register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Liising   1 2  
Poster Message
Method187
Liising
Tervist oleks selline küsimus, et nagu kui vanat autot saab liisida eraisikult?Ei oska netist nagu täpselt kusagilt otsida mis kus ja kuidas jne.Oleks siis plaan midagi ilusat soetada kuid aasta teeb murelikuks ja usa raud:).Vanus peaks siis olema aastast 93 ja tagasimakase oleks 10a peale.Ühesõnaga seda tahakski teada kas on võimalik ja kus on paindlikumad tingimused jne, ja kuidas kaskoga jääb. Kaalumine ja küsimine ei ole minu arust keelatud seega loodaksin asjalikke vasteid ette tänades Tom

____________________________
Objects In Mirror Are Closer Than They Appear
06.10.2004 at 20:14
tfr
 
Liising
Erinevatel firmadel on erinevad tingimused, kõige lahkemate järgi (Hansa Liising ja keegi veel) peab auto olema liisinguperioodi alguses mitte rohkem kui 11 aastat vana ja liisingu lõpuks mitte rohkem kui 13.

Ehk siis, selle aasta jooksul saad veel '93 aasta auto liisida. 10a peale tagasimakse on muidugi utoopia, seda ei saa isegi uue auto puhul. '93 auto puhul on 2 aastat maksimum, olenevalt auto hinnast ja Sinu finantsolukorrast võibolla ei pakuta rohkem kui aastaks.
06.10.2004 at 20:19
Vanaisa
  
Moderator
Liising
Minu teada saab liisida max 11 aasta vanust autot ja/või liisingu lõppedes ei tohi auto olla vanem, kui 13 aastat

____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil
06.10.2004 at 20:20
Method187
Liising
Mnjaa.....siis jääb asi kahjuks katki:( 10a oleks selleks, et olekski nagu laen vms.Aga ju ma olen siis asjadest suht valesti aru saanud....:(

____________________________
Objects In Mirror Are Closer Than They Appear
06.10.2004 at 20:23
diesel
Liising
veidi ot, aga mineva aasta tartu autonäitusel ukerdas keegi ühise boss erkki auto ümber ja teadis rõõmsasti rääkida, et selliste masinate ostmiseks saab nende juurest alati abi.
hmm, no selle kuni 13 aasta alla antud sõiduriist kuidagi ei käi.
seega olgugi, et ilmselt oli tegu niisama praalimisega, tasuks äkki küsida konkreetselt üle kui soetataval vankril äkki on veidi muud väärtust ka, lisaks pleki hinnale.
06.10.2004 at 20:36
rai
Liising
Auto võib olla liising või laenu perioodi lõppedes mitte vanem kui 11aastat vana. See tähendab, et viimane aasta mida sa praegu finantseerida saad on 95 ja 94 vastavalt, siis kahe ja ühe aastase tagasimakse graafikuga. 93aasta auto on juba 11aastat vana ja seda sa kuidagi legaalselt finantseerida ei saa. Ja kümne aasta peale ei saa sa kuskilt autofinantseeringut. Soovitan sul kasutada Ühisliisingu interneti lehel olevat kalkulaatorit, sest seal ta näitab ära ka vajamineva sissetuleku suuruse mingi kuumakse puhul. Eelteadmiseks see, et kuni 9aasta vanuse auto liisimisel või laenamisel on intress 6- 7% ja üle 9aasta vanusel autol on kuskil 12%. Optimaalne maksimum periood on 5aastat, üle selle liisingu kulud suurenevad kuna intressi osatähtsus tagasimakse graafikus tõuseb peaaegu hüppeliselt. Ja veel lisaks sulle väike näide: Tahad finantseerida 65000krooni maksvat autot aasta on näiteks 98. Kahe aasta peale tuleb kuumakse umbes 2500.-, pluss kasko umbes 6000 kuni 7000krooni aasta, pluss liikluskindlustus sõltuvalt auto kw ja riskigrupist.
06.10.2004 at 20:42
Method187
Liising
Tundub siis et vanema usaka ostmine(enamus vainemaid on ju ilusamad)suht võimatu kui siis otse full cash-i ei ole välja käia.Eks ma siis uurin neid võimalusi et kes kus jne ja kahju on ka sellest et auto omanik vaevalt on nõus mingi pikema aja peale osadena st järelmaksuga müüma auto on muideks siit foorumist ka läbi jooksnud ja tegu siis vettega kuna ainus varjant olekski liisida siis jääb see kahjuks ära.Suured tagasimaksed ei ole kah võimalikud sest sissetulek ei ole meeletult suur, ja raha ei ole kah nö kogutud selleks kindlal eesmärgil.Lihtsan uurin nö maad:)

