Poster |
Message |
mr. RocknRoll |
LT1 mootor ja 94a. Camaro
Kas 94 aasta Camarol on LT1 mootor peal? Mõtlen võru autoaia 94a. 4gen. targa camarot. Või oskab keegi konkreetsest masinast lähemalt rääkida või on vaatamas käinud?
thänx, Timo
____________________________
44269 |
06.01.2005 at 19:52 |
|
max |
LT1 mootor ja 94a. Camaro
LT1 on alates '93, seega vastus on jah, LT1 on peal. Üks tüüp käis seda vaatamas. Mida ta seal nägi, ei tea. Kui väga vaja, võin numbri kuskilt küsida. Helistad ja uurid, mis talle seal silma hakkas.
Pull on see, et vähemalt 7-st allikast kuulen, et keegi ihub hammast sellele |
06.01.2005 at 19:57 |
|
mr. RocknRoll |
LT1 mootor ja 94a. Camaro
Pull on see, et vähemalt 7-st allikast kuulen, et keegi ihub hammast sellele
Eks ikka odava hinna pärast, kuid odavad asjad ei seisa kaua, kahjuks.
____________________________
44269 |
06.01.2005 at 22:32 |
|
rrrr |
LT1 mootor ja 94a. Camaro
Kere vigastused piirduvad plast osadega. Kahjuks on ka klaas löögi saanud, kuid seda ei pea kohe vahetama, võib jätta hiljemaks ka, kui juba 1 2 3 4 5 6 7 8 9
____________________________
1994 Lumina Minivan
2001 Camaro Convertible
1968 Opio 600
ja doonorid |
07.01.2005 at 02:00 |
|
Astro SS |
LT1 mootor ja 94a. Camaro
Lahedalt on tagumine numbri alus stange külge kruvitud.
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
07.01.2005 at 09:46 |
|
peep Moderator |
LT1 mootor ja 94a. Camaro
See kannatab ära osta küll, kui jupid kaasa saab nagu seal väidetud ja on endal võimalus kallimad tööd ise ära teha. Iseasi, mis seal tehnika teeb aga kui on ok siis lausa imelik, et ikka veel müümata. |
07.01.2005 at 10:02 |
|
mr. RocknRoll |
LT1 mootor ja 94a. Camaro
quote: rrrr: Kere vigastused piirduvad plast osadega. Kahjuks on ka klaas löögi saanud, kuid seda ei pea kohe vahetama, võib jätta hiljemaks ka, kui juba 1 2 3 4 5 6 7 8 9
On sest masinast midagi kuulda olnud? Huvipärast küsin, kas muudel usa auto gurudel on sarnases hinnaklassis midagi vastu panna?
Timo@unistab kevadest ja puhastest kätest
____________________________
44269 |
10.01.2005 at 18:16 |
Last edited 10.01.2005 at 18:28 by mr. RocknRoll
|
pisike99 |
LT1 mootor ja 94a. Camaro
On ikka. Näiteks -94a Firebird Formula hinnaga 70 000.- ja on selle eest täiesti terve. Kui isu, saab ka laksulisena, osad kaasa ning sama hinnaga mis antud Camaro.
On Eestis ja remondiootel.
____________________________
Süüdi vähemalt sajas episoodis, mis puudutavad Ameerika rauda Eestis...
ilmar.pukk@hotmail.com tel. +372 56 155 999 |
10.01.2005 at 19:39 |
Last edited 10.01.2005 at 19:42 by pisike99
|
Peeter82 |
LT1 mootor ja 94a. Camaro
Hind pekstakse nii alla, et kole kohe.
____________________________
ex Camaro ´79, ´80, ´93 |
10.01.2005 at 20:09 |
|
mr. RocknRoll |
LT1 mootor ja 94a. Camaro
quote: Peeter82: Hind pekstakse nii alla, et kole kohe.
Väga hea, vähemalt minujaoks, see ärgitabki korralikumat masinat ostma, millega inimesemoodi sõita saab mitte pidevalt remoma. Käisin ka pangaga sõprust loomas, kevadepoole olid nõus õla alla panema, ainult Intress oli kõrgevõitu. Peab võibolla Mercury müüki plaanima hakkama.
____________________________
44269 |
10.01.2005 at 23:28 |
|
mr. RocknRoll |
LT1 mootor ja 94a. Camaro
Oskab keegi kuluvate osade/varuosade hindade ja hoolduste kohta öelda, samuti keerukuse? V8 kütusekulu jne.
Tänud ette
____________________________
44269 |
12.01.2005 at 19:07 |
|
peep Moderator |
LT1 mootor ja 94a. Camaro
Midagi keerukat selles autos pole ja varuosad on poes saadaval, mõni asi on kallim ja mõni soodsam. Kütust võtab 11 ja 15 l. vahel olenevalt asjaoludest. Päris ökonoomne minu arust.
