Poster |
Message |
tambet |
kütuselisand
Eile hilisôhtuses Roolivôimu saates räägiti mingist
kütuselisandist, ei tule siinkohal nimi meelde.
Juhtus keegi seda vaatama?
Millisest poest seda osta saaks? |
22.12.2004 at 10:52 |
|
Raxo |
kütuselisand
Kui ma õigesti mäletan, oli see STP
Ning Rooli Võimu saab vaadata iga kell http://www.tv.ee kaudu |
22.12.2004 at 11:26 |
Last edited 22.12.2004 at 11:33 by Raxo
|
paxmees |
kütuselisand
Võibolla oli juttu oopis MERGI nimelisest lisandist, mis pidavat langetama põlemistemperatuuri ja mootorit säästma ja mida kõike. Ühesõnaga pidi loodusele olema väga hea ja säästev. Korra kui seda mulle pakuti, siis räägiti, et norra rohelisedki pidavat oma laevas seda kasutama.....ja eestis miskid bussi- ja laevafirmad ka seda kasutavat.
____________________________
Lincoln Mark VIII ´94 |
22.12.2004 at 12:01 |
|
Hylas |
kütuselisand
täpsemalt siis sama jutt mis osaliselt saates :
http://www.autoabi.ee/uudis_sisu.php?uudis_id=41
Isiklikult tundub kuidagi järjekordne "motor-up" stiilis asi olevat.
On keegi reaalselt seda kasutanud (mitte müügimees ) ja oskab ka öelda kas siis asi on seda 500.- väärt ? |
22.12.2004 at 12:16 |
|
paxmees |
kütuselisand
olen Mergi ära proovinud, sisi kui pakuti, anti proovix tasuta topka täis. Proovimasinateks olid Iveco Daily ja Mazda 626.
Ei old tunda midagi ei diisli ega ka bensukaga. Ehk siis ise ma asjasse ei usu.
____________________________
Lincoln Mark VIII ´94 |
22.12.2004 at 12:20 |
|
vvt |
kütuselisand
quote: paxmees: Võibolla oli juttu oopis MERGI nimelisest lisandist, mis pidavat langetama põlemistemperatuuri ja mootorit säästma ja mida kõike. Ühesõnaga pidi loodusele olema väga hea ja säästev. Korra kui seda mulle pakuti, siis räägiti, et norra rohelisedki pidavat oma laevas seda kasutama.....ja eestis miskid bussi- ja laevafirmad ka seda kasutavat.
Huvitaval kombel murravad autokonstruktorid iga päev pead, kuidas põlemiskambris kõrgema temperatuuriga põletada, kuna seeläbi on mootor säästlikum ja võimsam. Selle saamiseks on imeasju välja mõeldud. Aga kui norra rohelised oma laevas seda kasutavad, järelikult on autoinsenerid puhta lollid
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
22.12.2004 at 13:17 |
|
paxmees |
kütuselisand
väljendusin tiba valesti.....ühesõnaga asi tegelt nii , et varem süttimine toimub tänu lisandile ja põleb paremini kogu saast ja rohkem õhku põlemiseks on ja mida kõike veel.......
____________________________
Lincoln Mark VIII ´94 |
22.12.2004 at 13:19 |
|
Hylas |
kütuselisand
mulle kuidagi tundus kummaline se jutt.
Väidavad et heitgaasi temperatuur langeb aga samas ju katalüsaatori toimimiseks just kõrgem temperatuur vajalik ja ka turbo efektiivsemaks tööks just kuumemad heitgaasid vajalikud. |
22.12.2004 at 13:25 |
|
vvt |
kütuselisand
Varem süttimine kindlasti tolku ei anna. Tavaliselt on auto tehasest juba pandud sütitama siis kui õige on.
