Poster |
Message |
crossfire |
küsimus atm kasti kohta.
selline asi:Kas on halb kui atm kastis on liitri jagu rohkem õli kui ette nähtud?.ST,et on valatud peale 1l õli ,kuigi polnud vajadust.Kas see teeb halba kastile??Autoks on Mitsubishi Sigma.
Ettetänades. |
08.12.2004 at 16:46 |
|
vvt |
küsimus atm kasti kohta.
Üldiselt ei juhtu midagi, sest 1l on väike osa automaadi õlist (paljudel on üle 10 liitri sees). Mõnikord hakkab tihendite vahelt/tuulutusest välja ajama.
Jamad hakkavad siis tulema, kui õlitase ulatub nii kõrgele, et põhjaaluse ajuni ja pöörlevate osadeni jõudma hakkab.
Kindluse mõttes võiks välja tõmmata lasta, aga kui nt mõni leke niikunii on, siis küll ta sealtkaudu välja kaob.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
08.12.2004 at 16:56 |
|
tfr |
küsimus atm kasti kohta.
Liiga palju õli hakkab vist tavaliselt väljenduma selles, et käigud vahetuvad üles liiga hilja või üldse mitte? |
08.12.2004 at 17:18 |
|
crossfire |
küsimus atm kasti kohta.
quote: tfr: Liiga palju õli hakkab vist tavaliselt väljenduma selles, et käigud vahetuvad üles liiga hilja või üldse mitte?
2-3 vahetab küll nagu liiga hilja,seda siiski ainult külma mootoriga.
|
08.12.2004 at 17:59 |
|
vvt |
küsimus atm kasti kohta.
Sõltub kõvasti kaasusest. Kui õli on räigelt üle, hakkab ta ulatuma pöörlevate osadeni, kuumeneb rohkem, kuumem ja suurem õlikogus paisub rohkem ->lekked ja temperatuurist tulenevad elektrivead.
Tegelikkuses on kastis vähemalt 5-6 liitrit õli suure panni peal laiali, kus liiter tähendab taseme tõusu nii sentimeetri võrra.
Käiguvahetust saab õlitase mõjutada ainult vanematel kastidel, kus elektroonika töö oli pandud meeletu mehaanika õlgadele (umbes 100 klappi ja vedrut). Sigma kasti käib aju järgi ja seal lülitatakse elektrilisi klapp edasi-tagasi. Seal saab kõrge tase mõjutada ainult kaudselt - läbi temperatuuri.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
09.12.2004 at 12:02 |
|
Olds |
küsimus atm kasti kohta.
quote: vvt: Tegelikkuses on kastis vähemalt 5-6 liitrit õli suure panni peal laiali, kus liiter tähendab taseme tõusu nii sentimeetri võrra.
Mis jutt see nüüd on?
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
09.12.2004 at 12:15 |
|
crossfire |
küsimus atm kasti kohta.
quote: vvt: . Seal saab kõrge tase mõjutada ainult kaudselt - läbi temperatuuri.
kas see võibgi siis nii olla,et külma õliga 2-3 natuke venitab ja kui soojeneb siis läheb paika?
Ükspäev otsustas kast ka nii teha:hommikul peale 200m sõitu foori taga lülitasin N ja rohelise tule süttides,liigutades D peale,ei toimunud midagi(auto ei liikunud,2 peal sama lugu,ootasin natuke liigutasin uuesti D ja siis hakkas kõik toimima. |
09.12.2004 at 13:44 |
|
vvt |
küsimus atm kasti kohta.
Sellised asjad (külmast venitamine, käigu mitte sissepanek)
on tavaliselt tingitud sellest, et kogu see hüdraulikaosa on juba kulumisest tingitud muda (alumiiniumsodi, friktsioonide puru) täis. Külmalt on õli märksa paksem ja koos kastis liikuva ködiga (mis reeglina läheb ka filtrist läbi)
ei taha ta hästi neidest 1mm suurusega avadest eriti läbi minna. Ehk üldine väsimine. Sõidab niikaua kui sõidab ja siis vaata edasi.
Mõnikord tekitab selliseid anomaaliaid PRNDL switch ehk kangi asendi andur. Kontaktid kuluvad ära ja ei anna ühendust, halvemal juhul hakkab vasesodi mööda kontakte ringi sõitma ja suvalisi lülitusi tekitama - ei ole just meeldiv ja ohutu, kui kiilasjääl 80 pealt esimene käik ise sisse läheb esiveoga autol. Aga selle tunneb reeglina ära veidrate vahetuste järgi ja juhtub seda soojal autol.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
09.12.2004 at 13:53 |
|
vr_ |
küsimus atm kasti kohta.
quote: vvt: kui kiilasjääl 80 pealt
____________________________
Imperialist 71 |
09.12.2004 at 14:28 |
|
redeagle |
küsimus atm kasti kohta.
Ma segaks siia teemasse vahele ja küsiks ka ühe küsimuse atm kasti kohta (ei hakka erladi teemat tegema), mis asendisse peaks käiguvalitsa jätma kui auto talveks seisma jääb, et kas siis N või P |
09.12.2004 at 15:06 |
|
mrtn |
küsimus atm kasti kohta.
P muidugi. N puhul pead klotsid rataste alla panema või kässari peale tõmbama (eeldan, et sa kallaku peale ei pargi teda). |
09.12.2004 at 15:24 |
|
vvt |
küsimus atm kasti kohta.
P ja N vahe on ainult selles, et P puhul rakendub mehhaaniline pidur kasti väljaminevas otsas. Ei asenda käsipidurit kindlasti, liiga nõrk selleks.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
09.12.2004 at 16:16 |
|
redeagle |
küsimus atm kasti kohta.
Ei masin seisab ilusti küüni all kus õhk läbi käib ja kallaku peal pole, lihtsalt mõtlesingi et kui see nn mehaaniline pidur peal, et kas ta kinni ei või jääda? |
09.12.2004 at 21:00 |
|
mrtn |
küsimus atm kasti kohta.
ei jää, see on lihtsalt riiv hammasvöö hammakate vahel. |
09.12.2004 at 21:19 |
|
redeagle |
küsimus atm kasti kohta.
Selge, tänud vastuste eest |
10.12.2004 at 08:55 |
|