register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Nõuandeid auto valikul?   1 2  
Poster Message
uhh
Nõuandeid auto valikul?
Kuna praegu kasutusel olev liiklusvahend hakkab tasapisi väsimuse märke ilmutama, siis tuleb hakata järgmise jaoks mõtteid koguma ja ringi vaatama. Ameerika autodega olen küll sõitnud, aga omanud ei ole ning seetõttu lähemad kogemused puuduvad. Samuti puuduvad kogemused jaapanlaste ja itaallastega.

Kuna olen siinsest foorumist varemgi head ja asjalikku infot leidnud, siis ehk läheb ka seekord õnneks :)
Ühesõnaga, minu eelistuseks on suurem sedaan, kuhu ka tagaistmele inimesed ära mahuvad ning pakiruumi asjade mahutamisel ei pea neid enne luugi sulgemist piinliku hoolega pakkima. Kuna ma *väga* palju ei sõida, siis kütusekulu minimiseerimine ei ole esmatähtis, pigem eelistan sellist autot, mis gaasipedaali vajutamisel liiga pikalt ei unista. Igasugustest hetkel kasutusel olevatest mugavustest loobuda ei tahaks (cruise control, elektriaknad, istmesoendused jne.) Hinnapiiri paneks 90 000 - 100 000 EEK peale, kui saab odavamalt, on hea.

Siiani on silma jäänud sellised variandid:

Cadillac STS (aastad 93-95)
Paar 1993 aasta autot praeguse seisuga ka müügis, aga juba suvest saadik - huvitav, kas keegi ehk midagi nende tausta kohta rääkida oskab?
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php/Cadillac+Seville/id=73977
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php/Cadillac+STS/id=81640
Või oleks mõistlikum lasta USA-st kohale tuua, kui saab Caddy kasuks otsustatud? Kuidas näiteks saab USA-st pärit autol raadio meie oludes korralikult tööle - sagedused on ju teise sammuga?

Chrysler Vision (97)
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php/Chrysler+Vision+LX/id=65814
Sellisest autost ei tea mitte muhvigi. Jäi lihtsalt silma, kui tavapärasest veidi erinev. Ehk oskab keegi kommenteerida, mis loomaga tegu?

Lexus GS300 (94)
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php/Lexus+GS300/id=85774
Lexust peetakse üldreeglina vist päris normaalseks. Erinevalt GS400-st on selle auto välimus üsna viisakas, aga eks ilu ole alati vaataja silmas :)

Opel Omega MV6
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php/Opel+Omega+MV6/id=103660
Opel on tuttav asi - praegu sõidan Opel Senatoriga, kahjuks neid aga enam ei toodeta. Omega võiks mingi alternatiivina kõne alla tulla, kuigi Opelitel kipuvad varem või hiljem mingid roosteprobleemid tekkima. Samas on teenindus OK ja varuosade eest ka väga ei nöörita.

Alfa Romeo 156 2.5V6 (98)
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php/Alfa+Romeo+156/id=83025
Ilus ja stiilne auto. Suuruse poolest küll väikesevõitu, aga nimekirjast maha veel ei tõmbaks

Siinse foorumi temaatikaga lähevad kokku vaid kaks esimest, aga loodetavasti ma kohe peksa ei saa :) ning ehk oskab keegi avaldada arvamust ka muude variantide kohta.

Tänud ette!


15.01.2005 at 14:10
Vanaisa
  
Moderator
Nõuandeid auto valikul?
Kui Cadillaci vaatad, siis ma ise soovitaks sul küll vaadata DeVille poole - IMO Cadillac peab olema ikka klassikalise püstise tagatulega.
Siin näiteks üks müügis - vana hea 4,9 liitrise ja lihtsa pushrod mootoriga - odav pidada ja hooldada. Northstar mootor on muidugi märksa võimsam(275Hp vs. 200Hp) ja uuem, kuid sa ei taha teda remontida (kui selline juhus peaks tulema). Muus osas auto nagu auto ikka, boonuseks pehme kulgemine ja hulk mugavusvarustust standardina küljes.
Raadio on jah USA standard ja mina ei tea, kas seda ümber seadistada saab, aga ilmselt pole sa raadio pärast autot ostmas :)
USAst ise otsides võid (aga ei pruugi) soodsama hinnaga leida, kuid mugavus maksab ka midagi - lihtsam on ju siin raha lauale lüüa ja kohe autoga sõitma hakata, kui sealtmaalt ära tuua ja siin tolli ja ARKga madistada.

