Poster |
Message |
mr. RocknRoll |
Lisa õlipump turbo tarvis
Ploki sisse auke puurima väljaviigu jaoks ei taha hakata. Kas on saada turbole eraldi õlipumpa või saab mõnda ´misiganes´ pumpa selle tarvis ära kasutada?
Tänud
____________________________
44269 |
14.10.2004 at 21:35 |
|
BlueStang |
Lisa õlipump turbo tarvis
Mlleks lisapump? Kusagl oli selline juhend:
Remove the factory oil pressure sensor. Install
the ¼” NPT brass T. This will allow you to reinstall
the oil pressure sender in one port, and put
the ¼” NPT to –4 fitting in the other port. This
will be for your oil feed to the turbo.
____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars |
14.10.2004 at 22:36 |
|
devilc
Moderator |
Lisa õlipump turbo tarvis
Jep, tehakse täpselt nii nagu Blue kirjutas. Muidugi, tagasivoolu jaoks pead tõenäoliselt siiski augu puurima. |
15.10.2004 at 00:14 |
|
BlueStang |
Lisa õlipump turbo tarvis
Ja ilmselt piirdub august karterisse, mitte plokki
____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars |
15.10.2004 at 09:53 |
|
devilc
Moderator |
Lisa õlipump turbo tarvis
Seda kindlasti. |
15.10.2004 at 10:48 |
|
diesel |
Lisa õlipump turbo tarvis
oleneb muidugi mootorist, aga nii mõnelgi on kindlasti kuskil plokis mõned tehnoloogilised avad. õlikanalite otstes näiteks. teinekord saab ehk säält punni eest ära võtta ja sedakaudu ka õljumile ligi pääseda. |
15.10.2004 at 10:59 |
|
altraditional |
Lisa õlipump turbo tarvis
Kui on mootoriõli jahutus või vähemalt võimalus selle jaoks, siis peaks tagasivoolu ju ka sinna torustikku ühendada saama. |
15.10.2004 at 11:00 |
|
devilc
Moderator |
Lisa õlipump turbo tarvis
quote: udu56: Kui on mootoriõli jahutus või vähemalt võimalus selle jaoks, siis peaks tagasivoolu ju ka sinna torustikku ühendada saama.
Tagasivool ühendatakse tavaliselt karterisse ülevalpool õlitaset. Kuna turbost tulev õli on paras vaht, ta lihtsalt muidu ei voola, vaid tõuseb hoopis üles turboni tagasi. Mis on paha.
|
15.10.2004 at 11:59 |
|
vvt |
Lisa õlipump turbo tarvis
Olenevalt mootorist pole see lisapumba mõte ehk väga loll idee - põhimõte õige. Neid õnnetuid mootoreid ikka leidub, kus õlipumba tootlikkusest ei piisa stock mootori saalede jaoks, samas turbo õlitarve on siiski arvestatav. Pealegi pannakse osadel mootoritel õlirõhuandur (tavaline väljavõtte koht) pumbast päris kaugele ja kui sinna nüüd rõhulang tekitada, siis võib üht-teist kuivale jääda küll.
Elu näitab, et esimesena jäävad jänni tavalised hammasrataspumbad (kuis õli käib kahe välishammika vahelt läbi) - see on nt Opeli 3.0 12V saalede sulataja.
Paremuselt järgmine on sisehammasrataspump (kus välishammikas töötab sisehammika sees). Kõige tegusam on liikuvate labadega (vane) tsentrifugaalpump.
Tõhususe tõendiks on see, et vedelate õlide pumpamisel ei kasutata 1. varianti kusagil. Automaatkastudises vedela ATF pumpamiseks aga kasutatakse teist ja kolmandat. Kusjuures enda praktika näitas, et kõige vähem sõltus tootlikkus/surve kulumisest labapumbal. Sellised olid nt AXODil ja TH-700-l. Hammasrattad on siiski kulumisaltimad.
Tavalise hammasrataspumba puhul ei teeks paha pump vähemalt üle vaadata ja kulumisjälgedega hammikad asendada. Ka ei ole halb mõte reduktsiooniklapi vedrule väike seivike alla panna.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
15.10.2004 at 12:37 |
|
mr. RocknRoll |
Lisa õlipump turbo tarvis
Huvitav kui ajada labi roolivoimupumba tavalist oli, teoreetiliselt peaks toimima?
____________________________
44269 |
17.10.2004 at 11:14 |
|
Erkki |
Lisa õlipump turbo tarvis
Ei toimi, sest töörõhud on liiga erinevad: roolivõim toodab survet kuskil 100 kilo kanti, mootoris on rõhk enamasti kõigest 3-5 kilo.
____________________________
Chevrolet Camaro '71
Pontiac Firebird '71
Chevrolet Chevelle '69, 350 cid
El Camino '68
F150, 2011
Life begins at 1000 Hp... |
17.10.2004 at 19:07 |
|
max |
Lisa õlipump turbo tarvis
Ma arvan, et vastused saad, kui loed netist teemasid, mis kirjeldavad turbo istalli samale mootorile. SBC puhul peaks piisama high pressure/volume pumba installimisest. |
17.10.2004 at 20:38 |
Last edited 17.10.2004 at 20:38 by max
|
vvt |
Lisa õlipump turbo tarvis
quote: Erkki: Ei toimi, sest töörõhud on liiga erinevad: roolivõim toodab survet kuskil 100 kilo kanti, mootoris on rõhk enamasti kõigest 3-5 kilo.
Seda vast annab kohendada. Labapump iseenesest ei tähenda suurt rõhku - automaatkastis töötab sa mootori õlipumbaga enam-vähem samas suurusjärgus. Pigem reduktsiooniklapi häälestamise küsimus.
Lihtsaks teeb ju see, et teda on lihtsasti võimalik paigaldada ja rihmaga vedada - seega kergesti pöördeid sobitada vms - aga nähtavasti pole sellel tranglil mõtet, lihtsam on teha väljavõte ja asendada stock pump mõne racing-pumbaga, kui esimese võimetes kahtlus tekib.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
18.10.2004 at 08:55 |
|
mr. RocknRoll |
Lisa õlipump turbo tarvis
Tuli kohe pahe, et panna tagasivooluklapp ning reguleerida, kuid rohuanduri valjavote tundub lihtsam. tapitahed puuduvad.
____________________________
44269 |
18.10.2004 at 12:45 |
|