Poster |
Message |
smr |
OT: isekiirendavad autod ja elektroonilised vidinad
Isepidurdav pole pooltki nii hull, kui isekiirendav - http://slashdot.org/articles/04/10/05/1539203.shtml?tid=126&tid=1
Et kui kindlad te ikka olete oma autode elektrooniliste vidinate peale? |
25.10.2004 at 12:15 |
|
ylovoitka |
OT: isekiirendavad autod ja elektroonilised vidinad
Sellist asja ka meie Wabariigis juhtunud
http://tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=4017 |
25.10.2004 at 12:56 |
|
PlyVal64 |
OT: isekiirendavad autod ja elektroonilised vidinad
quote: smr: Et kui kindlad te ikka olete oma autode elektrooniliste vidinate peale?
Mis need on
Ply@ei oma hetkel mitte ühtegi elektrooniliste vidinatega autot. Isegi alarme ja kesklukke pole ühelgi... ja elu on ilus.
Aga eks need igasugused piduriabid, drive-by-wire, esp, abs, tc, jms jura hakkab veidi vanematel autodel igasugust nalja tegema. Kui päris aus olla, siis ei tahaks sellele mõeldagi Lähevad korra pilusilmne piduriabi ja stabiilsuskontroll omavahel tülli just sel hetkel, kui sinul on ees 90kraadi kiilasjääs kurv, kiirus 90 km/h ja ees ootavad 90cm remmelgad. Ja siis sekkub veel kontrollitud rooliülekanne, kes ülekandmise lõpetab, elektroonilised vööpingutid laisklevad ja turvapadjad avanevas millisekundi enne avariid... ojah Se tuleviku reaalne elu. kahjuks. Seepärast hoidkem elus vanu odavaid elementaarautosid, nagu Ladad, Mossed, Volgad, neid võib varsti vaja minna. |
25.10.2004 at 16:22 |
Last edited 25.10.2004 at 16:27 by PlyVal64
|
smr |
OT: isekiirendavad autod ja elektroonilised vidinad
quote: PlyVal64: quote: smr: Et kui kindlad te ikka olete oma autode elektrooniliste vidinate peale?
Aga eks need igasugused piduriabid, drive-by-wire, esp, abs, tc, jms jura hakkab veidi vanematel autodel igasugust nalja tegema. Kui päris aus olla, siis ei tahaks sellele mõeldagi
Njaa, ja vanasti oli elu ilus, oli suksu ja tuvipost
|
25.10.2004 at 16:27 |
|
PlyVal64 |
OT: isekiirendavad autod ja elektroonilised vidinad
quote: smr:Njaa, ja vanasti oli elu ilus, oli suksu ja tuvipost
Mitte päris nii, kuid auto juhtimisel jään surmani iseennast rohkem usaldama. Päris tuliuue auto puhul on asi veel mõistetav, kuid las need tänased autod saavad kümme aastat vanaks, siis vaatame, kuidas too Nissani piduriabi töötab ja bemmi roolivõim keerab. Lihtsuses peitub geniaalsus ja mina eelistan geniaalseid asju. Laiskade ja lollide väljamõeldised miskipärast niiväga ei imponeeri... |
25.10.2004 at 16:32 |
|
smr |
OT: isekiirendavad autod ja elektroonilised vidinad
quote: PlyVal64: quote: smr:Njaa, ja vanasti oli elu ilus, oli suksu ja tuvipost
Mitte päris nii, kuid auto juhtimisel jään surmani iseennast rohkem usaldama. Päris tuliuue auto puhul on asi veel mõistetav, kuid las need tänased autod saavad kümme aastat vanaks, siis vaatame, kuidas too Nissani piduriabi töötab ja bemmi roolivõim keerab. Lihtsuses peitub geniaalsus ja mina eelistan geniaalseid asju. Laiskade ja lollide väljamõeldised miskipärast niiväga ei imponeeri...
Mõistan, mõistan. Ma niisama heietasin mõtteid et kuhumaani seda tehnikat siis ikka nüüd usaldada?
|
25.10.2004 at 16:40 |
|
urmas |
OT: isekiirendavad autod ja elektroonilised vidinad
Ply käest tahaks küsida, et kas sa talveks hobusele kaeru varusid ja kas Märteni isa juures kabjad lasid ära rautada?
Nali naljaks, aga see Austraalia suur kõrb (misiganes ta nimi nüüd oligi) ei salli elektroonikaga autosid. Seal vist tuli allkiri anda enne kõrbesse minekut, et auto elektroonika vea korral maksad oma päästmise ise kinni või miskit seesugust ... |
25.10.2004 at 17:04 |
|
malloc |
OT: isekiirendavad autod ja elektroonilised vidinad
/OT/
Keegi neid kommentaare on lugenud. selle K.I.T.T. Vel Satise oma? seal kirjas, et kui isegi autol oleks olnud võtmed, ei oleks autot ikka välja saanud lülitada, kuna see oleks roolivõimu välja lülitanud Neil selline arusaam, et kui roolivõimu pole, siis ei saa autot ka juhtida :P Tõelised Ameeriklased ikka. Seal on ikka väga palju idiootsusi kirjutatud, näiteks selle kohta, et miks ta käsipidurit ei kasutanud, ütles üks vend, et käsipiduri klotsid pole mõeldud nii suure kiiruse pealt seisma jäämiseks ja nad kuluksid läbi ja teine vend ütles, et käspiduril pole eraldi klotse, aga kasutada poleks neid ikka saanud, kuna autokumm oleks trossi läbi söönud...