____________________________
Objects In Mirror Are Closer Than They Appear
06.10.2004 at 21:16
tfr
 
Liising
Kui hirmus tahtmine on, siis variant on võtta lihtsalt laenu. Kuni mingi summani (50-100K vist sõltuvalt pangast) saab tarbimislaenu nime all ja ilma tagatiseta, üle selle nõutakse kinnisvara tagatiseks.
06.10.2004 at 21:19
Method187
Liising
Aga vaat ei maksnud see kohe mitte nii vähe:(
see isend siis(lingil)
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php/Chevrolet+Corvette/id=88264
ei ole küll kindel et 93 kuid kusagilt jäi silma või kõrvu selline aasta.Olen ka pärielus näinud ja kuradi ilus on teine:)kuid jah 10a ongi sellepärast et hind ei ole just meeldiv, kuid tahaks omada sellist.seega kui mingi "ime" ei teki siis selle plaani pean ilusasti maha matma ja mõtlema hakkama reaalselt 50-70k maksvale autole st et kohe välja siis osta.Palk ei ole liht kiita tavaline komplekreeria kõigest:)

____________________________
Objects In Mirror Are Closer Than They Appear
06.10.2004 at 21:27
newton
 
Moderator
Liising
See on '91.
06.10.2004 at 21:29
Moe
Liising
quote:
Method187: kuid jah 10a ongi sellepärast et hind ei ole just meeldiv, kuid tahaks omada sellist.seega kui mingi "ime" ei teki siis selle plaani pean ilusasti maha matma ja mõtlema hakkama reaalselt 50-70k maksvale autole st et kohe välja siis osta.Palk ei ole liht kiita tavaline komplekreeria kõigest:)

kui sa auto ostmiseks pead 10a laenu võtma, siis jäta igal juhul ostmata. üks asi on sellise auto ära ostmine aga edasine ülalpidamine nõuab ka raha ja mitte vähe.
07.10.2004 at 08:28
Method187
Liising
quote:
Moe:
quote:
Method187: kuid jah 10a ongi sellepärast et hind ei ole just meeldiv, kuid tahaks omada sellist.seega kui mingi "ime" ei teki siis selle plaani pean ilusasti maha matma ja mõtlema hakkama reaalselt 50-70k maksvale autole st et kohe välja siis osta.Palk ei ole liht kiita tavaline komplekreeria kõigest:)

kui sa auto ostmiseks pead 10a laenu võtma, siis jäta igal juhul ostmata. üks asi on sellise auto ära ostmine aga edasine ülalpidamine nõuab ka raha ja mitte vähe.


Ka sellepeale on mõeldud ;) :) ilu nõuab ohvreid, kuid siiski oskab keegi rääkida reaalselt mis hinnaklassi jäävad veermiku osad sest need ju põhiline mida vaja vahetada?

____________________________
Objects In Mirror Are Closer Than They Appear
07.10.2004 at 08:37 Last edited 07.10.2004 at 08:38 by Method187
anti
 
Liising
Kallis hobiauto ei saa, ei tohiks olla liisinguteema, sest mõni 5-6K anduri või 10K rehvivahetus paneks kohe ju hinge kinni. Miks sa ei alusta rahulikumalt- 50-70K 3-gen f-body'st?
07.10.2004 at 08:52
udu
 
