register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : camaro 2,8 asendamine 5,7 sega  
Poster Message
lõvi
camaro 2,8 asendamine 5,7 sega
mis muudatusi teha vaja on ? mis kastid 2,8 on ? kuidas big blocki mahutamisega on ? annab yldse teha või vaja kohe 5,7 osta?? lihtsalt saksast saab ime odavalt kätte 2,8 mootoriga camaro aga 2,8 tiba pisike, rohkem nigu starteri mõõtu.
10.01.2005 at 17:46
Vanaisa
  
Moderator
camaro 2,8 asendamine 5,7 sega
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=4587

____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil
10.01.2005 at 17:51
ROKIPEER
 
camaro 2,8 asendamine 5,7 sega
5,7 ikka smallblock, ja ennegi mahutatud.

Edit: või sain küsimusest valesti aru:
Kui bigblock ei mahu siis sbc?
10.01.2005 at 19:53 Last edited 10.01.2005 at 19:57 by ROKIPEER
peep
 
Moderator
camaro 2,8 asendamine 5,7 sega
Siin jutt ilmselt 3-gen autost ?

Netis on selle swapi kohta infi ilmselt rohkem kui piisavalt, otsi Googlest vms. kohast.

Lambist ütlen, et vahetama pead lisaks mootorile ka kasti ja esivedrud. Ilmselt ka muid asju nagu mootori abiseadmed, radikas, väljalase jne.

Bigblock sinna ei mahu, kui on eesmärk auto tänavakõlbulikuks jätta. Vähemalt mõistliku raha eest mitte, eks teha saab kõike.

Tänavasõiduks on SB ka oluliselt mõistlikum valik antud keres.
10.01.2005 at 20:03 Last edited 10.01.2005 at 20:04 by peep (Moderator)
newton
 
Moderator
camaro 2,8 asendamine 5,7 sega
Aegade hämarusest :)
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=82
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=7161
10.01.2005 at 20:08
vvt
  
camaro 2,8 asendamine 5,7 sega
Lauril oli üsna natuke kuvaldat pruugitud ja seda headerite pärast. Muidu tundus, et lonzekate vahe poolest läheb küll.

Bigblockiga kannataks kindlasti kurve ka võtta, kui seda kremplit omajagu tahapoole nihutada. Mis muidugi eeldab firewalli ja kastitunneli tõsist saagimist. Kindlasti on tehtav, nagu paljud asjad;)

Kas mingil Vette mudelil polnud sedasi käigukast pandud, et mootori külges oli vaid kardaan ja käigukast tagasilla küljes istus? Kui keegi välja mõtleb, kuidas TH-400/700 sadasi installeerida, siis peaks BB ringrajale ka sobima.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
10.01.2005 at 21:40
Indrek
camaro 2,8 asendamine 5,7 sega
quote:
vvt:
Kas mingil Vette mudelil polnud sedasi käigukast pandud, et mootori külges oli vaid kardaan ja käigukast tagasilla küljes istus?

Alates 1997 C5 Vette puhul.
11.01.2005 at 09:59
lõvi
camaro 2,8 asendamine 5,7 sega
aitäh kõigile kes vastasid.
12.01.2005 at 13:08
Maik
  
camaro 2,8 asendamine 5,7 sega
Ma veel küsiks,et äkki keegi oskab öelda palju maksab heas(normaalses) korras olev 5,7l ehitatud mootor millel oleks ntx ütleme ca 400hp ? Seda siis koos starteri,genekaga (ja muud mis vaja)..

Umbkaudne hind siis, teoorias peaks ostmine olema odavam,kui iseehitamine.... tuleviku tarbeks vaja kõrva taha panna.

____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
12.01.2005 at 20:48 Last edited 12.01.2005 at 20:49 by Maik
max
camaro 2,8 asendamine 5,7 sega
Näiteks 1

Näiteks 2

Siin on nüüd pudi puudu, selle pead juurde liitma.
12.01.2005 at 21:37 Last edited 12.01.2005 at 21:39 by max
Maik
  
camaro 2,8 asendamine 5,7 sega
Paar kuud tööd siis ja.... ongi olemas.
Aga nood vist otseselt müügimootoriteks ehitatud ongi ? Mingid custom built seppade omad on vähe odavamad (jajah,loomulikult on siis riski,et ei pea ja halvasti ehitatud -aga nii teoorias vist on?)


