Poster |
Message |
Raceboy |
Nõuannet vaja (nõellaagri saale)
Selline häda siis: väntvõlli siduripoolses otsas, istub selline asi, nagu pilot bearing, eestikeeli siis äkki juhtlaager? Ok, sinna sisse käib torque tube'i (transaxle süteemi vaste kardaanile) ots, laagri siseläbimõõt on 18mm ja see käib saale, või õigemini pesa sisse, mis omakorda on väntvõllis. Saale põhjas on (õigemini oli, keere maas) keermega ava, mille abil seda sealt välja peaks olema võimalik saada, kuid see on suht kõvasti sees, ja keeret enam pole.
Küsimus olekski selles, kuidas ta kätte saada??
Ava on 12mm, selle taga on veel u. 10mm ruumi. Tõmmitsaga, mis käpad selle sees laiali ajab, ma proovisin, ilmselt oli nõrk tõmmits. Asi EI ole sees kuum-istuga or sth.
Olen mõelnud ka variandi peale see auk paksu määret täis panna ja siis täpse 12mm torni vms sinna avasse panna ning siis nats koputada teda (määre suruks ta siis välja). Selle moodusega on palju asju ahti saadud.
Aga, any ideas?
____________________________
www.vems.ee |
18.01.2005 at 08:58 |
Last edited 18.01.2005 at 08:59 by Raceboy
|
margus61 |
Nõuannet vaja (nõellaagri saale)
Päris täpselt ei saanud aru, aga äkki on kasu metallifreesist väikese turbiini otsas, kui sellega saale üks külg läbi närida. Sõltub saale materjalist. |
18.01.2005 at 10:06 |
|
Raceboy |
Nõuannet vaja (nõellaagri saale)
jah, olen ka selle peale mõelnud, aga kas selliseid freese ka nt drelli otsa ka on? Materjal pole just kõige pehmem, kuid frees peaks asjast jagu saama. Kes taolisi freese üldse müüb
____________________________
www.vems.ee |
18.01.2005 at 10:43 |
|
Martin460 |
Nõuannet vaja (nõellaagri saale)
Kunagi oli selline juhus kuullaagri kättesaamisega pesast,et laager lagunes laiali ja jäi ainult välimine võru pesasse.Seda ei saanud muidu kätte kui lõikasin Dremeliga ja seal komplektis olnud väikese lõikekettaga lihtsalt puruks.Üllatavalt tõhusalt võttis seda materjali...pärast kirusin,et oleks võinud kohe proovida...sai ka kõiksugu erinevaid tõmmitsaid proovitud.Tagasilla laager oli.
____________________________
Plymouth Roadrunner 440 SixPack FB-s grupp: Kroomimine
Chrysler 300C 2007 |
18.01.2005 at 11:59 |
|
Raceboy |
Nõuannet vaja (nõellaagri saale)
vot-vot, midagi taolist ma silmas pidasingi, kas äkki oleks sul seda riistapuud hea raha ja õlle eest laenata? Vastutaks võimaliku tööriista riknemise vms eest otsese rahaga? Naise käru on laiali ainult selle neetud laagrijubina pärast...:S
____________________________
www.vems.ee |
18.01.2005 at 12:04 |
|
Martin460 |
Nõuannet vaja (nõellaagri saale)
Saan natuke hiljem seda vaadata...Dremelit saad kindlasti aga kas mul neid kettaid järel on...peab vaatama...
____________________________
Plymouth Roadrunner 440 SixPack FB-s grupp: Kroomimine
Chrysler 300C 2007 |
18.01.2005 at 12:20 |
|
margus61 |
Nõuannet vaja (nõellaagri saale)
Ehk on soojast-külmast kasu. Ise just ajasin difri vedavale võllile laagrit peale. Maha tuli raskelt, aga kui võlli võtsin sügavkülmast (-18) ja laagri lasin pliidil soojaks, nii et käes sai hoida (+50?) siis peale läks lõtkuga. Kui seda külmutavat aerosooli, millest Ply rääkis, saale peale lasta, äkki saale kukub ähmiga niisama välja. Vänta saab ju enne veidi soojaks ka ajada puhuriga.
Aga drell vist jääb freesi jaoks kohmakaks ja pöörded aeglaseks. Freese olen kohanud/ostnud Satteris ja Stokkeris. Kindlasti on paremaid ja/või odavamaid kohti. |
18.01.2005 at 14:20 |
|
|