Kui Sa nende asjade pärast pead muretsema, siis ei soovitaks seda autot - tegu on ikkagi fun'i autoga ja selle ülalpidamiseks pole mõtet viimast raha mängu panna. |
12.01.2005 at 19:57 |
|
mr. RocknRoll |
LT1 mootor ja 94a. Camaro
Kui Sa nende asjade pärast pead muretsema, siis ei soovitaks seda autot - tegu on ikkagi fun'i autoga ja selle ülalpidamiseks pole mõtet viimast raha mängu panna.
Nii on iga autoda. KAs võib uskuda V6 tehaseandmeid 13/8 L100/km
____________________________
44269 |
12.01.2005 at 23:20 |
Last edited 12.01.2005 at 23:23 by mr. RocknRoll
|
erik |
LT1 mootor ja 94a. Camaro
Sind huvitas V8 kütusekulu. LS1 kulu eelmisel talvel suure tuisuga Valgas käies (sh natuke ringisõitmist nii Tallinnas, Tartus kui Valgas, enamus siiski tuisune maantee) oli keskmiseks kuluks arvutuste järgi 9,5 smt liitrit saja kilomeetri kohta (225 laiusega talvekad). Mõõdetuna meetodil "paak täis-sõit-paak täis". Ühest rekkakolonnist ja paarist väiksemast putukast äkilisem möödasõit susvisel ajal võib keskmist kulu tõsta liitri-paari võrra
Samas see peebu 15 liitrit linnas tundub suhteliselt reaalne, kui talv ja Liivalaia-Juhkentali ummikud tipptunnil välja jätta. Aga kuna ma ka talvel käisin autoga tööle-koju-poodi, siis minu mugavusfeatuure kasutades (20 min enne minekut auto sooja panna ), on linnasõidul sinna 20 kanti ära.
Sõidustiilist oleneb väga palju ja imo keskmine kulu on väga individuaalne. Fakt on see, et mida lõbusam, seda kulukam.
Edit: sorry, LT1 kulust ei oska rääkida. Loe, mis peep kirjutab Aga mu viimane põhimõte peaks kehtima.
Edit järgmisest postist ajendatuna: Praegusel märjal ajal läheb rohkem, sest pöörded pidevalt 1K rpm jagu kõrgemal ja tagarehvid maksavad ka midagi |
13.01.2005 at 00:01 |
Last edited 13.01.2005 at 00:34 by erik
|
fire83 |
LT1 mootor ja 94a. Camaro
LT1 --> Maanteel 9-11, linnas 15 või rohkem, sõltub kuidas vajutada. Praegusel märjal ajal läheb vähem, sest vajutamine ei anna tulemust.
edit: eelmise auto 2.8 v6 rüüpas mehiselt rohkem, aga see oli väga väsinud ka.
____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird |
13.01.2005 at 00:11 |
Last edited 13.01.2005 at 00:13 by fire83
|
mr. RocknRoll |
LT1 mootor ja 94a. Camaro
edit: eelmise auto 2.8 v6 rüüpas mehiselt rohkem, aga see oli väga väsinud ka.
Arvan, et ka 3,4 ja 5,7 k.kulu vahe väga suur pole. Samas 5,7 järelturu hind kõrgem. Ostes on hind hetkel suhteliselt ühes samas klassis.
Oskab keegi öelda midagi tolle aja elektroonika ja V6
kiirendusomaduste kohta midagi?
Tänud ette
timo@üritab kõik + ja - kokku lüüa.
____________________________
44269 |
13.01.2005 at 10:31 |
Last edited 13.01.2005 at 10:32 by mr. RocknRoll
|
peep Moderator |
LT1 mootor ja 94a. Camaro
V6 ja V8 vahe kiirendustes on nagu öö ja päev - pole midagi võrreldagi. 160 hj. vs. 275 hj. V6 on "sportauto" ainult välimuse osas.
V8 suuremat raha nõudvad nõrgad kohad on jagaja ja veepump - nende vahetuse peale arvesta ca. 15 tuh. Kui autot on retsitud, siis võib ka kastiga probleeme olla ja selle (elektrooniliselt juhitava) kasti parandamine pole eriti lihtne ja odav ning meie remojatel pole nendega kogemusi. Võib-olla nüüdseks on asjad paranenud aga mõned aastad tagasi see oli nii. Üldjuhul ei tohiks kastiga mingeid erilisi jamasid olla, normaalse kohtlemise korral peavad nad hästi vastu.
Muu elektriga on ikka probleeme aga ei midagi fataalset. Aknatõstukid on neil nõrk koht, mootoreid tuleb aeg-ajalt vahetada.
Kõik oleneb ikka ostetavast isendist. Kui netist lugeda, siis mõni auto on kui õudusunenägu, kõik laguneb ja teine sõidab probleemideta 200 tuhat miili.
Nende autode kohta on neti infot rohkem kui piisavalt, kui inglise keelt mõistad lugeda. Alustada soovitaks siit. |
13.01.2005 at 10:53 |
Last edited 13.01.2005 at 11:00 by peep (Moderator)
|
Peeter82 |
LT1 mootor ja 94a. Camaro
Jagaja maksis midagi 2500...3000.- ilma kaaneta. Vahetuseks 1 päev ehk umbes 1600.- sõltuvalt tunnihinnast. Kui teha koos veepumbaga, siis kokku peaks saama ikka odavamalt kui 15000.-. Vahetuse hind jääb samaks, kuna jagaja vahetusel tuleb veepump niikuinii maha võtta.
