Poster |
Message |
erik |
chrysler sebring convertible
Tere
Vist natuke vähelevinud auto isiklike kogemuste küsimiseks? Aga kui kellelgi on, siis kuulan. Mis seal pattu salata - just see huvitab, mis Euroopa turu jaoks tehtud on ja mida poest osta saab...
Aga üldise arutelu convertible autodest võib ehk ka siia kirjutada. Mu enda mõtted on järgmised. Kinnitage, kas müüt või tegelikkus.
1) talvel on sellisega külm sõita
Olen ise ka siitsamast foorumist lugenud, et see on siuke külanaiste jutt ja kehtib 15 aastat vanade ja kulunud katusega autode kohta. Kas tänapäeva katused on kvaliteetsemad või suudab lihtsalt tänapäevane soojapuhur välise tuulevihina ära soojendada?
2) kuna katust ei ole, siis ei ole ka eriti turvaline
Tänapäeval vist ei tehta neid nii, et lõigatakse kaheukselisel luukpäral ketaslõikuriga katus maha? Olen kuulnud erinevatest täiendavatest tugevusfeatuuridest ja muust? Vaevalt nüüd kellelgi kogemust endal on sellisega üle katuse käimisel, aga äkki mõni usaldusväärne-asjakohane artikkel kuskil silma jäänud?
Jätkake mu nimekirja, käige välja müüte ja kummutage neid.
Võib ka muid convertible autosid pakkuda, mis enam-vähem hinna poolest sinna klassi jääks. Kui teema väga Sebringust mööda läheb, siis ehk tõstetakse see vaba teema alla.
Kui kellelgi on mingi hea põhjus veenda, et Sebringut või convertible autot üldse ei ole mõtet osta, siis kuulan ka need põhjendused hea meelega ära.
Tänud ette. |
18.01.2005 at 20:25 |
|
Vanaisa Moderator |
chrysler sebring convertible
Kogemusi on mul ainult kahe lahtise autoga - vana mersu ja Wrangler - mõlemad on/olid talvel sama soojad, kui katusegagi auto.
Lahtisena pole ka kehv sõita, va. tagaistmel, kuhu tuule keerutab - eest jookseb tuul tänu esiklaasile ilusti üle.
Ja külmemal suve-/kevad-/sügishommikul võib kütet veidi peale keerata, siis on soe kah.
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
18.01.2005 at 20:50 |
|
vvt |
chrysler sebring convertible
Ainukeseks autoks täiesti mõttetu asi. Kunagi Mustangiga proovitud ja mis meelde jäi oli karm sõidumüra, mis sisse tuleb. Kuna Eesti kliima 11/12 aastast ei sobi, siis pole suurt teha. Pealekauba vähemalt too stang paindus sõites ikka tuntavalt ja krägises igalt poolt. Võimalik, et isendi probleem muidugi.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
18.01.2005 at 20:55 |
|
pisike99 |
chrysler sebring convertible
Huvitav, mina sõitsin üks aasta Vettega kevadest sügiseni nii, et ei pannud katust ja tagaklaasi peale (ok, oli kupee). Pärast oli äärmiselt klaustrofoobiline kinnises autos sõita. Alati saab millegi kallal vinguda aga ikkagi, kui sõidad cabrioga, on see igatahes fiiling missugune. Ei arva, et korraliku topiga cabrio põhjustaks selliseid muresid, mis kaaluvad selle rõõmud üles.
____________________________
Süüdi vähemalt sajas episoodis, mis puudutavad Ameerika rauda Eestis...
ilmar.pukk@hotmail.com tel. +372 56 155 999 |
18.01.2005 at 21:12 |
|
Riho |
chrysler sebring convertible
Sebring Convertible'ga pikem kogemus, kui "korra mustangit proovinud". Tegemist 2002 aasta autoga ja just sellega, mis siin poest ostetud.
Soojaks läheb talvel kiiresti.
Müra - kui katus on korras ja paigas, on välismüra täiesti normaalsuse piirides. Ilmselt ei anna võrrelda suurte sedaanidega, kuid mis iganes kesk-klassi japsiga on sisemüra võrreldav.
Turvalisus - ei tea.
Ainukene auto - kui suuri pakke ei ole vaja vedada, siis sobib küll.
