Poster |
Message |
zeke |
Open Track järelkaja
Elamusi ootaks. Tulemused? Emotsioonid? Kiiremad?
____________________________
MX-5, 116 |
25.09.2004 at 17:32 |
|
rustang Moderator |
Open Track järelkaja
Elamused on väga lahedad. GT3 sõitis vaatamata ilmaoludele alla 39 Ander sai ka 40koma aja.
Tänan kõiki kes abiks olid. Kohtume OT 2005! |
25.09.2004 at 20:54 |
|
s13 |
Open Track järelkaja
Mõned pildid minu digiseebikast http://www.hot.ee/ot250904/
Porschede esindus oli vägev - kahju, et vihma tõttu rajarekord uuendamata jäi.
____________________________
Nissan N14 -> Nissan S13 -> Mazda Mx-5 NBB -> GT86 |
25.09.2004 at 22:46 |
|
indro |
Open Track järelkaja
Vaatamata vihmale oli väga tore üritus. Spinne ja väheke ektreemsemaid liigutusi oli seoses märja rajaga küllaga. Õnneks lõppesid need kõigile suht hästi. Kahju on ainult sellest, et oma autot rajale ei saanud. Raja kõrval passimine nõuab ikka väga häid närve |
26.09.2004 at 10:58 |
|
hellraiser |
Open Track järelkaja
quote: Porschede esindus oli vägev - kahju, et vihma tõttu rajarekord uuendamata jäi.
Leetu tuleks autode müümine ära keelata vist, vähemalt nende piltide järgi Ilusad autod ikka nii ära rõvetsetud. Aga võibolla ma lihtsalt ei tunne korralikku "tuuningut"'?
____________________________
Porsche 911 Turbo '01
Porsche 951 '86 - Müüdud
Porsche 944 '83 - Müüdud |
26.09.2004 at 13:51 |
|
Astro SS |
Open Track järelkaja
Miks see auto on rajale pargitud, ninaga vales suunas?
http://www.hot.ee/ot250904/118_1853.jpg
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
26.09.2004 at 14:07 |
Last edited 26.09.2004 at 14:55 by peep (Moderator)
|
peep Moderator |
Open Track järelkaja
Sa pole vist seal kunagi käinud, et suudad sellise küsimuse peale tulla ? See auto pole sõidurajal, hoolimata, et pildist võiks nii järeldada. |
26.09.2004 at 14:55 |
|
Astro SS |
Open Track järelkaja
Caddyga pole ju mõtet rajale trügida ja niisama kiibitsema raja kõrval pole minu arust ka mõtet.
Järeldused on tehtud pilti vaadates. - on ju valesti pargitud (isegi enne vihma)
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
26.09.2004 at 15:56 |
Last edited 26.09.2004 at 15:57 by Astro SS
|
devilc
Moderator |
Open Track järelkaja
Üritus oli vahva! Päris kuivaga sõita ei õnnestunudki; kahel korral, kui rada peaaegu ära kuivas, tegi GT3 vist 39.1 ja mina 40.5, teised olid (vist) aeglasemad.
Aga alustasime 48+ ringiaegadest, ehk rada oli algul ikka päääris libe ja vihmaga sõitmise trenni sai tehtud kuhjaga. Vähemalt minu jaoks oli neljanda käiguga driftimine täiesti uus kogemus, mis kohati hüsteerilisi naerupahvakuid esile kutsus (enamik aega sõitsin siiski korralikult).
Astro, sõideti väikest ringi. Maserati juurest oli ainult rajale minek (mida mina ja Avo pildil teemegi) ja sealt tulek.
|
26.09.2004 at 16:16 |
Last edited 26.09.2004 at 16:16 by devilc (Moderator)
|
ats |
Open Track järelkaja
Ajad
|
26.09.2004 at 19:03 |
|
Märt |
Open Track järelkaja
quote: ats: Ajad
Stang viimasest veel 20 sekundit maas
Juhtus midagi või pole märjale rajale asja?
____________________________
..
Saab 900 cabrio
.. |
26.09.2004 at 19:48 |
|
peep Moderator |
Open Track järelkaja
Parmad ajad on 1-2-3 sek. aeglasemad kui heades tingimustes sõidetud, kuigi rada oli korra suht. kuiv.