Edit: Siin üks Northstariga DeVille ka - selle kohta vist Pisike99 kunagi uurimust tegi, ehk oskab ta selle kohta rohkem rääkida.


____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil
15.01.2005 at 14:32 Last edited 15.01.2005 at 14:41 by Vanaisa (Moderator)
eston
 
Nõuandeid auto valikul?
Kas keegi on kunagi Motokeskusest ka mõne USA auto reaalselt ostnud.Kõik autod asuvad ju Usas ja saabumistähtajad ka ammu möödas.
15.01.2005 at 15:00
Ragnar
Nõuandeid auto valikul?
Siis juba see DeVille. Vähe tingid, otsid natuke $ peale ja voila.

Mulle tundub, et korralikku SeVille või DeVille (ka Eldorado´t) usast tuues siin müüdavatest hindadest odavamalt ei saa. Asja iva on selles, et need mis siin müügis, on kas pikalt meie kliimas sõitnud või on toodud laksuga masin Usast. mis omakorda kohapeal üles tehtud. On ka euroopast siia tiritud Seville (esitulede järgi on aru saada) - nendele loogilist seletust ei leia - minuteada müüakse näiteks Saksas way kõrgemate hindadega neid, kui siin kohapeal...

Kokkuvõttes, ära punnita Cadillaci ise Usast tirida vaid vali siin teadaoleva taustaga (ehk kui karm minevik on olnud, väike pamperi laks ei tohiks heidutada) masin välja - või lase maitse järgi maaletoojatel mõni tuua.
15.01.2005 at 16:00 Last edited 15.01.2005 at 16:36 by Ragnar
kalev35
  
Nõuandeid auto valikul?
Esiveolised? Ma ei ole sellest kunagi aru saanud, milleks peedistada niigi vatti saavat esisilda selle vedamisega ka veel! Ja siis meie teeolude juures. Sai kunagi Honda-ga sõidetud...

Ma ei valiks neist vist ühtegi, kui arvamusele läheb... Valiks tagaveolise ameeriklase, 6-e (või rohkem) kohalise. Nii on ka vajalik pagasiruum tagatud... Mis siis jääks? Lincoln Town Car (vist ainus 6-e kohaline sedaan neist aastakäikudest) või siis mõne van-tüüpi kulguri. Tagaveolise.

Vaata carsurvey.org, mis teised kasutajad-inimesed nendest autodest arvavad.

E: kalev35 - mugavusega harjunud :D

____________________________
96 Lincoln Town Car
We've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses.
15.01.2005 at 18:24 Last edited 15.01.2005 at 18:27 by kalev35
LaSa
 
Moderator
Nõuandeid auto valikul?
quote:
kalev35: Esiveolised?
Siit nimistust tegelikult Omega on täiesti tagaveoline. Ja tegelikult dailydriveriks igati asine ja piisavalt mugav kulgurvahend... eriti kui suurem mootor kah vahel on :)

Eriti sümpaatne tundub too faceliftitud (2000) variant ja caravani versioon. Ropult on ruumi!

edit: pilti kah natuke





Sorry non-usa-raua promopärast, aga ei oska tõesti kuidagi noist esiveolistest poolkõvadest vaimustuda... :-/ ok, kui Ragnari nimetatud Caddy välja arvata :D
15.01.2005 at 19:38 Last edited 15.01.2005 at 20:14 by LaSa (Moderator)
kalev35
  
Nõuandeid auto valikul?
Volvo 960 Exsecutive 3.0 ?

____________________________
96 Lincoln Town Car
We've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses.
15.01.2005 at 20:14
Fire
Nõuandeid auto valikul?
quote:
kalev35: Esiveolised? Ma ei ole sellest kunagi aru saanud, milleks peedistada niigi vatti saavat esisilda selle vedamisega ka veel! Ja siis meie teeolude juures.
Olen ise viimased kolm aastat omanud esiveolist igapäeva sõidukit, mingeid vigasid küll ei ole esinenud siiani. Esimene esiveoline Ford Mondeo ´95, pidas täiseti eeskujulikult vastu. Teine Chrysler LHS ´96 on ka siiani täiesti tõhusaks osutunud, muidugi mugavus on hoopis teisest klassist kui Mondeol. Aga eks siit on ainult üks tee edasi, kas Cadillac või Lincoln.
Ise julgeksin soovitada sellist isendit, Volvo 960 Estate , ise valiks küll sellise, viimane õige Volvo. Muidugi ei tea mis korras see antud isend on.