Oht - Pointingul võib minna enneolematu aeg katuse korralikuks vahetuseks. |
19.01.2005 at 10:54 |
|
ats |
chrysler sebring convertible
Cabrioga autol on sisemüra suht savi - enamus aja on niikuinii katus maas ning kui katus peal on, siis on tuju kinnise auto pärast niigi halb, et müra ei pane tähele Ehk kui lahtine auto meeldib ja tunne käes, siis kinnisega eriti sõita enam ei taha.
Pehmekatusega saab sõita vabalt lahtiselt 6 kuud kindlasti, peale seda olen paigaldanud kooriku, kuid kui oleks ärakäiv kõvakatus, siis võtaks ma ka talvel päikselise ilmaga maha - soojendusest piisab enamasti täiesti, et lahtises autos linnakiirustel alati soe oleks.
Pakkide jaoks on sõbrad, kaubaautod jne.
Sebringu enda kohta on mul tuttavad küll halvasti arvanud, et kvaliteet pole kõige parem ning ühel oli (kinnine küll), kogu aeg remondis.
Mis lihtsalt cabriotesse puutub, siis minu meelest kui pole kahekohaline, siis näevad nad suht nilbed välja (vä suure caddid näiteks). BMW 6 on kinnisena parem jne. Või siis "targa" 2+2 kupee - peaaegu lahtine ning ei näe välja nagu suur vann. Aga maitseid on erinvaid mõistagi.
Ja mis tuulevihinasse puutub, siis sakslased kaebavad, et üle 170 hakkab katusest tuul läbi puhuma |
19.01.2005 at 11:16 |
|
Max3,0 |
chrysler sebring convertible
quote: ats:"Pakkide jaoks on sõbrad, kaubaautod jne."
noo muuga ma olen nõus aga nii ikka ka päris nüüd ei ole. Kui sul on ikka naine, kaks last ja koer......siis cabrioga ikka väga ei sõida võrru näiteks
edit: või kuulub suur, mugav universaal kaubaautode hulka ?
____________________________
3,0 rear wd & 3,0 four wd |
19.01.2005 at 12:57 |
Last edited 19.01.2005 at 13:01 by Max3,0
|
Lembit |
chrysler sebring convertible
quote: Max3,0: noo muuga ma olen nõus aga nii ikka ka päris nüüd ei ole. Kui sul on ikka naine, kaks last ja koer......siis cabrioga ikka väga ei sõida võrru näiteks
Sellega peaks siis vist nii olema, et naine läheb koos laste ja koeraga oma "kaubaautoga" võrru ja sina lähed cabrio'ga järgi
|
19.01.2005 at 13:45 |
|
Riho |
chrysler sebring convertible
quote: Max3,0:
noo muuga ma olen nõus aga nii ikka ka päris nüüd ei ole. Kui sul on ikka naine, kaks last ja koer......siis cabrioga ikka väga ei sõida võrru näiteks
Kui väike koer, siis Sebringuga, katus peal sõidab küll - seal väikse koera jaoks sobiv ruum tagaistme seljatoe taga, mis on avatud kui katus üleval.
Üldjuhul pereisa kellel sellised lisavidinad, laste ja koera näol olemas, ka sellist autot ei osta ainukeseks sõidukiks.
|
19.01.2005 at 14:18 |
|
Max3,0 |
chrysler sebring convertible
quote: Üldjuhul pereisa kellel sellised lisavidinad, laste ja koera näol olemas, ka sellist autot ei osta ainukeseks sõidukiks.
...ega seda arvan minagi ,et ei ostaks aga ma siiski ei leia ,et kui tihti on vaja vähe rohkem ruumi ja nn."pakke" kaasa vedada ,et siis nagu KAUBIK see ainuõige lahendus on (hehh ja minu uskumus on ,et koer olgu koera mõõtu )
edit: vabandus pisukese OT pärast
____________________________
3,0 rear wd & 3,0 four wd |
19.01.2005 at 14:49 |
Last edited 19.01.2005 at 14:53 by Max3,0
|
Joel |
chrysler sebring convertible
Ma arvan kah, et teema algataja ei mõelnudki kabrioletti omale ainukeseks autoks muretseda. Kui inimene kabrioletiküsimuse juba tõstatas, siis järelikult ei ole tal tarvis külmkappe ja naise suguvõsa + koduloomi transportida. Sellisel juhul ei ole tegelikult miskit halba ka kabrioleti ainsa autona pidamises - näiteks kolmene bemm minu arvates praktilisuselt oluliselt kupeeversioonile alla ei jää, aga sooja ilmaga on ikka väga lahe liigelda kui kuplit peal ei ole. Ise kulgen suviti kabrioletiga, mis nagiseb, paindub ja tuul puhub läbi, aga ikkagi on lahe. Külmaprobleem ei ole tegelikult teema (soojendus abiks), pigem kipub just päike vahetevahel lahtises olekus liiga tegema...
