Poster |
Message |
partel |
John Force - 13. tiitel
Eelviimasel, hooaja 22. etapil kvalifitseerudes sai siis piisava punktivahe, et Funny Cari tiitel saada.
See pole sugugi esimene, varasemad:
1990, 1991, 1993, 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002.
Take that, Schumi!
____________________________
_ |
31.10.2004 at 10:19 |
|
fire83 |
John Force - 13. tiitel
Muljetavaldav... Veidi kohatu ja asjatundmatu küsimus, aga Pärtel ehk oskad öelda mitu % on selles piloodi meisterlikkust ja mitu % moodustab tiimi rahaline püüdmatus? 100/100?
____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird |
31.10.2004 at 12:46 |
|
partel |
John Force - 13. tiitel
Noh, JF on pärast LED-kuuse tulekut punatulesid võtma hakanud, LED süttib kiiremini kui hõõglamp..
Ja ka rahalises mõttes on nii mõnelgi enam-vähem sama suur budget, lisaks on veel väikse-eelarveline Tim Wilkersoni tiim väga häid tulemusi näidanud. Aga ebastabiilselt. JF on aga stabiilselt esirinnas, kuigi mitte alati kiireim.
Minu arvates on ikkagi tiimipealikud Coil ja Fedderly "süüdi". Mõistagi läheb R&D jne jaoks vaja palju raha ja ka juht peab oma töö ära tegema, aga need on ainult (olulised) eeldused headeks tulemusteks.
____________________________
_ |
31.10.2004 at 13:39 |
|
urmas |
John Force - 13. tiitel
quote: partel: Noh, JF on pärast LED-kuuse tulekut punatulesid võtma hakanud, LED süttib kiiremini kui hõõglamp..
Palun tõlgi ära, mida sa nüüd ütlesid. |
31.10.2004 at 14:33 |
|
otipoiss |
John Force - 13. tiitel
LED=Light emission diod, valgusdiood eesti k. |
31.10.2004 at 15:04 |
|
tfr |
John Force - 13. tiitel
quote: urmas: quote: partel: Noh, JF on pärast LED-kuuse tulekut punatulesid võtma hakanud, LED süttib kiiremini kui hõõglamp..
Palun tõlgi ära, mida sa nüüd ütlesid.
Ma pakun, et JF-sugune mees on oma reaktsiooni aastatega hõõglampide süttimise järgi 0.4 sekundi pärast startimiseks nii perfektseks lihvinud, et need loetud tuhandiksekundid, mis LED kiiremini süttib, tulevad nullreaktsioonist miinuspoolele. |
31.10.2004 at 16:20 |
|
urmas |
John Force - 13. tiitel
Teadlased siin koos. Mismoodi on seotud LED-i kiirem süttimine punatule võtmisega. Sorri, kui see kõigile arusaadav on, mina jälle ei saa sellisest väitest mitte kottigi aru. |
31.10.2004 at 16:23 |
|
mrtn |
John Force - 13. tiitel
quote: Ma pakun, et JF-sugune mees on oma reaktsiooni aastatega hõõglampide süttimise järgi 0.4 sekundi pärast startimiseks nii perfektseks lihvinud, et need loetud tuhandiksekundid, mis LED kiiremini süttib, tulevad nullreaktsioonist miinuspoolele.
kas stardikell arvestab hõõgniidi helendama hakkamise hetke varastamise arvestamisel? |
31.10.2004 at 16:53 |
|
max |
John Force - 13. tiitel
Mina saan järgmiselt aru:
start on ajahetkel 0
Tavaline pirn süttib ajahetkel nt 0.00x
LED süttib ajahetkel 0.00y
y on väiksem kui x
JF stardib endiselt 0.00x sek enne pirni süttimist
pirni puhul on tulemuseks ideaalne start ajahetkel 0
LEDi puhul aga varastab, sest 0.00y-0.00x=-0.00z
-0.00z on varastamine
edit: kui vastus mrtn'i küsimusele on jah. siis on eeltoodu BS. |
31.10.2004 at 16:56 |
Last edited 31.10.2004 at 16:57 by max
|
otipoiss |
John Force - 13. tiitel
Too vend oli harjunud hõõglampidega, ta juba vast stardiks kinnisilmi kah, LED läheb kiiremini, ta vajutab varem kogemata vms. Ah ma ka ei tea. |
31.10.2004 at 16:57 |
|
tfr |
John Force - 13. tiitel
"Päris drag race'i" sõidetakse Pro Treega ehk siis süttivad korraga kõik kollased tuled ja 0.4 sekundi pärast roheline. Keegi neist tegelastest ei hakka roheliste süttimisel liigutama, treenimise käigus on refleksideni välja harjutatud, mis tempoga peale kollase süttimist tuleb gaas põhja vajutada, et Sinu ja auto reaalse reaktsiooniaja tulemusena hakkaks auto liikuma täpselt rohelise süttimise hetkel.