Muidu oli üritus ja osalevad autod jällegi klass omaette, mille eest tänu ka Porsche klubile !
Kaks märkust osalejatele on. Esiteks, keegi lõikas sisekurvi, mille tõttu paiskus rajale muda ja rohtu, ning see takistas normaalset sõitmist. Ringrada ei ole ralli ja sõit käib asfaldil, nii oli ka ürituse tutvustuses kirjas. Järgmine kord paneme sisekurvi lõikaja ise rada koristama.
Teiseks, Soome osalejad, kes olid siin küll esimene kord, ei sooritanud ajavõtu kohas ühetgi möödasõitu - mitu korda võtsid hoo suht. maha, et seda vältida aga kohalikel ei jää ikka meelde, et ajavõtu kohas mööda ei sõideta. Kas on eestlastel mälu kehvem või lihtsalt pole harjumust kuulata mida räägitakse
Kui need pisiasjad välja arvata, siis oli kõik ok ja ehk korraldame veel midagi sellist, kui abilisi leidub. |
26.09.2004 at 19:56 |
|
devilc
Moderator |
Open Track järelkaja
quote: peep:keegi lõikas sisekurvi, mille tõttu paiskus rajale muda ja rohtu, ning see takistas normaalset sõitmist. Ringrada ei ole ralli ja sõit käib asfaldil, nii oli ka ürituse tutvustuses kirjas. Järgmine kord paneme sisekurvi lõikaja ise rada koristama.
See konkreetne muda paiskus sinna väljasõidu tulemusena, mitte kurvi lõikamisest, tekitajaks üks Golf, mis rustangi ees sõites tiba üle pingutas.
|
26.09.2004 at 20:05 |
|
kristjan_l |
Open Track järelkaja
quote: Märt: quote: ats: Ajad
Stang viimasest veel 20 sekundit maas
Juhtus midagi või pole märjale rajale asja?
Stangil pole viga midagi. Otse vastupidi: suuremad pihustid, uus MAF andur ja progetav aju andsid tunduvalt kiirema tõmbe ning herr Palm võlus autost isegi 325hp välja (mõõdetuna läpakaga, mis ühendatud auto ajuga. Iseasi kui täpne...)
Ajast niipalju, et meil olid kuiva ilma rinkaslikid, millega märjal sõitmine sama, mis kiilasjääl. Vahetasime proovi mõttes alla küll tänavarehvid, aga nendega sama saast.
Rada hakkas just kuivama, aga kahjuks pidin ma kell 18.00 teiste kohustuste pärast Tartus olema. Seega kuivale rajale ei pääsenudki.
Kokkuvõttes tahan avaldada tänu Avole progetava aju eest, Raulile üleüldise korralduse ja Jaanusele muljetavaldava häkkimise eest.
____________________________
REKVISIIT.EE
tõukerattast tankini |
26.09.2004 at 20:06 |
Last edited 26.09.2004 at 20:14 by kristjan_l
|
devilc
Moderator |
Open Track järelkaja
quote: kristjan_l: Vahetasime proovi mõttes alla küll tänavarehvid, aga nendega sama saast.
Et siis tänaval saabki ainult kuivaga sõita? |
26.09.2004 at 20:21 |
|
jaanus |
Open Track järelkaja
quote: devilc:Et siis tänaval saabki ainult kuivaga sõita?
noh, mis ma ikka oskan vabandada ..... kas annan kohe load vabatahtlikult hoiule?
