Ka "tavalised Stang ja f-body" teeksid kah 2-3 km/h paremaid tulemusi. Sry, kuid isegi Porsche ei saanud vastu, uus SLK, WRX STi, Audid jne. Värske kõige väiksem bemm lähenes, kuid...
Pisike viide kunagise maasturitesti teemase pandud tulemused. C2 suutis samamoodi läheneda maagilisele 70le, kuid jällegi, mida me gabariitidest ning kaalust arvame Ja all olid sellel testiautol 16tollised VTS mudeli 50 profiiliga rehvid!
quote: PlyVal64: Panen siia siis mede Autolehe möödundaastaste testide tulemused põige/slaalom km/h(leiate Aastaraamatust).
Rexton 50/51, H2 51/51, Sorento 54/55, L-C 56/52, Cayenne Turbo(naeltega) 57/51 ja tipptase Terracan 58/57.
Pargimaastur Outlander 60/ei mõõdetud.
Väikebussid: GrandEspace 53/52, Touran 59/60.
Pereautod: Thesis 55/50, Cordoba 56/55, Sebring 60/56, Almera 61/61.
Sportlikud autod: 9-3 Aero 62/60, Rex R-12 63/62, Accord 2,0Sport 64/61, WRX STi PP 67/64.
Minid: Kalos 1,4(Chevy) 61/58, Arosa 1,4 61/60, Micra 1,4 63/60, Ignis 1,3 62/61, C2 1,1 67/59.
Ei olnud see test mõeldud kellegi maha tegemiseks või millegi esiletõstmiseks. Sisuliselt tõestasime ära ammutuntud fakti. Lihtsalt enamus inimkonnast pole kunagi isegi meetrit korraliku USA-rauaga sõitnud, rääkimata sellega kiiresti kurvivõtmisest. Kogu see "persetunnetus" ja "naised-saunas-rääkisid" ei maksa midagi, digitaalne ajavõtt paneb jõuvahekorrad paika. Kindlasti on olemas veel palju parema juhitavusega autosid ja veel paremini tuunitud autosid, kuid sellest hetkest, ehk 27.08.2004 00.00 alates ei tahaks enam vähemalt siin saidil kuulda(lugeda) muuilma autoomanike lolli möla sellest, kuidas USA-raud ainult otsesõitmiseks mõeldud on. Te ei saa USA-rauast isegi ringrajal jägu, stripist rääkimata...
Lepime kokku, et halbu autosid pole olemas ja tqhq.ee saidil on siiski USA-raud jumala seisuses.
Ja ma päris tõega tahaks, et need kaks kõvemat pilli viimaseks OTks saaksid alla slickid. Oleks kohe päris huvitav Vaja siis 8 17tollist võidusõidurehvi. Kes firma võtab julguse kokku |
26.08.2004 at 22:37 |
Last edited 26.08.2004 at 22:39 by PlyVal64
|
rustang Moderator |
Muskelautotest Autolehes
Ply, ära palun vinti üle keera |
26.08.2004 at 23:16 |
|
fire83 |
Muskelautotest Autolehes
quote: rustang: Ply, ära palun vinti üle keera
Peace, igaüks ärritub natuke kui talle tundub, et talle püütakse selgeks teha, et tema töö oli mõttetu. Test oli aus, huvitav ja informatiivne ja meeldiv lisaväärtus peale muu ka autode omanikele teadmise näol sellest, mida tuleks järgi aidata. Minul (võimsus), Peebul (normaalsed rehvid ja ABS korralikult toimima), Raulil nii seda kui teist nipet-näpet ja Avol masin juba küllalt hea, et pole muud kui ENGINE BURNOUT teha
____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird |
26.08.2004 at 23:35 |
Last edited 26.08.2004 at 23:58 by fire83
|
peep Moderator |
Muskelautotest Autolehes
Test oli lahe ja AL suured tänud, et võimaldas saada oma auto kohta täpset numbrilist infot. Kiirendusega on asi selge ja lõplik, mida kiirem, seda parem. Slaalom ja põikekatse annavad ka kindlasti vajalikku infi aga see kmh number ei ole siiski täiesti lõplik tõde auto juhitavuse kohta. Subjektiivne aga samas oluline oleks hinnata autosid reaalsetel teedel kiiresti sõites aga seda loomulikult tehnilistel põhjustel polnud võimalik teha. Ja ega kasutatud autode puhul saagi selget pilti, niipalju ju sõltub konkreetsest eksemplarist.
