register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Mula bemmi ja ameerika auto tasuvuse teemal   1 2 3  
Poster Message
pisike99
Mula bemmi ja ameerika auto tasuvuse teemal
Liitun eelkiitjatega ja lahkaksin ka vähe seda pilti majanduslikust küljest. Näiteks: kumba siis valida, kas antud kahte autot hoovil (millest LHS oli enne minu kasutuses ja sarnane Corvette on ka käepärast olnud) või -99a BMW 728 I (millega ise hetkel sõitsin). Jätame esialgu maitseasja kõrvale. Bmw hind on u. 250 000.- , LHS u. 80 000.- ja vette tõenäoliselt u. 150 000.- eek. Bensu võtab Bemm keskmiselt sama palju, kui LHS - maanteel 9 ja linnas 12-13l / 100le. Jupid tunduvad antud Bmw-l olema kallimad umbes 2x, teenindus on hinnalt sarnane - Ledoviin vs. Westland auto. Ootejärjekord ja juppide saabumise aeg on väheke LHS-i kahjuks (halvemal juhul rohkem kuni 5 päeva). Aga siin tuleb mängu asjaolu, et kõnealuse variandi puhul on sul teine auto veel - Vette ;) .
LHS-i ja 728-t võrreldes jääb peale loomulikult Bmw - koostekvaliteet, salongimaterjalid, varustus, maine.
LHS-i kasuks jääb sõidumugavus, eksootilisus ja hind (kui need autod kõrvuti seisavad, ei saa kuidagi aru, kuidas üks teisest 3x vähem saab maksta!).
Edasi - Vettet ja Bmw-d pole mõtet võrrelda, nad on nii erinevad asjad. Korralik Stingray oma efektsuselt on ilmselt maailma nr.1 üldse. Samas on ta täiesti kasutatav igapäevaautona.
See on tõeline 2 in 1 pakett rahalises mõttes, jäädes ilma ainult telekast, mis Bemmis on. Samas saab sellegi max 10 000.- eekiga ja palju suurema veel LHS-i lisaks panna.




____________________________
Süüdi vähemalt sajas episoodis, mis puudutavad Ameerika rauda Eestis...
ilmar.pukk@hotmail.com tel. +372 56 155 999
29.10.2004 at 09:59
nikolai
Mula bemmi ja ameerika auto tasuvuse teemal
quote:
pisike99: Liitun eelkiitjatega ja lahkaksin ka vähe seda pilti majanduslikust küljest. Näiteks: kumba siis valida, kas antud kahte autot hoovil (millest LHS oli enne minu kasutuses ja sarnane Corvette on ka käepärast olnud) või -99a BMW 728 I (millega ise hetkel sõitsin). Jätame esialgu maitseasja kõrvale. Bmw hind on u. 250 000.- , LHS u. 80 000.- ja vette tõenäoliselt u. 150 000.- eek. Bensu võtab Bemm keskmiselt sama palju, kui LHS - maanteel 9 ja linnas 12-13l / 100le. Jupid tunduvad antud Bmw-l olema kallimad umbes 2x, teenindus on hinnalt sarnane - Ledoviin vs. Westland auto. Ootejärjekord ja juppide saabumise aeg on väheke LHS-i kahjuks (halvemal juhul rohkem kuni 5 päeva). Aga siin tuleb mängu asjaolu, et kõnealuse variandi puhul on sul teine auto veel - Vette ;) .
LHS-i ja 728-t võrreldes jääb peale loomulikult Bmw - koostekvaliteet, salongimaterjalid, varustus, maine.
LHS-i kasuks jääb sõidumugavus, eksootilisus ja hind (kui need autod kõrvuti seisavad, ei saa kuidagi aru, kuidas üks teisest 3x vähem saab maksta!).
Edasi - Vettet ja Bmw-d pole mõtet võrrelda, nad on nii erinevad asjad. Korralik Stingray oma efektsuselt on ilmselt maailma nr.1 üldse. Samas on ta täiesti kasutatav igapäevaautona.
See on tõeline 2 in 1 pakett rahalises mõttes, jäädes ilma ainult telekast, mis Bemmis on. Samas saab sellegi max 10 000.- eekiga ja palju suurema veel LHS-i lisaks panna.




