register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Bensiini asendamine autol küttepuude või briketiga.  
Poster Message
spark
 
Bensiini asendamine autol küttepuude või briketiga.
leidsin kogematta sellise teema auto24 foorumist
palju linke jne.

bensukulu ju päevakorral!

Edit: nüüd on õige (enne ei kontrollinud)
23.09.2004 at 10:31 Last edited 23.09.2004 at 15:02 by spark
diesel
Bensiini asendamine autol küttepuude või briketiga.
tee link korda :)
23.09.2004 at 11:39
sten666
Bensiini asendamine autol küttepuude või briketiga.
siin foorumis oli ka vist mingi pikk ja põhjalik thread andtud teemal ? või ma eksin ?
23.09.2004 at 11:45
malloc
Bensiini asendamine autol küttepuude või briketiga.
Kunagi oli TM's pikk teema ühest puude peal sõitvast kastiga mossest, sõitis küll,a ga vaevalt, et ta nüüd edasi läks ja puude kulu on siiski suhtkoht suur. Olid ju ennem aururonge ka puuküttel töötavad rongid olemas.
23.09.2004 at 17:36
urmas
Bensiini asendamine autol küttepuude või briketiga.
quote:
malloc: Kunagi oli TM's pikk teema ühest puude peal sõitvast kastiga mossest, sõitis küll,a ga vaevalt, et ta nüüd edasi läks ja puude kulu on siiski suhtkoht suur. Olid ju ennem aururonge ka puuküttel töötavad rongid olemas.
Uskumatu, aga tõsi. Sellest taadist on ka filmi ETV-s näidatud. Minek oli nagu tavalisel autol ikka. Ja puid läks ka vähe. Mingi kõrge tünniga puskariaparaat oli kastis. See taat oli vist kohalik piimavedaja.
23.09.2004 at 17:50
asjaarmastaja
 
Bensiini asendamine autol küttepuude või briketiga.
Howstuffworks.com-st lugesin, kuidas mingid sellid panid 200-liitrisest tünnist tehtud ahju "korstna" otsa turbo ja kompressori ahju õhku pumpama. Turbiini pöörded läksid 100000 rpm lähedale. Kui turbole vabavõll paariastmelise turbiiniga järgi panna siis teoreetiliselt peaks mingi rarastel riistapuu liikuma saama küll.
23.09.2004 at 17:51
user
Bensiini asendamine autol küttepuude või briketiga.
quote:
SAAB99: Howstuffworks.com-st lugesin, kuidas mingid sellid panid 200-liitrisest tünnist tehtud ahju "korstna" otsa turbo ja kompressori ahju õhku pumpama. Turbiini pöörded läksid 100000 rpm lähedale. Kui turbole vabavõll paariastmelise turbiiniga järgi panna siis teoreetiliselt peaks mingi rarastel riistapuu liikuma saama küll.

kuida sa pöördeid vajalikul kiirusel hoida kavatsed?
23.09.2004 at 19:14
asjaarmastaja
 
Bensiini asendamine autol küttepuude või briketiga.

kuida sa pöördeid vajalikul kiirusel hoida kavatsed?


Ei kavatsegi, mida kiiremini turbiin töötab seda suurem kasutegur. Ja veel parem, kui selliste asjadega targemad inimesed tegelevad.
24.09.2004 at 07:04
asjaarmastaja
 
Bensiini asendamine autol küttepuude või briketiga.
quote:
SAAB99:
kuida sa pöördeid vajalikul kiirusel hoida kavatsed?


Ei kavatsegi, mida kiiremini turbiin töötab seda suurem kasutegur. Ja veel parem, kui selliste asjadega targemad inimesed tegelevad.

Tahtsin öelda, et targemad kui mina.
24.09.2004 at 07:27
spinna
Bensiini asendamine autol küttepuude või briketiga.
http://www.fao.org/DOCREP/T0512E/T0512e00.htm#Contents


Mis te siin leiutate? Ammu läbitud etapid ju need aurumootorid ja puugaasimootorid. Tänapäeval ehitavad hobikorras ja entusiasmist selliseid asju veel üliõpilased ja muidu huvilised. Mootorid on täiesti juhitavad ja kontrollitavad ( ka auruturbiinid) ja põhiline teadustöö nende alal tehti ära eelmise sajandi alguspoolel :). Ärge nüüd asju uuesti leiutama hakake
24.09.2004 at 08:12
mr. RocknRoll
 
Bensiini asendamine autol küttepuude või briketiga.
quote:
spinna: http://www.fao.org/DOCREP/T0512E/T0512e00.htm#Contents


Mis te siin leiutate? Ammu läbitud etapid ju need aurumootorid ja puugaasimootorid. Tänapäeval ehitavad hobikorras ja entusiasmist selliseid asju veel üliõpilased ja muidu huvilised. Mootorid on täiesti juhitavad ja kontrollitavad ( ka auruturbiinid) ja põhiline teadustöö nende alal tehti ära eelmise sajandi alguspoolel :). Ärge nüüd asju uuesti leiutama hakake



Jah, mõelge parem välja, kuidas auto õhu või veega liikuma panna.


