Poster |
Message |
tryku |
Mis värk on nende usakatega?
Mis värk on ikkagi sellega, et neil usakatel on suur kubatuur aga ikkagi vähe kw? Näide:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php/Chevrolet+amaro/id=60598
Sellel camarol on 3.4 ne v6 aga ainult 119kw aga näiteks
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php/Audi+100/id=82525 sellisel märgatavalt väiksem kubatuur aga ainult 9kw vähem |
01.11.2004 at 22:01 |
Last edited 01.11.2004 at 22:02 by tryku
|
hents99 |
Mis värk on nende usakatega?
Otsi, sellel teemal jahutud minuarust juba küll ja küll.
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas. |
01.11.2004 at 22:03 |
|
tfr |
Mis värk on nende usakatega?
Just for the records, mul on olnud ka 1.6-liitrine 118kw auto.
Aga igatahes võtaks tagantjärele samad hobused 3,4 liitri V6 sees. Poleks vaja nende kättesaamiseks mootorit 7500 pöörde ligi ajada iga kord. |
01.11.2004 at 22:07 |
Last edited 01.11.2004 at 22:08 by tfr
|
diesel |
Mis värk on nende usakatega?
quote: tryku: Mis värk on ikkagi sellega, et neil usakatel on suur kubatuur aga ikkagi vähe kw?
suurte v mootoritega on seesama värk, miks mina näiteks traktoriga sõidan. madala pöördega hullult väänet. |
01.11.2004 at 22:15 |
|
tryku |
Mis värk on nende usakatega?
Kuhugi sinna maale ma jõudsin oma mõttemaailmaga kah aga ikkagi kahtlesin. |
01.11.2004 at 22:22 |
|
asjaarmastaja |
Mis värk on nende usakatega?
quote: diesel: quote: tryku: Mis värk on ikkagi sellega, et neil usakatel on suur kubatuur aga ikkagi vähe kw?
suurte v mootoritega on seesama värk, miks mina näiteks traktoriga sõidan. madala pöördega hullult väänet.
tean omadest kogemustest, kui raske on eurojapsi fännidele selgeks teha mis on suur vääne madalatel pööretel... |
01.11.2004 at 22:22 |
|
diesel |
Mis värk on nende usakatega?
quote: SAAB99:tean omadest kogemustest, kui raske on eurojapsi fännidele selgeks teha mis on suur vääne madalatel pööretel...
täna päeval objektile minnes trügis vägisi mööda e36 bemm, no trügigu pealegi kui vaja. meie mõlemi ees uimerdas miskise seitsmekümnega üks rüsa. kui auk vastutulejatesse tuli siis läksime mõlemad möödasõidule. mina oma traktoriga mõistagi käiku ei suvatse sel juhul vahetada. bemmi kodanik ka esialgu seda ei teinud. jäi teine mulle siis koledasti jalgu ja märkas ise ka seda ja siis mudis vähemalt kaks pulka allapoole ja vajutas põrandasse. no siis liikus täitsa kobedalt ja kaugusest kuulsin veel ülesvahetusi (tegi teine "sportlikku" häält). oleksin muidugi maha jäänud ka ise lõpuni pedaalides, aga võidusõit polnud eesmärk. küll aga sai kuhjaga tõestust just see madalapöördeline vääne.
ja see on mõnus.
mistahes uskumatutele toomastele, aga soovita minna, kas siis suure v konega, või tänapäevase diisliga proovisõidule. siis pole rohkem seletada vajagi. |
01.11.2004 at 22:41 |
|
asjaarmastaja |
Mis värk on nende usakatega?
mistahes uskumatutele toomastele, aga soovita minna, kas siis suure v konega, või tänapäevase diisliga proovisõidule. siis pole rohkem seletada vajagi.
asi selles, et need uskumatud toomased põlgavad suured v8-d ära automaatkasti pärast mis seal reeglina vahel on ja diisel on nendele lihtsalt traktor ( tean, mis räägin sest mu oma kaksikvend on kahjuks selline...) |
01.11.2004 at 22:59 |
|
diesel |
Mis värk on nende usakatega?
hmm, kaksik, ja arengus sedasi toppama jäänud?
sorry, ei saand mitte vait olla.
võid oma venna saata minu juure, võin anda firet proovida ja traktorit mõistagi ka. surmkindlalt vahetab miis seepeale usku. |
01.11.2004 at 23:02 |
Last edited 01.11.2004 at 23:02 by diesel
|
asjaarmastaja |
Mis värk on nende usakatega?
