register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Autod : Firebird 86   1 2 3 4 5  
Poster Message
Maik
  
Firebird 86
Egas midagi, hakkame siis pihta.

Tagumised suunad on punased, kuigi all on kollased ribad kah , ÜV järelikult ainuke variant mustalt või suunad ümber ehitada ? Kui raskelt peaks käigukang käima ? Päääris raskelt käib..... :) Ei oska ühegi usakaga võrreleda kahjuks veel. Käiguvahetus peabki suht järsk olema või annab see märku kasti probleemidest ehk ?

Esimene vasak suund põleks nagu koguaeg, armatuuris põleb pidevalt paremale näitav suund. (kui suunda näidata töötab siiski kõik korralikult - sealhulgas ka armatuuris) . Kellegil on ided or not.

Eks homme vaatab auto tõstukil üle vms siis jätkame uue hooga. :)

Endast niipalju,et pole vist ühegi usakaga never-ever sõitnud,näinud ka eriti pole. :) ühelgi kiirendusel käinud pole jne jne , et siis selles suhtes suht new :(

____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
19.11.2004 at 12:13 Last edited 19.11.2004 at 12:17 by Maik
Vanaisa
  
Moderator
Firebird 86
kang võikski praeguse külmaga raskelt käia, kuni õli/auto on soojaks läinud
Järsk vahetus - Andrus sulle kindlasti räägib, kas ta on ehk mingi shift kit´i sinna sisse pannud. Või on sul lihtsalt pöörded kõrgel.
Suunavärk on ilmselt sellest, et kuskil mingi tuli ei põle või on väiksemate vattidega pirn, kui peab.

____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil
19.11.2004 at 12:20
Maik
  
Firebird 86
pöörded on pigem liiga väikesed. Vahepeal on hirm peal,et äkki sureb välja ristmikul. Ja eile seda tegi kah kohapeal :P
Kahtlen,et mingi shiftkit sinna pandud on,käigukast on remondi küll saanud (oli 3000 või 30000 km tagasi , ei mäleta kumb oli õige ) .

Tahhoka järgi alla 1000 pidevalt tühikäigul.


____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
19.11.2004 at 12:24 Last edited 19.11.2004 at 12:25 by Maik
Peeter82
 
Firebird 86
Ehh, mul on kuskil 500 rpm tühikäigul. Nii peabki olema. Suunad tee ise ümber, kui on võimalust ja viitsimist. Tipp Jupp võttis 1350.- selle eest.

____________________________
ex Camaro ´79, ´80, ´93
19.11.2004 at 12:29
Andrus BHRA
 
Firebird 86
Parema esimese suuna/gabariidi mass on nähtavasti kuskile kadund.
Kõik käib kangelt. Auto oli kasutuses viimati Speedesti Haapsalu üritusel. Seda sulle ka ütlesin.
Suunatuledele( tag.) tuleb vedada esisuundadelt eraldi juhtmed. On vist lihtsaim variant.
Samas shifteri kang ei ole mingi "lambajalg"- minuarust käib normaalselt.
Tühikäik on mingi 700 tahhoka järgi. Soojast peast ei tohiks küll välja surra. Külmalt kippus seda vahest tegema. Väiksemate pööretega ei käi enam tasaselt, kas viga performer RPM sisselaskes, liialt suures karpas, süütes või nukas( ei ole aimugi mis seal sees on ). Mootor sai toodud kunagi rootsist racingpajast. Oli odav, garantiiga ja öeldi, et peaks liikuma küll. Turbiin on uus, soome" turbiinijumala" tehtud, kevlarsisud ja maeiteamisveel. Kastis shiftkitti ei ole. Aga kasti kohta teab kõige paremini Jürka.
Üldiselt helista parem mulle. Vaevalt, et kõiki huvitab siin
19.11.2004 at 14:38
Maik
  
Firebird 86
oki. Kuigi lihtsam oleks vist tagatuledest ikka see suundade jaoks vool võtta arvan.

On see auto 400m peal ka käinud , mis ajaga,kui keegi teab ? Tuntakse huvi nagu ikka :D

Nädalavahetusel viimased sõidud ja siis ehitusse auto.

____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
19.11.2004 at 15:07 Last edited 19.11.2004 at 15:07 by Maik
LaSa
 
Moderator
Firebird 86
quote:
Inferno: oki. Kuigi lihtsam oleks vist tagatuledest ikka see suundade jaoks vool võtta arvan.
Huvitav küll, kuidas? Suund ja pidur ühe traadiall jooksevad 'punasuunalistel'...
20.11.2004 at 17:55
Maik
  
Firebird 86
http://www.amiflex.ee/auto/

sellised pildid siis, intake ja karpa kohta eriti rääkida miskit ei oska, mudelinumbreid kah nagu silma ei hakanud.

vahepeal on olnud mõningaid probleeme käivitamisega, vist harjutamise küsimus...