Liising
Hansa Liisingus võib masin olla perioodi lõppedes kuni 13 aastat vana, sellisel puhul aga kehtib juba oluliselt krõbedam intress ja kindlasti 30% sissemaks, või ütleme siis sedasi, et liising finantseerib 70% auto turuväärtusest, ma arvan, et hindaja ei hinda seda autot sama kallilt, kui selle müüja. seega tuleb ilmselt maksta vähemalt pool sisse. Lisaks nõuab liising kindlustust, mis maksab koledat raha.
Võimalik on minna veel mingite röövlite käest raha küsima a la BIG. Aga seal on intress koletu ja samuti on neil tarvis tagatist, ilmselt nemad ei hinda ka seda masinat 200k vääriliseks tagatiseks.
Sa vaata parem seda 79k eest müüdavat corvetti ja võta selleks väikelaenu. 10 aasta peale saad võtta eluasemelaenu.
corvette'ga saab sõita nii vähe aega, et veermiku juppide kulumine ei ole probleem :)
ma sõidan kolm kuni viis tuhat kilomeetrit aastas ainult vettedega.

____________________________
Chevrolet Corvette '80
Cadillac CTS '06
07.10.2004 at 09:38
vvt
  
Liising
Nende saksamaalt kohaleveetud ja siin sirgeks taotud või kolm aastat liisingut näinud auto võtmine liisinguga on paras jama. Esiteks on enamik autosid selleks ajaks (eriti Eestist ostetud) mõistliku kulu piirimaale sõidetud (punkti, kus olulised sõlmed nõuavad remonti - rattalaagrid, sidur, sillad, poolteljed) ja tekstist tuleb välja, et raharull suur pole- siis targem on eemale hoida.

Lisa sinna veel kasko (mille % on uuest soolasem) - mis sellisel autol võib olla juba võrreldav liisingumaksega. 100K kasutatud auto tuleks osta ropsti või kui jõud peale ei hakka, siis osta ropsti see, mis jõukohane. Ka ei ole enamik tänapäeva autosid sellised, mida kannataks peale seda 2a liisinguröövimist endale jätta - kvaliteet ja kestvus on midagi muud kui 1990. aastal. Ei ole ju mõtet 100K auto eest, millega sügavam emotsionaalne side puudub maksta kahe aastaga 160k koos igasugu lisakuludega ja siis selle 2 a pärast temast loobuda, sest laob kätte ära teine. Kilomeetri hind tuleb selline, et odavam on taksoga sõita.

See, et neid viimase aja pruugitud rahvakarpe pidada odav on ja seepärast tasub liisida, on tihti liisimise otsitud põhjendus, millel pole põhja all:D Ma olen kunagi kooliajal teinud mingit kirjalikku tööd km hinnast. Selle järgi oli vähemat 1998 a paiku kõige odavam kilomeeter hästihoitud mossega - sain kõiki kulusid arvestades sellise arvu nagu 0,87 eek/km. Praeguseks on see ehk 1 kr kandis. Loomulikult pole eesmärk veenda inimesi mugavusest loobuma, aga kui km hind loeb, siis selle numbriga ei võistle ükski ükskõik mis megafancy ökoauto.

Niiet kui rahakott ei kanna ja võtmed peos seisavad - osta selle liisingumõtte asemel jõukohane korralik 80ndate teise poole keskklassiauto (välja arvatud riis). Ka F-body on täiesti mõte. Väikese läbisõidu korral pole faktilist vahet, kas kulu on 8 või 12 liitrit sajale.

Kui eesmärk on muu peale pragmaatilise (ego upitamine, naistele meeldimine vms) - siis ülaltoodu siia ei käi ja nende mittemateriaalsete kategooriate eest tuleb rahakotti vastavalt avada:D

