register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Pole tükk aega elevust tekitatud -   1 2  
Poster Message
Vanaisa
  
Moderator
Pole tükk aega elevust tekitatud -
Tekitan siis ise. Kui kellegil on mingi 200+ kilo vaba raha, siis on hea õnne korral võimalus saada ühe teatud 455cid mootoriga kollase auto omanikuks.;)

____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil
02.09.2004 at 21:04
diesel
Pole tükk aega elevust tekitatud -
kodanik piltnik on müügimõtted pähe võtnud vä?
krt, kui nõnna, siis see ju küll mammu massin. :)
02.09.2004 at 21:23
Bikerman
 
Pole tükk aega elevust tekitatud -
Olds on 442 cidi vist
02.09.2004 at 21:50 Last edited 02.09.2004 at 21:50 by Bikerman
diesel
Pole tükk aega elevust tekitatud -
a, nojah, jälle mina loll sel juhul.
kollane värv viis mõtted kohe selles suunas.
vähemasti teema pealkirja kohaselt tekitas minus elevust küll mõte sellest massinast.
455 siis pontu mõni vä?
02.09.2004 at 21:58
Vanaisa
  
Moderator
Pole tükk aega elevust tekitatud -
455 ikka - 442 tähendas kasti-mootori(?)-väljalaske koodi vms.

____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil
02.09.2004 at 22:01
PlyVal64
Pole tükk aega elevust tekitatud -
quote:
Vanaisa: 455 ikka - 442 tähendas kasti-mootori(?)-väljalaske koodi vms.
Definition of 4-4-2 from the Oldsmobile Factory Literature:
1964 (Original meaning)
4: Four Barrel Carburetion
4: Four On the Floor
2: Dual Exhausts


1965 (First year of automatic transmission option on 442)
4: 400 Cubic Inch Displacement
4: Four Barrel Carburetion
2: Dual Exhausts


1985 to 1987 (Last of RWD 442s)
4: Four speed automatic
4: Four barrel carburetor
2: Dual exhaust


1990 and 1991 (FWD 442)
4: Four cylinders
4: Four valves
2: Two camshafts
02.09.2004 at 22:07
Vanaisa
  
Moderator
Pole tükk aega elevust tekitatud -
Ok, koodile seletus olemas, aga sellel autol siiski kenasti aidatud 455cid aiste vahel ;)

____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil
02.09.2004 at 22:20
LaSa
 
Moderator
Pole tükk aega elevust tekitatud -
diesel: Oldsil kah 455 BB, töömaht siis nagu Poncholgi :)
02.09.2004 at 22:49
diesel
Pole tükk aega elevust tekitatud -
näedsa nüüd, sain targemaks. :)
a millise riistapuu pääle siin vanaisa nüüd meil elevust tekitab ka?
02.09.2004 at 22:54
Vanaisa
  
Moderator
Pole tükk aega elevust tekitatud -
Eks ikka fotograafi oma peale :)

____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil
02.09.2004 at 23:17
Royale
Pole tükk aega elevust tekitatud -
Mis aastast too kollane oli? Miskised '70+?
02.09.2004 at 23:18
Olds
  
Pole tükk aega elevust tekitatud -
Krt. mu unistus (Oldsmobile 442)on müügis nagu näha...uhh. Mida teha, no mida teha??

____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis
03.09.2004 at 06:33
Indrek_S
 
Pole tükk aega elevust tekitatud -
oh olds......sinu signatuuris on 2/3 eestis aunulaadseid ja rariteetseid autosi...tahad 3/3 saada?

____________________________
not done until it's done
03.09.2004 at 07:05
Olds
  
Pole tükk aega elevust tekitatud -
Impala pole enam minu.
Charger aga küll. Kuid kui oleks võimalus soetada 442 ei kahtleks ma hetkekski.

____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis
03.09.2004 at 07:43
Royale
Pole tükk aega elevust tekitatud -
quote:
Royale: Mis aastast too kollane oli? Miskised '70+?
Ise küsin, ise vastan: väike uurimistöö netis andis tulemuseks aastakäigu 1970.
03.09.2004 at 09:38
Olds
  
Pole tükk aega elevust tekitatud -
tubli!

____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis
03.09.2004 at 11:39
prijuhin
 
Pole tükk aega elevust tekitatud -
Ühesõnaga nüüd on selliste autodega juba nii, et iga aastaga läheb masin aina väärtuslikumaks. Nt: kui võtta 2001 aasta hind aluseks on hinnalisa juba veits üle 30%

Kas krt tasub ikka aktsiatega halle karvu pähe tekitada kui on sellise raha eest võimalik saada silmailu, sõidumõnu jne ning kõigelõpuks igaastaseks tootluseks 11%

Kas konkreetsel autol polnud kere ja mootoril vanusevahet? Vist mootor oli aasta noorem. (meenub nagu mingist vestlusest)
03.09.2004 at 11:40
Peeter82
 
Pole tükk aega elevust tekitatud -
quote:
prijuhin:
Kas krt tasub ikka aktsiatega halle karvu pähe tekitada kui on sellise raha eest võimalik saada silmailu, sõidumõnu jne ning kõigelõpuks igaastaseks tootluseks 11%


Jah, aga autodel on kalduvus roostetada, kuluda, puruneda. Ja müüa on raske.