Need vägevad "paremini põletamise segud" kipuvad olema mingi alkoholipõhjaline vm kergesti lenduv saast. Tema efekt seisneb selles, et alkoholi ja kütuse (diisel) segu pihustatakse silindrisse ja kuna alko aurumistemperatuur on madalam, siis suures aurupilves loodetakse paremini kütet õhuga segada. Talvel on ta kah hea, sest teadupoolest külmuvad alkoholid aga väga madalal temperatuuril ja segunevad hästi paagis oleva veega. Ka on piiritus aegade hämarusest hea puhastusvahend on.
Müügimehed unustavad aga kaks asja. Esiteks on kõik muu peale nafta- või õlipõhjaliste asjade agressiivne metalli peegelpindade suhtes (silindrid, kõrgsurvepumba plunzrid, pihusti otsad). Teiseks - mis saab siis, kui mõni oinas kallab silti läbi lugemata paagitäiele mõeldud segu 10 liitrisele paagipõhjale hulka
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
22.12.2004 at 13:32 |
Last edited 22.12.2004 at 13:36 by vvt
|
Raxo |
kütuselisand
Ju ma siis vaatasin vähe vanemat saate osa, kuna seal oli STP'st juttu... |
22.12.2004 at 14:12 |
|
S.S.D.D. |
kütuselisand
Vahet pole millist kütuselisandit kasutad, eks nad kõik puhastavd nõks ja seovad paremine paagis olevat kondentsvett. Muud tolku neist pole aga kui sa tavaliselt paaki täiesti täis ei tangi, siis korra talvel võiks mingit kütuselisandit panna. Bensukulu nad ei vähenda või vähemalt pole ma seda märganud.
Jutt (reklaam)on hea küll aga tegelikkus sama jura, et a la üks hambapasta kaitse hambaid 12h jne...
____________________________
2005 R1200C Independent
2006 O2 |
23.12.2004 at 10:43 |
|
Cardo |
kütuselisand
Kunagi juhtus selline asi , et plaanisin ühe pikema sõidu odavamalt läbi saada ja 98 asemel tankisin 95-te.
Sain oma täispaagiga Tastu mnt kiirtee lõppu kui masin hakkas streikima , jättis vahele ja mida iganes. Sõit kulges Viljandist edasi oma 30 km jagu ja järgmisel päeval Viljandisse tagasi ja autopoodi , ostsin mingit oktaanarvu tõstjat ja 5 km pärast töötas mootor taas nagu peab.
Kokkuvõttes sain mingit solki Jüri Alexela tanklast ja mootorilisand päästis seekord. Mis firma tootega tegu ei mäleta. Midagi need lisandid ikka aitavad vast. |
23.12.2004 at 10:57 |
|
S.S.D.D. |
kütuselisand
quote: Cardo: Kunagi juhtus selline asi , et plaanisin ühe pikema sõidu odavamalt läbi saada ja 98 asemel tankisin 95-te.
Sain oma täispaagiga Tastu mnt kiirtee lõppu kui masin hakkas streikima , jättis vahele ja mida iganes.
Oktaanarvu tõstjad on teine teema aga mis auto sul on, et 98 asemel 95 tankides ei taha sõita??
Oma kogemused on küll sellised, et kõik kütuse-ja õlilisandid, oktaanarvu tõstjad jne on pigem "südamerahu" tekitajad. Hea tunne, kui mingi mõga oled paaki või mootorisse valanud, et äkki aitab. Kahjuks kõike seda mida nende pudelite etiketidel lubatakse ikka ei saavuta
Pealegi, kui ei ole kasutatud eelevalt aastaid kütuselisandit, võib toitesüsteemi ära ummistada. Kui paak, torud, voolikud on seest suht mustad, siis kütuselisand hakkab seda sodi kohe lahustama. Tagajärjeks või olla ummistus kusagil küttesüsteemi osas.
Mul kunagi Zhigulliga juhtus see...
____________________________
2005 R1200C Independent
2006 O2 |
23.12.2004 at 11:27 |
Last edited 23.12.2004 at 11:31 by S.S.D.D.
|