Poster |
Message |
peep Moderator |
päris cool projekt
944 LT1:
http://www.picturetrail.com/gallery/view?p=999&gid=261571&uid=129677&members=1
944 on päris tegija masin ringrajasõidus ja kui talle veel korralik mootor peale installida, siis kannataks asjaga juba mida vaid ette võtta.
[Edited by peep on 19.08.2001 at 23:40 GMT] |
19.08.2001 at 23:39 |
|
bigblock |
päris cool projekt
Aga kaalujaotuse pöörab selline mod kyll päris puusse. Silindreid ikka 2 korda rohkem ju |
20.08.2001 at 00:59 |
|
peep Moderator |
päris cool projekt
Mis Sa siis pakud, palju 944 stock mootori ja LT1 kaalu vahe on ja mitme % võrra see konkreetse auto kaalujaotust mõjutab, st. millised on enne ja pärast protsendid ? |
20.08.2001 at 08:44 |
|
hypertyyp |
päris cool projekt
On ikka meistrimees, 2x suurema mootori mahutas ära nagu nalja, ei tea kas ta pidi ka palju plekki lõikuma? Nii palju kui ma aru sain siis pärast LT1 installimist ei olnd kapoti all enam sentimeetritki vaba ruumi! Šeff asi! |
20.08.2001 at 11:51 |
|
peep Moderator |
päris cool projekt
Huvi pärast vaatasin juba ise järgi, stock 944 kaalujaotus on ideaalne 50/50 ja asi kaalub ca. 1230 kg. Porsche mootor kaalub ca. 120 kg ja LT1 ca. 200 kg. Seega pärast swappi on esiteljel 80 kg lisa ehk 695 kg ja kogu auto massist on see 695/1310= 53 %. Nüüd viskame aku taha (15 kg) ning esiratastele jääb 680/1310= 52 %, mis on suht täpselt sama kui stock 4-gen f-body'l. Ja ma ei väidaks, et minu auto kaalujaotus totaalselt metsas on. Kui paak bena täis lasta muutub asi veel paremaks... |
20.08.2001 at 18:48 |
|
bigblock |
päris cool projekt
OK see oli tegelikult esmamulje, väheste teadmiste tõttu. Oleks ise otsinud aga polnud aega täna. Aku tuleks vist juba sellepärast taha viia, et mootor kapoti alla ära mahuks |
20.08.2001 at 19:43 |
|
peep Moderator |
päris cool projekt
Väidetavalt on kapoti all rohkem ruumi, kui stock f-body'l aga see muidugi palju ei tähenda, kuna viimatimainitul pole seda ruumi pea üldse mitte. |
20.08.2001 at 20:06 |
|
udu |
päris cool projekt
btw, mis selline kone maxab?
see sobix minu autole oluliselt paremini, kui 944-le |
20.08.2001 at 20:26 |
|
peep Moderator |
päris cool projekt
Kui Sul huvi on siis tsekka seda lehekülge:
http://www.hpsalvage.com/
Ma ostsin oma käimakasti nende käest ja kui see välja arvata, et kast lennuki asemel kogemata laevale sattus, oli kõik väga ok ! Enamik romulaid kellega ma kontakti otsisin ei viitsinud üldse vastata või siis muutusid suht. akontaktseks pärast seda, kui tajusid kuhu neil oma nodi tuleb lähetada. Ei meeldi neile see välismaa värk vist.
Mis LT1 swappi Sinu autosse puudutab, siis mina ei viitsiks - elektriskeemi pead täiesti ümber tegema ja ilmselt tuleb ka palju kaasnevaid komponente välja vahetada. Lõppkukkuvõttes asi kallis tuleb. Kuluta sama raha (ca. 4-6 k. USD) pigem olemasoleva mootori ehitamisele, saad kiirema auto ja elad õnnelikumat elu. |
20.08.2001 at 21:01 |
|
unistaja |
päris cool projekt
Lisaks viimase peale tehnikale vaatasin nüüd, et ka garaaz on vennal ikka
Tasub malli (ja $$$$$$$) võtta. |
28.08.2001 at 22:45 |
|
baker |
päris cool projekt
Njah, samal teemal:
http://www.renegadehybrids.com/
|
04.09.2001 at 20:12 |
|
devil |
päris cool projekt
quote: peep wrote:
http://www.picturetrail.com/gallery/view?p=999&gid=261571&uid=129677&members=1
peaks ütlema, et selline asi on ikka konkreetne sigadus. oleks siis vähemalt sama marki autolt võtnud mootori, aga selline hübriid on täielik porno. ameerika autod ja euroopa autod võiks ikkagi eraldi hoida. |
02.10.2001 at 09:52 |
|
peep Moderator |
päris cool projekt
Mõni mees on Mopar'ile ka Chevy mootori vahele pannud, või Chevy'le Fordi mootori ja maa ei olegi hakanud jalge all põlema. Nii, et igaühele oma...
Ma hiljaaegu lugesin ühte päris huvitavat väitlust, kus vaideldi kas RX-7 'le SBC vahelepanek on cool või mitte. Õnneks osaled vaidluses ka üks isik kes oli neid RX-7'id aastaid ehitanud ja nendega ka edukalt ringrada sõitnud. Enamik vendasid kisasid, et SBC rikub selle auto juures kõik ilusa ära (wankel) ja kaalujaotus läheb tasakaalust välja. Siis see tegija vend selgitas pikalt ja põhjalikult miks wankel lõppkokkuvõttes on ikkagi crap ringrajasõiduks võrreldes SBC'ga (vastupidavus, power) ja kaalujaotuse koha pealt tõestas faktide najal, et teatud ümberehituste korral läheb see isegi paremaks (lähemale ideaalsele 50/50 suhtele).
[Edited by peep on 02.10.2001 at 10:25 GMT] |
02.10.2001 at 10:25 |
|
LaSa Moderator |
päris cool projekt
veits offtopic,
aga mis wankeli powerisse puutub, sis on tegu ikka meeletult lihtsate vahenditega mega-hpd võimaldava asjaga; kg & hp suhe on väga hea!
ringrajal on sbc eelistamise põhjuseks siiski peamiselt sbc suurem vastupidavus, kindlasti ka juppide odavus mängib oma rolli ja ka kaalujaotuse paranemine nagu peep mainis. |
02.10.2001 at 10:47 |
|
PlyVal64 |
päris cool projekt
Nujah, 4 aastat tagasi AmCarShowl oli ka väljas Ferrari F40, kuhu oli installitud Vette mootor. Ja ikka selleks, et ringrajal sõites kulusid sama sooritusvõime juures all hoida. See asi vist siiani mööda Soome ringrajasarjasid uhab. |
02.10.2001 at 10:59 |
|
peep Moderator |
päris cool projekt
quote: PlyVal64 wrote:
Nujah, 4 aastat tagasi AmCarShowl oli ka väljas Ferrari F40, kuhu oli installitud Vette mootor. Ja ikka selleks, et ringrajal sõites kulusid sama sooritusvõime juures all hoida. See asi vist siiani mööda Soome ringrajasarjasid uhab.
See auto sõideti kahjuks nii puruks,et taastamine ei olnud võimalik. |
02.10.2001 at 11:27 |
|
bigblock |
päris cool projekt
Need ymberehitatud porsched on tegelt ju hullud pyssid ainult 2000$ ja minek on vapustav |
02.10.2001 at 21:56 |
|