____________________________
44269
24.09.2004 at 09:35
asjaarmastaja
 
Bensiini asendamine autol küttepuude või briketiga.




Jah, mõelge parem välja, kuidas auto õhu või veega liikuma panna.


Kas mitte usa-s `80-te lõpus ei tehtud mingi autoke, mis nagu veega liikus? Kui mul mälu ei peta, siis kasutati seal alumiiniumi reaktsiooni veega, mille käigus vabanes vesinikku ja sellega siis sõideti.
24.09.2004 at 09:59
smr
Bensiini asendamine autol küttepuude või briketiga.
samma auku - BMW näitas maailma kiireimat vesiniku jõul sõitvat autot

http://www.epl.ee/artikkel_274892.html
24.09.2004 at 10:34 Last edited 24.09.2004 at 10:34 by smr
spinna
Bensiini asendamine autol küttepuude või briketiga.
quote:
SAAB99:

Kas mitte usa-s `80-te lõpus ei tehtud mingi autoke, mis nagu veega liikus? Kui mul mälu ei peta, siis kasutati seal alumiiniumi reaktsiooni veega, mille käigus vabanes vesinikku ja sellega siis sõideti.

Ajakirjas "Tehnika ja Tootmine" oli artikkel ka venelaste AZLK 2140 baasil tehtud vesinikureaktoriga sõidukist. Samalaadse reaktoriga katsetasid ka paljude teiste riikide autotööstused. Asi toimib hästi kuid on niivõrd raske ja kogukas, et kogu masin on seadet täis ja kandejõud sellega ammendatud. Töötab vee elektrolüüsiga, lagundades H2O vesinikuks ja hapnikuks ning segades sellest paukgaasi ( sama mis akude laadimisel tekib).
Täiesti reaalselt töös on selline asi aga 80-date aastate vene pioneeritankidel nimega BAT2. Seal kasutatakse põhikütusena diislit aga tagalasse tulekuks ja ohutsoonist põgenemiseks on võimalik mootor käima lasta ka bensiini võis siis tavalise vee abil. Tapa õppeväeosas oli neid masinaid mõnikümmend isendit. Internetis on materjale ka üsna palju.
24.09.2004 at 13:30
asjaarmastaja
 
Bensiini asendamine autol küttepuude või briketiga.
quote:
spinna:
quote:
SAAB99:

Kas mitte usa-s `80-te lõpus ei tehtud mingi autoke, mis nagu veega liikus? Kui mul mälu ei peta, siis kasutati seal alumiiniumi reaktsiooni veega, mille käigus vabanes vesinikku ja sellega siis sõideti.

Ajakirjas "Tehnika ja Tootmine" oli artikkel ka venelaste AZLK 2140 baasil tehtud vesinikureaktoriga sõidukist. Samalaadse reaktoriga katsetasid ka paljude teiste riikide autotööstused. Asi toimib hästi kuid on niivõrd raske ja kogukas, et kogu masin on seadet täis ja kandejõud sellega ammendatud. Töötab vee elektrolüüsiga, lagundades H2O vesinikuks ja hapnikuks ning segades sellest paukgaasi ( sama mis akude laadimisel tekib).
Täiesti reaalselt töös on selline asi aga 80-date aastate vene pioneeritankidel nimega BAT2. Seal kasutatakse põhikütusena diislit aga tagalasse tulekuks ja ohutsoonist põgenemiseks on võimalik mootor käima lasta ka bensiini võis siis tavalise vee abil. Tapa õppeväeosas oli neid masinaid mõnikümmend isendit. Internetis on materjale ka üsna palju.


Lugesin sarnasest reaktorist ka Tehnika ja Tootmisest, kuid see artikkel oli minu mälu järgi mingist Fordist. Vesinikku saadi vees pöörleva trumli ja alumiiniumtraadi abil elektrolüüsi teel ( mälu võib petta, lugesin seda artiklit umbes 15 aastat tagasi), asja idee oli mitte niivõrd ökonoomsus kui just puhas põlemine.
24.09.2004 at 13:36
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Bensiini asendamine autol küttepuude või briketiga.  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.