Poster |
Message |
Cardo |
kroom-vanadiumi puurimine
Juhtus selline kurb asi , et oli vaja lahti keerata 6-kant polt , suutsin 2 hiina kuuskantvõtit kaheksasse keerata ja kolmas nn kroom-vanadium võti millel oli munakots murdus jalapealt ära ( nr 6 võti) ja muna jäi poldipea sisse .
Kuna 150 kiolst mootorit niinaljalt küljele ei keera ja ei loksuta , siis ei näpitsaotste ega ka peenikese abivahendiga see munak välja ei tule , proovisin ka metalliliimi( mingi spec 2 komponentne) et vars järgi liimida ja välja tõmmata , aga ei aita .
Niisiis võtsin akutrelli ja needipuurid , metallipuurid , kuid puurimistulemus isegi spec metallitöötlemiskeemiat kasutades on suht nigel.
Idee on nüüd osta mingi kõvasulam -pabediit puur ja lasta käiapeal puuriots õige nurgaalla , aga kas sellest piisab ei tea veel .
Seega kui on tarku metallimehi , kes oskaks nõu anda olen igati tänulik. Muid jääb mootori lahtisaamine kevadisse soojaaega , kuna ilma elektrita garaaziz on suht nutune talvel toimetada. |
22.12.2004 at 21:34 |
Last edited 22.12.2004 at 21:38 by Cardo
|
Madman |
kroom-vanadiumi puurimine
Ega siin aita enam muu kui dünamiit...
Aga selline mõte tuli pähe et äkki annab sinna võtme külge mõne peenikese elektroodijupi kinni keevitada. Selleks peab muidugi hästi näha olema et võtit poldi külge ei keevitaks. Enne on soovitav mõni klaas viskit alla rüübata et käsi ei väriseks.
____________________________
Pontiac Fiero SE 3.4 V6 '85
|
22.12.2004 at 23:15 |
|
AL65 |
kroom-vanadiumi puurimine
See polt tuleks asendada uuega. Keevitada võiks mutri otse poldipea kulge ja proovida lahti keerata juba siis kui detail veel tuline(mitte enam punane). Kuumutades ennegi asju lahti saadud. |
23.12.2004 at 07:51 |
|
quattromees |
kroom-vanadiumi puurimine
Vaevlesin hiljuti ise sarnase probleemi käes. Õnnestus lõpuks isegi stud-extractor läbi puurida, stiilis - 6 metallipuuri, sõber käia peal puure teritamas, samal ajal, kui mina puurisin.
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=12560
Poldi pea on sul alles, nagu aru saan. Mainisid, et elektrita garaash - siis keevitamine jms jääb ära.
Teoreetiliselt võiksid poldi lahti saada, kui anda sellele suure haamriga (võrratu asi, eks?) mitu kõva lööki - ehk põrutab lahti! Kui juurdepääs olemas, siis ehk õnnestub lukustuvate tangidega lahti pöörata.
____________________________
Audi 200 20V TQ
Audi 100 2.3
Audi A4 2.8Q swap 4,2 V8
Audi UrS4 2,2TQ
Peugeot Partner
VW Passat 1,9TDi |
23.12.2004 at 09:43 |
|
rustang Moderator |
kroom-vanadiumi puurimine
Teinekord saab kvaliteetsete torutangidega vigastatud polte/mutreid lahti - kui muidugi ruumi on. |
23.12.2004 at 09:49 |
|
vvt |
kroom-vanadiumi puurimine
Nagu ma otsad kokku viin, on tegemist bmw motronicu jagaja rootori poldiga, mis käib nukkvõlli sisse
Neid keevitamise jutte ärge rääkige nii valjusti - seal on palju plastmassi ja mootoriõli ümberringi. Hiina kuuskantidega võid seal ainult CO sisaldust keerata. Ligi sinna torutangide või muu asjaga ei pääse.
Peaasi, et sa kuuskanti ennast ära ei riku. Soetada korralikud kuuskandid (padrunvõtme otsakud). Väga hea komplekt kuuskante ja torxe oli Knokes 300 eek eest, mina pole suutnud veel ühtegi pooleks keerata.
Muideks sellele rootori poldile (õigemini kuuskantotsale) tuleb enne haamriga peale lüüa, neil kalduvus kinni jääda.
Lahtikäimise suund-kontolli igaks juhuks veel kuskilt, kuigi minu autol käis see õiget pidi lahti.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
23.12.2004 at 10:01 |
|
Cardo |
kroom-vanadiumi puurimine
vvt õige jutt , Igori käest uurisin , et on ikka tavaline keere , hiina võtmetest kahju ei olnud ja tuttav andis oma saksa võtme , mis nagu naxti ära murdus , nüüd olemas mingi 300 eegune võti ja veel sain löökpadruni spec võtmega ,. Varustus seega juba korralik olemas kui saaks vaid selle jebla kätte . Kui muud üle ei jää peab rootori ja selle katte ära lõhkuma või siis tõesti otsa keevitama , kui suudaks selle 100 m kaugusele garaazi lohistada - nüüd lumega ehk libiseb euroalusepeal ja köiega autojärel kenasti.
Teema oli ikkagi tolle materjali puurimine.