____________________________
2xV8 |
19.01.2005 at 16:28 |
|
devilc
Moderator |
chrysler sebring convertible
Ise liiklen juba neljandat aastat pisikese roadsteriga (Mazda MX-5). Ainsa autona, kusjuures (elukaaslane on, lapsi-koera pole). Situatsioone, kus midagi vaja vedada, mis autosse ei mahu, on kord-paar aastas, ja pooltel juhtudel nendest ei mahuks see ka tavalisse pereautosse.
Lisaks on vahel harva (jällegi kord-paar aastas) hädasti vaja vedada rohkem kui kahte inimest või on auto pikemalt remondis. Siis olen lihtsalt rendika võtnud. Lihtne ja kokkuvõttes tuleb tunduvalt odavam kui teist autot pidada. Nii et üldiselt saab lahtist kahekohalist masinat teatud tingimustel ainsa autona pidada küll. Kui kunagi lapsi, koeri ja külmkappe regulaarselt vedada tuleb, eks ostan siis Volvo universaali juurde.
Rohkem teemasse:
1) Soojaks läheb vaata et kiireminigi kui tavamasin.
2) Eks ta on ebaturvalisem kindlasti, füüsika vastu ei saa. Kuna sõidan ka ringrada, siis panin masinale korraliku turvakaare. Sebring mõistagi mingi sportauto pole, nii et sellega võib pigem rahulikult kruisida (kuna juhitavusest niikuinii mingit sõidurõõmu pole), mis vähendab ka õnnetustesse sattumise riski. Üldiselt ühinen Atsi arvamusega, et neljakohalised kabriod pea alati tükk maad koledamad kui kahekohalised.
Jutt Eesti viletsast kliimast, mis ainult kuukese aastas kabrioga sõita lubab, on pläma. Korraliku soojenduse korral, mis nendel masinatel reeglina on, on täiesti võimalik 6 kuud aastas katuseta sõita, vähemalt linnakiirustel. |
19.01.2005 at 16:51 |
Last edited 19.01.2005 at 16:55 by devilc (Moderator)
|
urmas |
chrysler sebring convertible
quote: devilc: Situatsioone, kus midagi ...
Lihtne ja loogiline jutt. Umbes sama loogiliselt põhjendab Pärtel, et vaja on ainult 10s autot |
19.01.2005 at 17:16 |
|
ats |
chrysler sebring convertible
On ju loogiline jutt
Mul sama situatsioon, kui Anderil. Ainukese vahega, et peres on iga inimese kohta üks auto ehk kui on vaja sugulasi vedada, siis saab teise auto võtta ning kui on vaja kahte tüdrukut vedada, siis alla ca tunnised otsad saab ka kahekohalise autoga aetud
Kui on lapsed+koer+ämm, siis kahekohalisega muidugi välja ei vea, kuid 4 kohalisel cabriol ja tavasedaanil ei ole mahutavuse koha pealt erilist vahet.
