Poster |
Message |
Capten Ford |
Windstar
Tere kõik Fordi huvilised.
Käisin vaatamas sellist Windstari. http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2d271a8c6da0f9d66923b912a9ba08ce. Sain teada, et tegelik läbisõit on ~130000 km(Nägin serviseraamatut ja kõik oli nii nagu peab). Väga korralik ja puhas masin. Küsimus nimelt selles, et ma ei tea selle masina tehnilisest poolest suurt midagi. Äkki saavad mõned teadjamad mehed mind natuke valgustada - kuidas mootor, käigukast, kere ja sillaosad üldiselt vastu peavad.
Ette tänades
capten |
27.12.2004 at 21:30 |
|
Vanaisa Moderator |
Windstar
mitte küll teemasse, aga mina tahaks seda aega küll näha, millal mõni automüüja oma kolaka selle spido kruvimise eest kätte saab
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
27.12.2004 at 21:33 |
Last edited 27.12.2004 at 21:34 by Vanaisa (Moderator)
|
newton Moderator |
Windstar
Midagi leiab siit: http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=10073 |
27.12.2004 at 21:33 |
|
kalev35 |
Windstar
Ford Windstar reviews @ www.carsurvey.org
____________________________
96 Lincoln Town Car
We've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses. |
27.12.2004 at 21:35 |
|
vvt |
Windstar
Pildil paistab vana hea Tauruse 3.0 mootor koos oma AXOD-E või moodsa nimetusega AX4N kastiga koos oma murede ja rõõmudega. Ühesõnaga, korras peab olema.
Edit: vaatasin just, et Saksast toodud - selle auto mootor+kk pole just suurtel kiirustel ajamiseks ette nähtud, et võib vaeseks sõidetud olla. Kuulutuses olev kilometraaz on selle autole juba muretu kulgemise ülemine piir.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
27.12.2004 at 21:37 |
Last edited 27.12.2004 at 21:40 by vvt
|
Capten Ford |
Windstar
Nendest ameerika lehekülgedelt vaatan, et autoga rahul eriti ei olda.
Spidokas on ära vahetatud(müüja ise ütles, muideks), ise näitas ka serviseraamatut ja puha, nii et kõik peaks täpselt nii olema nagu raamatus kirjas ja mulle tundus ka see masin väga korralik olevat - uurisin seda nii seest kui väljast ning ühtegi silmatorkavat viga ei leidnud, kõik tundus originaal ja korras.
Müüakse veel ühte kena Windstari http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=b494833df2dab2ec1c1f02769a81b0f0 - kommenteerige palun.
Tänud |
27.12.2004 at 22:00 |
|
jürgen |
Windstar
Müüja juttu ei tasu kunagi uskuda |
27.12.2004 at 22:19 |
|
Bikerman |
Windstar
Soovitan just 3,0 mootoriga vaadata,see 3,8 on oluliselt janusem kütuse järele.Ja esmalt mainitu ka vähe töökindlam. |
27.12.2004 at 22:26 |
|
vr_ |
Windstar
quote: jürgen: Müüja juttu ei tasu kunagi uskuda
siin käibki jutt sellest et myyja ytleb "spidokas ära vahetatud aga tegelik on 133"
või sain mina valesti aru..
____________________________
Imperialist 71 |
27.12.2004 at 23:05 |
|
autodusa |
Windstar
härra jürgen
,see mis sa ütlesid,et müüja juttu ei tasu kunagi uskuda,selle võiksid oma arvamuseks jätta ja räägi ainult enda eest palun. Ma müün ka autosi ja seda küll mitte valede abiga
____________________________
www.usacar.ee https://www.facebook.com/usacarest
Porsche 964
Ford Mustang Boss 302
MB C43 AMG |
28.12.2004 at 00:17 |
Last edited 28.12.2004 at 00:19 by autodusa
|
rrrr |
Windstar
...aga palun, siin usa'st Limited varustusega isend.
Ja mida kõike selle välimusega teha annab...
____________________________
1994 Lumina Minivan
2001 Camaro Convertible
1968 Opio 600
ja doonorid |
28.12.2004 at 00:34 |
|
Max3,0 |
Windstar
quote: Bikerman: Soovitan just 3,0 mootoriga vaadata,see 3,8 on oluliselt janusem kütuse järele.Ja esmalt mainitu ka vähe töökindlam.
..Oled kindel Tauruse puhul küll seda täheldada ei saa 3,8 ja 3,0 kütte kulu vahe on pea olematu ja kw ka sama ,kuid 3,8 pakkub palju paremat väänet.
____________________________
3,0 rear wd & 3,0 four wd |
28.12.2004 at 12:47 |
|
mrtn |
Windstar
uuemad 3.0 OHV mootorid on väga säästlikud. teadliku sõiduga tuleb keskmise 10L-ga toime, linn-maa pooleks. |
28.12.2004 at 13:44 |
|
Capten Ford |
Windstar
Aga kuidas varuosadega on - hind? kättesaadavus?. Ja kus oleks kõige mõistlikum oma Windstari remontida ja hooldada |
28.12.2004 at 13:49 |
|
Max3,0 |
Windstar
Tegemist ei ole miski ime maisnaga millele osi ei saa ja eestivabariigis on päris mitu firmat mis spetsialiseerunud nii usa autode varuosadele ,kui ka remondile
____________________________
3,0 rear wd & 3,0 four wd |
28.12.2004 at 18:34 |
|
Capten Ford |
Windstar
Ameerika arvustustel kirutakse mingist HEAD GASKET´ist. Mis see on? Tahaks veel teada, kus tehakse saksast tulnud Windstare? Kas Euroopas või Ameerikas |
28.12.2004 at 21:21 |
|
Madman |
Windstar
quote: Capten Ford: Ameerika arvustustel kirutakse mingist HEAD GASKET´ist. Mis see on?
