register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Kuningklasside maailmameistrid  
Poster Message
Indrek
Kuningklasside maailmameistrid
Selle nädalavahetusega jagati siis ka viimased kuningklasside tiitlid välja:
F1- Michael Schumacher
WRC- Sebastien Loeb
MotoCross MX1- Stefan Everts
Moto GP- Valentino Rossi

Selles mõttes suht igav, et võitsid kõik favoriidid ja eks nad ka kõik parajad imeinimesed ole, sest kõik on ikka omas klasiis suht suvenäärsed valitsejad, aga vist kõige rohkem tuleb hinnata Rossi saavutust, sest oli ikka palju kahtlejaid, et mees uues ja nõrgemas tiimis(Honda asemel Yamaha siis) kohe esimene aasta maailmameistriks tuleb, aga ikka tegi mees selle ära.
Ega midagi, au ja kuulusus neile kõigile, olid ju kõik ka need tiitlid välja teeninud.
18.10.2004 at 11:15
vr_
  
Kuningklasside maailmameistrid
quote:
Indrek: Selle nädalavahetusega jagati siis ka viimased kuningklasside tiitlid välja:
F1- Michael Schumacher
WRC- Sebastien Loeb
MotoCross MX1- Stefan Everts
Moto GP- Valentino Rossi

Selles mõttes suht igav, et võitsid kõik favoriidid ja eks nad ka kõik parajad imeinimesed ole, sest kõik on ikka omas klasiis suht suvenäärsed valitsejad, aga vist kõige rohkem tuleb hinnata Rossi saavutust, sest oli ikka palju kahtlejaid, et mees uues ja nõrgemas tiimis(Honda asemel Yamaha siis) kohe esimene aasta maailmameistriks tuleb, aga ikka tegi mees selle ära.
Ega midagi, au ja kuulusus neile kõigile, olid ju kõik ka need tiitlid välja teeninud.

no ei ütleks et loeb suverääne liider oleks omas klassis..

____________________________
Imperialist 71
18.10.2004 at 12:20
devilc
Moderator
Kuningklasside maailmameistrid
quote:
vr_:no ei ütleks et loeb suverääne liider oleks omas klassis..
Hmm. Neljateistkümnest etapist viis võitu, kuus teist kohta ja kaks neljandat kohta. Ainult üks katkestamine. Kaks etappi enne lõppu kolmekümnepunktine edu järgneva mehe ees. Kui ta pole suveräänne liider, siis kes on? OK, Schumacher on veel ülivõimsam, aga see kuulub juba pea müstika valdkonda.
18.10.2004 at 12:26
juhe
Kuningklasside maailmameistrid
Solbergil on ka 5 võitu, aga ylejäänud sõitudes on tal kehvemini läinud.
18.10.2004 at 14:19
Indrek
Kuningklasside maailmameistrid
quote:
juhe: Solbergil on ka 5 võitu, aga ylejäänud sõitudes on tal kehvemini läinud.

Loebi stabiilsus punktikohtadel + eeldus võidelda esikoha eest igal teekattel ja ka pinge all teebki tast suveräänse liidri. Ise enesest on ju ka tõesti Solberg pea samatugev sõitja, aga hetkel siiski puubub stabiilsus võitluseks igal teepinnasel. Minu meelest läks see aasta küll WRC tiitel õigele mehele, seda enam, et selline lõunamaa tüüp suutis ka rootsis võita.
18.10.2004 at 14:37
MELKA
Kuningklasside maailmameistrid
OK, Schumacher on veel ülivõimsam, aga see kuulub juba pea müstika valdkonda.
Jou
F1 vormelitsirkus ja Shumi klouniks? Nagu Tim Montgomery invaolümpial! Igav ja samas ka koomiline

____________________________
EagleVision, Ply Arrow
18.10.2004 at 15:27
juhe
Kuningklasside maailmameistrid
quote:
Indrek:
quote:
juhe: Solbergil on ka 5 võitu, aga ylejäänud sõitudes on tal kehvemini läinud.

Loebi stabiilsus punktikohtadel + eeldus võidelda esikoha eest igal teekattel ja ka pinge all teebki tast suveräänse liidri. Ise enesest on ju ka tõesti Solberg pea samatugev sõitja, aga hetkel siiski puubub stabiilsus võitluseks igal teepinnasel. Minu meelest läks see aasta küll WRC tiitel õigele mehele, seda enam, et selline lõunamaa tüüp suutis ka rootsis võita.