____________________________
ex Camaro ´79, ´80, ´93
03.09.2004 at 11:50
Vanaisa
  
Moderator
Pole tükk aega elevust tekitatud -
Vanusevahet ei tohiks mootoril olla (maching numbers see muidugi pole). 69 aastal polnud 455 mootorit (ainult 400).


____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil
03.09.2004 at 11:54
Royale
Pole tükk aega elevust tekitatud -
Musclecarclub.com ütleb järgmist:
quote:
Powered by a 350 cid engine, the smallest displacement Oldsmobile muscle car sported the most outrageous exterior, which was only painted in a very bright yellow. Even the bumpers and wheels were painted yellow.

Engines:
(Rallye 350) 350 V8 310 bhp @ 4200rpm, 490 lb-ft @ 2400 rpm.

Seega, kui see kollane värv kerel ja pamperitel pole mingi isetegevus, siis on mootor vahetatud.
03.09.2004 at 11:58
Royale
Pole tükk aega elevust tekitatud -
quote:
Vanaisa: Vanusevahet ei tohiks mootoril olla (maching numbers see muidugi pole). 69 aastal polnud 455 mootorit (ainult 400).

Oli ikka (Hurst/Olds) ;)
03.09.2004 at 11:59
Vanaisa
  
Moderator
Pole tükk aega elevust tekitatud -
quote:
Royale: Musclecarclub.com ütleb järgmist:
quote:
Powered by a 350 cid engine, the smallest displacement Oldsmobile muscle car sported the most outrageous exterior, which was only painted in a very bright yellow. Even the bumpers and wheels were painted yellow.

Engines:
(Rallye 350) 350 V8 310 bhp @ 4200rpm, 490 lb-ft @ 2400 rpm.

Seega, kui see kollane värv kerel ja pamperitel pole mingi isetegevus, siis on mootor vahetatud.


Eh, tegelikult on nii, et see 350 oli kõige väiksem mootor, mida pakuti:
1970:

Authentication:

* All 455's.
* Have 344... Fisher body tags.
* If original front fenders are claimed, check the spacing between the two "4's" on the "442" emblems. The 4's should almost touch each other (very slight space, about 1/8") while the middle "4" and the "2" have a little larger space between them.
* If the fenders are original they will be flat on the inner edge where the hood sits. '71-'72 fenders have bumps every several inches or so. Both should have red inner fenders and two braces just behind them.
* If the car is a four speed, it should not have power brakes.
* For a 442 convertible only, it was based on the Supreme body style.

Few exterior changes except for a unique grille made of vertical black rectangles, fenders, rear quarters, trunk lid and both bumpers. The 400 was replaced by the 455. The W-31 option was continued in the F-85 and Cutlass S, these cars were easily identified by W-31 identification on the front fender striping. New option was offered on the F-85 and Cutlass S called the Rallye 350. The Rallye 350 used the 350cu in. 310 hp engine and came in Sebring Yellow with orange and black decal hood patches and side trim. A rear deck spoiler was available on the Rallye 350, 442 and W models. The 70-72 442 wings were fiberglass, not aluminum. The W-25 OAI fiberglass hood was optional for all Cutlass variations.
Engine Specs:

Base: 455cu in, 4-bbl rochester, 10.50 CR, 365 hp@5000rpm, 500 ft/lbs torque@3200rpm
W-30: 455cu in, 4bbl-rochester, 10.50 CR, 370 hp@5200rpm, 500 ft/lbs torque@3600rpm
W-31: 350cu in, 4-bbl rochester, 10.50 CR, 325 hp@5400rpm, 360 ft/lbs torque@3600rpm
Rallye 350: 350cu in, 4-bbl rochester, 10.25 CR, 310 hp@4800rpm, 390 ft/lbs torque@3200rpm

Transmissions:

3 spd floor manual
4 spd floor manual wide ratio (M-20)
4 spd manual close ratio (M-21)
4 spd manual close ratio heavy duty (M-22)
3 spd auto*
*Hurst Dual Gate Shifter in console was an available option in all bucket seat models

____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil
03.09.2004 at 12:09
märten
Pole tükk aega elevust tekitatud -
Originaalis oli see 5,7 Holiday Coupe
03.09.2004 at 12:35
fire83
 
Pole tükk aega elevust tekitatud -
quote:
Olds: Kuid kui oleks võimalus soetada 442 ei kahtleks ma hetkekski.
Olds üks küsimus saamaks teada, kas Sa oled tõeline fänn ;)
Kas Sa selle auto saamise nimel oleksid nõus Speedestil kogu ürituse läbi viima in full monty/nude? :)

____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird
03.09.2004 at 22:37 Last edited 03.09.2004 at 22:38 by fire83
urmas
Pole tükk aega elevust tekitatud -
Ja nüüd Olds ütleb: "JAH OLEN!!!" Sellepeale fire83 viskab oma rõveda numbriga pontjaagi müüki ja ostab härrasmehelikult Oldsule auto ära.
03.09.2004 at 23:37
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Pole tükk aega elevust tekitatud -   1 2  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.