Natuke avaldaksin ka enda arvamust majanduslikust küljest, kui panna kõrvuti 728 või LHS&Corvette. Esiteks, võiks siiski jääda pidama 96 aasta 728 peale, mille turuväärtus oleks ca 150 eek korraliku eest, kuid võrdluseks selle konkreetse LHSi seisukorraga võiks selle 728 väärtuseks olla pigem sinna 120 eeki kanti.

Jupid on bemmil minuarvates samakallid esinduses kui chril, bemmi kasuks räägib see, et nad suudavad jupi vähemalt 3 päeva jooksul kohale tuua, võrdluseks silberauto 10 päevaga.

Bemmi maine, varustus ja koostekvaliteet on muidugi kõvasti parem kui LHSil. Samuti on LHS I kahjuks sõidumugavus :maanteel yle 120 ei saa sõita eriti, Pikemad inimesed ei mahu esiistmele ära ja lösutada saab ka bemmi naha peal. Eksootilisusest on asi kaugel, hinnavahe on maksimaalselt paarkümmend tonni.

2 in 1 paketist on asi kaugel. Bemmiga saad ka edukalt ringi kimada, valides vähe kangema mootori, mitte ei pea enda himu kompenseerima mingi 150 eek usarauaga. Lisaks tulevad kaasa ka kahe auto ülevalpidamisega seotud muud kulutused, nagu näiteks kindlustus, tüv, hoidmine, jne…

Elik jutu mõte on see, et kahe panni asemel võiks pigem yks korralik - kallim bemm hoovi peal olla.

Omanud nii newyorkerit ja hetkel 730

04.11.2004 at 11:48
diesel
Mula bemmi ja ameerika auto tasuvuse teemal
maanteel üle 120-e ei saa sõita.
hmm, ega ei peagi tingimata oma autoga saksas käima.
ligemal teatavasti sellist kiirust kasutada ei saa ju.
ja bemmi maine võib sinnasamusesse pista. sorry.
mul on kolm bemu pruukida olnud, kangeim neist 530 v8, ja bemu kiitmise juttu küll siit rohkem ei tahaks lugeda.
04.11.2004 at 13:07
Olds
  
Mula bemmi ja ameerika auto tasuvuse teemal
quote:
nikolai:Elik jutu mõte on see, et kahe panni asemel võiks pigem yks korralik - kallim bemm hoovi peal olla.
No sul on ju see võimalus.
Kaks panni ütled sa? :rolleyes


____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis
04.11.2004 at 13:20 Last edited 04.11.2004 at 13:20 by Olds
metsavaht
Mula bemmi ja ameerika auto tasuvuse teemal
Huvitav kui palju siis nikolail pikkust ka on ? Mina 190 + normaalse eesti mehe õllekas ka ja aru küll ei saa, et mul New Yorkeris kitsaks oleks :) Absoluutselt null irooniat . Ja nüüd veidi irooniat ka - mina seda bemmi telekat ei näe olen lühinägelik seepärast ei osta endale telekaga autot või vastupidi :)
04.11.2004 at 13:40
LaSa
 
Moderator
Mula bemmi ja ameerika auto tasuvuse teemal
Eks noh, kellele ema, kellele tütar mudugi...
Nii mõnedki siinkirjutanud teeksid arvatavasti umbes samalaadsed valikud kui Fire tegi, sh ka mina. Corvette on siiski Corvette, aga Bemm on kahjuks ainult Bemm, mis on naabrimehel, tema naisel ja ka kõrvaltänavas elaval Sergeil. Ja kõigil sealjuures täpselt ühesugused!

