Poster |
Message |
heixpeix |
ARK-i idiootsus
ei võetud arvele 2002 aasta mercedes sprinterit..põhjus: tuled ei sütti süüte sissekeeramisel, vaid peab eraldi lülitama.. |
30.12.2004 at 14:15 |
|
Vanaisa Moderator |
ARK-i idiootsus
Päevatulede optioni juurdepanek vast nüüd nii keeruline ka pole, et siin sõimlema peaks?
Ehk http://foorum.clubmb.ee/ abiks?
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
30.12.2004 at 14:18 |
|
heixpeix |
ARK-i idiootsus
asi pole mitte selle ümbertegemise raskuses, vaid põhimõttes..ja võõrsõna leksikoni järgi ei tähenda idiootsus sõimu vaid totrust või rumalust |
30.12.2004 at 14:22 |
|
Vanaisa Moderator |
ARK-i idiootsus
Nõus - totter on küll, aga ehk oleks mõttekam sellest MB foorumis või ARKi lehel teavitada? Enamus siinsetest kodanikest vaevleb veidi raskemate "totruste" küüsis (punased tuled, E märgid jne). Päevatulesid paneks enda autole kasvõi 10 paari, kui saaks nendega muid nõudmisi korvata
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
30.12.2004 at 14:28 |
Last edited 30.12.2004 at 14:28 by Vanaisa (Moderator)
|
heixpeix |
ARK-i idiootsus
okitoki..sain aru:) |
30.12.2004 at 14:33 |
|
tfr |
ARK-i idiootsus
ARK ei tegele idiootsustega, nad täidavad seadust. Ja "legendaarne" dokument nimega Mootorsõiduki ja selle haagise tehnoseisundile ja varustusele esitatavad nõuded ütleb:
quote: Grupp 2
Valgustusseadmed
Kood 201. Põhilaternad (kaug- ja lähituled, ühitatud tulede korral ka teised esituled)
Nõuded:
...
3) 1999. a või hiljem valmistatud sõiduki lähi- või päevatuled peavad süttima kohe pärast mootori käivitumist;
|
30.12.2004 at 15:26 |
|
Indrek |
ARK-i idiootsus
quote: tfr:
Kood 201. Põhilaternad (kaug- ja lähituled, ühitatud tulede korral ka teised esituled)
Nõuded:
...
3) 1999. a või hiljem valmistatud sõiduki lähi- või päevatuled peavad süttima kohe pärast mootori käivitumist;
Pole küll kuulnud, et sellist asja kontrollitakse/nõutakse ja ise olen igal autol selle maha võtnud.
Küll aga on näiteks tuttav saanud ukrainas trahvi selle eest, et tuled päeval põlevad ja juht maha ei saanud võtta tulesid. |
30.12.2004 at 15:45 |
|
vvt |
ARK-i idiootsus
Sellisel juhul võiks öelda, et seaduse täitmise jälgimine on sügavalt valikuline. Mina pole näinud ühtegi 99-üles Saksamaalt toodud autot, millele oleks enne arvelevõtmist kasutatud autode firma poolt ja kulul pandud päevatulede automaatika, et seda arvele võtta. Ometi on numbrid kõigil küljes.
Edit: saksamaal seda ei nõuta vist tänini (igatahes 99 ja 00 autodel pole tulles ühelgi seda peal).
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
30.12.2004 at 15:45 |
Last edited 30.12.2004 at 15:46 by vvt
|
paxmees |
ARK-i idiootsus
tuttaval on 2001 Renault, mille pold ka tulede automaatset süttimist peal ja ei lastud ülevaatuselt läbi..........käis siis lõugamas, et kuidas saab sellist autot müüa, mis ei vasta nõuetele ja mingi diiliga sai asja korda.......mamäleta, kas maksis poole raha v pandi lausa tasuta peale.
____________________________
Lincoln Mark VIII ´94 |
30.12.2004 at 16:57 |
|
peep Moderator |
ARK-i idiootsus
Päevatulede automaatika pealepanek ei maksa suurt midagi ja ARK tõesti pole asjaga muud moodi seotud, kui seaduse täitmise kontrollijana. IMO on ju mugav, kui tuled kohe põlema lähevad käivitades ehk niikuinii tasuks seda teha. Enda saksast toodud autodele olen kohe lasknud selle operatsiooni ära teha.
