Poster |
Message |
reimo |
Sõiduauto "ründenurk"
Küsimus siis madalamate autode omanikele:
Kui suur võiks olla garaazi sissesõidutee (panduse) tõus, et sealt saaks iga autoga kindlalt üles, ilma põlle-spoilerit lõhkumata?
Küsimus ajendatud sellest, et vaja lahendada sissesõit garaazi, mille uks maapinnast ca 1,4 meetrit, sain suhteliselt mõistliku pikkusega tõusuks 9*, aga kas sealt ikka madalamad riistad üles tulevad?
____________________________
Grand Cherokee ´93 - müüdud
Grand Cherokee ´12 |
11.11.2004 at 17:53 |
|
Nitroracer |
Sõiduauto "ründenurk"
See sõltub ju konkreetse sõiduauto kliinersist ja telgede vahest! Hooga saab muidugi igast tõusust üle |
11.11.2004 at 20:38 |
|
reimo |
Sõiduauto "ründenurk"
No seda ma mõtlengi, et hooga ei peaks minema
telgede vahest olulisemalt hakkab siin mängima nina-saba üleulatus.
Mõõtsin oma kõige madalama auto ära, sain ca 11* e. 20%, see siis Fiat Brava, aga ma kardan ,et see pole just kõige madalam ja pikem auto.
Ehk viitsib keegi oma madalama auto nina kõrguse ja kauguse esiteljest ära mõõta? Ragnar äkki? Sul oli see nurk ikka üsna väike.
____________________________
Grand Cherokee ´93 - müüdud
Grand Cherokee ´12 |
11.11.2004 at 20:50 |
|
InfernoVision |
Sõiduauto "ründenurk"
http://dx.mls.ee/sena/07112004/senat0r%20020.jpg
http://dx.mls.ee/sena/07112004/senat0r%20021.jpg
Üldiselt, väga raske on madala autoga igalepoole saada. Tõstukitele sõitmiseks ALATI on tulnud lauad alla panna, seejuures topelt vahest..... mida pikemalt ulatub auto nina ette seda laugem tõus peab olema... esispoiler on üks asi, teine asi on auto põhi-sumps jne mis seal all on. Hooga ei saa madala autoga kuskile! Juhul,kui see madal koht ikka esiots on :P On sul mõni madal auto katsetusteks võtta ? Proovi tollega kuskil laugetes kohtades... nii madalaid,kui see minu ex sena vaevalt,et palju on ... |
11.11.2004 at 21:43 |
|
PlyVal64 |
Sõiduauto "ründenurk"
quote: reimo:
Kui suur võiks olla garaazi sissesõidutee (panduse) tõus, et sealt saaks iga autoga kindlalt üles, ilma põlle-spoilerit lõhkumata?
0,1 kraadi, siis vast saavad tõesti kõik veeremisvõimelised autod üles. Reaalseteks arvutusteka pakuks välja sellised "tambovi konstandid": baas 2600, ülendid 700, kliirens 100. Nende parameetritega auto peaks olema selline realistlik tuuningauto. Hetkel uutest autodest tasub katsetada uue poekoti 407ga, sel eesmine ülend ligi meeter. |
11.11.2004 at 22:41 |
|
kalev35 |
Sõiduauto "ründenurk"
kui siin selle ehituse teemaga kokku puutuda, peaks välised max lubatud sõidutee kalded (nagu juhtum on) olema 1:10 (14m sõitu ja 1,4m tõusu/langust).
USA lubatud max järsk tõus 15% = 8deg 35min, Saksa 12,5%. Kui oled need 'spoilerid' paigutanud, mõõda siis esiratta ja 'spoileri' vaheline tõusunurk ja nii siis tuleb teha.
____________________________
96 Lincoln Town Car
We've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses. |
11.11.2004 at 22:57 |
|
reimo |
Sõiduauto "ründenurk"
Aitäh.
Eesti standard on küll tööl olemas, aga olen kodus tõbine. Kui see annab 1:10, siis ei mahu kuidagi sisse. USA normid leidsin netist ka, seal ühepereelamule lubatud ka kuni 1:20, aga tingimuseks, et 8' nii all kui ülal peab olema poole väiksem tõus, mis tegelikult lasebki just selle tambovijärgse auto napilt üles.
See mahub ka täpselt krundi piiridesse sisse.
____________________________
Grand Cherokee ´93 - müüdud
Grand Cherokee ´12 |
12.11.2004 at 09:31 |
|
silver |
Sõiduauto "ründenurk"
Kui püstitada ülesanne arvudega:
Esiteljest kuni nina otsani on kaugus 95 cm ja nina kõrgus on seal maapinnast 10 cm, siis ratta teepuutepinnast kuni spoila nurgani moodustuv nurk teepinna suhtes on u. 6 kraadi. Kui arvutada palju 6 kraadi tõusu on 1.4 m suhtes siis sissesõidutee peaks olema 13.3 m pikk
6 kraadi - 13.3 m 95cm teljest
7 kraadi - 11.4 m 81cm teljest
8 kraadi - 9.96 m 71cm teljest
9 kraadi - 8.84 m 63cm teljest
10 kraadi - 7.94 m 57cm teljest
Kõigil on spoila esimene nurk maapinnast võetud 10 cm. |
12.11.2004 at 09:40 |
|
vvt |
Sõiduauto "ründenurk"
Olen ise 3a omanud autot, millel 2l kokapudel kõhu alt läbi heaste ei mahu ja või kinnitada, et kõige suurem probleem
minu autol sellistest kohtadest üles sõitmisel pole mitte esiots vaid kõhu all takerdumine nt summuti taha. Point on selles, et kui kallakule sõidad, siis on auto nina reeglina püsti, sest raskus vajub tahapoole. Ehk kallak, kus esiots üles läheb, sealt läheb kõht kindlasti vastu.
Näide ei puuduta muidugi mingit "vahvat optilist tuuningut", millel on plastjura eest väljaulatuv ja "mega splitter" esimesena maad kraabib.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
12.11.2004 at 09:47 |
|
reimo |
Sõiduauto "ründenurk"
Enamasti on jah esi- ja tagaots veidi kõrgemad kui madalaim koht. Aga kui rääkida kliirensist 10 cm, siis peaks see ikka tähendama auto madalaima koha kõrgust maapinnast. Tegin PlyVal'i numbrite järgi mudeli, millega katsetasin sellist tõusu:
Nina ja saba olid üsna kraapimas, keskelt jäi siiski veel 2 cm ruumi (lihtsustasin põhja siledaks 10 cm kõrgusele maapinnast). Vedrustuse kokku minnes võib muidugi vastu minna, aga see on ka parim mis õnnestub ära mahutada. Ilmselt peavad inimesed tulevikus lihtsalt arvestama auto ostmisel sellise miinimumõrguse/maksimumpikkusega
Edit:Silveri pakutud arvutused tegin eile õhtul juba läbi, nende arvutuste jaoks ma andmeid küsisingi. Lihtsalt ruumi pole rohkem kui 8,2m...
____________________________
Grand Cherokee ´93 - müüdud
Grand Cherokee ´12 |
12.11.2004 at 10:38 |
Last edited 12.11.2004 at 10:39 by reimo
|
kongo |
Sõiduauto "ründenurk"
aga tee selline üllesesõit nagu on n.t. kanalil..
2(4) ratast sõidavad relsi peal ja nende vahel on kumerus (loe: auk). Ei ole esispoileri ja ei ole sumbutaja kriipimise probleemi.
Peace
siil serviti nurgas.
____________________________
dodge durango `98 318 V8 |
12.11.2004 at 12:26 |
|
|