nikolai jutt sobiks teatava kolmetähelise automargi foorumisse natuke paremini kui siia.
04.11.2004 at 13:47
PlyVal64
Mula bemmi ja ameerika auto tasuvuse teemal
Nikolai, bemm ei ole paha auto, kuid nagu LaSa juba mainis, ta on tühipaljas bemm. Bojevaja Mashina Võmagatelei... 5+ auto, kuid sisult saastunud.
Mida uuem seda stiilitum. Sõites bemmiga näitad oma stiili puudumist. Oma stiil = isiklik stiil. Mõnel inimesel on stiilitu bemmi omamine(või audi või mersu) tetud mõttes vajalik, kuid üldiselt on sellise autoga sõitmine "näimine". Tahetakse eriti "grutoid" näida.
Viimase aja minu isiklik kõige vingem stiilielamus on Martin454 ja tema ideaalselt restotud roheline MB 280S W116. Vat see on stiil. Ja ka Fire LHS+Vette on stiil. Need mõlemad on nii selgelt äratuntava disainiga, et halli massi kadumine eriti võimalik pole. Aga Ast Bsse viivad mõlemad sama kiriesti, kui ka "kõigevingem bemm".
Bemmi, Mersu ja Audi stiilsus lõppes minu jaoks hainina, W126 ja sigari kadumisega, edasised on vaid kallid ja koledad transpordivahendid. Ja mida uuemaks, seda jubedamaks. Vastupidiselt Moparitele ja GMi normaalsetele autodele:) Viimasel ajal on suudetud isegi Saab ja Volvo jubedikeks muuta, Saab õnneks veel vaid ideetasandil.
04.11.2004 at 14:08
vvt
  
Mula bemmi ja ameerika auto tasuvuse teemal
Ply, samas peab tunnistama, et vaatamata vales kohas sõnavõtmisele puuduvad jutus siiski faktivead;) Ülejäänu on stiil, maitse, emotsioon (supiaur....)

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
04.11.2004 at 14:43
foke
 
Mula bemmi ja ameerika auto tasuvuse teemal
quote:
vvt: Ply, samas peab tunnistama, et vaatamata vales kohas sõnavõtmisele puuduvad jutus siiski faktivead;) Ülejäänu on stiil, maitse, emotsioon (supiaur....)
Aare, sa käid meil siin nüüd siis kahe nime alt vundamenti õõnestamas või oled järelkasvu välja koolitanud? :lol
04.11.2004 at 14:47
vvt
  
Mula bemmi ja ameerika auto tasuvuse teemal
Vahepeal käin ka erinevate driverite kujul ka. Jälgede varjamiseks on mul 5 erinevat wifiga laptoppi ja ja peale järjekordset rünnet vahetan kohe asukohta:D

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
04.11.2004 at 14:51
Speedy 7
Mula bemmi ja ameerika auto tasuvuse teemal
Täpselt - kellele ema, kellele tütar.

Kui näiteks Nikolai oleks kirjutanud selle postituse mõnda ameerika foorumisse (mitte nüüd hardcore raua austajate omasse) oleks ehk arvamused teised. Ma mõtlen sellega seda, et siin on BMW arvulikus enamuses, meerika raud vähemuses. USA-s jälle vastupidi - osad inimesed ostavad impordituid masinaid, et on ära tüüdanud oma maa autod või selleks, et massist erineda ja silma paista...

Isiklikult olen BMW fänn, seda heas mõttes, ei mingeid moosiriiuleid ega pedemajakaid. On meelde jäänud kellegi lause: "BMW-s on tähtsamal kohal inserid kui raamatupidamise osakond. Aga meeldivad vanemad mudelid, sest minu arvates on 90-ndate keskpaigast asi käest ära läinud, just selle poole pealt, et oinakari võttis Chris Bangle tööle. Uue 5-se või 7-se asemel ostaks iga kell Lincoln Mark VIII, stiili, iseloomu ja ka minekut on nii, et tapab.

Alates 2002 aasta algusest olen lugenud tqhq foorumit, ei mäleta kuidas siia sattusin, aga tasapidi pöörati mind meerika raua usku :) Natuke hiljem sai ka praktikas ära proovitud - esimest korda usakaga sõidetud :love Ime, et ma ei ole veel kolakat saanud sõprade käest, kuna olen otsese ütlemisega ja ütlen välja mis ma nende riisidest arvan :devil

...Ja on ka kolmas variant, sõidetakse sellega, mis endale tõsiselt meeldib. Arvan, et kuulun siia klassi. Meeldivad autod, millel on iseloomu: paljud usakad, vanemad BMW-d, Maserati mudelid. Mõnede foorumi liikmete postitustest võib välja lugeda, et ollakse ainult usa raua usku, mina nii kardinaalne ei ole.