quote: diesel: hmm, kaksik, ja arengus sedasi toppama jäänud?
sorry, ei saand mitte vait olla.
võid oma venna saata minu juure, võin anda firet proovida ja traktorit mõistagi ka. surmkindlalt vahetab miis seepeale usku.
ei mõjund juba 12 aastat tagasi Monte Carlo`72 proovida andmine...
|
01.11.2004 at 23:07 |
|
diesel |
Mis värk on nende usakatega?
no kui kõik inimesed oleks mõistlikud, siis oleks elu igav. mõni peab ikka vastuvoolu ka ujuma. |
01.11.2004 at 23:29 |
|
Mell |
Mis värk on nende usakatega?
quote: tean omadest kogemustest, kui raske on eurojapsi fännidele selgeks teha mis on suur vääne madalatel pööretel...
Kusagilt jäi kunagi üks lahe võrdlus silma:
hj/pööretel näitavad seda,kui tihti sulle jalaga p.... lüüakse,aga vääne tähendab seda,kui tugevalt sulle jalaga p.... lüüakse
ehk piltlikult:kas saad ajaühikus 10x jalaga,iga laks liigutab meetri edasi,või saad ilge litaka ja lendad kümme meetrit korraga...see peaks küll igaühele arusaadav olema
____________________________
Kaubalift 3,0 ja/või 4,0 |
01.11.2004 at 23:39 |
|
Uiskur |
Mis värk on nende usakatega?
on ka selline hea väide et kw on see mida sa ostad, aga vääne on see millega sa sõidad |
01.11.2004 at 23:43 |
|
LaSa Moderator |
Mis värk on nende usakatega?
kilovatid võiks jätta elektrimootorite pärusmaale, eks.. sisepõletajatel on hobujõud ikka
Melli väites kah kaunis illustreeriv tähendus
|
01.11.2004 at 23:58 |
Last edited 02.11.2004 at 00:00 by LaSa (Moderator)
|
smr |
Mis värk on nende usakatega?
quote: LaSa: kilovatid võiks jätta elektrimootorite pärusmaale, eks.. sisepõletajatel on hobujõud ikka
ehk hakkad kiirust ka penikoormat / kvartalis mõõtma |
02.11.2004 at 08:34 |
|
reuter |
Mis värk on nende usakatega?
quote: smr: quote: LaSa: kilovatid võiks jätta elektrimootorite pärusmaale, eks.. sisepõletajatel on hobujõud ikka
ehk hakkad kiirust ka penikoormat / kvartalis mõõtma
kW on elektrimootoril tarbimisvõimsus ja sisepõletajal "väljundvõimsus" viimastel on aegade algusest peale kasutatud mõistet hj(hp) ja selle võttis kasutusele minu arvates Watt ise. sellepärast arvan ma, et austagem seda meest ja kasutagem edasi algupärast ühikut hp http://www.tqhq.ee/dir.php?id=30#1
|
02.11.2004 at 08:59 |
|
spinna |
Mis värk on nende usakatega?
Miks toota 8 liitrist mootorit, kui sealt võetakse välja ainult ~300 hj ja näpuotsaga väänet võrreldes sellega mis sealt tegelikult kätte saaks ?
Meremehed ütleksid selle peale : " et masinal ikka rohkem motoressurssi oleks "
Kas usaraud ei ole mitte pikkadeks trassisõitudeks ja suurteks läbisõitudeks joonestuslaual valmis kriipsutatud? Nii nad TV saadetes väidavad.
Lihtsalt arvamus selline... |
02.11.2004 at 09:22 |
|
diesel |
Mis värk on nende usakatega?
resurssi on suurtel v8 konedel kindlasti kordades rohkem kui kõrgelt forsitud pinisevatel sääreväristajatel ja õllepurkidel. |
02.11.2004 at 09:24 |
|
spinna |
Mis värk on nende usakatega?
quote: diesel: resurssi on suurtel v8 konedel kindlasti kordades rohkem kui kõrgelt forsitud pinisevatel sääreväristajatel ja õllepurkidel.