Endalegi tundus , et kui võtta 20 puuri siis ehk saab hakkama , aga ...... |
23.12.2004 at 10:23 |
Last edited 23.12.2004 at 10:24 by Cardo
|
madis |
kroom-vanadiumi puurimine
1. Kui võimalik siis proovi löökpadrunit.
2. Kui ei ole ja tahad puurida, siis küsi vastavat puuri Attilast. Samas - hind võib osutuda õudseks. |
23.12.2004 at 10:31 |
|
Cardo |
kroom-vanadiumi puurimine
löökpadrunit saan kasutada siis kui jebla on poldipeaseest käes. |
23.12.2004 at 10:33 |
|
Mart ja auto |
kroom-vanadiumi puurimine
Kasutage meislit! Väga hästi saab hakkama. |
23.12.2004 at 10:34 |
|
Cardo |
kroom-vanadiumi puurimine
Antud kohale on meisliga raske ligi pääseda. Poldipea asub jagaja rootori süvistatud pesa sees , nagu pudelikaela sees. |
23.12.2004 at 10:38 |
|
vvt |
kroom-vanadiumi puurimine
Täpsustan meisli ja kuvalda soovitatatele situatsiooni. Tegemist on M6 keermega ning 5se või 6se sisekuuskantpega poldiga.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
23.12.2004 at 10:40 |
|
Mart ja auto |
kroom-vanadiumi puurimine
Ja siis ? Kuvaldat e. suurt haamrit muidugi vaja ei ole. Meisel ka väiksemat sorti. Tuleb ilusti lahti. |
23.12.2004 at 10:44 |
|
margus61 |
kroom-vanadiumi puurimine
Miski külmutav aerosool pidi olemas olema, vist Ply ütles kunagi.
Äkki on sellest abi, kui mõnda detaili (murdunud võtmeots, polt) külmutada, ruumala väheneb ja ehk saab liikuma. Ise pole kasutanud.
Prooviksin murdunud võtmeotsale külma anda, siis teda peene torniga toksida, et liikuma hakkaks, siis puhastaks ja liimiks saba taha, siis sikutaks välja, siis laseks roostespoldiavajat vahele, siis annaks poldile külma, siis teeks uue katse kvaliteetse võtmega. Ja siis hakkaks uut meetodit välja mõtlema, sest ülalkirjeldatud protsess miskipärast ei toiminud. |
23.12.2004 at 11:31 |
|
PlyVal64 |
kroom-vanadiumi puurimine
quote: margus61: Miski külmutav aerosool pidi olemas olema, vist Ply ütles kunagi.
Pihustatav vedel lämmastik. Kas seda just igas hästivarustatud autopoes müüakse aga kusagil kindlasti. Jube hästi ehmatab kõik roostesed asjad lahti - lolli toore jõuga kisub detaili pisikeseks |
23.12.2004 at 12:35 |
|
Maik |
kroom-vanadiumi puurimine
Sai kah seda külmutavat asja endale käepeale üleeile lastud, "tore" .
Hiina võtmete ja muu sellise kohta ütleks,et lausa lihtne on teha tööd, kui sul on absoluutselt kõik vajaminevad tööriistad olemas ja kvaliteetsed mitte hiina saast... mõne koha pealt lihtsalt ei saa kokku hoida
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
|
23.12.2004 at 13:53 |
|
Cardo |
kroom-vanadiumi puurimine
Sai siis käidud Esmeta poes ja ostsin 2 puuri , üks pidi olema kõige tugevam 4-ne metallipuur 20 raha ja veel üks kõvasulam kivipuur 27 raha , millele sai teemantkäiapeal lastud nn õige kant ja nurk. Kui ilm lubab siis homme lähen akutrellil akusid tühjendama . Hinnad puuridele tundusid mõistmatult odavad , aga eks müüja teab ehk paremini , või ma tundusin odav klient :P |
23.12.2004 at 18:03 |
|
viplala |
kroom-vanadiumi puurimine
Nagu ma aru saan oled sa kuuskandi sinna poldi sisse kinni väänanud ja siis katki teinud. Selle vastu aitab kindlasti haamer ja torn-meisel. Lihtsalt peksad võtme jääki niikaua eri nurkade alt kuni ta pinge alt vabaneb-lahti tuleb-loksuma hakkab, seejärel saad ta sealt juba suht lihtsalt kätte kas siis liimi või magnetiga.
Muide kui see võti oli korralikust materjalist siis auku sa sinna ei tee, ennem rikud poldi, akudrelli, kõik enda ja sõprade puurid, oma närvid ja perekonnaseisu ära. |
24.12.2004 at 17:58 |
Last edited 24.12.2004 at 18:01 by viplala
|
Cardo |
kroom-vanadiumi puurimine
Nii , polt lahti . Kasutasin siis seda 20 eegust kõvasulam-metallipuuri ja näris madalatel pööretel niimis-hirmus . Ja 300 eegune võti oli ka rammu täis.
Kuigi sellega minu saaga ei lõppenud , omakorda on nüüd tugevasti kunni see detail mida poldiga oli kinni tiritud . Targemad rääkisid sama ideed mis ka minul oli , et kuuma anda , aga kuna voolu pole siis õnneks on olemas väike gaasikeevitus ja maheda leegiga saab ohustamatta teisi detaile ikka soojaks , kuigi alles peale gaasiballooni kojutassimist. Ühesõnaga ohkan sügavalt ja jään järgmist nädalavahetust ootama. |
25.12.2004 at 14:19 |
|