Nii tuleb välja, et käin kahes kirikus korraga kummardamas :hail

Vabandan, et läks nati OT kätte.
04.11.2004 at 14:51
Vanaisa
  
Moderator
Mula bemmi ja ameerika auto tasuvuse teemal
Selle toreda kokkuvõttega võiks selle teema ka lõpetada. Vajadusel (kui kellegi näpud/keel veel sügelevad) võib ju eraldi topicu teha.

____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil
04.11.2004 at 15:00
asjaarmastaja
 
Mula bemmi ja ameerika auto tasuvuse teemal
quote:
PlyVal64: Nikolai, bemm ei ole paha auto, kuid nagu LaSa juba mainis, ta on tühipaljas bemm. Bojevaja Mashina Võmagatelei... 5+ auto, kuid sisult saastunud.
Mida uuem seda stiilitum. Sõites bemmiga näitad oma stiili puudumist. Oma stiil = isiklik stiil. Mõnel inimesel on stiilitu bemmi omamine(või audi või mersu) tetud mõttes vajalik, kuid üldiselt on sellise autoga sõitmine "näimine". Tahetakse eriti "grutoid" näida.
Viimase aja minu isiklik kõige vingem stiilielamus on Martin454 ja tema ideaalselt restotud roheline MB 280S W116. Vat see on stiil. Ja ka Fire LHS+Vette on stiil. Need mõlemad on nii selgelt äratuntava disainiga, et halli massi kadumine eriti võimalik pole. Aga Ast Bsse viivad mõlemad sama kiriesti, kui ka "kõigevingem bemm".
Bemmi, Mersu ja Audi stiilsus lõppes minu jaoks hainina, W126 ja sigari kadumisega, edasised on vaid kallid ja koledad transpordivahendid. Ja mida uuemaks, seda jubedamaks. Vastupidiselt Moparitele ja GMi normaalsetele autodele:) Viimasel ajal on suudetud isegi Saab ja Volvo jubedikeks muuta, Saab õnneks veel vaid ideetasandil.

SAAB 9-3 opljaa põhjal on juba õudusunenägu... ja kõiges eelnevas sinuga 100% nõus...
04.11.2004 at 15:01
vvt
  
Mula bemmi ja ameerika auto tasuvuse teemal
No kui stiiliks ja OT-ks läks, siis minuarust on cab-forward-stiiliajastu esiveolised autod kõige stiilivaesem trend sealmaa ajaloos. Mingi eklektiline segu kõigest. Uus 300 on stiil, vette on stiil, 70ndate fullsize on stiil, stang ja F-body on stiil. Aga see ei ole. Ja natuke võiks järgida vanade aegade odavate juppide traditsioone, mitte panna autole alla 5k sarniire. Ja õige ots vedama panna, laheneb ka terve rida fwd lagunemisprobleeme hoobilt.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
04.11.2004 at 15:02
MELKA
Mula bemmi ja ameerika auto tasuvuse teemal
quote:
vvt: No kui stiiliks ja OT-ks läks, siis minuarust on cab-forward-stiiliajastu esiveolised autod kõige stiilivaesem trend sealmaa ajaloos. Mingi eklektiline segu kõigest. Uus 300 on stiil, vette on stiil, 70ndate fullsize on stiil, stang ja F-body on stiil. Aga see ei ole. Ja natuke võiks järgida vanade aegade odavate juppide traditsioone, mitte panna autole alla 5k sarniire. Ja õige ots vedama panna, laheneb ka terve rida fwd lagunemisprobleeme hoobilt.
Jou.
Sharniiri hind 1230.- EEKu, paraku.

____________________________
EagleVision, Ply Arrow
04.11.2004 at 15:19
nikolai
Mula bemmi ja ameerika auto tasuvuse teemal
Kirjutasin ainult seepärast, et kriipima jäi see 2 in 1 rahalises mõttes lause.

Vette vastu pole vabsee midagi, lhs i vastu samuti, kuid mõlemat korraga osta (müüa) ja siis kiita, et rahaline sääst, on jama. Eriti kui tuuakse näiteks see kuulus kolmetäheline.

