Poster |
Message |
raix_ |
Usa autode suhteliselt odav hind
Tekkis mõte, et miks lombi tagused autod arvestades oma mugavust, vl aastat, töömahtu jms ikkagi suhteliselt odavad on? Kas sellepärast, et neid seal USA's lihtsalt nii palju on? Või kardavad inimesed niiväga neid osta, et võtab palju "penssu" jne jne?
Näiteks see see 97a sebring siin.
Auto on hea aasta arvuga, cabrio, korralike lisadega ning normaalse mootoriga - võrreldes muu maailma toodanguga pole talle ju miskit tarka vastu panna. Et analoogset EU autot saada, tuleks hind vähemasti kahega korrutada. Imelik.
Mu postituse point ei ole mingi flemimi kiskumine nagu siin viimasel ajal kombeks on Vaid lihtsalt pigem väike arutelu |
16.11.2004 at 15:51 |
|
Riho |
Usa autode suhteliselt odav hind
Ma olen sõitnud palju 2002 Sebring Conv-ga ja nüüdseks ka 2001 Saab 9-3 Cabrioga. Hinnavahe neil päris 2e kordne ei ole, kuid enamvähem.
Istudes ühest teise on päris selgelt aru saada, millest see tuleb. Võrreldes Saabiga on Chrysleri interjööris kasutatud odavaid materjale, Saab tundub olevat oluliselt jäigem igasuguste väänamiste suhtes halbadel teedel jne. Sealt see hinnavahe arvatavasti tulebki.
Just my 2 pennies.
Edit: Selline vahe ka veel: Sebringul tuleb katuse releasimseks teha käsitsi 2 liigutust - avada 2 klambrit, Saabi 1e vastu+Saabil on kõik 4 küljeklaasi ühe nupu all.
Sellised, kohati ka mõtetud vidinad ei oma kindlasti mitte väikest mõju hinnale. |
16.11.2004 at 16:18 |
Last edited 16.11.2004 at 16:23 by Riho
|
Peeter82 |
Usa autode suhteliselt odav hind
Vähem kvaliteetne, laguneb, kirves remontida, jne...
____________________________
ex Camaro ´79, ´80, ´93 |
16.11.2004 at 16:23 |
|
vvt |
Usa autode suhteliselt odav hind
Alles siin üks selline thread lukku läks.
Odava hinna üks põhjus on see, mida turg maksma nõus on. Ja mis seal salata, tundmatute autode kohta kujundatakse arvamus linnalegendide põhjal. Samamoodi on kasutatud Hyundai odavam kui Mitsubishi ja kasutatud Kia odavam kui kasutatud Mazda muudel võrdsetel tingimustel.
Konkurentide tegelik vahe tuleb välja pisidetalides ja nüüd sõltub maitsest - aga hinnavahe tuleb korralik. Vaata nt viimase TM talveautode testi. Üsna selge pildi erineva hinnaklassi autode läbimõeldusest ja kvaliteedist annab see, kui võrdled pisiasju - võrdle Tourani istmesoojenduse IR-pilti Honda omaga. Lihtsalt väike nope - miks on üks kallim kui teine - ja õigustatult on.
Edit: Nahksisu 12 a vanalt lahtiselt 170k maksva auto salongis:
Nahksisu selle Sebringi salongis 7a vanuselt:
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
16.11.2004 at 16:34 |
Last edited 16.11.2004 at 16:43 by vvt
|
fire83 |
Usa autode suhteliselt odav hind
quote: raix_:Auto on hea aasta arvuga, cabrio
Tegelt siiski convertible
Ei fleimi, aga ise panid boldis
____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird |
17.11.2004 at 10:13 |
|
raix_ |
Usa autode suhteliselt odav hind
quote: fire83: quote: raix_:Auto on hea aasta arvuga, cabrio
Tegelt siiski convertible
Ei fleimi, aga ise panid boldis
Ehh, minu jaoks suurt vahet seal pole |
17.11.2004 at 10:15 |
|
300m |
Usa autode suhteliselt odav hind
quote: vvt: Alles siin üks selline thread lukku läks.