LaSa - nuh, kuskilt peab ju punastesse suundadesse ikkagi impulss jooksma ju ?

radika ventika relee sai lahti võetud ja korda tehtud...
rohkem autosõitu ei tule lähiajal :)



____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
21.11.2004 at 17:09
tfr
 
Firebird 86
Muuseas, mis aastast see auto siis on üldse?

Andrus müüs teda '91 pähe, Sul on ta siin '86. Kusagilt jäi kõrva, et mootor on paberites 3.1 - see nagu viitaks ka 91-93 peale, varem oli V6 ju 2.8.
21.11.2004 at 17:37
Maik
  
Firebird 86
pisike99 sõnul on see 86a (tema käes oli vähemalt selliste paberitega) , minul on passis 91.. etet parajat keemiat on tehtud paberitega jah vist.. :) mootorivahetusest tean samuti. passis ongi 3.1liitrine.

miski asi ulub tagasillas ühe ratta juures alates teatud kiirustel ,ainult siis kui vedu taga on ... vajab uurimist :(

____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
21.11.2004 at 17:50
tfr
 
Firebird 86
Sellega seoses - kui Sa ülevaatust tahad ausal meetodil läbi teha, siis tasub koos õige mootori passi saamisega ka aastaarv "korda" teha - kuni 86 autodele kehtivad hulka lõdvemad saastenormid kui 87 ja üles.
21.11.2004 at 17:52
newton
 
Moderator
Firebird 86
No aga pane VIN siia, või kui ei taha, siis võid mulle privada, või ise thirdgenis uurida: http://thirdgen.org/newdesign/vin/

Saaks vähemalt teada, mis loom see kunagi alguses oli.
21.11.2004 at 17:53
Maik
  
Firebird 86
tfr eks näis, suurem kindlustusmakse ei tõmba eriti :)
, eks uurin VIN koodi ka järgi järgmine nädal.

____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
21.11.2004 at 20:15 Last edited 21.11.2004 at 20:15 by Maik
LaSa
 
Moderator
Firebird 86
Passist on nii keeruline vini vaadata :D ? Kindlustusmakse on vast köömen võrreldes sellega, kui peaksid tolle passijärgse v6-ga, mis tegelikkuses V8, mingitesse sekeldustesse sattuma...

Mis tagatuledesse puutub, siis reeglina jah, on suunal ja piduritulel kasutusel üks ja seesama pirn, mis suunanäitamise korral lihtsalt vilkuma pannakse.
21.11.2004 at 22:04
Maik
  
Firebird 86
Made in: United States
Manufacturer: General Motors
Make: Pontiac
Carline Code: F-Body
Carline Series: Firebird
Body Type: 2 door coupe (hatchback)
Restraint System: Manual belts (driver inflatable)
Engine Code: 191 ci V6 LH0 (1990-1992)
3 is the CHECK DIGIT
Model Year: 1991
Assembly Plant: Van Nuys
Production Sequence: 201888

etet... autol peaks kuskil "õige" VIN kood ka olema ?
ahja, huvitava asjana avastasin,et autoall puudub käigukasti mingi kate, turbiin ja hooratas kenasti vaadeldavad põhja all... kellegil vedelemas on seda ?

____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
22.11.2004 at 09:32 Last edited 22.11.2004 at 09:59 by Maik
antennimees
 
Firebird 86
quote:
Inferno:huvitava asjana avastasin,et autoall puudub käigukasti mingi kate, turbiin ja hooratas kenasti vaadeldavad põhja all... kellegil vedelemas on seda ?

Paldiski mnt Imrel neid aluskatteid virnas. Miskipärast neid ei paigaldata, minu endisel Vanil oli samuti puudu ja ei saanud küll aru et midagi oleks valesti olnud. Aga eks ta turbiini ümbruse ehk puhtamana hoiab, turbiini peale vist küll midagi kinni ei jää kuna tsentrifugaaljõud vist päris suured.