____________________________
I don´t care how much horsepower the newest Corvette wonders put forth, they still don´t shake the earth.

Corvette ´81
Bronco ´86
Town Car ´97
15.01.2005 at 20:30
Taavi
Nõuandeid auto valikul?
Alfast käi ringiga mööda, veermik on Eesti teedel õnnetus ruudus. Lexuse kohta võin niipalju öelda, et kui leiad normaalselt hooldatud masina on pikka aega muretu. Lexuse a-varuosad on keskmisest kallimad, kuid suht sarnases hinnakassis (vahel isegi odavamad) euroopa sama klassi autode a-osadega. B-jullasid leiad vähem kui eurooplasele, aga kui otsida, siis leiad/saad tuua lasta ka kasutatud varuosi.

Proovi erinevad autod ära, kindlasti kujuneb välja lemmik.
15.01.2005 at 20:33
vvt
  
Nõuandeid auto valikul?
Kõige magedam üritus nimetatud pundist on on MV6 Omega. Ega need ilmaasjata vähe ei maksa. Läbisõitu ära vaata, ka 80 000 sõitnu võib juba väga peedine olla. Lõhkumist see eriti ei kannata, esimese põlve MV6-tesid kasutas politsei mingi aeg ja seal ei olnud 30 000 peal pilbasteks sõidetud tagareduktor üldse mingi üllatus.

Muidu kui ta korras juhtub olema, siis on ta suur, mugav ja ruumikas...ainult et sama raha eest on targem soetada paar aastat vanem audi, mb vms vastavalt maitsele - ja usu, vähemalt omegast on need märksa asisemad autod.

Pane siia valikusse sisse viimase aasta W124 kerega E280 või E320, vara järeleproovitud mersu vanker+tige R6 jõuallikas annavad päris hea koosluse. Ja need mootorid kestavad, mitte ei lagune. Kurvasilmsega pole neil ühist midagi peale mersu märgi.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
15.01.2005 at 20:40 Last edited 15.01.2005 at 20:41 by vvt
topis
Nõuandeid auto valikul?
kui mul selline summa kulutada oleks, siis mina ilmselt teeks valiku järgmiste mudelite hulgast. mõni pole tagaveoline, enamik pole ameeriklased (üks lausa riis), kuid suured/mugavad/võimsad on küll kõik.

http://auto24.delfi.ee/kasutatud/auto.php?id=104024 (bmw 7.),

http://auto24.delfi.ee/kasutatud/auto.php?id=85251 (mersu S),

http://auto24.delfi.ee/kasutatud/auto.php?id=102372 (chrysler new yorker),

http://auto24.delfi.ee/kasutatud/auto.php?id=98563 (chrysler 300m) ,

http://auto24.delfi.ee/kasutatud/auto.php?id=87125 (jaguar xj,

http://auto24.delfi.ee/kasutatud/auto.php?id=93681 (lexus ls400)

http://auto24.delfi.ee/kasutatud/auto.php?id=105999 (lincoln town car)

vot.
15.01.2005 at 20:58 Last edited 15.01.2005 at 21:06 by topis
vvt
  
Nõuandeid auto valikul?
Need 94 aasta luksklassi autod võib muidugi unustada, kui eesmärgiks on mõistliku rahaga autot ülal pidada. Mõistlikku kulutuse piir kipub tavaliselt jooksma kuskilt keskklassi keskelt.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
15.01.2005 at 21:01
uhh
Nõuandeid auto valikul?
Arvamuste paljusus on üks äraütlemata tore asi - olen päris mitu head mõtet siit juba leidnud :) Mitte et see nüüd valikut oluliselt lihtsamaks teeks, aga abiks igatahes.

Mis kümmekond aastat vanasse luksusautosse puutub, siis mina isiklikult olen paari sellist pidanud ja ei ole siiani pettuma pidanud. Võib-olla on mul vedanud, aga on jäänud mulje, et ¨keskklassi pereauto¨ ongi mõeldud viie aasta pärast pressi alla minema, luksusauto seevastu võib küll tahta mingite detailide vahetust, aga kui tema eest normaalselt hoolitseda, siis suuri üllatusi tulla ei tohiks. Sõidumugavuse vahest rääkimata :)

Oma praegusele Senatorile oskan ainsa asjana tagumiste rattakoobaste roostetamist ette heita. Kõik ülejäänu on üsna OK.