Mis on kasti normaalne kohtlemine? Vana TH700 kasti remont peaks odavam olema.
____________________________
ex Camaro ´79, ´80, ´93 |
13.01.2005 at 11:34 |
Last edited 13.01.2005 at 11:38 by Peeter82
|
fire83 |
LT1 mootor ja 94a. Camaro
Jääb ainult Peebu jutuga nõustuda. Esimese asjana tuli vahetada veepump ja aknatõstuk. Teine aknatõstuk on ka minemas. Veepump tuleks võtta uus, mitte taastatud ja see ei ole kõige odavam lõbu. LT1-lt saab suht odavalt 300hp-d kätte, edasi peab juba natuke maksma hakkama.
____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird |
13.01.2005 at 11:35 |
Last edited 13.01.2005 at 11:39 by fire83
|
peep Moderator |
LT1 mootor ja 94a. Camaro
Nii jagaja kui veepump tuleb osta uus, mitte taastatud ja just niipalju nad maksavad või ilmselt isegi rohkem.
Iseasi, kas konkreetsel juhul neid asju vaja on, lihtsalt need on antud mudeli nõrgad kohad. |
13.01.2005 at 12:03 |
|
mr. RocknRoll |
LT1 mootor ja 94a. Camaro
Arvasin, et 5,7 kõik ühed samad. Plaan oleks ta igapäeva sõidukiks, sestap küsisingi kkulu kohta, Mercuryga on 15 kanti ja see väga ei heiduta. Konkreetsemalt hakkan alles kevadel vaatama, hetkel tundus see cars.ee targa Z28 kuidagi väga hea pakkumisena, firebirde sellises hinnas kahjuks pole. Firebirdil ilusam sisu, Camarol parem välimus, aastalt nad mõlemad minu mõistes suhteliselt uued, arvatavasti ka suhteliselt töökindlad ja mitte nii kallihinnaliste pulkadega kui mõni Stealth/3000gt, samuti ´olemus´ hoopis teine. ok neid masinaid ei saa kõrvutada. Hetkel tundub, et V6 miinuseks on väiksed/nõrgad mootorid, millest palju viimast võetud ja saan see õnnelik olla rem. arvete tasumisel. Peep mainis siin läbisõitu, ise odomeetreid ei usu, kuid küsiks, suur see viimane muretu läbisõit olla võiks?
edit: tänan lingi eest.
aitäh, aitäh
____________________________
44269 |
13.01.2005 at 12:55 |
Last edited 13.01.2005 at 13:02 by mr. RocknRoll
|
fire83 |
LT1 mootor ja 94a. Camaro
quote: Peep mainis siin läbisõitu, ise odomeetreid ei usu, kuid küsiks, suur see viimane muretu läbisõit olla võiks?
Kui usa-st tood siis võid odomeetrit natuke ikka uskuda, sealmaal pole see kruttimine rahvuslik komme nagu siin. Seal läheb sellise nalja eest räige trahv, firma kinni ja diiler vangi. Jama tuleb ka siis kui diiler jätab sulle midagi auto vigade kohta ütlemata. See, et diiler ei teadnud, et autol mingisugune viga oli ei vabanda. Kui mina masinat otsisin, siis näiteks üks diiler lasi omal algatusel auto töökojas üle vaadata ja andis mulle teada täpselt millised jupid vajavad vahetamist ja palju see auto hinnale juurde paneb. Peale seda infot jäi äri katki, kuigi ma olin nõus alguses isegi kohe ära võtma. Mina üle ookeani eraisiku käest osta ei julgeks, juhul kui oma tuttav pole.
____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird |
13.01.2005 at 17:51 |
Last edited 13.01.2005 at 17:52 by fire83
|
Vanaisa Moderator |
LT1 mootor ja 94a. Camaro
quote: fire83: quote: Mina üle ookeani eraisiku käest osta ei julgeks, juhul kui oma tuttav pole.
Ei saa niimoodi üldistada - mul küll ainult positiivsed kogemused
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
13.01.2005 at 18:04 |
|
fire83 |
LT1 mootor ja 94a. Camaro
Seda küll, et pigem ostaks auto usast neegri käest kui siin BRC-st .
____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird |
13.01.2005 at 18:07 |
|
peep Moderator |
LT1 mootor ja 94a. Camaro
Mingit kindlat "muretut läbisõitu" pole olemas aga eks üle 100 t. miili autodel hakka juba ka hea ümberkäimise korral vigu tekkima. Samas need vead ei pruugi midagi erilist olla, vana auto tahab ikka aeg-ajalt remot saada. Kehva ümberkäimise korral pole ls. oluline, peavalu saad igal juhul kaela. Mootor ise kestab ka 200 tuhat miili ilma erilise kulumiseta, kui korralikult ekspluateerida.
Osta seisukorda, mitte arve (aastaarv, läbisõit, hind, jne.). |
13.01.2005 at 18:38 |
|