Ei vaidle vastu. Oluline on ka auto stabiilsus ja Xsara on ikka häbematult vastupidav olnud, samuti soosib punktisysteem kindla peale sõitjaid. Samas pidasin ma tegelikult seda silmas, et WRC on ikkagi ysna tasavägine ja sõita ning võita oskavaid mehi on teisigi. Õnneks :)
18.10.2004 at 17:48
crasher
 
Kuningklasside maailmameistrid
Märtin jääb nüüd Solbergist 9 punkti maha. Kaks sõitu veel. Tahaks parimat loota.

____________________________
I have a dream......
18.10.2004 at 18:38
vr_
  
Kuningklasside maailmameistrid
quote:
juhe: Samas pidasin ma tegelikult seda silmas, et WRC on ikkagi ysna tasavägine ja sõita ning võita oskavaid mehi on teisigi. Õnneks :)

ma ka silmas pidasin seda et f1 on nigu on kui keegi rattasse ei sõida siis nagu macherit ei ohusta keegi..

aga rallis ei julge mina küll 2 päeva enne etappi ühtegi neist kolmest esimeseks ega viimaseks pakkuda.

____________________________
Imperialist 71
19.10.2004 at 06:40
Olds
  
Kuningklasside maailmameistrid
Minu jaoks on Schumi & Ferrari team mõttetu kooslus. Paarimehele etapivõitude keelamine ja mööda laskmine ennem viimast kurvi, Schumi poolt väljarammimis katsed nii Damon Hill`i kui ka Montoya (või oli Hakkinen...) suunas jne. Ühesõnaga minu jaoks bulls``t guy and team
Küll aga on vägagi õigustatud näit. Valentino Rossi premeerimine

____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis
19.10.2004 at 09:34 Last edited 19.10.2004 at 09:37 by Olds
vr_
  
Kuningklasside maailmameistrid
quote:
Olds: Minu jaoks on Schumi & Ferrari team mõttetu kooslus. Paarimehele etapivõitude keelamine ja mööda laskmine ennem viimast kurvi, Schumi poolt väljarammimis katsed nii Damon Hill`i kui ka Montoya (või oli Hakkinen...) suunas jne. Ühesõnaga minu jaoks bulls``t guy and team
Küll aga on vägagi õigustatud näit. Valentino Rossi premeerimine

jutt et mont on ise üks paras rammija ja et muidu olekski igav kui keegi pulli ei tee.. oleks vist üks paras flame..

aga mulle meeldib mõelda et minu valitud lemmik kui tema alustas.. püsib siiani.. teised peavad omi vahetama nagu sokke:)



____________________________
Imperialist 71
19.10.2004 at 10:23
devilc
Moderator
Kuningklasside maailmameistrid
quote:
Olds:Ühesõnaga minu jaoks bulls``t guy and team
Eks sul ole õigus oma valele arvamusele. F1's tehakse võidu nimel kõik, mis reeglitega lubatud ja natuke rohkem. Mingisugust dzentelmenide võidusõitu on naiivne oodata. Ja Schumi kiiruse JA stabiilsusega meest pole seal ammu nähtud, kui üldse. See, et Barrikas ainult veerandil või kolmandikul juhtudel vastupanu suudab osutada, peaks olema juba suht veenev tõestus. Oi, unustasin, Ferrari ju saboteerib Barrika autot, jajah. :p
19.10.2004 at 10:37 Last edited 19.10.2004 at 10:43 by devilc (Moderator)
newton
 
Moderator
Kuningklasside maailmameistrid
Noh, nüüd näete vast isegi, miks ma eelistaks ja soovitaks F1/WRC diskussioonidest siin foorumis hoiduda - igaüks arvab, et tal on midagi olulist, originaalset ja sisukat öelda nende sarjade kohta ja tulemuseks pole muud kui mingi mõttetu fleim, mida võib väikeste variatsioonidega lugeda kümnetest ja sadadest foorumitest Eestis ja üle maailma. Enamuses nendest foorumitest on need sarjad ka pisut teemakohasemad kui siin.

Newton@puhtalt isiklik seisukoht
19.10.2004 at 10:54
Olds
  
Kuningklasside maailmameistrid
seega paneme asjale punkti.