Nagu mainitud, palju sõltub rehvist ja see vastab tõele, hea rehv on parim investeering mida saab juhitavuse/pidamise huvides teha. Konkreetne test sai tehtud siiski täiesti ilma ettevalmistuseta ehk autodel olid all suvalised rehvid, mis parajasti juhtus. Kuulda oli, et esindused tihti panevad testi jaoks standardist erinevad alla, et tulemus parem oleks.
See jutt, et võtame mingid euro ja japani autod, ning teeme siis võrdluse ja selgitame välja kes on "parim" on IMO hoopis teise teemasse. Kõike saab ju järgi aidata ja nagu võistluse puhul ikka, keegi tahab parem olla ja teeb siis maksimumi, et seda saavutada. Lisaks mida selle testi tulemus näitaks ? Vaevalt, näiteks BMW omanik seetõttu marki vahetaks, et põdrakatsel 1 kmh kehvem tulemus tuli kui Mustangil või vastupidi. Ma ei kahtle hetkekski, et meil siin Eesti teedel on parima juhitavusega ja kiireimad autod rallireplicad.
fire83: ma arvan, et ABS'il polnud viga midagi, st. ta töötas. Lihtsalt libisemine algas väiksema jõu rakendumisel seoses rehvi libisemisega ja seetõttu hakkas ka ABS varem tööle. Kuna mu masina rehvimõõt on suht. suur ja sellest tulenevalt rehvid kallid, olen leppinud natsa libedama olemisega ja need paar korda aastas (Open Track ja nüüd see AL test) kui kogu pidamist vaja läheb, kehvemate numbrliste tulemustega kui ehk tahaks näha. Reaalelus ei lähe rehvi maksimaalset pidamist eriti tihti vaja ja teelpüsimine ning juhitavus subjektiivselt on mu autol ikkagi stockiga võrreldes hoopis teine. Tahad võime testida mõni päev, kui kaalud ise ka midagi muuta vedrustuses - saad tunda, kuidas need asjad reaalelus auto käituma panevad. |
27.08.2004 at 09:27 |
Last edited 27.08.2004 at 09:27 by peep (Moderator)
|
vvt |
Muskelautotest Autolehes
Minul tekkis kaks tehnilist laadi küsimust seda veelkord lugedes - kui paljud autod olid komplekteeritud originaalrehvidega või nende analoogidega. Praegu vaatan, et Peebu auto oli ainuke nende originaalsete "all-season" rehvidega. Autot muidugi oleks objektiivne võrrelda sellisena, nagu ta välja tuleb. Need tipp- Michelinid kõrvale jättes lahuta slaalomi kiirustest rahulikult -5 kmh....
Natuke kummaline oli selle stock Mustangi kiirendus - et siis 215 hj (0-100 stockis 7,4 sek minuteada)
kiirendas samakiiresti kui 275 hj TransAm
Millegipärast ei ole usku selle "stocki" juttu.....
Muidugi - ply keerab teiselt poolt üle - eelviimase põlve ponide juhitavust pole minu kuuldes küll keegi vaidlustanud. Vaieldud on rohkem 3gen/foxbody ja fullsize teemadel. No ei sõida sa caprice-ga samakiiresti slaalomit kui A8-ga, no ei sõida.....isegi kui sinna 18 tollised püksirihmad alla paned.
Mis kurviomadusi puudutab, siis puudus testist treppi sõidetud käänuline tee. Kes sõitnud on, teab, mida ma silmas pean.