Odava hinna üks põhjus on see, mida turg maksma nõus on. Ja mis seal salata, tundmatute autode kohta kujundatakse arvamus linnalegendide põhjal. Samamoodi on kasutatud Hyundai odavam kui Mitsubishi ja kasutatud Kia odavam kui kasutatud Mazda muudel võrdsetel tingimustel.
Konkurentide tegelik vahe tuleb välja pisidetalides ja nüüd sõltub maitsest - aga hinnavahe tuleb korralik. Vaata nt viimase TM talveautode testi. Üsna selge pildi erineva hinnaklassi autode läbimõeldusest ja kvaliteedist annab see, kui võrdled pisiasju - võrdle Tourani istmesoojenduse IR-pilti Honda omaga. Lihtsalt väike nope - miks on üks kallim kui teine - ja õigustatult on.
Edit: Nahksisu 12 a vanalt lahtiselt 170k maksva auto salongis:
Nahksisu selle Sebringi salongis 7a vanuselt:
mm natuke kohatu võrdlus kuna autod on ikka väga erinevast klassist sebringut võib pigem saab 9000 võrelda vast ? |
17.11.2004 at 10:35 |
|
tammevana |
Usa autode suhteliselt odav hind
kohatu võrdlus- nahksisu puhul asi rohkem nagu hoolduse küsimus. Oma saab/ni võiks kiita vastavas foorumis. |
17.11.2004 at 10:46 |
Last edited 17.11.2004 at 10:49 by tammevana
|
jesse |
Usa autode suhteliselt odav hind
Sry et risustan, aga conv'del on ka omad puudused: http://oakparkjournal.com/Stories2002/CarWash-Accident-SUV-August-8-2002.html
|
17.11.2004 at 10:51 |
Last edited 17.11.2004 at 10:52 by jesse
|
300m |
Usa autode suhteliselt odav hind
quote: tammevana: kohatu võrdlus- nahksisu puhul asi rohkem nagu hoolduse küsimus. Oma saab/ni võiks kiita vastavas foorumis.
ei le mul saabi lihtsalt saab9000 ja sebring stratus cabriod peaksid suht võrdsed olema |
17.11.2004 at 10:53 |
|
sten666 |
Usa autode suhteliselt odav hind
Usa autod on juba uuena tükk maad odavamad. Ja ega nad ajaga kallimaks lähe.
Seal riigis selline tige konkurents ja ületootmine, et see paneb juba ise hinnad paika.
Eestis on USA autod odavad, kuna eestlane oma piiratud maitsega ostab Tojoota Korolla, sest naabri Aivaril on ka ja tema ütles, et see on hea auto. Eestlane üldiselt ei püüdlegi millegi hallist massist erineva poole.
Seega pole need Meerika margid veel Maarjamaal piisavat populaarsust kogunud ja nende eest ei jugleta raha välja käia.
|
17.11.2004 at 11:03 |
Last edited 17.11.2004 at 11:05 by sten666
|
vvt |
Usa autode suhteliselt odav hind
quote: tammevana: kohatu võrdlus- nahksisu puhul asi rohkem nagu hoolduse küsimus. Oma saab/ni võiks kiita vastavas foorumis.
Naha kvaliteedi vahe lihtsalt. Kõik lihtrahvalikumad autod (luksusautosid ei kommenteeri, sest ei tea) on suht vakstut meenutava sisuga. Teisel pildil on Mercedese sisu.
See pildil olev kollane sisu ei pea never nii kaua vastu, hoolda millega tahad. Aga nagu öeldud, on need detailid ja pisiasjad, üldiselt need mpg, kw, ET jne numbreid ei kõiguta
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
17.11.2004 at 12:10 |
|
Marx |
Usa autode suhteliselt odav hind
Samamoodi on suht odavad tegelt ka kõik euroopa ja jaapani autod, mis kannatavad võrdlust ameeriklastega, näiteks mitsu sigma, 7-ne bmw, miks mitte ka näiteks jaguarid jms. mis on nahksisuga, automaadid ja suurema mootoriga. Miks nad on odavad? Nende ülalpidamiskulud on suured. Siin on minumeelst ameerika autodel suur eelis, võid saada suht mugava ja hea minekuga suure auto, kartmata hilisemaid teenenduse hiigelarveid.