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
07.10.2004 at 10:08
Method187
Liising
Nii lugedes siit välja nagu poleks sellel autol üldse mõtet.Kuid kuna ei ela Tallinnas sees vaid Jüris siis ei tuleks nagu nö vahet mis autoga tööle sõita sest töökoht on lennujaama juures ja praktiliselt foore ega midagi ei ole ummikutest rääkimata va tavel suurte hangede korral(siis sõidaks ka ühistransprdiga tööle sest vettega lumekoristusmasinat ei sooviks mängida)autost saaks tööle ja tagasi ja vabadel päevadel niisama chillimise auto, suvel targa maha muusika mängima, päikseprillid ette ja just roll in the road.Ja kuna töö on vahetustega siis öises vahetuses olles ei olegi millegi va taksoga koju saada.Auto on nö unistuse täitumine ja kuna massiliselt ringi rallimist ei oleks siis küte+muu ei oleks nagu probleem tööpäevadel saaks vast 30km sõitu ei leia et peaks just eriline ökoauto olema ja riisi poole ei ole plaaniski olla vaadata miks ma muidu ei ole järgi andnud selle vette asjaga kuid jah on ka odavamaid olemas kuid see tundub et on väga heas korras ja ka paistab seda.Omanikuga ei ole mõtet olnud juttu teha kuna jah puud vastav rull ja niisama kõvatada ei ole kah mõtet:) kuigi tasuks proovida siis saaks maitse suhu ja ajendaks kiirem raha koguma vms:D
Edit:kirjavead

____________________________
Objects In Mirror Are Closer Than They Appear
07.10.2004 at 10:25 Last edited 07.10.2004 at 10:26 by Method187
udu
 
Liising
kuna teemaks on liising, siis ilmselt polegi offtopic :)
quote:
vvt: Nende saksamaalt kohaleveetud ja siin sirgeks taotud või kolm aastat liisingut näinud auto võtmine liisinguga on paras jama. Esiteks on enamik autosid selleks ajaks (eriti Eestist ostetud) mõistliku kulu piirimaale sõidetud (punkti, kus olulised sõlmed nõuavad remonti - rattalaagrid, sidur, sillad, poolteljed) ja tekstist tuleb välja, et raharull suur pole- siis targem on eemale hoida.
Ei ole sõitnud piirimaile, inimestel on mustmiljon muud põhjust ka autot müüa, eriti ntx on seda näha SR foorumist, kus nähakse uut ägedat autot ja antakse vana poole hinnaga ära, selle asemel, et sinna vahele mõni mõistlik finantsskeem mõelda. On ka teisi põhjuseid, mul hetkel sama seis, on vaja müüa auto maha. Mitte, et tal midagi viga oleks ja mitte, et mul autot vaja ei oleks, aga seal on taga igasugused skeemid, miks peab siiski ühe maha müüma ja teise asmele võtma.

quote:
Lisa sinna veel kasko (mille % on uuest soolasem) - mis sellisel autol võib olla juba võrreldav liisingumaksega.
Hansa Liising võimaldab üle 7 aasta vanustele alla 100k eek hinnaga masinatele teha ainult minikaskot, mis on väga oluliselt odavam (2 kuni 4 korda).