____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis
19.10.2004 at 11:40
devilc
Moderator
Kuningklasside maailmameistrid
...ja lähme teemakohaste fleimide juurde tagasi. :D
19.10.2004 at 11:41
PlyVal64
Kuningklasside maailmameistrid
quote:
devilc: ...ja lähme teemakohaste fleimide juurde tagasi. :D
Peaks siis võtma "hambusse" IRL, CART ja NASCAR:D
19.10.2004 at 12:09
Olds
  
Kuningklasside maailmameistrid
Ply- vot see juba läheb :)

____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis
19.10.2004 at 12:49
Indrek
Kuningklasside maailmameistrid
quote:
PlyVal64:
quote:
devilc: ...ja lähme teemakohaste fleimide juurde tagasi. :D
Peaks siis võtma "hambusse" IRL, CART ja NASCAR:D

Mulle sobiks ka väga artlus Moto GP ja Motocrossi kohta, sest näiteks Moto GP sõite on nii huvitav tavaliselt jälgida, et viimaste kurvideni ei tea etapi võitjat, kuna möödumisi on palju ja üks vale trajektoor võib sõitjat kukutada kuni neli/viis kohta.
Samuti kui vaadata Moto Crossi, siis need pole ka lihtsad vennad, kes seal MX1 tasemel sõidavad, seda enam, et juba ka eesti poisid vägisi poodiumile tikuvad(iirimaal Tanel Leok oli ühes sõidus juba kolmas MX1 klassis) ja esimene eestlane sõidab sealgi sarjas järgmine hooaeg ametlikult tehase tiimis (Tanel Leok siis Kawasakis). Inimesed vist ei saa veel aru, mida see tähendab ja kui palju tööd see sell teinud on ja kui andekas ta peab olema, et niimoodi tehase tiimi saada. Pole see saavutus sugugi kehvem kui see, et M.Märtin tehase tiimis võistleb, tõsi, motomaailm on alati läinud korda kitsamale grupile inimestest ja meediakajastuski on palju väiksem.
Sorry, see teema on vist siin foorumis küll selgelt mitte teemakohane ja ei haaku USA autodega, kuid silmaringi laiendamist ei tee aeg-ajalt paha ka natuke laiemalt maailma auto/moto spordist diskuteerida.
19.10.2004 at 13:24 Last edited 19.10.2004 at 13:24 by Indrek
PlyVal64
Kuningklasside maailmameistrid
quote:
Indrek: Sorry, see teema on vist siin foorumis küll selgelt mitte teemakohane ja ei haaku USA autodega, kuid silmaringi laiendamist ei tee aeg-ajalt paha ka natuke laiemalt maailma auto/moto spordist diskuteerida.
100% nõus. Tegelikult haakub nii Moto GP kui MC ka USA-rauaga. Moto ringrada küll rohkem seoses Superbike'dega, kuid motokross on selgelt USA ala. Jah, prantslased, belglased, sommid ja nüüd ka eestlased on tegijad, kuid raha, show ning ühtlane tase on siiski USAs. Ja ollakse sealse motospordiga, nagu ka autospordiga, vanal mandril väga vähe kursis. Lisame loomulikult veel ka Ausside tegemised.
On nendel teemadel ja tutvustamisel jube palju ühist USA-raua propageerimise raskustega, mis siinse saidi põhiteema on. Eks vaikselt hakkavad inimesed aru saama, et Euroopas toimuv on üks tühine osa kogu maailma tehnikaspordist ja peale F1e ja WRC on maailm pilgeni täis sama tugeva konkurentsiga võistlussarjasid ja vastavat tehnikat. Hea näide on DTM, kus saadi aru, milline mootori konfiguratsioon siiski see kõige õigem on. Ja läheb vägisi ka F1 sama teed. Rallisse vast V8 ei jõua, kuid mujal ruulib ta täiega.
Ka tsiklimaailmas ruulib 4-takti, mis veel neli-viis aastat tagasi uskumatuna tundus. Siiski määrab USA meeletu ostuvõimega turg peaaegu kõik maailma tehnikaasjanduses, 50 cm3 rollerist miljoniliste superautodeni välja. Kui ikka USAs hakati ostma Euroopa mõistes meeletutes kogustes 4-takt tsikleid, siis tuli tehastel neid ka arendama hakata ja võistlusklassid vastavusse viia. Jne.
Bemm, Toyota ja Mers töötavad ja arendavad peamiselt just USA turgu silmas pidades, sellest ka nende F1 programmid. Hondal on käes USA-sarjad. Vaid Subaru ja Mitsu õilmitsevad Inglismaa ning Austraalia toetusel ja läbi autoralli. USA-mõistes on Subaru siiski mingi teisejärguline tegelane, kes väga väikest kildkonda meelitab. Sellest ka USA rallisarja teoreetiline väljasuremine hooajal 2005. Ma saan täiesti aru, miks Ford plaanib WRCst välja tulla, milleks neile selline mõttetu kulu? On siiski tegemist USA konglomeraadiga, keda huvitab eeskätt oma turg. Focus, parafraseerides vvt'd, ei "puhu seal turul pilli". Pigem panevad uue Mustangi kiirendama, Nascarisse ja TransAm sarja ja summa-summaarum tuleb raha Fordile sisse sama palju, kui mitte rohkem. Focust ostetakse ikka sama palju, sõltumata Märtini ja Duvali käekäigust kuskil ameeriklastele täiesti arusaamatutes metsavahedes mingitel võõrastel maadel.
Ahjaa: jutt käib siiski tsiklitest(alates 500 cm3) ja autodest (alates 4,5 m ja 3000 cm3), jalgrattaid ja motoriseeritud poekärusid arendatakse ja toodetakse vaest ja vähese ostujõuga eurooplast silmas pidades. Miks? Sest kogu euroopa elanikkonnast on ostujõulised vaid paari suure arenenud siigi alamad, rikaste väikeriikide ostujõud on tootjale kahekümneviienda-järguline. Vast ainult Ferrari, Bugatti, Maseratti jne, arvestavad šveitslaste ja Monte Carlo elanike arvamusega:D Euroopa, see on lisaks ELile ka Ukraina, Valgevene, Venemaa, Balkan, Türgi jne. Ja pole ka need uued ELi liikmed erilised ostjad-vennad. Megasuur Poola on vaene, teiste uute riikide elanike arv kokku annab pool Ukrainat jne. Aga mis on ostujõult USA, Kanada ja Austraalia kokku??? Japs teeb ju niisamagi oma turule täiesti teist mudeligamamt.
19.10.2004 at 14:04
tfr
 