Olles just hiljuti ameerika päritolu auto soetanud, siis kuulsin ka paljude tuttavate arvamisi: võtab tohutult palju bensiini ja osad on kindlasti kallimad, keegi ei oska parandada ja pidi teada olema, et ameerika auto laguneb rohkem ... Need on ühed peamised põhjustest miks inimesed ei tihka osta ameeriklasi. Ja kuna bensiini hind tõuseb pidevalt, siis on neil mõnes mõttes ka õigus, sest keskmine ameeriklane võtab ikka rohkem bensiini, kuid keskmine ameeriklane on ka suurem (turvalisem) ja palju mugavam ja enamasti ka välimuselt uhkem.
Asi on ikka selles, et mida inimene osta tahab, kas võimalikult odavat igapäevaliikuri või hästi mõnusat sõidukit, millega mõnus kulgeda. Mina eelistan viimast, sest elu on üürike ja tuleb nautida selle igat hetke Ja väike arvutus näitas, et sama raha eest saab ameerika autot rohkem. |
17.11.2004 at 12:42 |
|
vvt |
Usa autode suhteliselt odav hind
Hinna osas eksid. Vaatasin põgusalt luksimaid autosid auto24-st, aasta ainult 1998 ja tulemused
Caddy 157-315K
Chrysler 300M 159-175K
Lexus GS300 207-315K
Lincoln 189K
M S-klass 275-339K
7s seeria 144-269K
Kui trende vaadata, siis see üks Caddy hind on ilmne ülepakkumine, kuna ainult 2 autot oli müüa. Kui neid hindu vaatad, siis euroopa-saksa luksautode odava hinna jutt on linnalengend, reeglina on nad siiski märgatavalt kallimad ja kõvasti kallimad sama firma keskklassimasinast (98 keskklassiautot 250K eest müüa ei õnnestu kuskil). Lexusel polnud kahjuks muud müügis kui vale klassi auto-aga vaata juba selle hinda.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
17.11.2004 at 13:29 |
|
Marx |
Usa autode suhteliselt odav hind
Ok. Sry ma valisin omale hinnaklassi kuni 80-120 kilo vahel
|
17.11.2004 at 13:33 |
|
kalev35 |
Usa autode suhteliselt odav hind
auto24 on muidugi KÕIGE ÕIGEM KOHT otsida ja võrrelda!
... sõidame siis vahelduseks USA rauaga!
Kel on, see sõidab ja tunneb sellest HEADMEELT! Ja ei vahetaks tojoota või mersu vastu... (mina küll kedagi ei tea)
Eurojaps on anonüümne. Paneks siis tuuningu hakkama - ikka sama Eurojaps!
Küsige sõbra-tuttava käest korra sõiduproovi selle 'odava' USA rauaga. Mis tunne on? Vaatan siit Lincolni diivanilt (see on mugavam, kui töötool ) - kuidas 'mõttetud mehed' asjast aru saavad. Samas ei maksaks neidki siit eemal hoida - saab siis aimu, kuidas teised roolis vaevlevad!
____________________________
96 Lincoln Town Car
We've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses. |
17.11.2004 at 18:05 |
|
vvt |
Usa autode suhteliselt odav hind
Tojootamees võib-olla muigab jälle pihku, kui sa niiske ilmaga autot käima ei saa või kui nädalavahetuse seal all veedad. Niiet kõik on suhteline. No hard feelings
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
17.11.2004 at 18:12 |
|
kalev35 |
Usa autode suhteliselt odav hind
quote: vvt: Tojootamees võib-olla muigab jälle pihku, kui sa niiske ilmaga autot käima ei saa või kui nädalavahetuse seal all veedad. Niiet kõik on suhteline. No hard feelings
____________________________
96 Lincoln Town Car
We've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses. |
17.11.2004 at 18:32 |
|
kkerem |
Usa autode suhteliselt odav hind
Nu mina ei tea, ma arvan, et 88 aasta civicu all peaks elama ja niiske ilmaga ei hakkaks ennast üldse vihastama
Pigem on küsimus inimeste teadlikuses, maitses ja rahakotis. Maasturite osas on küll just us autod kõige normaalsema hinna ja kvaliteedi suhtega, liiatigi, kui on vaja maasturit maasturi pärast, mitte metsas müttamiseks.
