Poster |
Message |
Madman |
V8 Fiero arvele?
Ütlen kohe ära et ei ole plaanis seda autot tuua, vähemalt praegu kindlasti mitte aga põhimõtteliselt kas saaks 350 cid mootoriga Fiero't siin arvele kui ta üle piiri sellisena tuleks? Niipalju kui ma olen aru saanud siis kohapeal ise ümber ehitades ei saa seda mingi valemiga legaalseks. Ma eeldan et USA-s nad ikka ka passi mootorivahetuse sisse märgivad.
Üks näide on siis selline: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=4512987154&category=6419
____________________________
Pontiac Fiero SE 3.4 V6 '85
|
21.12.2004 at 01:20 |
|
peep Moderator |
V8 Fiero arvele?
See on küsimus ARK'ile ja kui teada saad siis anna meile ka teada.
Mina pakun, et ei saa. |
21.12.2004 at 09:07 |
|
vvt |
V8 Fiero arvele?
Minumeelest on peamine probleem Fiero ja tema päritolumaa, mitte V8.
Eelkõige sõltub sellest, kas see ümberehitus on päritolumaal nõuetekohaselt vormistatud (on olemas unikaalne tüübikood). Kui see on nt tehtud Saksamaal ja TÜV-approved, siis küll ei tohiks probleemi olla.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
21.12.2004 at 10:06 |
Last edited 21.12.2004 at 10:07 by vvt
|
PlyVal64 |
V8 Fiero arvele?
Minu arusaamisel ei ole ARK'l vahet, mis mootor seal vahel on ja kuidas see sinna on sattunud. Nemad konstanteerivad selle hetke FAKTI, selle hetke auto vastavust Eesti nõuetele ja ongi kõik.
See pole ARK asi, mis mootor täpselt seal vahel on. Vaid kubatuur ja kilovatid on olulised. On see R1 või V8, ei "puhu pilli", kasutades vvt väljendit. Kui välismaises passis on kirjas 350CID või 5700 cm3, on kõik korras. Kas see on sinna pandud tehases eksperimentaalkorras, ise ehitusloaga või "venepäraselt" alkäemaksuga USA ametnik kinni makstes, ei ole oluline. Too TÜV ja tüübikinnituse jura käib ainult uute autode kohta(1998 ja uuemad). Täpselt samamoodi võiks ARK siis keelduda regamast ka igasuguste edeli, summiti või mille iganes sisse- ja väljalasete, karpade, roolide ja millega vaid autosid.
Ja mis veel: hot-rod võetakse ka arvele, sõltumata, milline ta välja näeb. Ainus tingimus: ta peab olema passis vanem, kui 25 aastat. Nendele autodele too lollakas määrus 50 ei laiene ja ARK võib ju hakata otsima näiteks 1932 aasta USAs Fordile kehtinud tingimusi. Ehk neil tuleks eitava regamise puhul tõestada, et USAs aastal 1932 oli KEELATUD choppamine, teise mootori paigaldamine jne
Enne 1972 toodetud autodele kehtib vaid üks kitsendus: varustusele kehtivad nõuded. Ehk tulekustuti ja apteek peavad olema tänased. 1972-1980 autodel on siis lisakitsendused veel keskkonnaministri heitgaasi ja müranormid.
See viimane asi kontrollitud, saates kirja MKM ja saades sealt ka vastuse. |
21.12.2004 at 10:45 |
|
Madman |
V8 Fiero arvele?
quote: PlyVal64: varustusele kehtivad nõuded. Ehk tulekustuti ja apteek peavad olema tänased.
Kommentaariks niipalju et praegu ei ole apteek eraisiku autos enam kohustuslik.
to vvt: see Fiero kui auto saab õnneks või õnnetuseks varsti ka uunikumide kirja, niiet mõnede aastate pärast peaks see probleem kaduma kui muidugi uusi "põnevaid" seadusi vahepeal välja ei mõelda
Aga saadan huvi pärast ARK-i päringu ära. Millegipärast kardan et sealt tuleb vastu väga ümmargune ja mittemidagiütlev jutt aga eks näeb. Annan siis teada siin.
____________________________
Pontiac Fiero SE 3.4 V6 '85
|
21.12.2004 at 12:09 |
|
tfr |
V8 Fiero arvele?
Niipalju kui muidu USA foorumitest kõrva on jäänud ja palju ma Fuego legaliseerimise teemal uurimistööd tehes leidsin, siis tundub, et enamus osariike on karmid auto esmakordsel arvelevõtmisel - kui asi kord arvel on, siis edaspidi on võib taga üsna vabalt ringi käia ja ülevaatusel ei kotita. S.t. mootoriswapid ja asjad pole enamasti ametlikult kuskil registreeritud. |
21.12.2004 at 12:19 |
|
Vanaisa Moderator |
V8 Fiero arvele?
Sama kehtib ka convertible´te kohta - seal maal on päris palju selliseid isendeid, mis on arvel, kui tavalised mittelahtised - ettevaatust siis nende ostmisel (ise paari auto otsa komistanud).
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
21.12.2004 at 12:21 |
|
James Dempsey |
V8 Fiero arvele?