Eelpool jäi kõlama mõte, et USA-st auto toomine ei pruugi odavamaks osutuda. Täiesti võimalik - minu eesmärk sellisel puhul ei olekski mitte niivõrd hinnavõit, kuivõrd paremini kontrollitav minevik (Carfax võiks USA auto puhul aidata). Siinsel müügiplatsil oleva väidetavalt Saksamaalt pärit auto tausta kohta aga pole suurt midagi teada ega pole seda võimalik ka lihtsate vahenditega kontrollida. Müügimehe jutt sellest, et auto on mingi vanaproua oma, kes sellega ainult pühapäeviti kirikus käis on ju tuntud klassika :)

Ja ise ma vaevalt et väga palju asja otsimisega tegeleda jõuaks, pigem püüaks sellisel juhul Pisike99 teeneid kasutada (kunagi suvel ta selleteemalisi pakkumisi tegi).

Tundub, et ei jää suurt muud üle, kui võtta paar vaba päeva (kuidas küll see aeg leida??) ning linnale tiir peale teha ja võimalikud kandidaadid üle vaadata. Ehk siis saab midagi selgemaks.
15.01.2005 at 23:28
Ragnar
Nõuandeid auto valikul?
quote:
uhh:
Eelpool jäi kõlama mõte, et USA-st auto toomine ei pruugi odavamaks osutuda. Täiesti võimalik - minu eesmärk sellisel puhul ei olekski mitte niivõrd hinnavõit, kuivõrd paremini kontrollitav minevik (Carfax võiks USA auto puhul aidata).
Täpsustan, üldiselt auto toomine reeglina tuleb odavam. On teatud margid olenevalt aastast - näiteks III gen fire/camaro mida pole mõtet siia tirida enam. Kuid silmas pidasin just Cadillaci mudeleid. Näiteks mõni aeg tagasi liikus siit läbi üks Eldorado (kahjuks pilti pole enam) - noo sellise hinnaga sellises korras, sellise läbisõiduga, sellist aastakäiku nii odavalt omal käel juba usast siia ei tiri. Selles mõttes on igati kiiduväärt, et neid väikese kõksuga/kiiksuga odavaid kuid potensiaalseid eksemplare imporditakse.
16.01.2005 at 12:55 Last edited 16.01.2005 at 23:29 by Ragnar
fire83
 
Nõuandeid auto valikul?
quote:
Ragnar: On teatud margid olenevalt aastast - näiteks III gen fire/camaro mida pole mõtet siia tirida enam. .
Väga tore, ehk ütled mulle kust kohast Eestist ma leiaksin 1982 T/A Recaro Edition (Bandit), või 1989 Turbo T/A, 91-92 SLP Formula Firehawk?
Või lihtsalt mõni 3gen cabrio või convertible? Üks on minu teada Pisike99 käes ja pole müügiks.


____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird
16.01.2005 at 14:13 Last edited 16.01.2005 at 14:14 by fire83
PlyVal64
Nõuandeid auto valikul?
Mina jääks kah hoopis Volvo 940/960 juurde. Midagi paremat autot Sa ei leia, lisaks hakkavad vaikselt "kandiliste" Volvode hinnad üles ronima ehk need enam ei kuku. Kui leiad korralikus varustuses 900Estate auto, siis sõidad järgmised 10 aastat muretult.
Sai just aastavahetusel ühe esimese(92 aasta) B23 mootoriga 940 Estatega Tln-Võsu-Värska-Tln sõdetud ja kurat, on ikka hää auto küll. Sel küll erilist varustust polnud, kuid siiski mugav ja turvaline.
68 000 krooni 960Estate. Kui piir on 100kilo, siis paned 20tuhat kohe täielikku korrastamisse(kogu alusvanker) ja sõidad tõesti hooletult. Ülejääva 10 000 krooniga võid endale suurema bensukaardi osta:D
16.01.2005 at 15:01
vvt
  
Nõuandeid auto valikul?
Ma just sõitsin ühe 940 estatega ja midagi vaimustavat ma sealt küll ei mäleta. Kuna vastu posti ei sõitnud, siis jäi turvalisus veendumata, aga no-esmamulje oli küll selline, et hullemini nagisega ja kobiseva sisuga nii kalli klassi autot ma ei mäleta küll.....