____________________________
'05 Chevrolet SSR & '03 Cadillac Escalade EXT
22.11.2004 at 19:16
Maik
  
Firebird 86
arki lehelt päringut esitades , teatas ,et peaksin minema auto andmeid täpsustama. Nati raske teha vist originaaltulede / teise mootoriga ?

http://www.ark.ee/atp/index.html?id=786

ÜV punktidesse pole mõtetki pöörduda.... :)

____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
23.11.2004 at 12:28 Last edited 23.11.2004 at 12:33 by Maik
kalev35
  
Firebird 86
quote:
Inferno: tfr eks näis, suurem kindlustusmakse ei tõmba eriti :)
, eks uurin VIN koodi ka järgi järgmine nädal.
www.autozone.com Vehicle Identification Number (VIN) codes-1983-88 vehicles

____________________________
96 Lincoln Town Car
We've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses.
23.11.2004 at 17:40
Maik
  
Firebird 86
Võibolla suveks midagi sellist värvi poolest :wink:






Samuti sai ära ostetud selline võim :



Detailed Description of the T5002:
T5002
Rockford Fosgat T5002 2/1 Channel 500 Watt Amplifier

75x2 RMS @ 4 ohms
150x2 RMS @ 2 ohms
250x2 RMS @ 1 ohm
500x1 RMS @ 2 ohms
Variable 40-400Hz HP/AP/LP selectable 12dB/oct Butterworth
24dB/oct Linkwitz-Riley crossover
10x crossover swich
12dB/Octave Infrasonic filter @ 27Hz
RCA inputs
Independent RCA outputs with 12dB/Octave HP/AP/LP Butterworth crossover
Cast aluminum heatsink
Military spec PCB
I/O AWG power/ground connectors with built in ANL fusing
Intelligent thermal management
Variable 35-70Hz
Remote ParaPunch Bass EQ 0-18dB


ja homme läheb auto lammutamiseks sõna otseses mõttes... :roll:
Uus esituli tippjuppidest ainult 350.- , Amordid...mnjah, 1100 esimesed ja 1500 tagumised.. läheb aega nendega :(

____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
25.11.2004 at 21:10 Last edited 28.11.2004 at 14:41 by Maik
Zombiev6
 
Firebird 86
Mina soovitaks matt mustaks ja lakk peale, uleni.
Kuhu kohta sa bass kolari paned.
25.11.2004 at 21:22
tryku
Firebird 86
Mustana on see asi päris kuri.
25.11.2004 at 21:33
vvt
  
Firebird 86
Mustaks, mustaks, ja spoileriääred hõbedaseks. Tegelt mõned Comma ja Navaka kleepsud ka :p

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
25.11.2004 at 22:02 Last edited 25.11.2004 at 22:02 by vvt
Maik
  
Firebird 86
Ei meeldi kleepsud.

Kui, siis ainult sellised suht pisikesed ja stiilsed üksikutesse kohtadesse.

Ja veel selline küsimus - maanteel polnud selle auto juhivus suurem asi (võrreldes senatoriga või muude autodega millega olen sõitnud) - suht sõidab sinna kuhu ise tahab (kuigi rool ei kiskunud iseenesest kuhugi) , pidevalt peab jälgima sõidusuunda ja korrigeerima. Veermik iseenesest tundub korras olema,rool on samuti kerge jne. Kas see peabki nii olema või asi võiks ikka otse rattaid rohkem hoida ? camaro/fire omanikkude arvamus huvitab, peaks samad esisillad olema suht ...

____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
25.11.2004 at 22:41
IceUul
 
Firebird 86
quote:
Inferno: Ei meeldi kleepsud.

Kui, siis ainult sellised suht pisikesed ja stiilsed üksikutesse kohtadesse.

Ja veel selline küsimus - maanteel polnud selle auto juhivus suurem asi (võrreldes senatoriga või muude autodega millega olen sõitnud) - suht sõidab sinna kuhu ise tahab (kuigi rool ei kiskunud iseenesest kuhugi) , pidevalt peab jälgima sõidusuunda ja korrigeerima. Veermik iseenesest tundub korras olema,rool on samuti kerge jne. Kas see peabki nii olema või asi võiks ikka otse rattaid rohkem hoida ? camaro/fire omanikkude arvamus huvitab, peaks samad esisillad olema suht ...
Ära unusta, et usa autod on OTSE sõitmiseks. Muidu mattmust oleks parim, oleks täpselt KITTi stiilis, sellele autole sobib nagu rusikas silma auku.
25.11.2004 at 23:15
vicat
Firebird 86
Must on päris pandav. Aga autot ehitad valest otsast, tümm ja muu ebavajalik jäta viimaseks, enne katsu masin korralikult tiksuma saada;)

____________________________
H-D
26.11.2004 at 01:33
tqhq.ee foorum : Autod : Firebird 86   1 2 3 4 5  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.