quote:
100K kasutatud auto tuleks osta ropsti või kui jõud peale ei hakka, siis osta ropsti see, mis jõukohane. Ka ei ole enamik tänapäeva autosid sellised, mida kannataks peale seda 2a liisinguröövimist endale jätta - kvaliteet ja kestvus on midagi muud kui 1990. aastal. Ei ole ju mõtet 100K auto eest, millega sügavam emotsionaalne side puudub maksta kahe aastaga 160k koos igasugu lisakuludega ja siis selle 2 a pärast temast loobuda, sest laob kätte ära teine. Kilomeetri hind tuleb selline, et odavam on taksoga sõita.
Enamuse autode pidamine väikse läbisõidu juures on kallim, kui taksoga liikumine. 100K kohe välja käia on mõtet sellisel inimesel, kes ei oska rahaga midagi mõistlikku teha, tavaliselt neil ka pole seda 100k. Kui sa välja ostad auto, ega ta sellepärast siis odavamalt käes ei ole, raha kulu on ikka olemas võrreldes kasvõi sellega, kui oleks selle fondi paigutanud.
quote:
See, et neid viimase aja pruugitud rahvakarpe pidada odav on ja seepärast tasub liisida, on tihti liisimise otsitud põhjendus, millel pole põhja all:D Ma olen kunagi kooliajal teinud mingit kirjalikku tööd km hinnast. Selle järgi oli vähemat 1998 a paiku kõige odavam kilomeeter hästihoitud mossega - sain kõiki kulusid arvestades sellise arvu nagu 0,87 eek/km. Praeguseks on see ehk 1 kr kandis. Loomulikult pole eesmärk veenda inimesi mugavusest loobuma, aga kui km hind loeb, siis selle numbriga ei võistle ükski ükskõik mis megafancy ökoauto.
Ma arvan, et ei ole otsitud põhjus. Nende eeliseks sinu mosse ees on see, et neid ei pea iga päev remontima. Jällegi, kui sa arvad, et ise remontimine on tasuta, siis see ka päris õige ei ole. Ilmselt kui sa tahaksid selle ajaga tööd teha, siis teeniks rohkem rulli, kui selle eest remondimehele makstes. Selle aja arvelt jäävad paljud asjad tegemata. Remontida on ilmselt tore hobiautot, mitte igapäevaliikurit. Uuemad masinad on selles suhtes vahvad, et käia hoolduses ja sõita. Remonti viimine ja toomine on jube piin ja kulutab selgelt palju tööaega.
quote:
Niiet kui rahakott ei kanna ja võtmed peos seisavad - osta selle liisingumõtte asemel jõukohane korralik 80ndate teise poole keskklassiauto (välja arvatud riis). Ka F-body on täiesti mõte. Väikese läbisõidu korral pole faktilist vahet, kas kulu on 8 või 12 liitrit sajale.
Igapäevaliikuri soetamisl pead alguses mõtlema, kui palju sa tahad _kulutada_ kuus auto peale, mitte investeerida. Vastavalt sellele saab siis autot valida. Mina ntx leidsin, et 2k oleks paras summa ja arvutasin välja, et selle raha eest on kõige mõistlikum 2002 aasta opel astra. Vanemate masinate kogukulu oli suurem, kui uuemal. Kulu sõltub auto hinnast, vanusest, tagasiostuväärtusest, perioodi pikkusest, intressist, kaskost, liikluskindlustusest, juppide hindadest, bensiinikulust. Tavaliselt vaadatakse ainult hinda - see ei pruugi olla sugugi kõige olulisem. Ntx tore oleks osta ntx 98 aasta 5 bemm, ei maksa ju ka palju, aga samas kasko maksab samapalju kui liisingmakse ja seega läheb kulu 2 korda suuremaks.

____________________________
Chevrolet Corvette '80
Cadillac CTS '06
07.10.2004 at 10:41 Last edited 07.10.2004 at 10:43 by udu
devilc
Moderator
Liising
quote:
udu:100K kohe välja käia on mõtet sellisel inimesel, kes ei oska rahaga midagi mõistlikku teha, tavaliselt neil ka pole seda 100k. Kui sa välja ostad auto, ega ta sellepärast siis odavamalt käes ei ole, raha kulu on ikka olemas võrreldes kasvõi sellega, kui oleks selle fondi paigutanud.
Ratsionaalselt võttes õige, aga mõnele lihtsalt ei meeldi võlgu olla, ükskõik kui kasulikud ja mõistlikud erinevad finantsskeemid oleksid. :)
07.10.2004 at 11:23
vvt
  
Liising
quote:
udu:
Ei ole sõitnud piirimaile, inimestel on mustmiljon muud põhjust ka autot müüa, eriti ntx on seda näha SR foorumist, kus nähakse uut ägedat autot ja antakse vanapoole hinnaga ära, selle asemel, et sinna vahele mõni


Millegipärast on aga kõik müüdavad autod pehmelt öeldes mitte eriti heas seisundis....erand aga kinnitavat reeglit....

quote:

Enamuse autode pidamine väikse läbisõidu juures on kallim, kui taksoga liikumine. 100K kohe välja käia on mõtet sellisel inimesel, kes ei oska rahaga midagi mõistlikku teha, tavaliselt neil ka pole seda 100k.