Võib-olla on see harjumise asi, aga see volvolik küljelt-küljele kõikumine oli natuke veider...

Volvo kahjuks räägib ka selgelt varuosamajandus - Info vaatab tund aega mikrofilme ja tellib igat pisiasja kaks nädalat - kahe autoga proovitud, kontrollitud. B-osa aga sellele suurt ei liigu (eriti 960) ja lammutustes ta ka väga levinud asi pole.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
16.01.2005 at 17:32 Last edited 16.01.2005 at 17:34 by vvt
Cha
  
Nõuandeid auto valikul?
too 300M V8 mootoriga tasub võtta - väga haruldane isend, vist ainus maailmas :)
16.01.2005 at 22:09
Volvoman
Nõuandeid auto valikul?
Nüüd on siis jõutud kandiliste autodeni ja MeesKesOnSõitnudKõigiAutodega arvab jälle,et need ei kõlba kuhugi.
Kui rääkida 960-st,siis see ei ole selline igiliikur nagu vanemad volvod.Põhiprobleem on mootor,millel on aluplokk ilma hüllsideta,mille silindrid kipuvad ovaalseks kuluma.Keegi seda mootorit eriti remontida ka ei taha.Ise liigun vanema variandi 960ga ja õli läheb 1l/1500 km .Läbisõit autol on u.300000km.Sellepoolest oleks 2,3l mootoriga 940 parem,need mootorid kestavad vabalt 500-600000 ilma remondita.Sellel kuulutusel oleval 960-l on ka taga multilink sild,mis meie teedel eriti ei kesta.
Varuosadega midagi hullu ei ole,enamus asju on siiski B-osana olemas ja originnaljuppe saab ka mujalt kui Infost.
Ja mis mugavusvarustusse puutub,siis ei ole 960-l vist küll ühtegi asja puudu.
16.01.2005 at 22:09
gretzky
 
Moderator
Nõuandeid auto valikul?
kodanik Uhh -i probleem, on ka minul käsil. Ma ei suuda otsustada, selge on igatahes see ,et tahaks 'diivaniga' sõita ja mitte parandada seda, see on fakt.
mersu - ülehinnatud, ka parajalt vanad juustud
jaguar - ovaalsed kolvid ei tekita usaldust
7xx bmw - mugav, suur, aga kas ka töökindel ? kui laguneb maksad vist ennast herneks, saksa värk ..
caddy - piltidelt sisu väga sex, mugav kulgemisel aga mis ta jupid maksavad? lagunemisest ei tea midagi katsejänese perspektiiv ei meelita ...
newyorker , vision - intrepidi kogemus olemas , ei ole kahetsenud midagi, jääb kahjuks ära.
lexus - ei tea kuidas laguneb, jälle varuaosade hinnad, sõidumugavust on küll 5+
volvo 760- on vist probleeme töökindlusega, sõbra kogemused hirmutavad
Mu meelest jääb siin topicus läbikäinust sõelale:
Caddy
300M -3.5 !! ikkagi usa värk :)
Uhh mis järeldustele oled jõudnud, oled Sa selle prooviringi läbinud ehk jagad infi?
sry kui kellegile astusin konnasilma peale

____________________________
Dodge Ram 5.7 hemi '04 - rebuild
Ford Mustang '05
Jeep Grand Cherokee '08
16.01.2005 at 23:08 Last edited 16.01.2005 at 23:12 by gretzky (Moderator)
PlyVal64
Nõuandeid auto valikul?
Mina soovitaks valida 3-4 autot välja ja teha siis näiteks sellises kohas hinnavõrdlus: www.autoosad.ee
Valid erinevate autode jupid välja ja paned ostukorvi. Siis vaatad, mida saada on ja palu need asjad ka maksavad. Näiteks amordid, pidurikettad, sidurikomplektid, tuled, puksid etc. Kui just rahakott puuga seljas pole, siis sealt tuleb välja palju autosid, millele osi tuleb esindusest otsida. Ja sry, Volvo 900-seeria on nüüd küll auto, millele on igasugust varuosa saada ja seda odava hinnaga. Vast tõesti 960 ei ole parim valik, kuid 940 B23 mootoriga, manuaaliga ja normaalsete lisadega on raudne alternatiiv igasugusele edevale japsile. Pane seal saidil ostukorvi KÕIK mõeldav pudi, mis kasutatud autol tuleks ära vahetada ja vaata, palju see kõik kokku maksaks. Ma tegin sellise asja vanemale 200-seeria autole ja sain summaks 15003 krooni koos kojutoomisega. Seal sees oli ka uus aku, kõik amordid, sidur, kõik puksid jne. Maksad 5 tuhat remondimehele ja ongi põhimõtteliselt uue veermikuga auto.
Aga Volvot tasub otsida väljaspoolt Eestit.
EDIT: tegin kiirvaliku seal veebikaubamajas pakutavast, lihtsalt huvi pärast. Auto siis 940 2,3 bens 115 Hj. Minu arust pole kallid osad???