Ply jutus oli iva. ARK-is, kui parasjagu sealsel ametnikul pahad päevad pole, võtab sõiduki arvele nii nagu ta tulnud on. Kehtib mingi paari kolme aasta tagune Paide protokoll, mis ütleb, et sõiduk võtta arvele nii, kuidas ta piiri ületas. Sihitud oli asi toonas rohkem selle peale, et sõiduautosid toodi kaubikutena sisse ja et sellest siis probleemi ei tekiks. Sama asja aga peaks ka mootorite kohalt rakendada saama. Muideks USA passis pole nagu märkust selle kohta, mis seal vahel on. Kui eksin, andke teada.
____________________________
peaaegu jalamees, st.baierimaa hädakulguriga liikleja... |
21.12.2004 at 12:29 |
|
minimum |
V8 Fiero arvele?
quote: tfr: mootoriswapid ja asjad pole enamasti ametlikult kuskil registreeritud.
v.a. california, kus väidetavalt peab regama ning loomulikult peab uus mootor nendele eriti karmidele saaste/müra nõuetele vastama
____________________________
- |
21.12.2004 at 13:34 |
|
vvt |
V8 Fiero arvele?
Ühesõnaga, kui modite, siis vanasid autosid, soovitatavalt enne 1950 välja lastuid, seal pole vist ühtegi olulist piirangut, summutist tulgu või sulabensiini, suunatulesid ei ole vaja ja müra ka ei huvita kedagi
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
21.12.2004 at 13:56 |
|
Fog |
V8 Fiero arvele?
Madman, mis sellest teemast sai, mis ARK vastas?
USA'st "tavalist" Fierot on suht mõtetu tuua, kuid mõnd swapiga beasti võiks küll kaaluda.
____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks? |
18.02.2005 at 15:23 |
|
Astro SS |
V8 Fiero arvele?
T-Fjordil sobib tuledeks isegi küünlad.
Kunagi oli juttu ka ühest tibist (loe:naisterahvas) ,kes sõitis eelmise sajandi (1900 ) alguse tsikliga Eestist läbi,millel puudusid igasugused lambid ja numbrimärgid.
Politsei soovitus oli : sõitke päevasel ajal ,siis on näha kuhu sõidate ja oled ka teistele nähtav.
Ilmselt Ply teab sell teema üksikasju.
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
18.02.2005 at 15:38 |
|
pisike99 |
V8 Fiero arvele?
USA teh passis on kirjas AINULT vin kood. Ei ole mudeli nime ja mark on 4 tähelise lühendina. Vin koodi järgi jällegi leiab ARK-i amenik aga kohe originaalmootori ja selle võimsuse. Samas on võimalik hankida USA-st ümberehituse kohta vastav paber aga see nõuab natuke vaeva aega ja energiat.
____________________________
Süüdi vähemalt sajas episoodis, mis puudutavad Ameerika rauda Eestis...
ilmar.pukk@hotmail.com tel. +372 56 155 999 |
18.02.2005 at 17:37 |
|
Madman |
V8 Fiero arvele?
quote: Fog: Madman, mis sellest teemast sai, mis ARK vastas?
USA'st "tavalist" Fierot on suht mõtetu tuua, kuid mõnd swapiga beasti võiks küll kaaluda.
Ei ole midagi saanud, vahepeal isegi meelest ära läinud aga saadan täna päringu ära.
____________________________
Pontiac Fiero SE 3.4 V6 '85
|
18.02.2005 at 19:09 |
|
krss |
V8 Fiero arvele?
Puutusin kokku analoogse probleemiga, kuna oli pikalt unistuseks diiselmootori ja Quattro kombinatsioon. Soomes oleksin saanud lihtsamalt ümberehituse vormistatud, aga sain ARKist vastuseks, et auto peab tulema Eestisse originaalkujul. Tehakse ka erandeid (nt diisliks tehtud mersud jpm), aga seda nad enne registreerimisele eelnevat ülevaatust garanteerida ei saa, et auto arvelevõtmine õnnestub. Tegin siis nii, et Eestis arvele olevale autole hankisin ümberehitusload (ei olnudki nii keeruline kui räägitakse) ja ehitasin ümber, uuesti tehn ülevaatus ja nüüd omangi Eesti ainsat C3 Quattro diislit (andke kontaktid, kui keegi veel selle tembuga hakkama on saanud - minu autost juttu seak kodulehe koha peal). Mootorivahetusel on omad tingimused, mis on kenasti väljaloetavad ARKi leheküljelt. Ning kui plaanis midagi reeglitele mittevastavat, tuleb teha taotlus (tasub kõik ärapõhjendada niihästi kui võimalik - ka minu ümberehitus oli reeglitevastane, kuna kat-iga mootori asemele tuli kat-ita diisel) ja jääb loota, et need põhjendused on piisavad sulle ümberehitusloa saamiseks. Riiki toodav ümberehitatud auto on aga suur küsimärk kuni numbrite kättesaamiseni |
18.02.2005 at 23:53 |
|
inc13 |
V8 Fiero arvele?
Täiesti kivinäoga läheks ARK-i,laseks mida iganes passi kirjutada.Fiero puhul ei tehta kindlasti vahet mis junn seal vahel täriseb....... seega vähem põdemist ja pikem samm |
19.02.2005 at 00:41 |
|
|