100k kasutatud auto omandamisel on ainuke mõistlik finantsskeem kohe väljaostmine - omaette küsimus, milline sõber ja kas laenab selleks. Selle auto jooksvad kulud on piisavad selleks, et liisinguintressi, teenustasu, kasko vms näol endale lisakoormust mitte võtta, mis 2a lõikes moodustab ebamõistlikult suure osa auto enda maksumusest. Siia ei arvesta me veel riske, kui satute piruka otsa (lendab vähelevinud mootor laiali, avastate, et auto on leedus kolmest kokku keevitatud vms). Kehtib loomulikult auto kui tarbeeseme kohta - emotsioonid aga teatavasti maksavad:) Selleks ostetakse see välja, tehakse 10k eest hädavajalikud tööd, pannakse norm signa+immo ja sõidetaksegi, ilma kasko ja muuta.
Korralikult turvatud 93-96 auto varastamisrisk on juba nii madal, et reeglina ei tasu kasko ära - odavam ja vähem närve läheb parkas hoidmiseks. Kuigi millegipärast ma ei usu, et kasko kasutatud autol alla 5% aastas üldse tuleb.
Juhtub see kogemata Subaru olema....

quote:
Nende eeliseks sinu mosse ees on see, et neid ei pea iga päev remontima. Jällegi, kui sa arvad, et ise remontimine on tasuta, siis see ka päris õige ei ole. Ilmselt kui sa tahaksid selle ajaga tööd teha, siis teeniks rohkem rulli, kui selle eest remondimehele makstes. Selle aja arvelt jäävad paljud asjad tegemata. Remontida on ilmselt tore hobiautot, mitte igapäevaliikurit. Uuemad masinad on selles suhtes vahvad, et käia hoolduses ja sõita. Remonti viimine ja toomine on jube piin ja kulutab selgelt palju tööaega.

Oli toodud lihtsalt näiteks. Ise peetud kümnekonna kasutatud auto jooksul (pooleks ühte ja teisi) julgen Sulle kinnitada, et müüt korras hoitud 15 a vana auto suuremast lagunemisest on linnalegend. Rikkeid ja tee peale jäämisi on umbes samapalju (85-90 vms 96-99).
Nende 3 a vanade autode headusest veendumiseks piisab, kui BRC-s suvalise valiku alusel proovisõitu teha. See on harjukeskmine 2 ringi auto, mida siin pakutakse. Oma osa on muidugi sellel, et vanemaid autosid on Eestis fwd-rwd osas umbes pooleks, siis uuematel on see suhe 80/20. Tagaveolise auto suuremast pidamisest siinses liiklustempos ja kuumaastikul pole vast usaraua foorumis mõtet kedagi veenda:)

2002 Astra 2000 kr kuumakse saad sa siis, kui lajatad 20% sisse (vt auto24.ee). 2002. a pakutakse neid ka 99k eest - noh maitse asi, aga 1,2 vaegmootoriga 3 ukselisele kerele, mille lisa on signa keeldub natuke mõistus auto nime omistama.

Omaette probleem tekib sul siis, kui sa oleksid minu mõõtudes. Turul olevatesse toredatesse 1500 eek liisingumaksetega autodesse sa ei mahu normaalselt sisse kuidagit pidi. Mis omakorda eeldab vähemalt keskklassiautot, sellel jälle vanem aasta/viletsam liisingudiil/kõrgem kasko - ja lõpuks arvad nagu minagi, et kogu 100 000 ja osta soovitud auto ära lihtsalt.

Edit: IMHO on see teema "mosse igapäevane remont" sama linnalegend nagu Opeli rooste või prantsuse autode tagurpidivindiga poldid. Ma sõitsin 1,5 a maha 60 000 km ja kapoti avamise põhjus oli aknapesuvee panemine. Muidugi tuli arhaikumid kord aastas üle käia. Samas peale 3 a garaazis seismist läks ta poolest pöördeid käima kui aku peale tõsta. Loomulikult mõttetu uute autodega võrrelda, aga mingi igapäevane remont on sulaselge liialdus - selle asja nimi on loll omanik.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
07.10.2004 at 13:04 Last edited 07.10.2004 at 13:15 by vvt
udu
 