Ostukorv (25 nimetust)

Toode
Kogus, Hind, Summa
SIDURIKOMPLEKT
1, 2874 kr, 2874 kr
ROOLIVARDA OTS, VÄLIMINE, PAREM
1, 230 kr, 230 kr
ROOLIVARDA OTS, VÄLIMINE, VASAK
1, 229 kr, 229 kr
STABILISAATORI TUGIVARRAS, ESI
2, 202 kr, 404 kr
HAMMASRIHMA PINGUTUSRULL
1, 363 kr, 363 kr
HAMMASRIHM
1, 292 kr, 292 kr
KIILRIHM genekale
1, 42 kr, 42 kr
KIILRIHM kondile
1, 56 kr, 56 kr
AMORTISAATOR GAAS, TAGA
2, 493 kr, 986 kr
AMORTISAATOR GAAS, ESI
2, 770 kr, 1540 kr
TERMOSTAAT TIHENDIGA 92 kraadi
1, 119 kr, 119 kr
KÜTUSEFILTER
1, 239 kr, 239 kr
ÕLIFILTER
1, 69 kr, 69 kr
ÕHUFILTER
1, 105 kr, 105 kr
SALONGI ÕHUFILTER
1, 376 kr, 376 kr
KETASPIDURIKLOTSID, TAGA
1, 206 kr, 206 kr
KETASPIDURIKLOTSID, ESI
1, 607 kr, 607 kr
TRUMMELPIDURIKLOTSIDE KOMPLEKT, TAGA käsipidur
1, 272 kr, 272 kr
PIDURIKLOTSIDE PAIGALDUSKOMPLEKT, TAGA
1, 55 kr, 55 kr
PIDURIKETAS, TAGA
2, 263 kr, 526 kr
PIDURIKETAS, ESI
2, 589 kr, 1178 kr
KÜTUSEPUMBA FILTER
1, 89 kr, 89 kr
ROOLILATI KAITSEKUMM, PAREM JA VASAK
2, 103 kr, 206 kr
AMORTISAATORI KAITSEKUMM, ESI
2, 31 kr, 62 kr
AMORTISAATORI PÕHJALÖÖGIKUMM, ESI
2, 87 kr, 174 kr

Kauba koguhind:
11299 kr
Transport 48.534 kg:
123 kr
KOKKU TASUDA:
11422 kr
16.01.2005 at 23:26 Last edited 17.01.2005 at 00:41 by PlyVal64
uhh
Nõuandeid auto valikul?
Praeguseks veel niikaugele jõudnud ei ole, et erinevaid liikureid käte ja tagumikuga katsumas käia, aga ehk järgmise paari nädala jooksul jõuab. Siiani olen tuustinud netis ja ega avanev pilt nüüd vapustavalt rõõmustav ei ole.

Cadillaci olen hoidnud juba mitu kuud oma huviorbiidis. Peamiselt küll STS-i, ehkki ka Eldorado võiks kõne alla tulla. Viimasel on ¨õiged¨ :) tagatuled, STS-il jällegi neli ust (lapseistme sisse-välja tõstmise mõttes tundub neli ust positiivse näitajana). DeVille kipub minu maitse jaoks natuke liiga laevaks kätte minema. Peamiseks kõhkluseks Cadillaci puhul on Northstari plokikaane tihendi probleem. Kui sellega midagi ei juhtu (eeldusel, et endine omanik on korralikult jahutusvedelikku vahetanud ja muidu hästi hoolitsenud), siis on kõik hästi. Kui aga juhtub, siis on tegemist suurema remondiga ja ma ei kujuta ette, kuidas Northstari remondiga eesti oludes on - kas leidub oskajaid ja milliste rahanumbritega need oskajad opereerivad. Hädapärast saaks ju ise kah teha - mutrivõti päris tundmatu tööriist ei ole, aga minu kasutada olev garaazh pärineb ajast, kui Volga oli suur auto. Ma ei usu, et Caddy sinna sisse mahuks ja kui mahub, siis mutrivõtme jaoks küll enam ruumi ei jää :)