Kui juhtub tihti sõite riikidesse, kus tuled ei tohi päeval põleda, siis võiks mingi lisalüliti panna aga kui harva, eks siis lihtsalt võtab selle maha enne sõitu. |
31.12.2004 at 09:18 |
|
tfr |
ARK-i idiootsus
Subarutel on see automaatika nii lahendatud, et tulesid lihtsalt ei õnnestu peale unustada - ehk kui gabariidid või pooltuled on ka peal, siis võtme väljavõtmisega kustuvad nad igal juhul ära. Väga mugav minu arust, tulede lüliti on lihtsalt koguaeg ON asendis. Ja kui on vajadust ilma sõita, saab need alati OFF asendisse panna ja siis nad ei põle ka.
Ainus miinus on see, et autost ei saa lahkuda nii, et tuled põlema jäävad, aga selle järele pole mul igatahes 2.5 omatud aasta jooksul vajadust tekkinud. |
31.12.2004 at 10:24 |
|
ats |
ARK-i idiootsus
Tuled ON asendis on see miinus, et näidud tõmmatakse tumedamaks ning päikese käes pole eriti midagi näha.
Eelmisel autol oli selle on/off automaatikaga nii, et kui tuled olid peal, süüde väljas JA avad juhiukse, siis kustuvad
ära. Kuid põlema sai nii süüde väljas, et keerad korra tuled maha ja peale tagasi. |
31.12.2004 at 10:37 |
|
tfr |
ARK-i idiootsus
quote: ats: Tuled ON asendis on see miinus, et näidud tõmmatakse tumedamaks ning päikese käes pole eriti midagi näha.
A nojah, seda automaatselt ei tehta, vaid selle jaoks on eraldi kellade heleduse reguleerimise nupp. |
31.12.2004 at 10:43 |
|
Cardo |
ARK-i idiootsus
Ma arvan , et korralik autoelektrik võib teha need tuleasendid just nii nagu klient soovib. Suht sama jahumise teema , et kas panna mõõt suurem või väiksem rehv :P |
31.12.2004 at 11:03 |
|
417RR |
ARK-i idiootsus
Üks teemaväline kommentaar
krimnaalne element (või turvafirmad) eelistab eestis kasutada autot mille mootor töötab ja tuled ei põle.
Kui keegi soovib toda lüket teha(uut autot ümber ehitada) siis tekiks minul küll huvi et miks seda vaja on |
31.12.2004 at 13:42 |
|
tfr |
ARK-i idiootsus
Maasturitel on sõidu ajal tulede kustutamine vägagi praktiline vajadus, vastasel korral saab kombinatsiooniga kuumaks soojendatud tuleklaasid / loigust läbisõit üsna kähku praod sisse. Proovitud, testitud.
Sõiduautol on jah otsene vajadus kahtlasem, aga kui otsida, leiab alati. Näiteks ma ei saa oma ämma/äia Lasnamäe maja ukse ees pimedas tuledega autoga seista, kuna seal on mingi tobe päevavalgusandur - kui tuled peal sinna parkida ("kohe" saabuvat seltskonda oodates), siis arvab süsteem, et on päev ja kustutab kõik koridorituled ära. |
31.12.2004 at 14:16 |
|
vvt |
ARK-i idiootsus
Kallimatel autodel on tavapirnidega esitulede kasutamine päevatuledena lahendatud nii, et kuni tulede lülili on OFF peal, siis süüte sissepanemisel lastakse tuledele peale 11-12 volti, ON peal aga 13.5-14,5 (nagu elektrisüsteemis on).
Uuel VW Golfil igatahes sedasi on. Vähendab pirnide läbipõlemist ning tulede soojenemist/tuhmumist.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
01.01.2005 at 17:58 |
|
peep Moderator |
ARK-i idiootsus
Sama süsteem oli ka mu '94 aasta Mondeol. |
01.01.2005 at 19:17 |
|