Liising
quote:
vvt: 100k kasutatud auto omandamisel on ainuke mõistlik finantsskeem kohe väljaostmine - omaette küsimus, milline sõber ja kas laenab selleks.
Kindlasti ei ole see ainuke mõistlik finantsskeem.
quote:
Selle auto jooksvad kulud on piisavad selleks, et liisinguintressi, teenustasu, kasko vms näol endale lisakoormust mitte võtta, mis 2a lõikes moodustab ebamõistlikult suure osa auto enda maksumusest. Korralikult turvatud 93-96 auto varastamisrisk on juba nii madal, et reeglina ei tasu kasko ära - odavam ja vähem närve läheb parkas hoidmiseks.
Nagu räägitud, siis on võimalik teha vanematele autodele peale minikasko, mis on ainult varguse vastu. Parkla eest peab maksma 400 eek kuus vist, minikasko võib olla ntx 200 eek kuus, siit oleks juba minikasko ennast ära tasunud :)
quote:
2002 Astra 2000 kr kuumakse saad sa siis, kui lajatad 20% sisse (vt auto24.ee). 2002. a pakutakse neid ka 99k eest - noh maitse asi, aga 1,2 vaegmootoriga 3 ukselisele kerele, mille lisa on signa keeldub natuke mõistus auto nime omistama.
Ma vist selgitasin segaselt, ~2000 kr kuus on ikka liising + kasko + liiklus, mitte ainult liisingumakse, see on alla 1500 eek.
ja ikka 4 uksega ja 1.6 mootoriga, mis läheb paremini edasi, kui 2.0 mazda 6. Mitte, et see mingi elutore ja uhke auto oli, aga sellel hetkel selle raha eest oli sobiv. Kui ma oleks 5-se bemmi võtnud, siis ma ei oleks enam Corvetti lisaks ostnud. Ma ostsin ka vanasti emotsioonide ajel autosid ja vahetasin neid tihti ja ostsin raha eest välja. Ma sain nende tehingutega kahju ca 200k, peale selle summa kokku löömist hakkasin mõistlikuks.

____________________________
Chevrolet Corvette '80
Cadillac CTS '06
07.10.2004 at 13:42
vvt
  
Liising
Omast kogemusest - pole minikaskol mõtet, kui see vaid varguse eest kaitseb. Tavaliselt enamik kahjusid tekitavad makivargad, muidu vandaalid, ise avariis süüdi olemine. Nende juhtumise tõenäosus on vahekorras 100:1.

Autode vahetamisega on see häda, et kogemuse eest tuleb kooliraha maksta. Alternatiiviks on pikad sisemised võitlused ja jõudmine tõe juurde (mis on erinev) :D

