register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Autod : Camaro ostu plaan  
Poster Message
Taavi14
Camaro ostu plaan
Tere!
Oskab siinne rahvas aidata äkki. Plaan osta camaro. Sellise kerega: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php/Chevrolet+Camaro+Targa+Z+28/id=110170

ja kindlasti 5.7L mootoriga. Mis selline normaalses korras auto maksta võib? Eestis on need V6 ainult müügis.
12.01.2005 at 15:35
Peeter82
 
Camaro ostu plaan
Enda oma alla 100k ära ei annaks, kui see sind aitab.
Pöördu usakate toojate poole nagu pisike99 jne.

____________________________
ex Camaro ´79, ´80, ´93
12.01.2005 at 16:01 Last edited 12.01.2005 at 16:02 by Peeter82
Taavi14
Camaro ostu plaan
130k eest saaks seega täitsa korraliku asja?
12.01.2005 at 16:08
pisike99
Camaro ostu plaan
130k eest saaks korraliku auto.

____________________________
Süüdi vähemalt sajas episoodis, mis puudutavad Ameerika rauda Eestis...
ilmar.pukk@hotmail.com tel. +372 56 155 999
13.01.2005 at 08:52
Peeter82
 
Camaro ostu plaan
Võib ka rondi saada :)

____________________________
ex Camaro ´79, ´80, ´93
13.01.2005 at 09:05
vvt
  
Camaro ostu plaan
Hoolega tuleb kontrollida lihtsalt. Ega need 350 jupid ise suurt maksa (võrreldes näiteks jaapani auto juppidega), ainult see on päris töömahukas ja keeruline töö.

Kuna need automaadiga on, siis tasuks erilist tähelepanu selle seisundile pöörata. Nendes uutes mudelites on liiga palju elektrit, teflonit ja alumiiniumi sees ja vanade 350/400 kastidega ei ole neil peale mootori, mille otsas nad istuvad, suurt ühist (ka lõhkumiskindluse poolest).

Suhteliselt odav kindlustus peatse mootoriremondi vastu on 90% kindlusega väike kompressiooni ja õlisurve proov.
Väga vilets teha (eriti esimest) aga tasub ära. Andmeid vaadata kuskilt käsiraamatust - kompressioon peaks olema surveaste*1,25 ehk mitte alla 11, õlisurve (kuum mootor) tühikäigul vähemalt 0,8-1,0 bar ja pöördes 3+bari.
Nõrk surve tühikäigul kuumalt on esimene kahtlane asi.

Mina pigem kardaksin rohkem kastiprobleeme kui mootoriprobleeme. Muu on aga tehtav.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
13.01.2005 at 10:44 Last edited 13.01.2005 at 10:48 by vvt
Peeter82
 
Camaro ostu plaan
Oma auto mootoril on surved silindrites 6x14, ühel 12 ja ühel 11. Kas peaks muretsema hakkama?

____________________________
ex Camaro ´79, ´80, ´93
13.01.2005 at 11:43
LaSa
 
Moderator
Camaro ostu plaan
Oma auto manuaalist peaksid leidma mingi väärtuse (protsentides), et kui palju surved kõikuda võivad.
13.01.2005 at 11:51
vvt
  
Camaro ostu plaan
Ühelgi automargil pole hälve lubatud rohkem kui +/- 1bar.
Eelkõige vibratsiooni pärast (mida vähem potte, seda rohkem lonkab). Kui selle 10-11-ga õlikulu ei kaasne, siis on tavaline kala klappide mittepidamine. Kas paari klapi pärast seda mootorit lahti kakkuda tasub, on kahtlane. Probleem polegi teab-mis fataalne - kohalike bensiinilaadsete solkidega tekib klapi pinnale mitte väike soga kord (mis meenutab seda krõbisevat pruuni vene bensiini sadestust), mis tasapisi hakkab ka tööpinnale kogunema. Kuna vanakooli mootoritel on hirmus laiad tööpinnad klappides-pesades (pikaelaisuse pärast) - tihti 3-4 mm - siis surve pesale on väike ja lõpuks koguneb see sade ka klapi tööpinnale. Kusjuures on nii kõva, et treipingis treiteraga saab maha. Loomulikult hakkab see klapp sorinal läbi laskma.

Muidugi on variandid, et mootori koostaja pani rõngad valesti, uus rõngas läks kogemata katki ja pandi vana - variante on palju-palju...

Sa hommikul peale käivitamist pane kohe paar laksu gaasi ja vaata, mis värvi tossu tagant tuleb - kui tagant sinine lendab, natukese aja pärast ära kaob, siis on kamm kaanes (kulunud klapipuksid-ebatihedad sääretihendid-klapp õlisadestisest nagu koll ja lika-loka.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
13.01.2005 at 14:37
LaSa
 
Moderator
Camaro ostu plaan
quote:
vvt: Ühelgi automargil pole hälve lubatud rohkem kui +/- 1bar.
Ahsoo. Ja miks siis remondiraamat hoopis sellise numbri kirjutab?



Edit: et siis väike rehkendus: 10.3-11.7 bar rõhujuures on lubatud tolerantsiks 2-2,3 bar. Aga ju siis Pontiac pole üks õige automark kah.

Ma olen täiesti nõus: mida ühtlasemad surved, seda paremini ja sujuvamalt mootor töötab; pilku riivas lihtsalt too väide ühelgi automargil
13.01.2005 at 15:02 Last edited 13.01.2005 at 15:08 by LaSa (Moderator)
vvt
  
Camaro ostu plaan
No muidugi mootor, kus kompressioonid 9 ja 11 vahel kõiguvad mingeid võimsusrekordeid ka andma ei hakka....

Edit
http://www.automotiverebuilder.com/ar/ar99928.htm

kirjutab, et LT-1 mootori surveaste ise on juba 10,5, seega korras mootori kompressioonid peavad olema üle 12. Usun, et see tabel on mingine universaalne värk ja need 2 bar kõikumised on aktsepteeritavad 1975 karpamootoril, mitte LT-1-l.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
13.01.2005 at 15:47 Last edited 13.01.2005 at 15:57 by vvt
tqhq.ee foorum : Autod : Camaro ostu plaan  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.