Poster |
Message |
ural |
Mure ATM kastiga (markeering ar-35)
Tere
Masinaks Senator 24V ja mure automaatkastiga. Drive asendis vahetab käigud liiga kiiresti ära. 3. läheb juba 25-35km/h vahemikus sisse. Ja niimoodi hakkab masin vaikselt siis pöördeid koguma. Kui sellises situatsioonis järsemalt gaasi vajutada siis toimub küll kickdown, kuid väga järsu löögiga lülitus. Sellist probleemi ei esine, kui käigukast on 3.käigu lukustuses. Töötab minu meelest korralikult. Sügise alguses lülitas end pidevalt avariirežiimile, kuid sellest veast sain öil lisamisega lahti.
Esindused on pidevalt järgmise meistri juurde saatnud. Mõtlesingi siit abi küsida enne kui järgmise numbri valin.
____________________________
|
09.12.2004 at 13:50 |
|
vvt |
Mure ATM kastiga (markeering ar-35)
See varane vahetamine on Opeli limp-home mode. Siis vahetatakse minuteada 1-3-4. Külastada teenindust.
Kolakaga vahetatakse käike seepärast et sellel (4L30E) kastil läheb limp-home peal survemootor (el reduktsiooniklapp) automaatselt maksimaalse surve asendisse.
Tõenäoline viga võib olla põhja all PRNDL lüliti, mis on auto üks madalamaid kohti, tehasest ilma adekvaatse tihendita
ning praeguse ilmaga soolavett/vaseroostet täis. Uus maksab ca 3000 eek, osta saab ainult esindusest, romula omi mitte osta.
Esimese asjana külastada Opeli diagnostikat.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
09.12.2004 at 14:10 |
|
ural |
Mure ATM kastiga (markeering ar-35)
Peep
Eks ma selle pärast Vaba teema alla paningi, ei tohiks segada tõsiste masinate arutelu.
vvt
Nii Ascar kui Viikingi saatsid peenel õeldes pikalt. Taket soovitas enne diagnostika teha kui nende juurde tulla.
____________________________
|
09.12.2004 at 14:57 |
|
vvt |
Mure ATM kastiga (markeering ar-35)
Enne lammutamist tuleb veakoode lugeda. Muidu võid niisama lammutada. Limp-home mineku põhjuseks võib olla vabalt see käigulüliti (PRNDL switch), mõni lühiskeerdudega solenoid, juhtmete halb ühendus vms - asjad, mille parandamine on puhas elektritöö.
Taketis pole muud peale tavalise testri, millega solenoide kontrollida.
Sellises korras kastiga MITTE SÕITA! Kõrvetad kettad ära ja pärast on kööga. Opelil tavaline asi, et mingi solenoid
(need üsna nigelad seal) on tüma ja siis kõrvetatakse mõni kettapakk ära, sest pooleldi avanevast klapist läheb liiga vähe õli läbi, et sidur korralikult haagiks.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
09.12.2004 at 16:22 |
|
ural |
Mure ATM kastiga (markeering ar-35)
Selge värk, sain Boshi diagnostikasse aja kirja. Lubati asi üle vaadata. Ise proovin nädalavahetusel ka koodid üle lugeda.
Kuid kui kast D peal vahetab valesti, siis miks ei tee seda 3. käigu lukustusega?
____________________________
|
09.12.2004 at 19:18 |
|
|