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
07.10.2004 at 13:58
PlyVal64
Liising
quote:
vvt: Edit: IMHO on see teema "mosse igapäevane remont" sama linnalegend nagu Opeli rooste või prantsuse autode tagurpidivindiga poldid. Ma sõitsin 1,5 a maha 60 000 km ja kapoti avamise põhjus oli aknapesuvee panemine. Muidugi tuli arhaikumid kord aastas üle käia. Samas peale 3 a garaazis seismist läks ta poolest pöördeid käima kui aku peale tõsta. Loomulikult mõttetu uute autodega võrrelda, aga mingi igapäevane remont on sulaselge liialdus - selle asja nimi on loll omanik.
100% vvt'ga nõus:) Igapäevaselt saab ju väga vana Mossega sõidetud, 38 aastat on tal juba turjal ja ei mingeid olulisi väsimuse märke. Hetkel käivitub küll nr.22 silmusvõtmega otse starteri otsad lühistades või klassikalise mehhaanilise väntstarteriga, kuid see on Lada süüteluku viga ... ja laisa omaniku viga, kes paar päeva pole lihtsalt viitsinud 15 minutit aega võtta ja katkine klemmplaat asendada. Käivitub iga ilmaga murdsekundiga, mitte üks uus pritsega auto ei lähe nii kiirelt käima(pakun vändale käivitumiseks vajalikuks pöördekraadiks 60)
Eks sama võib hetkel väita ka Jutulind, temagi kimab igapäevaselt Kombiga. Kui ikka kogu auto koos mõistliku esimese hoolduse ja regamisega maksab 4-5 tuhat, siis odavamat autot lihtsalt ei ole olemas. Seejuures linnas punktist A punkti B jõuab sama kiiresti või isegi kiiremini, kui pisikese 100kilose linnaautoga. Kui ikka ei taheta vahele lasta väljapöördel, siis lihtsalt ajad nina ette ja kõik pidurdavad. Ja suunatule vilkumine tähendab taganttulija poolset automaatset õige pikivahe jätmist ümberreastumisel:D
Mugavus mugavuseks, siin tõesti ei saa uutele kuidagi vastu. Kuid praktilisust ja olematut kulu pakuvad Mossed kuhjaga(eks Ladad kah, kuid neid ei tunne ... ja ei tahagi tunda:)). Teine alternatiiv on korralik Volga ja see pakub juba nii mugavust, edevust, kiirendust kui sõidumõnu. Ainult hinnaklass korralikul autol on 4 korda kõrgem, "tervelt" 20kilo tuleb välja käia:lol
Mida siin liisida on, kui rattaid linnasõiduks alla vaja??? Jutt meestest, üksikutel naistel tasub muidugi rohkem kulutada liisingule-kaskola-uuele autole, sest vana autoga jäävad nad tihti jänni.
Priit@just omistas mõne raha eest vkx'ilt helesinise doonorauto Iz-412. Muuhulgas olid varustuses peaaegu uued Nokia HP10 naelrehvid velgedel:D Kuradi kallis on Mossega sõita;)
07.10.2004 at 14:12
udu
 
Liising
quote:
vvt: Omast kogemusest - pole minikaskol mõtet, kui see vaid varguse eest kaitseb. Tavaliselt enamik kahjusid tekitavad makivargad, muidu vandaalid, ise avariis süüdi olemine. Nende juhtumise tõenäosus on vahekorras 100:1.

Nende juhtumite hind kasko makses on umbes 4:1. My bad, aga ma ei viitsi hetkel täpselt uurida minikasko tingimusi, seal vist on ikkagi maki ja velgede vargused mingil määral sees, õnnetusjuhtumi riski kindlasti ei ole.
Makivarguste vastu aitab see, kui on sisseehitatud makk, mida pole mõtet varastada, nagu Astras :D
btw, minikasko 2002 aasta Astrale maksab 175 eek kuus


____________________________
Chevrolet Corvette '80
Cadillac CTS '06
07.10.2004 at 14:14
raix_
Liising
quote:
udu:
quote:
vvt: Omast kogemusest - pole minikaskol mõtet, kui see vaid varguse eest kaitseb. Tavaliselt enamik kahjusid tekitavad makivargad, muidu vandaalid, ise avariis süüdi olemine. Nende juhtumise tõenäosus on vahekorras 100:1.

Nende juhtumite hind kasko makses on umbes 4:1. My bad, aga ma ei viitsi hetkel täpselt uurida minikasko tingimusi, seal vist on ikkagi maki ja velgede vargused mingil määral sees, õnnetusjuhtumi riski kindlasti ei ole.
Makivarguste vastu aitab see, kui on sisseehitatud makk, mida pole mõtet varastada, nagu Astras :D
btw, minikasko 2002 aasta Astrale maksab 175 eek kuus


Minikasko kehtib ainult varguse ja tules hävimise (ilmselt mitte süütamise siis) korral.
Umbes 10a vanale autole on see tõsine alternatiiv parkla asemel. Näiteks 93a "lääne masinale" maksis see 590.- kvartal, ehk siis odavam kui parklas hoida :)
Aga noh, ma ei taha siin mingit fleimi ega arutlust minikasko vs parkla teha.
07.10.2004 at 14:44 Last edited 07.10.2004 at 14:45 by raix_
udu
 
Liising
quote:
raix_: Minikasko kehtib ainult varguse ja tules hävimise (ilmselt mitte süütamise siis) korral.
Eksid, minikasko kindlustab makki ka.

____________________________
Chevrolet Corvette '80
Cadillac CTS '06
07.10.2004 at 14:49
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Liising   1 2  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.