Plokikaane tihend
____________________________
Pontiac Fiero SE 3.4 V6 '85
|
28.12.2004 at 21:37 |
|
windstar |
Windstar
Windstare tehakse Põhja-Ameerikas täpsemalt Canadas.Mootorid 3,0 ja 3,8 samad mis teistel Fordi kontserni autodel (Mustang, Mercuri, Lincoln, Sable, Thunderbird, Taurus jne) Kui ei eksi, siis Windstar ehitatud vist Universaalkerega Tauruse põhjale ja paljud jupid peaks teiste fordidega ühtima. Ameerikas turvalisuse testi võitja. Väga mugav sõiduriist. Omal 3,8 LX 155hj ja väga rahul (väändemoment 300). Võiks muidugi olla see uuem 200hj 3,8 mootor, mida hakati alates 1996a. paigaldama. 3,0 mootor tüüpiline tauruse mootor, mõni räägib et ökonoomne, väändemoment aga jääb lahjaks selle suure kere kohta või on teisi arvamusi |
29.12.2004 at 08:45 |
|
Indrek_S |
Windstar
mäletan, kui mina valisin 3.0 ja 3.8 sable vahel, siis uurisin kah neid usa foorumeid..."blown head gasket" oli enamjaolt 3.8 mootorite häda. Põhjuseks toodi tauruse/sable liiga vähest jahutust nii suure mootori kohta.
____________________________
not done until it's done |
29.12.2004 at 11:15 |
|
vvt |
Windstar
Emissionide karmistumisega tekkis USA-s komme panna seeriamootoreid "kuumemalt" käima, samas andes neile lahjemat segu. Kõrge töötemperatuur ja lahja segu (mis põleb kuumemalt) mõjuvad igale vana-aja mootorile hävitavalt. Kuna 3.0 on märksa uuem asi kui 3.8, siis esimesega ei juhtunud suurt midagi, teisega hakkasid jamad peale. Pealegi on 3.8-l ka nõrk koht vähe pöördekindel sise-ehitus (saalekolks enne 100 000 pole midagi erilist). Selles mõttes on 3.0 mootor parem asi kui 3.8. Ka siit on läbi jooksnud, et Fordi 3.8 tugevusvaru on pisut väiksem kui tema nadivõitu stock võimsus.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
29.12.2004 at 11:21 |
|
windstar |
Windstar
Ei tea kuidas gaasile ümberehitamine 3,8-se mootori tervisele mõjuks, hoiaks kütuse pealt kõvasti kokku. gaasil oktaaniarv ju tunduvalt kõrgem kui 91 või 95 bensiinil |
29.12.2004 at 11:46 |
|
susi |
Windstar
Siinkohal on paras koht öelda, et mul on üks OHV koos käimakastiga aastast 2001 üle, sest vahetasin selle DOHC vastu!Mitte sellepärast, et OHV-l midagi viga vaid oli soodne võimalus ja soov lisa ponysid kapoti alla tekitada! Aga OHV -ga sõitsin pea aasta ja töökindluse kohapealt pole midagi halba öelda! Ka kütuse kulu oli norm, teadlikult sõites sai 9L keskmist kätte! |
29.12.2004 at 12:21 |
|
mr. RocknRoll |
Windstar
quote: vvt: Emissionide karmistumisega tekkis USA-s komme panna seeriamootoreid "kuumemalt" käima, samas andes neile lahjemat segu. Kõrge töötemperatuur ja lahja segu (mis põleb kuumemalt) mõjuvad igale vana-aja mootorile hävitavalt. Kuna 3.0 on märksa uuem asi kui 3.8, siis esimesega ei juhtunud suurt midagi, teisega hakkasid jamad peale. Pealegi on 3.8-l ka nõrk koht vähe pöördekindel sise-ehitus (saalekolks enne 100 000 pole midagi erilist). Selles mõttes on 3.0 mootor parem asi kui 3.8. Ka siit on läbi jooksnud, et Fordi 3.8 tugevusvaru on pisut väiksem kui tema nadivõitu stock võimsus.
Võibolla loll küsimus, kas FWD ja RWD 3,8 on ühed samad mootorid?
____________________________
44269 |
29.12.2004 at 12:26 |
|
vvt |
Windstar
Minuteada küll. Buick oli see, millel fwd ja rwd vahepeal erinevad olid.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
29.12.2004 at 12:31 |
|
Capten Ford |
Windstar
Kui palju Windstaril see ressurss võiks olla? Tuleb tal äkki ette mingi kriitiline hetk, mil kõik osad järsku lagunema hakkavad? Näiteks netis on müügil üx Widstar mis on sõitnud 98000 (saksast toodud) - palju sellisega MURETULT veel võiks sõita?
Tänades
Capten F. |
29.12.2004 at 13:34 |
|