Kuningklasside maailmameistrid
quote:
PlyVal64: Ka tsiklimaailmas ruulib 4-takti, mis veel neli-viis aastat tagasi uskumatuna tundus.
4 takti pole tsiklimaailmas mitte asi, mis ruulib, vaid kurb paratamatus. Tsiklitootjad teeks hea meelega 2-taktilisi rattaid ja sõitjad sõidaks veel parema meelega nendega, aga paraku ei õnnestu neid lihtsalt järjest karmimaks kruvitavate saastenormide sisse ära mahutada.
19.10.2004 at 14:10
PlyVal64
Kuningklasside maailmameistrid
quote:
tfr: paraku ei õnnestu neid lihtsalt järjest karmimaks kruvitavate saastenormide sisse ära mahutada.
Eksid. Orbital-süsteemiga kahetaktilised paatide päramootorid on tunduvalt saastesõbralikumad. Muidugi tähendab see megalt $$$:(
Pigem on probleem mõttetus müras, mida need kahetaktilised tekitavad. Jällegi, USA penskarid ei viitsi enam nende parmupillidega sõita, tahavad saada madalapöördelisi endurosid ja matkakaid. See suht tühine hulk sportlaseid ei huvita ühtegi tootjat, raha teenitakse oma toodangut müües. Sportlane on töötaja, kes saab tööandjalt töövahendi ja kui tahab raha teenida, siis sellega ka sõidab.
Sama asja pärast on kadunud tsiklimaailmast terve 20.sajandi valitsenud klassid 125, 250 ja 500 cm3. Sellist tsiklit, kui kahetaktiline 500 cm3, enam palju ei tehta. Royal Enfield on suur erand oma ühemütase pooleliitrise "ajalooga". Tehased arendavad neid asju, mida ostjaskond tahab. Üks enim ostetud tsikliklass maailmas on enduro-matkakas. Seal on tähtis ökonoomsus, vaikus, jõulisus, hooldevabadus, käsitlemise lihtsus jne, mitte mingi kiunuv 15000 rpm mootorsaag. Ei ole mõtet ju tootjal arendada asja, mida keegi ei osta. Kõrvaltootena läheb sama tehnoloogia ka krossikaltele ja ringrajatsiklitele. Ja neile vastavalt on muudetud ka klassid. Lisaks ei tasu unustada, et lisaks tsiklitele toodavad samad tehased ka tsiklite mootoreid kasutavaid mootorkelke ja jette. Kuna need on äkitselt viimase 15 aastaga populariseerunud maailmas, kuid neile esitatakse samu nõudmisi, mida endurodele, siis on veelgi vähem mõttekaks muutunud mingite kahetaktiliste mootorite arendamine. Turu nõudlus tingib selle muutumise, mida lihtsalt keskkonnanõuded täiendavad.
Ply@esimene "karvaste rehvidega" tsikkel, mida peale C? ja venelaste kahetaktilisi proovisin, oli 400 cm3 Yamaha ühemütane 4-taktiline linna-enduro. Ja ma sain juba aastal u.1995 aru, miks "nelari" mõnus on. Selline tsikkel on pisut kehvemale juhile tunduvalt ohutum ja palju lihtsamalt käsitsetav, enamus maailma tsiklimeestest ei ole ju motokrossi maailmameistrid...
19.10.2004 at 21:07 Last edited 19.10.2004 at 21:07 by PlyVal64
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Kuningklasside maailmameistrid  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.