Ma irvitan siiamaani nende lolluse üle. Seal on kindlasti veel neid kilde, need lihtsalt parimad, mida ma lugenud olen. |
25.10.2004 at 19:25 |
|
diesel |
OT: isekiirendavad autod ja elektroonilised vidinad
tolle taavi viidatud loo "kangelane" oli tegelikult ämma sünnipäevale koledasti hiljaks jäämas ja hulluks trahviks ning muidu politseiga sekeldamiseks polnud ka rahakott piisavalt jäme. leidiski siis hea mooduse kiirelt sihtpunkti jõuda. ämm rahul ja pereelu õnnelik ja pärast saab veel renaulti käest tasuta uue auto ka. |
25.10.2004 at 19:37 |
|
reimo |
OT: isekiirendavad autod ja elektroonilised vidinad
Nojah, järgige siis minu eeskuju ja katkuge kõigi elektrooniliste abimeeste kaitsmed välja
____________________________
Grand Cherokee ´93 - müüdud
Grand Cherokee ´12 |
25.10.2004 at 20:21 |
|
madis |
OT: isekiirendavad autod ja elektroonilised vidinad
Jah, mina isiklikult ei tõmbaks käsipidurit 120mph juures. Äkki võtab tagumised rattad blokki ?
|
25.10.2004 at 20:24 |
|
Madlobster |
OT: isekiirendavad autod ja elektroonilised vidinad
Aga kas käigukang on täitsa meelest läinud või??
Et laseks nagu käigu välja jääks kähku seisma (pööretepiiraja peaks mootori elus hoida) ja siis mootor seisma Aga ju siis ilma trahvita kihutamine tundus ägedam. Ja kui mootor lendabki mõni mõis nii kui nii peab sellisel puhul autofirma asja kompenseerima. |
25.10.2004 at 20:35 |
|
r.i.h.o |
OT: isekiirendavad autod ja elektroonilised vidinad
Mul täiesti kogemus isekiirendava autoga olemas.Eelmine talv sai hommikul kooli hakatud minema ja esimes ristmikuni oli kõik nagu korras aga üle esimes ristmiku sõites tundus ,et auto kuidagi väga rõõmsalt tahab edasi liikuda .(no ega midagi,ju siis hea bensiin .) Järgmisel ristmikul seisma jäädes kuulen kuidas pöörded vaikselt põhja jooksevad.Esimene mõte kohe ,et gaasipedaal kiilus kinni,kuid pedaal liikus normaalselt ja ka mootor reageeris gaasi lisamisele.Ega midagi süüde välja ja ristmiku vabanemisel uuesti tuld ja ilmselt olid need mu auto kiireimad paarsada meetrit.Pidasin siis tee servas kinni ja heitsin kiire pilgu kapoti alla,kus esmapilgul tundus kõik normis olevat,kuid nii kui mootori käivitasin nii pöörded jooksid kohe põhja(tahot pole,kuid kõrval oli valus juba kuulata mootori piinlemist). Ots ringi ja sõitsin siis koju tagasi nii ,et kiirust lisasin piduri pedaalile väiksema surva avaldamisega . Kodus asja lammutades selgus,et karpa teises lõõris olev klapp,mis peaks avanema alles täispööretel ja ka pöörete langemisel ise sulguma,oli rõõmsat lahti ja bensiin voolas peene joana sisse.Kerge liigutus sõrme otsaga,klapp kukkus kinni ja siiamaani pole seda probleemi enam kohtand.
See miks see klapp üldse avaneda võis on siia maani mõistatus
edit: täiesti elektroonika vaba auto võib ka igasugust jama korraldada!
____________________________
1,2 liitrit puhast powerit |
25.10.2004 at 21:32 |
Last edited 25.10.2004 at 22:49 by r.i.h.o
|
Volvoman |
OT: isekiirendavad autod ja elektroonilised vidinad
Mul juhtus kunagi u.15a tagasi invaliidikäruga sarnane asi.Kuna gaasitross oli katki,siis oli trossijupp seotud kere külge nii,et gaas oli koguaeg põhjas.Seisma jätmiseks tuli lihtsalt piip maha võtta.Ükskord sõitsin hoovi,tõmbasin käigu välja ja piibu maha.Seismajäämise asemel aga käis mootor täispööretega edasi.Raiusin siis käigu sisse ja pärast väikest hüpet jäi kutt õnneks seisma(pidurit ja sidurit ka ju ei olnud)
Diiselmootorite lõhkumaminekust on ka jutte kuuldud aga ise näinud ei ole. |
25.10.2004 at 22:11 |
|
Crwq |
OT: isekiirendavad autod ja elektroonilised vidinad
Juhtus ka kunagi. Mootorratal kiilusid katkised kiud gaasitrossi kinni. Peale keerata sai, maha mitte. Teada sain ma sellest nii kui hakasin tühja akuga käima lükama. Kahjuks oli ratas minust kiirem. |
26.10.2004 at 08:00 |
|
madis |
OT: isekiirendavad autod ja elektroonilised vidinad
Mina 7 aastasena käisin natuke kardiringis. Esimene sõit - kand gaasitrossi peale (seal ei olnud mingit kaitset), ise aru ei saanud mis toimus.
Kummid lendasid ja paar tükki pidid eest hüppama. Lõbu laialt, ehkki endal pärast põlved värisesid. Raudselt kiireim ring algajate hulgas, ehkki valetpidi sõidetud |
26.10.2004 at 08:43 |
|
|