Või siis jah ämmale/naisele/lapsele teise/kolmanda auto hankida ning ise cabrioga järgi kruisata. Vastavalt kuidas soove on. |
19.01.2005 at 17:32 |
|
Indrek |
chrysler sebring convertible
See on kahe otsaga asi. Kes kord on lahtise auto maitse suhu saanud, kinnise autoga enam nii lihtsalt ei lepi. Aga lahtise autoga on ka teatud probleeme. Näiteks meie kliimas pidevalt muutuv ilm, sest kui jätta auto mõneks tunniks kas siis hoovi või töö juurde lahtisena seisma, on vihma tõonäuses vähemalt eelnenud suvel mingi 25%. Kuna ise kasutan mitut liiklusvahendit, siis auto seisab lahtisena teinekord suvel mitu kuud garaazis ja liigun sellega siis vastavalt tujule ja ilmale ja ega mõne piisa pärast veel katust peale ei viitsi tavaliselt panna, lahtisena on lihtsalt nii palju mõnusam sõita. Aga kui kesklinnas käia, kas siis restos, kinos, baaris, tuleb ikkagi otsida vähe turvalisem parkimiskoht, soovitavalt valvega sõltumata, kas katus on peal või maas, sest ikka vedelb autos igasugust trääni ja mina ei viitsi seda kogu aeg peita ja kui lord on katus katki lõigatud, siis hakkad parkimiskohti juba valima, aga sellega harjub. |
19.01.2005 at 17:38 |
|
urmas |
chrysler sebring convertible
On-on loogiline! Mul on ainult hea meel, et mõnel meist on välja kujunenud kindlad vaated ja oskab neid ka arusaadavalt ning lühidalt teistele selgitada. Müügimehe geenid vist. Pärast sellist juttu tekib tahtmine omale ka 2-kohaline cabrio soetada.
Ei, siiski! Meenub juhus, kus Eesti Kaitsevägi sai posu lahtiseid Jeepisid. Need hakkasid sadamast liikuma mingil talvepäeval, kui väljas oli umbes -25' ja tugev tuul. Kütust oli vist vähe, sest autod olid paarikaupa sleppi pandud. Sõitsin sellest pea 30-st autost koosnevast rivist mööda ja jäin esimese autoga Olümpia foori taha seisma. Juhtiv sõdur oli näost sini-punalaiguline. Kruvisin kaardilugeja akna alla ja lehvitasin endale demonstratiivselt tuult. Mingisugune klaasistunud silmapaar jäi totrat jõllitama, kui ma süttinud rohelise ajal paigalt võtsin. |
19.01.2005 at 17:52 |
|
friik |
chrysler sebring convertible
quote: urmas: On-on loogiline! Mul on ainult hea meel, et mõnel meist on välja kujunenud kindlad vaated ja oskab neid ka arusaadavalt ning lühidalt teistele selgitada. Müügimehe geenid vist. Pärast sellist juttu tekib tahtmine omale ka 2-kohaline cabrio soetada.
Ei, siiski! Meenub juhus, kus Eesti Kaitsevägi sai posu lahtiseid Jeepisid. Need hakkasid sadamast liikuma mingil talvepäeval, kui väljas oli umbes -25' ja tugev tuul. Kütust oli vist vähe, sest autod olid paarikaupa sleppi pandud. Sõitsin sellest pea 30-st autost koosnevast rivist mööda ja jäin esimese autoga Olümpia foori taha seisma. Juhtiv sõdur oli näost sini-punalaiguline. Kruvisin kaardilugeja akna alla ja lehvitasin endale demonstratiivselt tuult. Mingisugune klaasistunud silmapaar jäi totrat jõllitama, kui ma süttinud rohelise ajal paigalt võtsin.
Tegemist oli ilmselt Iltise ehk "Lendava Telgiga".
Ise liiklesin sellega 98-99 igapäevaselt vastavas kinnipidamisasutuses. Suvel katust maha ei lubatud võtta, keegi ei andnud vastavat käskkirja välja. Kuid ventilatsioon oli sellele vaatamata kuumal suvepäeval super. Kilest uksed tuult kinni ei pidanud.
Talvel sai sõita ainult kogu talvevarustust kandes, aga ikka oli kogu vasak kehapool külmunud. Soendus hoidis jeeli-jeeli esiklaasi läbipaistvana ning jalad külmetasid kogu aeg. -20c ilmaga oli selline tunne nagu saaniga sõidaks. Lahtise auto tunne oli ka siis kui katus peal.