MOTT |
02.11.2004 at 09:31 |
|
smr |
Mis värk on nende usakatega?
quote: reuter: quote: smr: quote: LaSa: kilovatid võiks jätta elektrimootorite pärusmaale, eks.. sisepõletajatel on hobujõud ikka
ehk hakkad kiirust ka penikoormat / kvartalis mõõtma
kW on elektrimootoril tarbimisvõimsus ja sisepõletajal "väljundvõimsus" viimastel on aegade algusest peale kasutatud mõistet hj(hp) ja selle võttis kasutusele minu arvates Watt ise. sellepärast arvan ma, et austagem seda meest ja kasutagem edasi algupärast ühikut hp http://www.tqhq.ee/dir.php?id=30#1
Eestis on alates 1963. aastast eelissüsteemina, 1982. aastast kohustuslikuna ja 1997 aastast Eesti standardina EVS 733:1997 kasutusel mõõtühikute SI-süsteem (Système International d'Unités), mille põhiühikud - meeter, sekund, kilogramm, amper, kelvin, kandela ja mool - kirjeldavad seitset dimensionaalselt sõltumatut füüsikalist suurust. Neile lisanduvad põhiühikutest tuletatud ühikud ning kümnendkordajad.
SI süsteemi ühikud leiad siit: http://et.wikipedia.org/wiki/SI-s%C3%BCsteemi_%C3%BChikud
Kuna hetkel on riigiteataja.ee maas või lihtsalt ei pääse mina sinna, siis lingid sinna annan hiljem.
Edit: nüüd pääsesin sinna ka: https://www.riigiteataja.ee/ert/act.jsp?id=23829
|
02.11.2004 at 09:35 |
Last edited 02.11.2004 at 09:40 by smr
|
Jesper |
Mis värk on nende usakatega?
Õllekõrvale jutu jaoks on muidugi HP parem, suuremad numbrid ju
Kes on korragi midagi püüdnud mõõtmistulemuste põhjal välja arvutada, sellele vast ei pea SI eeliseid seletama.
____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO |
02.11.2004 at 10:08 |
|
madis |
Mis värk on nende usakatega?
kW on elektrimootori väljundvõimsus.
USAkate ressursis julgeks siiski kahelda. Eriti Fordi puhul. Mis ressursist me räägime kui voolikud on kinnitatud ")(&¤)klambriga ja kaanetihendid ei pea.
Samas, mingil hetkel ostan endale nii või naa jälle Mustangi.
Daibatsud on nagu mingid makaronid, sööd ja kõht saab täis, miatset pole ollagi, aga jänkistani autod on nagu Kopli armeenia saslõkk - väga maitsev aga vahel ajab üles tagasi sest on tehtud rottidest. |
02.11.2004 at 10:13 |
|
ylovoitka |
Mis värk on nende usakatega?
Vahe on lihtsalt selles, et USA raua peale läheb kõvaks, aga euro-riisi peale ei lähe.. |
02.11.2004 at 10:17 |
|
Olds |
Mis värk on nende usakatega?
...ja pikemal vaatlusel võib puhta impoks jääda
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
02.11.2004 at 11:08 |
|
spinna |
Mis värk on nende usakatega?
quote: madis: Mis ressursist me räägime kui voolikud on kinnitatud ")(&¤)klambriga ja kaanetihendid ei pea.
Resurss ja kvaliteet on siiski erinevad asjad.
Usa autode halb valmistuse kvaliteet on olnud ju ajaloos lausa riiklikuks probleemiks ja selle probleemiga on usas tegeletud valitsuse tasemel. Ameeriklased ise on ka kohati välja öeldnud, et kodumaine autotoodang on oma kvaliteedi poolest saast. Ja eks ikkagi eelkõige selle probleemi pärast on usa autotööstus jaapani konkurendi käest ülihaledalt tappa saanud.
Need ei ole minu isiklikud mõtted vaid kokkuvõte loetud artiklitest ja nähtud dokumentaalfilmidest.
Ja ...khm-khm... mulle küll ei tule meelde ühtegi mängufilmi, kus tee ääres seisaks Nissan, kapott üleval ja pahinal auru tulemas
No offence, mulle meeldivad ka väga ameerika autod, aga nende pidamine eeldab, et oled tõsine huviline, kellel on aega oma lemmikuga tegeleda. Siis need autod sõidavad ikka ka ja sõidavad väga kaua ja muretult, enne kui näiteks silindreid läbi puurima peab hakkama. Vot see on resurss. |
02.11.2004 at 12:32 |
|