Samas olen nagu aru saanud oma jeebikut ülal hoides, et see väga kallis lõbu ei ole, kui bensiin, mis on "püsikulu" kõrvale jätta. Juppide osas on sama kallis, kui bmw või mis iganes samas mõõdus sõiduauto ülalpidamine... |
17.11.2004 at 18:52 |
|
tfr |
Usa autode suhteliselt odav hind
quote: kkerem: Maasturite osas on küll just us autod kõige normaalsema hinna ja kvaliteedi suhtega, liiatigi, kui on vaja maasturit maasturi pärast, mitte metsas müttamiseks.
Ot, selle lause võiks nüüd küll lahti seletada. Kui maastikuautoga mitte maastikul/metsas müttamas käia, siis mida veel tähendab maasturi "maasuti pärast" pidamine? |
17.11.2004 at 19:58 |
|
kkerem |
Usa autode suhteliselt odav hind
Enamik maasturi/suv omanike ei käi nendega just sihtotstarbelist sõitu tegemas (mina kaasa arvatud), vaid kasutavad neid sõiduautodena - linnas ja maanteel sõitmiseks.
Vaieldav on us autode maastiku suutlus, kuid igapäeva sõitudeks on need 4+ autod - jupid, vastupdavus jne.
Mõte oli enam-vähem selline.... |
17.11.2004 at 21:14 |
|
Vanaisa Moderator |
Usa autode suhteliselt odav hind
see on nii vaieldav küsimus, et selleks peaks eraldi topicu tegema.
Algaks juba kas või sellest, et maastikul käijaid on ka erinevad ja iga metsasõit ei pea tipnema läbi pooleteistmeetriste mudamülgaste sudimisega.....
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
17.11.2004 at 21:23 |
Last edited 17.11.2004 at 21:24 by Vanaisa (Moderator)
|
mrtn |
Usa autode suhteliselt odav hind
8 maasturit 9-st ei näe kunagi maastikku
6 maasturit 10st ei lahku kunagi linnast... |
17.11.2004 at 22:04 |
|
sirr |
Usa autode suhteliselt odav hind
tüüpilised klisheed.
Kas kord nädalas looduses käimine on "maastiku nägemine"? Või on maastik siis, kui istud ukselinkideni mudas kõrvad erutusest õhetamas?
Maasturi eeliseks vähemalt minu puhul on see, et ma ei pea muretsema mistahes ilmastikuolude pärast ning saan ennast kindlalt tunda pea kõikides liiklusoludes.
Aga et teemasse tagasi tulla, siis olles nüüd omanud nii usa kui riisi jeepi, on mulje küll sinnapoole, et miski ei kisu enam usa jeebi poole tagasi. Eelkõige põhjuseks küttekulu. |
17.11.2004 at 23:00 |
|
5.0 |
Usa autode suhteliselt odav hind
quote: sirr:
Aga et teemasse tagasi tulla, siis olles nüüd omanud nii usa kui riisi jeepi, on mulje küll sinnapoole, et miski ei kisu enam usa jeebi poole tagasi. Eelkõige põhjuseks küttekulu.
millest see kütusekulu erinevus võiks tulla? Sisepõlemismootori kasuteguriga pole suurt kellelgi midagi teha õnnestunud, seega peab asi olema näiteks väiksemas võimsuses või massis (muud põhjused küll tuntavat vahet ei saa tekitada). Kumb siis sellel juhul on? Kas väiksem turvalisus või kiirendusvõime ei sega? |
18.11.2004 at 08:17 |
|