Aga muidu artikkel
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
27.08.2004 at 09:35 |
|
deathdog |
Muskelautotest Autolehes
OT küll aga sama lehega seotud .....mingi pisikese auto test seal oli antud rehvi mõõtude valik 175/65/r14 ja 195/65/r15 ......väike näpukas
huvitav kas need meerika maa autod on nende juhitavuse andmete järgi ka veel mugav mööda tallina tänavaid lokusada on või on selle arvelt juba lõivu makstud |
27.08.2004 at 10:01 |
|
PlyVal64 |
Muskelautotest Autolehes
Aare, mida me võrdleme Caprice'i ja A8. See on ju MÕTTETU. Ja kusjuures, keegi pole ju neid testinud. Kuid eks nendega hakkab olema sama asi, mis Volgaga. Need autod on mõeldud vähe teistsuguseks liikumiseks. Ahjaa, see Blue(Rauli) Stang. See polnud jah enam stock, pigem veelgi kehvem. Lihtsalt Jaanus oskab sõita ja käiku vahetada Ja auto on nii nõrk teiste kõrval, et ei tee BO'd. Avo ja Peep ei saa ju veel teisegagi gaasi vajutada, muudkui meelitasid. TA oli atm., ehk start oli selgelt teistest parem. 1-2 vahetus käis Stangiga powershiftinguga, TA toimetas ju omasoodu ja ilma shiftkitita. Ja treppisõidetud kurvi on vähemalt Peep korduvalt sõitnud(ja ikka nende plastmassrullidega), Saugal Ja ka musta Stangi tulemust ei suuda enamus tavaautodest seal üle lüüa, ei ole mingit küsimust. Lisaks pidi Avol kah hammas verel olema
Mitu tavalist autot Sa enne Blued leiad? Sauga Hall of Fame
Siin ka väike viga, Ats vai kes seda nimekirja teeb. Peebu 42.219 Camaroga peaks olema otse ta enda Audi järel aga on puudu.
Tegelikult näitab see aeglane põige ja slaalom auto käitumist linnaoludes ja Eesti maanteekiirustel. Kui nüüd minna suurtele kiirustele, kus põigata tuleb 120+ km/h pealt või hakata Nürnburgringi sõitma, siis tulevad need vahed vast rohkem välja ja usutavalt muutuvad seal päris sportautod ning sportlikud sedaanid tunduvalt paremaks. Kuid midagi pole teha, pidamise äärel kiirusel 150 km/h sõidetakse 0,001% kogu auto elueast. Linnas ja Tartu maanteel tuleb esmalt ellu jääda...
Ahjaa, tuletan meelde Neon SRT One Lap of America sõidu võitu ja igasuguste pilusilmsete nelivedude nokautimist Seda nimetatakse desinformatsiooniks. JA see oli ka plaan, USA on siiski autoehituse kodumaa ja riik nr.1. Väga loll oleks arvata, et seal ei osata autosid kurvisõitma panna. Aga nüüd huvitab juba, mida suudaksid uus V-gene Stang, GTO ja Vette muuilma autode kõrval.
|
27.08.2004 at 10:03 |
|
peep Moderator |
Muskelautotest Autolehes
BTW. 4-gen autod tulid tehasest kahe erineva rehviga, all-seasonil oli ka kiirusepiiraja peal aga normaalse rehviga ei olnud. Minua utol oleva mõõduga tuli ainul korraliku rehviga ja ainult SLP's valmistatud SS ja Firehawk mudelid, otse tehasest pole 4-gen kunagi 17" veljega saada olnud.
Kunagi sai need Falkenid ostetud, kui "odavad" ehk 4300 tk. ja vihmaga toimivad hästi ning ei kulu ehk ma neid nii maha ei teekski.
Tõesti, kui ehk Sauga hall of fame'i saaks minu Camaro aja ka sisse, siis oleks tore.
Võtsin korraliku rehvi hinnapakkumise, 5000+ kr. tk., momendil jätan vahele, maja tahab ehitamist. Aga ehk viimaseks Saugaks saan ühed teised kasutatud Falkenid alla, mis ei ole M+S. |
27.08.2004 at 10:19 |
|
PlyVal64 |
Muskelautotest Autolehes
Surmakoerale ehk deathdogile.
Mul on ees Mitsu esinduse paberi, kuskohast need uue Colti numbrid võetud. Kõik on õige, ei ole näpukas. Kui, siis Mitsu esinduse enda oma...
Aga nüüd klassikaline näide: mis Te arvate, mis mõõtu rehvid testi Coltil all olid
205/45 R16 Bridgestone Turanza. Täiesti tavalised rehvid väikeautol, onju? Mida Sa arvad, mis tulemusi selliste rehvidega auto testis teeks ja kui ebamugav oleks sellise kitsega maanteel sõita.
