Poster |
Message |
mesimark |
Millist kaubikut eelistada?
Plaan soetada endale kaubik, kuid milline? tingimused oleks järgmised: diisel, 3 kohta, taga peaks olema uksed, mootor ei tohiks olla üle 2.5l Kõrgus max 2,4., võimalikult suur kaubaruum.
|
05.10.2004 at 13:48 |
|
newton Moderator |
Millist kaubikut eelistada?
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=10122 |
05.10.2004 at 13:51 |
|
mesimark |
Millist kaubikut eelistada?
Silmas pean: Boxer, Jumper, Master, Ducato, Transporter, LT, Transit, MB. Masinad peaksid mahtuma 91-95 . Mis on nende busside HEAD JA HALVAD küljed? |
06.10.2004 at 13:51 |
|
vvt |
Millist kaubikut eelistada?
Kvaliteet/kestvus on võrreldav sama firma sõiduautodega. Transit ja Sprinter on tagaveoga ja lagunevad käiguosast ääretult vähe. Samas on need ka märksa kallimad.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
06.10.2004 at 14:07 |
|
Astro SS |
Millist kaubikut eelistada?
Tegelikult pisut vale koht selle küsimiseks.
Rohkem infot sa saaksid : Astro Van'i, Chevy Van'i , Dodge Ram Van'i , Ford Econoline kohta.
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
06.10.2004 at 14:45 |
|
mesimark |
Millist kaubikut eelistada?
Ma arvan et mitte. Egas teie silmaring ka ju ainult USA rauast ei koosne või ma eksin?! |
07.10.2004 at 21:26 |
|
Taavi |
Millist kaubikut eelistada?
Lollikindlat töölooma tahad, siis vaata Hiace't, on olemas ka 4WD versioon. Oleneb kui suurt kaubaruumi vaja, teistel tootjatel on oluliselt suurema mahutavusega kaubikuid. |
07.10.2004 at 21:32 |
Last edited 07.10.2004 at 21:35 by Taavi
|
mesimark |
Millist kaubikut eelistada?
Mulle sobiks vähe suurema kaubaruumiga auto. Siit ka küsimus kui suur on mingite busside kaubaruum? mind huvitavad nt. VW transporter(pikem variant), Ford Transit(poolkõrge) ja siis ned lühikesed madalad konnad, ducato ja jumper. Ja kui kellegil on veel midagi head pakkuda siis aga palun! |
07.10.2004 at 22:00 |
|
Jansa |
Millist kaubikut eelistada?
Kas see 4wd hiace mitte koletult kallim pole teistest talvel sõita suutvatest konkurentidest? Esiveolisi pesoosi-renoosi-transiite pean silmas eelkõige.
Isiklikke kogemusi muidu boxeriga (sillapudinaid läks iga õlivahetusega, aastane ls ~90k, mootoriga häda polnud), transitiga (sillapudinaid läks vähem, aga kallimaid (mh tagumisi rattalaagreid :/ ), ls u. sama, mootoriga samuti erilist häda polnud, sõita oli pesoost jupi mugavam), praegu on träfik, aga sellel tühised 40k turjal ainult, katki pole midagi läinud veel, sõita väga mugav.
Aga vist ei mahu etteantud raamidesse need bussid.
Samas- tuttaval on sprinter, vist üks esimesi, 'vana kooli' ketiga 3liitrine, see tundub küll hästi kestvat tal, rooste kippus tagauksi närima ainult juba. |
07.10.2004 at 22:01 |
|
LaSa Moderator |
Millist kaubikut eelistada?
quote: mesimark: Mulle sobiks vähe suurema kaubaruumiga auto. Siit ka küsimus kui suur on mingite busside kaubaruum? mind huvitavad nt. VW transporter(pikem variant), Ford Transit(poolkõrge) ja siis ned lühikesed madalad konnad, ducato ja jumper. Ja kui kellegil on veel midagi head pakkuda siis aga palun!
