Poster |
Message |
vr_ |
Vaidlus imperiali ja chrysleri vahel..
Tõin ta sealt usaraua threadist ära..
quote: PlyVal64: Vr, siiski loeb Mopar isegi 1981-1983 toodetud Imperiale ERALDI autodeks. Väike viide: Somehow, Imperial could never shake its image as a Chrysler.
Kuna Imperialidel oli kuni lõpuni(1983) täiesti oma kerenumeratsioon ja tähistus, siis loeti seda eraldiseisvaks automargiks. Seda SAE järgi, kes annab neid autotehaste tähiseid välja. Sinu auto VIN on YM43*****, Imperiali sõsar(mitte vastupidi) Chrysler NewYorker Brougham CH41(43)**** Samamoodi on Shelby 1986-1989 omaette auto, mitte Dodge sportversioon. Selline lahe auto, kui näiteks Shelby Dakota pickup truck 1989
niih Ply sinu rõõmuks teatan et panin sulle vaatamiseks plaadi kus vin ja suur chrysleri logo peal
Ja sinu kui asjatundja suuur suur eksimus..
Ei olnud 83 lõpp..
90-93 sai ka veel seda leiba riiulist..
Head lugemist :
http://www.imperialclub.com/Yr/index.htm
+ ehk annad vihje, kuskohast sa selle kohta loed, äkki on endalegi midagi kasuliku siis leida
Edit: ma ei saa aru milles probleem, et kui kui vin on eraldi siis on eraldi mark, ja see ei koti et tootja ise tahab ja reklaamib asja välja oma nime all?
____________________________
Imperialist 71 |
31.12.2004 at 13:58 |
Last edited 31.12.2004 at 14:02 by vr_
|
pisike99 |
Vaidlus imperiali ja chrysleri vahel..
Jajah, igal Jeep´il on ka suur Chrysleri logo vin plaadil...
____________________________
Süüdi vähemalt sajas episoodis, mis puudutavad Ameerika rauda Eestis...
ilmar.pukk@hotmail.com tel. +372 56 155 999 |
31.12.2004 at 15:15 |
|
vr_ |
Vaidlus imperiali ja chrysleri vahel..
quote: pisike99: Jajah, igal Jeep´il on ka suur Chrysleri logo vin plaadil...
aga chrysler ei promo jeepi kui ühte chrysler margi mudelitest.
ärge saage valesti aru.. mulel meeldiks ka kui oleks lihtsalt imperial.
aga onud otsustasid teistmoodi..
____________________________
Imperialist 71 |
31.12.2004 at 15:30 |
|
PlyVal64 |
Vaidlus imperiali ja chrysleri vahel..
Tegelikult hästi mõttetu vaidlus. Mina lähtun Encyklopedia of American Cars nimelisest piiblist, mis siiani EI OLE veel petnud. See ülipõhjalik teos paneb väga täpselt paika, mis kuhu alla kuulus. 1926-1954 ja 1990-1993 on tegemist Chrysleri tippmudeliga ehk mõne tema suure auto eriti luksusliku versiooniga(Airflow, Crown, NewYorker jne). 1955-1983 aga on Imperial täiesti omaette autofirma, mis on küll Chrysleri(Mopari) omanduses, kuid eraldiseisev, nagu ka kõik teised(Dodge, Ply, Jeep etc.). Seda väidavad ameerika autode asjatundjad ja mul pole põhjust nende pädevuses kahelda. MArgifoorumid võivad kirjutada ja väita, mida tahavad, RAAMAT, vähemalt veel täna, on kordi suurema usaldusväärsusega. |
31.12.2004 at 16:19 |
|
vr_ |
Vaidlus imperiali ja chrysleri vahel..
http://www.imperialclub.com/Yr/1971/Ads/index.htm
need ei ole chrysleri poolt tehtud reklaamid?
seal ei ole kirjas selgelt chrysler imperial?
____________________________
Imperialist 71 |
31.12.2004 at 16:33 |
|
kalev35 |
Vaidlus imperiali ja chrysleri vahel..
Imperial: Chrysler's Flagship
teema valesti nimet! Pole siin vaidlust miskit - vr_ tahab lihtsalt teada...
www.imperialclub.com on äärmiselt asjalikult kokku pandud metsik infohulk ühe automargi kohta. Ja üks paremaid ka veel!
Kahju, et IMPERIAL lõpetas luxusautode osas - nüüd Cadillac (GM)laiutab, Lincoln (Ford)kõhkleb, Imperial (Chrysler)naudib classic car staatust!
____________________________
96 Lincoln Town Car
We've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses. |
31.12.2004 at 16:49 |
|
|