____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
13.01.2005 at 11:49 Last edited 13.01.2005 at 11:50 by Maik
Olds
  
camaro 2,8 asendamine 5,7 sega
Ära sa Summitist mootorit küll tellima hakka! Never ära seda tee!
Kes veel Summitist ei tea, siis tegemist on parajalt saasta kohaga. Olen sellele saanud kinnitust USA-st, kahelt inimeselt, kellel on mootori ehitamise kogemusi rohkem kui minu kaks eluiga kokku. Ja usun, et need inimesed teavad, mida räägivad

____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis
13.01.2005 at 12:39
camsist
 
camaro 2,8 asendamine 5,7 sega
Olds, mis sa ajad. Summit võib ju saast koht olla mõne jaoks aga minu teada tegelevad nad müügiga, mitte tootmise ega mootorite kokkupanemisega. Maxi antud linkidel olevad mootorid on ikka GM'i teema, kui need ei meeldi siis on selles GM süüdi mitte Summit IMO.

____________________________
'86 Camaro
13.01.2005 at 13:03
peep
 
Moderator
camaro 2,8 asendamine 5,7 sega
GMPP ehk siis General Motors Performance Parts mootoritel pole viga midagi, kvaliteet on igati ok. Eemale soovitan hoida Goodwrench asendusmootoritest, nende koostamiseks on kastuatud suvalist pa*ka.

Fordi ja Mopari kohta ei oska arvata aga ilmselt seal sama.

Ma siiski kahtlen, et teema algataja hakkab usast valmis mootorit ostma, kuna see on üks kallemaid variante enda autole mootor muretseda. Odavam on kuskilt naaberriikidest mõni kasutatud mootor tuua või kohapealt selline osta.
13.01.2005 at 13:09 Last edited 13.01.2005 at 13:10 by peep (Moderator)
max
camaro 2,8 asendamine 5,7 sega
Olds, sa vist liialdad jah natuke. Kui Konsumis müüakse kuse maitsega õlut, siis on süüdi õlletoootja, mitte pood, mis seda müüb.

Variant on see, et tüübid peavad silmas Summiti brändi all müüdavat kraami (nagu nt Eestis on supermarketitel "oma" tooted), mis on toodetud siiski kellegi teise poolt, aga kannavad Summiti märki. Need tunduvad olema kõik budget-tüüpi ja võrreldes korralike nimedega ehk törts kehvemad. Igatahes Summiti kroomisari käib küll ja veel ei roosteta.

Teine variant on see, et tüübid ei ole leidnud mingite nishifirmade toodangut sealt, mida Mopari kraam kohati on. Samuti pole mõtet sealt otsida BAE ja muude tegijate kraami. Summit on massturule orienteeritud, odav ja sigahea teenindusega pleiss. Soovitan, siiani pole ühtegi jama olnud.
13.01.2005 at 13:56 Last edited 13.01.2005 at 13:56 by max
Olds
  
camaro 2,8 asendamine 5,7 sega
Panen siia siis kirja lõigu mailist, mis mulle USA-st saadeti. Täpsemalt lõigu Summit`i kohta:
Minu küsimus oli-What do you think about Econo conventor? I found
it in summitracing.com and it`s quite cheap for my 904.
Vastus USA-st- Pure JUNK all that cheap shit from Summit with the Summit brand on it is
Junk mostly copy's Made In China. Most people don't know this but Summit
buys all the factory seconds they can lay their hands on. They sell it all
as 1st grade product, some stuff comes back but most sticks out there and
they average their cost down and discount everything, makes for a good
bottom line but for someone like you 8,000 miles away you've got problems if
the part is not quite right, we buy NOTHING from Summit or any other
discount house, if it sounds too good to be true then it is

Teksti on kirjutanud sama inimene, kellest eelpool kõnelesin.

____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis
13.01.2005 at 15:24 Last edited 13.01.2005 at 15:25 by Olds
rustang
  
Moderator
camaro 2,8 asendamine 5,7 sega
Olen ise Sumitist tellinud ja saanud väga hea dollari/kvaliteedi suhtega asju, mis töötavad. Eks igas poes leidub halvemaid ja paremaid tooteid.
13.01.2005 at 15:30
LaSa
 
Moderator
camaro 2,8 asendamine 5,7 sega
siin on ju selge sõnaga kirjas:

quote:
cheap shit from Summit with the Summit brand

Ehk täpselt see, mida max kirjutas.
13.01.2005 at 15:31 Last edited 13.01.2005 at 15:32 by LaSa (Moderator)
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : camaro 2,8 asendamine 5,7 sega  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.