Poster |
Message |
hellraiser |
Kaitsmete materjal
Kas on keegi sellise probleemiga kokku puutunud, et auto kaitsmed kipuvad ära sulama? Kaitse ise läbi ei lähe ning süsteemis lühiseid nagu ka ei ole, aga kaitsme plastmass on nii vilets, et sulab kaitsme vahel ära?
Tegemist nende vanemat tüüpi piklike kaitsmetega.
Siit need ülemised:
Kas on äkki neid ka mingite kvaliteetsemate tootjate oma või pean lihtsalt tuimalt iga natukese aja tagant kaitsmed ära vahetama? Või on äkki mingist paremast materjalist kohanud selliseid?
____________________________
Porsche 911 Turbo '01
Porsche 951 '86 - Müüdud
Porsche 944 '83 - Müüdud |
12.11.2004 at 20:38 |
|
rustang Moderator |
Kaitsmete materjal
Kahtlustaks halba kontakti kaitsme ja kaitsmepesa vahel. Võibolla on need metalliribad, mille vahele kaitse surutakse ära väsinud ja ei avalda piisavat survet või siis lihtsalt mustad/oksüdeerunud? |
12.11.2004 at 23:52 |
|
hellraiser |
Kaitsmete materjal
quote: rustang: Kahtlustaks halba kontakti kaitsme ja kaitsmepesa vahel.
Ma olen üritanud mingite vahemike tagant kõik kaitsmed ühe kaupa välja kiskuda ning siis neid klemme natuke paremini survet avaldama suruda, siiani on see päris edukalt toiminud, aga nüüd avastasin, et kaitse oli konkreetselt sissepoole hakanud kokku sulama. Aga eks ma proovil alguses asendada ning jälgin mis edasi saab.
____________________________
Porsche 911 Turbo '01
Porsche 951 '86 - Müüdud
Porsche 944 '83 - Müüdud |
13.11.2004 at 00:56 |
|
camsist |
Kaitsmete materjal
Ei oska öelda, kas kasu võib olla aga proovi Littelfuse kaitsmeid, need on enda ja paljude teiste kogemustest küll kvaliteetseimad, mida siinmail pakutakse. Toob neid maale Automeister.
____________________________
'86 Camaro |
13.11.2004 at 10:18 |
|
orikas3 |
Kaitsmete materjal
Ned mis sulavad on saastamarketi kaup, tõesti plastmassist aga peaks olema portselan. Maksa kroon rohkem saad ka parema kaitsme, vale koht kus kokkuhoida. |
13.11.2004 at 10:31 |
|
hellraiser |
Kaitsmete materjal
quote: orikas3:Maksa kroon rohkem saad ka parema kaitsme, vale koht kus kokkuhoida.
Ma olen ostnud Beni Autokaupadest neid Järvel, ei osanud arvata, et neid ka muust materjalist on. Aga tänud nõu eest, lähen uurima, et kas leian kuskilt.
____________________________
Porsche 911 Turbo '01
Porsche 951 '86 - Müüdud
Porsche 944 '83 - Müüdud |
13.11.2004 at 11:56 |
|
rustang Moderator |
Kaitsmete materjal
quote: orikas3: Ned mis sulavad on saastamarketi kaup, tõesti plastmassist aga peaks olema portselan. Maksa kroon rohkem saad ka parema kaitsme, vale koht kus kokkuhoida.
See võib ka õige olla aga ma püüaks tegelda ka põhjusega - miks tekib kaitsmepesas soojus? Teoreetiliselt on soojuse eraldumiseks vaja suurt voolu ja takistust, seda viimast ei tohiks kaitsmepesas küll olla. |
13.11.2004 at 12:16 |
|
rabbit rider |
Kaitsmete materjal
Sul on probleem ikkagi klemmides, mis kaitsmeid kinni hoiavad, kui need mehed kuuma saavad, siis edaspidi neist enam asja pole, lähevad pehmeks, tahmaseks ja ei anna enam piisavalt kontakti , vahet pole mis kaitsme sa vahele paned, kas või raud naela, kuumaks läheb ikkagi ja järgi annab lihtsalt nõrgemast kohast, eriti probleemsed on pulkkaitsmed, mida kasutati ennemuiste sigullidel ja mersudel, kui need jebima hakkasid, ei saand nendest mitte kuidagi korralikku asja......kui vähegi saad, poovi probleemsed kaitsmed koos klemmidega välja vahetada, soovitan soojalt suuremaid kahvli moodi kaitsmeid, Sinu eluaja peavad nad küll vastu.... |
14.11.2004 at 13:26 |
|
Madman |
Kaitsmete materjal
quote: rabbit rider: Sinu eluaja peavad nad küll vastu....
____________________________
Pontiac Fiero SE 3.4 V6 '85
|
14.11.2004 at 13:31 |
|
Vanaisa Moderator |
Kaitsmete materjal
Mersu puhul puutusin kokku sellise nähtusega (küllap ka kaitsmekarbi klemmide kehvast korrasolekust tingituna), et peale vaadates oli kaitse terve, aga ära oli põlenud kaitsme otsad - need "mütsikesed". Ja vool muidugi eriti läbi ei käinud...
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
14.11.2004 at 13:37 |
|
j2nx |
Kaitsmete materjal
Need ümarad kaitsmed oksüdeeruvad otstest
ja materjal, millest tehtud on vägagi vilets, oksüdeerub kergelt. Kasulikum kahvlekaitsmete vastu vahetada.
on olemas ka igasugu kahvelkaitsmete pesi, neid variante palju, juhtmete vahel terveid plokke, niiskuskindlaid jne .
Need ümarad ainult peavaluks.
eriti kui vahepeal masin pikemalt seisab.
|
14.11.2004 at 19:39 |
|
|