.. ja kui Sa nii laisk poleks, siis leiaksid kõikide nimetatud tootjate eestikeelsetelt veebisaitidelt vajaliku info nii mõõtude kui kaubaruumi mahtude osas.
Või on lihtsalt tegu selle suhtumisega, et 'na**** ma ise ikka otsin, las teised nämmutavad mulle info ette!'? |
07.10.2004 at 22:29 |
|
Ints |
Millist kaubikut eelistada?
Jumperist,Ducatost ja Boxerist hoia suure kaarega eemale,kui sa omale suurt peavalu ei taha tekitada (oma kogemus). Mina vaataksin uuema Transiti poole.Samuti olen kuulnud mõndagi positiivset Renault Masteri kohta. |
08.10.2004 at 09:10 |
|
margus61 |
Millist kaubikut eelistada?
Ma siin ka vahepeal otsisin kaubikut. Valik jäi Renault Masteri V5CBG peale (maxpikk, kõrge, 12m3). Pole autojuhilt küsinud, kuda on, aga ega tal millegi sarnasega võrdlust tuua ka poleks. Eelkõige said kaalukeeleks kiitvad hinnangud ABC Motorsi teeninduse kohta, teeninduse asukoht enda suhtes, oodatavad väikesed kasutuskulud, normaalne hind ja suhteliselt head müüginumbrid. |
08.10.2004 at 09:22 |
|
vvt |
Millist kaubikut eelistada?
1,5a tagasi sai ka selle probleemiga ringi vaadatud ja siis langes valik küll Ducato kasuks - tollal käis see Auseri kampaania, kus sai neid ikka päris hea hinnaga. Transiti hinnatase on millegi seletamatuga seoses (ka maaletooja vahetus, uus mudel vms) ikka põhjendamatult palju. Samas varustuses poolpikk-poolkõrge 150L maksis igatahes 99. aastal 245 000, siis uue mudeli eest sooviti Järvel pea 350 000. Samade näitajatega Ducato oli ca 100 000 odavam. See sai kaalukeeleks.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
08.10.2004 at 09:32 |
|
LordM6mmi |
Millist kaubikut eelistada?
Iveco on pull kaubik ses suhtes, et ta tühimass kipub jube suur olema, aga samas on suurima kaubaruumi maht ikka 17,2 m3. mahtuma peaks nii mõndagi.
Ducato, Boxer ja Jumper on praktiliselt sama masin, 40k läbisõidu pealt on nad lagunema hakanud küll. samas reaalselt saadaolevate masinate kaubaruumi mahuks on 12 m3, kui viitsida sigakaua oodata, siis 14 m3.
Masteri peaks suhteliselt kena hinnaga kätte saama praegu. Renault esindajad tahavad vist olulise turujõuga ettevõtteks saada :P
PS: Iveco hindasid veebis vaadates tasub meeles pidada, et need ilma 18% km-ta on. |
08.10.2004 at 13:28 |
|
mesimark |
Millist kaubikut eelistada?
pilk on jäänud nüüd Transporterile kuid mis mootoriga1.9 või 2.4 ? mõni laidab 1.9 väga maha kuid teine kiidab taevani, et millest sellised erinevad arvamused. ehk oskab keegi välja tuua palju on 1.9 ja 2.4 küttekulu. |
13.10.2004 at 11:02 |
|
PlyVal64 |
Millist kaubikut eelistada?
quote: LordM6mmi: Iveco on pull kaubik ses suhtes, et ta tühimass kipub jube suur olema, aga samas on suurima kaubaruumi maht ikka 17,2 m3. mahtuma peaks nii mõndagi.
Iveco on peaaegu ainus kaubik, mis reaalses elus tagaluuktõstukit kannatab. OK, ka Mersu suured Sprinterid saavad sellega hakkama, kuid nende hind lööb normaalsel inimesel-firmal ninast vere välja. Ja ei ole nende vastupidavus grammigi teistest parem. Iveco on konkreetse tugeva raamiga(sellest ka suur tühikaal) ja niipalju, kui mina nende juhtidega vestelnud olen, ollakse sigarahul. Ei lagune, kütust võtavad vähe, mugavad, suht vaiksed. See siis Daily mudelite kohta.