See oligi musklitesti mõte, tuunitud olid tuunitud ja stockid originaalid. Samas, nagu keegi küsis, kui mugav nendega siis tänaval sõita on? 10korda MUGAVAM, kui mistahes selle eurosportliku närvilise ja põrutava junniga. See on muidugi maitse asi, ei saa salata. Olematu roolitunnetus, kuid selle eest ei pea kogu aja mõttetu juhtimisega tegelema. Need "sportlikud" närvipuntrad, mis isegi laudsiledal teel kogu aja juhtimist vajavad, on ju õudused. Näiteks RX-8, hea auto, kuid Tln-Pärnu ots väsitab totaalselt ära. Chevy Vaniga on seda palju mõnusam sõita
Ja stockid ei jäänud tuunitutest kaugele maha, lüües valdavat enamust tuunituidki uusi autosid. Harva "satub" testi mõni selline auto, kus meistrimehed esinduses näppe poleks külge pannud. Aga neid õnneks siiski on. TA oli lähes 100% originaal, k.a. veljed ja rehvid. BTW, vast ainult Camaro oleks nende rehvidega ülevaatuselt läbi saanud, teistel olid mingil sillal ikka praktiliselt otsani kulunud rehvid. Slikistunud tänavarehv on kõike muud, kui võistlus-slikk |
27.08.2004 at 10:40 |
Last edited 27.08.2004 at 10:41 by PlyVal64
|
Astro SS |
Muskelautotest Autolehes
Üllatav minu jaoks oli Peebu Camaro liikumine enamvähem samas tempos Avo supercharged Mustangiga.
Üks on ju vabalt hingav ,teine kompressoriga.
LT1/LT4 saab järelikult panna kiirelt liikuma ka ilma puhujata.
Huvitav ,milline superauto tekiks Camarost kui natuke veel puhuda ....
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
27.08.2004 at 10:57 |
|
foke |
Muskelautotest Autolehes
quote: Astro SS:
Huvitav ,milline superauto tekiks Camarost kui natuke veel puhuda ....
umbes sihuke
|
27.08.2004 at 11:10 |
|
vvt |
Muskelautotest Autolehes
quote: Astro SS: Üllatav minu jaoks oli Peebu Camaro liikumine enamvähem samas tempos Avo supercharged Mustangiga.
Üks on ju vabalt hingav ,teine kompressoriga.
LT1/LT4 saab järelikult panna kiirelt liikuma ka ilma puhujata.
Huvitav ,milline superauto tekiks Camarost kui natuke veel puhuda ....
Nothning beats the cubic inches (302 vs 350)
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
27.08.2004 at 11:35 |
|
jaanus |
Muskelautotest Autolehes
quote: vvt: tipp- Michelinid
Nothing beats 0.1 mm tread depth
|
27.08.2004 at 12:12 |
Last edited 27.08.2004 at 12:12 by jaanus
|
kristjan_l |
Muskelautotest Autolehes
quote: PlyVal64: Ahjaa, see Blue(Rauli) Stang. See polnud jah enam stock, pigem veelgi kehvem.
Sa mõtled kulumise pärast kehvem? Mõned modid, mis Mustaga tehtud (nt throttle body) peaks ju asju mõnevõrra paremaks tegema?
____________________________
REKVISIIT.EE
tõukerattast tankini |
27.08.2004 at 14:42 |
Last edited 27.08.2004 at 14:42 by kristjan_l
|
newton Moderator |
Muskelautotest Autolehes
Mul sai ka üksvahe siiber sellest, kuidas mõned inimesed valimatult USA autode kurvisõidusuutlikkust maha tegid ja panin siis välisajakirjanduse põhjal kokku sellise ülevaate: http://www.tqhq.ee/temp/handling.htm
quote: vvt:eelviimase põlve ponide juhitavust pole minu kuuldes küll keegi vaidlustanud. Vaieldud on rohkem 3gen/foxbody ja fullsize teemadel.