Neyorkeriga sõitsin ja vandusin. Võibolla viga oli minus, kuid kahest-kolmest nädalast, mil see saan mul istumise all, oli ta nädal remondis silberautos ja need ei saanud nagu mitte millegagi hakkama. Muidugi see on ka eri keemia kuidas need võru autoplatsi ahveristid teevad kolm korda üle katuse käinud autost särava kirikuõpetaja naise auto, natuke rahet saanud, mille õnge ma läksin, kuid see selleks.

190+ olen pikk ja kõrvalistmel oli väga ebamugav.
120+ on täiesti normaalne sõidukiirus suvel peteka, pärnu või tartu mnt peal.

Ja kui tõesti see ameeriklane nii hea ja kvaliteetne oleks, siis oleks ka naabrimehe sergeil selle bõmmi asemel see harvaesinev ja eksootiline lhs.
04.11.2004 at 16:25
PlyVal64
Mula bemmi ja ameerika auto tasuvuse teemal
quote:
nikolai: Ja kui tõesti see ameeriklane nii hea ja kvaliteetne oleks, siis oleks ka naabrimehe sergeil selle bõmmi asemel see harvaesinev ja eksootiline lhs.
Hea ta ju on, kuid kvaliteetne ... sedant küll:( Bemm on juhitavuse tipp ja ka vastupidavus on täiesti hea, nõus. Ta lihtsalt ongi vabade kiiruste riigi jaoks projekteeritud-ehitatud. Korraliku bemmi tegelikke omadusi Eestis legaalselt nautida ei saa. Pigem kipub vastupidi olema, bemmi voorused muutuvad Eestis suurteks vigadeks. Ja kindlasti on palju selliseid "sergeisid", kes just harvaesinevat eksootikat endale muretsevad. Kummaline, kuid venekeelne elanikkond on alati tunduvalt rohkem mittesakslaste luksautodele olnud avatud, kui eestlaed. Paljud vinged aparaadid just selliste meeste poolt siia toodud(k.a. paar LHS'i, lux Van'e jne). Nii tavaline on see, et eestlased "toksivad seent" ja läbi valupisarate omastavad endale musta S500 mersu, kui venelane tuimalt kollasesse H2'te mõned millid paneb. Lihtsalt selleks, et ta tahab. Et mitte olla vaid "tola mustas mersus".
04.11.2004 at 17:59
vvt
  
Mula bemmi ja ameerika auto tasuvuse teemal
Muudesse subjektiivsetesse vaidlustesse ei hakka laskuma;) aga kui see varuosajutt tõele vastab, siis tuleks sellel maaletoojal kibekiiresti koivad kõhu alt välja võtta. UM varuosasüsteem võiks eeskujuks olla paljudele esindustele. 3 päeva jutt on täitsa õige, tõsi - see maksab mõnisada lisakrooni, aga paljud viitsivad iga jupi pärast DHL-i painata. Kaks nädalat tagasi kõndisin õhtul kell pool kaheksa (selleks ajaks on 98% esindusi ammu kinni), kaasas 1lk nimekiri 20 a vanale autole ja KÕIK JUPID olid olemas kohapeal.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
04.11.2004 at 18:36
nitrocharged
Mula bemmi ja ameerika auto tasuvuse teemal
quote:
PlyVal64:
quote:
nikolai: Nii tavaline on see, et eestlased "toksivad seent" ja läbi valupisarate omastavad endale musta S500 mersu, kui venelane tuimalt kollasesse H2'te mõned millid paneb. Lihtsalt selleks, et ta tahab. Et mitte olla vaid "tola mustas mersus".

Ei mõista, mismoodi saab üks autoajakirjanik nii küündimatut juttu ajada...
04.11.2004 at 19:13
Andrus BHRA
 
