Poster |
Message |
KFe |
Pinna peegeldamine
Kuidas oleks kõige mõtekam peegeldada pinda telgjoonest siis mõlemale poole. Sedasi, et kui on mingi detail ja vaja mõlemad pooled keskjoonest identsed teha.
Näiteks kui soovid ise teha pamperit, peavad ju ikka kumerused peegeldatud olema. Pamper vast isegi lihtne kui igasuguseid augukesi poleks, suurema vahemaaga pindasid raskem. Näiteks kasvõi vasakust tiivast teha identne parem. Kuidas ja mis vahenditega sellist tööd kõige mõtekam teha oleks? Igasugused kopeer-freesid ja selline kallis tehnoloogia jätke mängust välja. |
08.09.2004 at 22:03 |
|
Jesper |
Pinna peegeldamine
Ma ei tea, kuidas see täpne nimetus on, aga iidvana meetod on teha master-poolest iga natukese maa tagant ristlõike kuju järgivad shabloonid, mille abil vormid teise poole.
Stange puhul näeks asi sedasi välja:
- teed ühe poole valmis, näiteks savist
- määrad ära shabloonide asukohad nii, et ükski tähtis pinnavorm või üleminek ei jääks kajastamata. Kui on sirgjooneline osa, võib harvemalt panna, kui keerulisema kujuga, siis ma kujutan ette et neid on vaja iga sentimeetri peale.
- teed teise poole tooriku: lihtsalt silma järgi lõikad paraja varuga enamvähem õige kujuga asja välja
- võtad iseloomulikumad shabloonid, näiteks alguse, keskpaiga ja lõpu, paigaldad need õigetele kaugustele detaili otsast, kuid peegelpildis asukohtadega, ning voolid parajaks. Jälgima peab, et mingit väljaulatuvat osa maha ei lükka.
- lisad ükshaaval shabloone, kuni viimaseni
- võtad master-poole ja uue kõrvuti nii, et kõik asümmeetriad oleks ilusti näha, ning annad viimase lihvi
- ühendad pooled
Loodetavasti oli arusaadav jutt, iseenesest on see ülilihtne tehnoloogia, aga üsna raske seletada
Jesper, kunagi voolis laevamudeleid
____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO |
08.09.2004 at 22:41 |
|
|