Vähemalt f-body osas ongi kolmas põlv seni eelviimane Aga handlinguga pole neilgi kehvasti, nagu seal kaks viimast testi näitavad; kui huvi on, siis või mõlema testi täielikud skännid kuhugi üles panna. |
27.08.2004 at 18:11 |
|
vvt |
Muskelautotest Autolehes
Head artiklid olid
Ainuke "aga" oli seal see, et siiski sporteksootidele vastu hakkamiseks oli siiski vaja eriseeriaid ja päris tava-vette oleks seal üsna lõpus tulnud. On ju teistel tootjatel neidest testitud "roadsportidest" ka eriseeriad olemas. Tegelikkuses võrreldi ju roadsporti eriseeriat (Z06) tavaliste roadsportidega.
Hinna asi on muidugi suhteline - Eestist uuena ostes on ei ole Vette teps mitte kõige odavam enam.
Päris huvitav oleks muidugi panna sinna kõrvale ka analoogiline katse nt luksussedaanide kohta ja kesklassiautode kohta. Praegu räägime siiski väga väikesest % usa autodest ja eks tavainimene seostab siiski selle juhitavuse ja juhitamatuse teemaga mitte roadsporte vaid tavasõiduautosid.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
27.08.2004 at 21:01 |
|
newton Moderator |
Muskelautotest Autolehes
quote: vvt:Hinna asi on muidugi suhteline - Eestist uuena ostes on ei ole Vette teps mitte kõige odavam enam.
Seal Road&Tracki testis olnud Z06 Vette'i neli lähemat konkurenti maksavad/maksnuks Eestis kõik vist oma 2,x milli, nii kalliks vast Vette'i ei õnnestuks siiatoodunagi ajada?
quote: Päris huvitav oleks muidugi panna sinna kõrvale ka analoogiline katse nt luksussedaanide kohta ja kesklassiautode kohta.
Enamuse varasemate autodega pole see olukord ehk nii roosiline, aga uued Sigma-platvormil Caddyd (CTS, CTS-V, küllap ka uus STS) on oma Euroopa konkurentide kõrval paaris testis täitsa hästi esinenud. |
28.08.2004 at 00:28 |
|
peep Moderator |
Muskelautotest Autolehes
Kui keskmine eesti inimene räägib USA autode olematust handlingust ja kütusekulust, peab ta silmas antiikset full-size masinat karpamootori ja diagonaalrehvidega ja kui kritiseeritakse disaini siis peetakse silmas 80'ndate pornotooteid. Ehk eks neil ongi õigus oma võhiklikkuse tasemel.
Z06 on siiski täiesti võrdluskõlbulik mistahes sportautoga, kuna ta on tehasetoode, ei olnud "eriseeria" vaid lihtsalt üks mudel teiste hulgas ja on vabamüügis sõna otseses mõttes (st. tootmisarvu ei piirata). AInult hind on see mis samaväärsetega võrdlust ei kannata.
Selge on see, et oma jäiga tagasillaga ei saa muskelautod vähegi ebatasasel teel sõltumatu tagavedrustusega sportautode vastu aga seda vast mõtlev inimene ei eeldagi. Nende juures on muid häid omadusi, mille tõttu ikka leidub mõningaid üksikuid veidrikke, kes ka meie oludes soovivad endale selliseid soetada ja nende järelaitamisega vaeva näha. Loomulikult kohalikus kontekstis oleks "mõistlikum" euro/jap rauda aretada aa mis teha, inimeste maitseeelistused on erinevad. |
28.08.2004 at 08:10 |
Last edited 28.08.2004 at 08:12 by peep (Moderator)
|
vvt |
Muskelautotest Autolehes
quote: newton: Seal Road&Tracki testis olnud Z06 Vette'i neli lähemat konkurenti maksavad/maksnuks Eestis kõik vist oma 2,x milli, nii kalliks vast Vette'i ei õnnestuks siiatoodunagi ajada?
Hinnad on kuskil sellised
360 Modena jah - 2M
Elise - 800k öeldakse
911T-parandage, kuid mitte üle 1,5M
Evo VII - 750k
Boxter -800k
M3 - 850k
MP3-võrdväärne max 700k
Z06 - praeguse hinnapoliitika juures kuskil 1,6M
tegelikult siin ei ole teised tohutukallid va Ferrari
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
28.08.2004 at 08:54 |
|
|