Volkar LT35 suutis mind eile üllatada: tundus 2001 pill olema, aga totaalselt roostes. Seisis mul foori all kõrval ja nii roostes kaubikut pole ammu näinud. Suured värvivabad roosteplärakad üle kogu auto külje Seega tasuks seda kolksvaagenite roostekindlust pisut uurida. Plekk, millest neid kubikuid tehakse, on ju mudelist sõltumata sama.
|
13.10.2004 at 11:48 |
|
Absolut |
Millist kaubikut eelistada?
urgitseks vana teema veel päevakorda....kommentaare ootaks Renault Mastersi erinevate mootorite kohta 2,5 ja 3,0d. Viiimane 20tuhat kallim kuid 6-ne kast, kumba eelistada, ehk kellelgi kogemusi?
____________________________
Corvette C5 `01 |
07.08.2005 at 14:02 |
|
Romek |
Millist kaubikut eelistada?
Aasta tagasi sai ostetud tutikas Ducato ja siiani võib rahule jääda. 70 000 km järel vahetati garantii korras esiratta laagrid. Ja talvel vahetati tagumised amordid.
Mootoriks on 2,3 jtd. Küttekulu suvel trassil ca 8-8,5l.
linnas ca 9-10l
Enne ostmist käisin erinevaid marke vaatamas ja siis oli Fiat kõige soodsam. Nt samaväärne renoo oli miski 40000eeku kallim.
Mootori võimsusest piisab ,et vedada niipalju kaupa kui bussi mahub.
____________________________
LeMans`73 454 V8
|
07.08.2005 at 18:04 |
|
vvt |
Millist kaubikut eelistada?
Pooleteist-tonnise kandejõuga kaubikule on 2.5 turbodiisel täiesti piisav. 2,8 ja sealt edasi vilistab üsna edukalt kummi ja liigub sõiduautodega raskusteta samas tempos - niiet kui mingi teismelisele "bussijuhi" kätte seda ostad - pea seda silmas...
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
07.08.2005 at 18:08 |
|
Romek |
Millist kaubikut eelistada?
quote: vvt: Pooleteist-tonnise kandejõuga kaubikule on 2.5 turbodiisel täiesti piisav. 2,8 ja sealt edasi vilistab üsna edukalt kummi ja liigub sõiduautodega raskusteta samas tempos - niiet kui mingi teismelisele "bussijuhi" kätte seda ostad - pea seda silmas...
Ja küttekulu olla kah linnas12-13l ,mis pikapeale hakkab närvidele käima ,eriti kui palju sõitu on.
____________________________
LeMans`73 454 V8
|
07.08.2005 at 18:51 |
|
Jansa |
Millist kaubikut eelistada?
quote: Absolut: Viiimane 20tuhat kallim kuid 6-ne kast, kumba eelistada, ehk kellelgi kogemusi?
Kui see on sama kast, mis pisikestel mootoritel (1.9), siis kirjuta kalendrisse meelespea: "Laagrite vahetus 100 000 läbisõidu juures. Teise ja kuuendaga hakkab kõigepealt undamist kostuma." Õige hetke mahamagamine läheb kaunis kulukaks.
Kui muidugi on sama kast.
|
07.08.2005 at 21:03 |
|
PSV |
Millist kaubikut eelistada?
Kaubikute puhul, millega Venemaale plaan sõita, tuleb panna tähele registrimassi. Maagiline piir veolubade tarvis on 6 tonni. Eestimaal on sõnastus " ... üle 6 tonni", Venemaal " kuni 6 tonni ", mõlemal k.a. Seega suurima kandejõuga osutus sobivaks Iveco oma 5990 kg registrimassiga, millega pole igakordsel piiriületusel vaja omada eraldi veoluba.
Ducato 2,5 mootori remondiks sobivad Ivecost ostetud jupid. Mootor pms sama, kuid hinnad ... |
07.08.2005 at 21:49 |
|
|