Jube vahva oli üle lumise lennuvälja kihutada- uste vahelt lendas lund sisse ja tuul vihises ümberringi. |
19.01.2005 at 18:42 |
Last edited 19.01.2005 at 18:43 by friik
|
peep Moderator |
chrysler sebring convertible
Lahtisega on suve esimeses pooles tsipa nüri sõita, kui *itt ja pa*k lendleb ümberringi, samuti mõne Kamazi kõrval foori taga seista. Muidu on lahtise autoga ikka hoopis teine feeling kui kuudiga ringi liikuda. Isegi eemaldatav klaaskatus, nagu minu autol on täitsa tore asi, kisun selle igal võimalusel suvel maha. Kinnise katusega masinat heameelega ei võtakski sõidunautimise autoks. |
19.01.2005 at 20:56 |
|
urmas |
chrysler sebring convertible
Ma sõidan suht sagedasti töö asjus Soomes Helsingi ja Tampere vahet. No iga talv on näha mõnda lahtist ameeriklast lajatamas baani peal, juhil soliidne kaabu peas. Väljas muidugi miinuskraadid. |
19.01.2005 at 21:08 |
|
tfr |
chrysler sebring convertible
quote: peep:Isegi eemaldatav klaaskatus, nagu minu autol on täitsa tore asi, kisun selle igal võimalusel suvel maha.
Tõene, ainult et tülikam kui kabrio (eriti elektrilise mehhanismiga). Mul kunagisel Firebirdiajastul kulus vist hommikul-õhtul rohkem aega katuse maha- ja pealemonteerimisele kui sõidule. |
19.01.2005 at 21:19 |
|
erik |
chrysler sebring convertible
Aitäh, jätkake vaidlust ja muidu heietusi
Auto ei ole pere ainus sõiduvahend. Külmkapi transamiseks renditakse teisele autole käru sappa või tellitakse kolimisteenus kui rohkem asju on.
Auto saab olema aastaringseks tööle-koju-poodi sõiduks ühes Eesti väiksemat sorti linnakeses, kus suvisel ajal on mõnus ka ilma katuseta sõita
Mõeldud on veel - Megane (fugly) ja Saab (kallivõitu). Muud nagu eriti ette ei tule. On veel mõtteid? Ahjaa, 2002 v6 camaro pakkusin ka, aga seda peaks saksast tooma minema alles ja ma ausaltöelda ei viitsi väga hästi lähiajal seda ette võtta.
edit:
quote: tfr: Mul kunagisel Firebirdiajastul kulus vist hommikul-õhtul rohkem aega katuse maha- ja pealemonteerimisele kui sõidule.
aga oli iga sõiduminutit väärt, onju
targa on mõnus jah, tülikavõitu tõepoolest. |
19.01.2005 at 21:21 |
Last edited 19.01.2005 at 21:24 by erik
|
peep Moderator |
chrysler sebring convertible
4-gen autol kulub targa mahavõtmiseks ca. 30 sekundit ja ülirahulikut toimetades minut. Pole just palju. Vanematel vist mingid keerulisemad süsteemid ? |
19.01.2005 at 22:36 |
|
devilc
Moderator |
chrysler sebring convertible
Kas masin peab tingimata neljakohaline (2+2) olema? Kahekohaliste roadsterite hulgas oleks ilusamaid ja parema juhitavusega mudeleid ju mitmeid: uus SLK, Z4 (OK, välimus pole just kõigi maitse), S2000...
Neljakohalistest oleks BMW 3xx cabrio hea valik, aga see vist uuena tiba kallis. |
19.01.2005 at 22:50 |
|
topis |
chrysler sebring convertible
superilus minu meelest -->http://auto24.delfi.ee/kasutatud/auto.php?id=107740 |
19.01.2005 at 23:22 |
|
erik |
chrysler sebring convertible
Need SLKd, kolmesed lahtised ja z4 on edevad küll, aga hinnaskaalast natuke ülespoole väljas...
Ma suutsin ainult mõistlikku lisavarustust z4 peale juba 150K eest tekitada, jättes seejuures kõrvale ekstreemsemad asjad. Ja kalliks kippus minema siis juba.
Sirvisin mobiles ka natuke, ja seal olid 03 aasta z4d suhteliselt mõistlikus hinnas, aga kaugel asuvad ja tüli on palju nende toomisega.
Tulevasele omanikule ei ole oluline tipp-handling sauga rajal.
See punane v6 camaro on natuke eakas juba, uuema peaks jällegi saksast tooma... Uuele omanikule ei meeldi camaro eriti |
20.01.2005 at 00:45 |
|
|