Mula bemmi ja ameerika auto tasuvuse teemal
Ei mõista mis siin nüüd küündimusega pistmist kui see asi lihtsalt ongi nii.
04.11.2004 at 19:22
diesel
Mula bemmi ja ameerika auto tasuvuse teemal
splittige palun siit, algselt nii normaalsest teemast, see haige hülge möla ära.
ja ply on ka vanadusest seniilseks jäänud. :)
mis kuradi loll jutt sul siin eespool oli. bemm on juhitavuse tipp. no tere talv küll. marketingi rahva jutt ainult, aga kõik kooris kordavad järgi.
isiklik kogemus taustaks, aga vaielda siin ei viitsi. vale foorum.
peace.
a aare vast annab küll nüüd mulle kohemaid ilge litaka. :)
04.11.2004 at 20:30
sten666
Mula bemmi ja ameerika auto tasuvuse teemal
Usaraud on lahe küll aga no seda ainult sellepärast, et Eestis on neid autosid vähe. Ei tohiks rusikaga vastu rinda peksta, et kõik ameerikas tehtud autod on hüper head, stiilsed ja kordumatud. Usa tänavapildis ei paistaks see LHS kuskilt otsast erinev. Palju põnevam oleks seal Ladaga ringi sõita, sellisest margist pole seal vast enamus inimesi kuulnudki.
Auto headusel ja unikaalsuse mõõtmisel ei tohiks arvesse võtta valmistajamaad vaid konkreetset isendit ennast.
Pole see made in usa silt küll nüüd mingi stiilsuse mõõdupuu. Nagu muudes autosid tootvates riikides on ka seal halbu ja häid / inetuid ja kenasid autosid tehtud.
Aga jah - mida kaugem seda eksootilisem.
Kui mul peaks tekkima tungiv ja kustumatu iha kõigist eests kodanikest meeletult erineda siis ma ostaks hoopis sellise http://www.hmambassador.com/colors.asp auto
05.11.2004 at 00:48 Last edited 05.11.2004 at 01:01 by sten666
sten666
Mula bemmi ja ameerika auto tasuvuse teemal
Lisaks veel seda, et kui inimesele mingi auto meeldib ja kui inimene võib ennast mingi auto fänniks lugeda pole enam vahet kas see auto on ZaZ või Cadillac.
Küsimus pole ka selles, et kas see auto on praktiline, kas seda on odav pidada, kas ta on mugav.
Oluline on see millise emotsiooni see auto pakub enda omanikule ja seda emotsiooni ei saa mitte kuidagi mõõta.
05.11.2004 at 00:59
Ragnar
Mula bemmi ja ameerika auto tasuvuse teemal
quote:
vvt: No kui stiiliks ja OT-ks läks, siis minuarust on cab-forward-stiiliajastu esiveolised autod kõige stiilivaesem trend sealmaa ajaloos.
sry, mina ei julgeks stiilist küll juttu teha, kui enda iseloomustuseks selline aus pilt ikooni all istuks.
05.11.2004 at 01:08
vvt
  
Mula bemmi ja ameerika auto tasuvuse teemal
quote:
pisike99: Liitun eelkiitjatega ja lahkaksin ka vähe seda pilti majanduslikust küljest. Jupid tunduvad antud Bmw-l olema kallimad umbes 2x, teenindus on hinnalt sarnane - Ledoviin vs. Westland auto. Ootejärjekord ja juppide saabumise aeg on väheke LHS-i kahjuks (halvemal juhul rohkem kuni 5 päeva).

Juppide hinnaklass on tegelikkuses umbes sama, pudenemise kiirus on aga erinev. Samas on UM-l väga suur valik kohapeal, ei mingit tellimist. Samuti müüakse bemmile
tükke väikseste pisipulkadeni ja lõppkokkuvõttes maksab logiseva jupi fiksimine naeruväärseid kopikaid. Võta nt pidurisuportid, rattalaagrid vms. Samuti on olemas väga kõva lammutus Sauel, mida LHS-l pole vastu panna.

quote:
LHS-i ja 728-t võrreldes jääb peale loomulikult Bmw - koostekvaliteet, salongimaterjalid, varustus, maine.
LHS-i kasuks jääb sõidumugavus, eksootilisus ja hind (kui need autod kõrvuti seisavad, ei saa kuidagi aru, kuidas üks teisest 3x vähem saab maksta!).


Nimekirja võid lisada veel põhimaterjalide kvaliteet. Hind ei ole ilmaasjata kolm korda odavam. Turg (so ostja) dikteerib hinna. Ja need päris linnalegendi tasemel ei käi.
Ja kõik muu edasine on maitse asi.






____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
05.11.2004 at 09:42
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Mula bemmi ja ameerika auto tasuvuse teemal   1 2 3  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.