Muude ülalpool mainitud autode kohta oskan öelda, et Chrysler 300M on küll vahva aparaat, aga minu hinnaskaalast väljas. Mersu on igav :), pealegi kannatab vaadata vist ainult S-klassi. Muudel on istmed täielik saast (või on mul siiani tulnud mingites neegrivariantides istuda). BMW on üsna OK, nagu ka Audi, aga ma ei soovi olla doonoriks lugematutele rullnokkadele, kes oma autol midagi on ära lõhkunud ning varuosasid öösiti linna pealt hankimas käivad. Kavatsen autot nimelt maja ees hoida.

Volvo (244) on kunagi ammu endal olnud. Igavesti tore tank oli. Viimase paari aasta jooksul olen mõnes 960/940 sõitnud, aga mingit endale ostmise soovi pole need küll tekitanud. Salongimüra oli üsna kõrge, lisaks kolinad-naginad. Ehk oli tegu lihtsalt äratrööbatud isenditega, aga ega praegu ringi vaadates ühtegi normaalset Volvot müügis ei paistnud olema.

Jaguar on ammune unistus - minu arvates on 80-ndate keskpaiga Jaguarid ühed ilusamatest autodest üleüldse. Uuemad (need kandiliste tuledega) ei ole aga minu jaoks enam ¨päris¨ - noh, umbes samalaadne suhe nagu Vanaisal Cadillaci tagatuledega :) Kahjuks käiks Jaguari pidamine mulle üle jõu - korraliku eksemplari leidmine on raske ja varuosad kallid ning kurjad keeled räägivad, et neid pidi ka üsna sagedasti tarvis minema. Võib-olla kunagi tulevikus hangib hobiautoks mõne ...

Ja siis jäävad jaapanlased. Tõsi, ei ole nii efektsed kui näiteks Eldorado, aga inimesed kes nendega sõidavad, kipuvad valdavalt kiitvat kõneviisi kasutama. Igatahes tasub ilmselt ka neid lähemalt uurida.

Eks ma püüan jõudumööda oma otsimistest-leidmistest teada anda :)

Ahjaa, ja kui keegi oskaks kommenteerida Cadillaci (kas siis STS või Eldorado aastatest 93-95) omamist eesti oludes, siis kuulaks huviga kogemusi. Mainiks veel, et minu puhul ei oleks tegemist iga päev tööle ja tagasi sõitmise autoga, pigem aeg-ajalt sinna-tänna sõitmiseks ja suvel ringireisimiseks kasutatava liiklusvahendiga.

17.01.2005 at 01:09
PlyVal64
Nõuandeid auto valikul?
Veel üks teoreetiline valik:V70 AWD 1997.
Sellise auto kohta ei oska ise midagi arvata. Varuosi nagu on saada, hinnad just ei tapa kuigi kõige odavamad kah pole. Valge värv teeb hinda soodsaks, plussiks nelivedu ja siiski meeletu ruumikus.
17.01.2005 at 01:13
vkx
 
Nõuandeid auto valikul?
Cadillac'i, STS'i ja Northstar mootori teemal on siin varasemalt juttu olnud rohkem kui korra. Ise panin üles kunagi loetelu oma STS'il vahetatud juppidest hindadega ja ka Am.Auto hinnapakkumise plokikaanetihendite vahetusele. Kui sa veel pole neid teemasi lugenud, siis pane otsingusse näit. "Northstar" või "STS" ja loe ehk on abiks otsustamisel.

____________________________
Seville STS `02
17.01.2005 at 01:23
uhh
Nõuandeid auto valikul?
Vkx, tänud vihje eest. See nimistu koos hindadega ei olnudki nii hirmuäratav, kui oleks võinud arvata.
17.01.2005 at 01:58
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Nõuandeid auto valikul?   1 2  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.