Ma nüüd täpseid arve ei tea (füüsikud, parandage mind), aga ütleme, et hõõglambi süttimiseks pinge saamise hetkest kulub 0,05 sekundit. Kontroller mõõdab aega vastavale liidesele voolu peale andmise hetkest, ehk siis hõõglampidega puu puhul tuleb auto liikvele saada 0,35 sekundit peale tule süttimist. Kui nüüd LED süttib 0,05 asemel 0,01 sekundiga ja ennast hõõglampide järgi paika treeninud tegelane stardibki 0,35 sekundit peale kollaste tulede nägemist, siis LED puhul saab ta reaktsiooniajaks -0,040 ja punase tule. |
31.10.2004 at 16:57 |
Last edited 31.10.2004 at 16:58 by tfr
|
foke |
John Force - 13. tiitel
0,4 sekundit (kollased -> roheline) hakkab tiksuma sellest hetkest, kui pinge lambiklemmidele lastakse. Süttimiste erinevus teeb aga piloodi silma jaoks selle vahe lühemaks/pikemaks. Enne oli süttimisaeg nt. 0,1 sek, nüüd 0,01. Seega hästi timmitud stardiga kipub kümnendik "üle jääma" ja rabad punase.
edit: tfr, selgitas juba põhjalikult ära
muide, minu+vankri reaktsioon oli nii aeglane, et kuigi ABCS'l pro treega sõites enda meelest panin kohe, kui kollased süttisid, minema, oli ikkagi parim RT 0,195.
Mulle meeldiks väga, kui ka tänavaklassidel oleks pro tree, punase võtmise tõenäosus põhimõtteliselt 0 ja tõeline reaktsiooniaeg tuleb välja. Tavalise puuga pole reaktsiooniga tegelikult mingit pistmist. |
31.10.2004 at 16:59 |
Last edited 31.10.2004 at 17:05 by foke
|
tfr |
John Force - 13. tiitel
quote: foke: Mulle meeldiks väga, kui ka tänavaklassidel oleks pro tree, punase võtmise tõenäosus põhimõtteliselt 0 ja tõeline reaktsiooniaeg tuleb välja. Tavalise puuga pole reaktsiooniga tegelikult mingit pistmist.
Mina ei pea punase võtmise tõenäosust sugugi halvaks, pigem risti vastupidi - see jätab kapoti alla pikitud hobuste poolest nõrgemale mehele eliminaatoris mingigi võimaluse. |
31.10.2004 at 17:08 |
|
foke |
John Force - 13. tiitel
quote: tfr: quote: foke: Mulle meeldiks väga, kui ka tänavaklassidel oleks pro tree, punase võtmise tõenäosus põhimõtteliselt 0 ja tõeline reaktsiooniaeg tuleb välja. Tavalise puuga pole reaktsiooniga tegelikult mingit pistmist.
Mina ei pea punase võtmise tõenäosust sugugi halvaks, pigem risti vastupidi - see jätab kapoti alla pikitud hobuste poolest nõrgemale mehele eliminaatoris mingigi võimaluse.
seda küll, aga sportlikus mõttes oleks vähemalt, mida treenida |
31.10.2004 at 17:11 |
|
partel |
John Force - 13. tiitel
JF kurdab jah, et varem võis kohe liikuma hakata, nüüd peab natuke ootama.
Ja nagu foke juba mainis, reageerima peab ka auto. Reaktsiooniaega saab parandada näiteks väiksemate esiratastega ja "sügavama" stagemisega.
____________________________
_ |
31.10.2004 at 17:41 |
|
foke |
John Force - 13. tiitel
quote: partel: Reaktsiooniaega saab parandada näiteks väiksemate esiratastega ja "sügavama" stagemisega.
"madalama" stagemisega saad ET'd parandada (Vo > 0)
edit: aeglaseid autosid mõtlen siinkohal. |
31.10.2004 at 17:45 |
Last edited 31.10.2004 at 17:48 by foke
|
partel |
John Force - 13. tiitel
quote: foke: quote: partel: Reaktsiooniaega saab parandada näiteks väiksemate esiratastega ja "sügavama" stagemisega.
"madalama" stagemisega saad ET'd parandada (Vo > 0)
edit: aeglaseid autosid mõtlen siinkohal.
Jep, näiteks 1 G kiirenduse puhul (ehk 2.8 sek 0-100) kulub esimese 10 cm läbimiseks 0.1 sek, mis kiirenduses on öö ja päev.
____________________________
_ |
31.10.2004 at 18:03 |
|
malloc |
John Force - 13. tiitel
Offtopic küll enamvähem, aga olen lugenud, et esivedu autodel on just mõtet teha shallow stage'i, ehk siis jääda sinna kohe, kus stage tuli põlema läheb, tagavedudel, aga on mõtet teha deep stage'i. Miks siis esivedudel just mõtet teha shallow stage'i? See ju just viilib ajast sajandike maha. |
31.10.2004 at 21:00 |
Last edited 31.10.2004 at 21:05 by malloc
|
|