|
26.09.2004 at 20:49 |
|
James Herne |
Open Track järelkaja
Kes tulemuste tabelit editib, siis Hannu GT3'l olid tänavarehvid all. See on küll väga slikilähedane rehv, nime järgi Michelin Pilot Sport Cup, aga ametlikult on ta tänavarehv (mis pannakse juba tehases alla GT3-dele). Timo Oinonen sõitis ka Pilot Sport Cup'idega. |
26.09.2004 at 21:05 |
|
devilc
Moderator |
Open Track järelkaja
Pilot Sport Cup ei ole tänavarehv. Tänavalegaalne küll, aga OT mõttes on ta ikkagi spetsiaalrehv. Rehvist on juttu näiteks siin. |
26.09.2004 at 21:13 |
Last edited 26.09.2004 at 21:15 by devilc (Moderator)
|
BENBEN |
Open Track järelkaja
Kuna võtsin igaksjuhuks kiivri kaasa siis sai paaris autos kõrval istuda Kõiksepealt pressisin end Jaanuse kõrvale, kõike muud oli väljaarvatud pidamine. Umbes sama oli nagu Wrangleriga talvel sulalumes mudarehvidega, tagumine ots tahtis lihtsalt mööda minna. Teine mõttesähvatus kaasreisijaks pressida oli kergemeelne, nimelt ollo ´le "kaardilugejaks" .Nüüd ma saan aru küll miks ta kardirajal eest läheb, autoga tuleb lihtsalt sõita, täiega...Ja Subaru töötab slikkidega isegi märjas rohus, rajakõrval...Vererõhk läks ikka päris kõrgeks vahepeal Mingid pildid sai kah tehtud. Viimane on pärishea, asusime minekule kui selgus, et üks uljaspea ronis oma aparaadiga kaitsevallile, kahjuks kliirens oli madal, väga kõrgele ei saand...Pildid hiljem.
____________________________
Ford Maverick`75(Filmiauto:) "Soovide puu", "Free Range")
PerTronix, Doug Headers, JBA Exhaust, H-D exhaust systems, Cambertire dealer.
Ask for price!
www.benben.ee |
26.09.2004 at 23:46 |
|
BlueStang |
Open Track järelkaja
quote: Märt: quote: ats: Ajad
Stang viimasest veel 20 sekundit maas
Juhtus midagi või pole märjale rajale asja?
Tegelikult läksime välja 100% kuiva ilma settingutega ja kuna vaatamata ohtrale ilmaonule ilm märg oli siis ma rajale üldse ei läinudki, sest peamiselt oli kavas viimase korra settingutega võrdlust saada.
Jaanus natuke käis uisutamas
Ürituseks pealepandud 42# pihustid, 80mm MAF ja SpeedBrain andisd tõesti 325 flywheel hp-d programmi järgi välja ning Saksa Auto(spordi)klubist saadud tõsised ringraja kuivailma sileslikid oleks pidanud pidamise tagama - seda siiski vaid kuiva rajaga
Aga eks selline juba see mootorisport on
____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars |
26.09.2004 at 23:46 |
|
rustang Moderator |
Open Track järelkaja
No eks rada oli kõigile sama libe näiteks tolle GT3 tagarehv oli ilma igasuguse mustrita.
Kes õiget hetke tabas sai ka kuival rajal mõne ringi teha ürituse teises kolmandikus, mul endal ei õnnestunudku kuivaga proovida.
Aga Mustangi tagavedrustus tuleb ümber ehitada, et oleks mingitki lootust olemasolevad hobujõud turvaliselt maha saada. Lihtsaim lahendus on TA/PHB, need võib ise teha või Maximum Motorspordist osta. |
27.09.2004 at 07:37 |
|
jaanus |
Open Track järelkaja
quote: rustang: No eks rada oli kõigile sama libe
kust ma küll teadsin, et suured tarkpead tulevad targutama |
27.09.2004 at 07:53 |
|
autohull12 |
Open Track järelkaja
ma tahaks ka kuskil uritusel käia(aga ei olen võimalust sest ise elan hiiumaal) |
27.09.2004 at 07:58 |
|
rustang Moderator |
Open Track järelkaja
quote: jaanus: kust ma küll teadsin, et suured tarkpead tulevad targutama
No offence, see oli rohkem sõbralik nöök
Kahju, et te varem ära läksite, õhtul olek saanud veel vastastikku autosid vahetada ja proovida. |
27.09.2004 at 08:04 |
|
ollo |
Open Track järelkaja
Üritus oli taas kord igati lahe, vaatamata ilmastikule. Märjal rajal sai suht slikilähedase rehviga paar korda ka üle pingutatud, tagajärjeks rallikross... ühe neist pidi ka BENBEN üle elama
Kahjuks ma ka kuival rajal peale ei saanudki (vist 2-3 sõitu üldse võisid kuiva nime kanda, s.h. see, kus GT3 39,1 aja sõitis), nii et aeg pole suurem asi. Vähemalt auto jäi terveks, abiks seegi, eks järgmine kord paremini. Kevadeks ehk on hobused kaapoti all ka paremini toidetud, seekord käitusid nad seal tiba imelikult... |
27.09.2004 at 08:10 |
|