Poster |
Message |
kummel |
Ümberehitatud autoga tänaval
Kindlasti on foorumi lugejate hulgas autoomanike kellel aiste vahel suurem mootor, kui paberites.
Kas tänaval kinnipidades ei tekki korravalvuritel kahtlusi auto tehnilises vastavuses?
Küsin seda sellepärast, et endal sama asi.
Arvestades meie eurostumist siis aasta-kahe pärast kontroll kindlasti karmistub. Või on lootust ,et ka meie ümberehitamise seadused lähevad euroopaga samale tasemele. |
23.01.2005 at 14:07 |
|
Vanaisa Moderator |
Ümberehitatud autoga tänaval
V8 puhul vast küsimust ei teki - meie poolitsad ilmselt neil vahet ei tee. V6/R4 ->V8 puhul võib juba küsimusi tekkida.
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
23.01.2005 at 14:27 |
|
Madman |
Ümberehitatud autoga tänaval
Üks asi on tänaval aga mismoodi Sa ülevaatusele nii lähed?
____________________________
Pontiac Fiero SE 3.4 V6 '85
|
23.01.2005 at 14:34 |
|
kummel |
Ümberehitatud autoga tänaval
pidasin silmas just ÜV.
Kuna endal R4 asemel R6 vahel. |
23.01.2005 at 14:34 |
|
Madman |
Ümberehitatud autoga tänaval
Kui seda R6 mootorit pandi tehasest samale autole siis pole muud kui ARK-is registreerida.
Kui mitte siis peab mahtuma ettenähtud piiridesse:
1. kaal
2. töömaht
3. võimsus
Protsente ei viitsi hetkel otsida, ARK-i lehel olemas.
Muudel juhtudel minuteada ilma tuttava ülevaatajata liigelda ei saa.
____________________________
Pontiac Fiero SE 3.4 V6 '85
|
23.01.2005 at 15:15 |
|
LordM6mmi |
Ümberehitatud autoga tänaval
Suurimast automargile tehasest paigaldatud mootorist ei tohi asendusmootor üle 30% raskem, mahukam, võimsam olla.
EDIT: tfr-l õigus, ark on vahepeal muutnud kodulehel olevaid andmeid. |
23.01.2005 at 15:16 |
|
tfr |
Ümberehitatud autoga tänaval
quote: Madman:Kui mitte siis peab mahtuma ettenähtud piiridesse:
1. kaal
2. töömaht
3. võimsus
Võimsus - 30%
Töömaht - 20%
Mass - 10%
Kusjuures ma polegi suutnud täpselt aru saada, kas need ei tohi olla suuremad suurimast tehase poolt pandud mootorist või sellel konkreetsel isendil tehase poolt pandud mootorist. |
23.01.2005 at 15:30 |
|
margus |
Ümberehitatud autoga tänaval
Suurimast aga kas sellel aastal või üldse sellele keremudelile pandud mootorist? Kui viimane, siis kas igat facelifti loetakse eraldi mudeliks?
____________________________
Built to stay tough |
23.01.2005 at 15:53 |
|
LordM6mmi |
Ümberehitatud autoga tänaval
Loogika ütleb mulle, et asi peaks kinni olema margist ja sellele paigaldatud suurimast mootorist, mitte konkreetsest mootorist.
Oletame:
Meil on pereauto, mille mootorivalik jääb 1.1L ja 2.0L vahele.
Meie konkreetsel autol on 1.1L mootor, mis vajaks vahetamist.
Nüüd: kas ma tohin kasutada max. 1.1 X 1.2 = 1.32L mootorit? Või 2.0 X 1.2 = 2.4L mootorit?
Eeldusel, et 2.0L mootoriga sama marki masin pole tugevdatud kerega erimudel, peaks me asendusmootori piirmäärasid ikka võtma suurimast margile paigaldatud mootorist. |
23.01.2005 at 15:55 |
|
kummel |
Ümberehitatud autoga tänaval
Mul on konkreetne juhus.
Autoks 69 aasta Opel Rekord C millel on suurim mootor
2.2 R6 vist oli 115hp
Vahemikus 68-72 tehti ka rekordi sportvarianti Commodore.
Sama kere, ainult sillad, pidurid, mootor teine.
Küsisin, et kui vahetan ära sillad, pidurid commodore vastu, kas siis oleks võimalik panna ka commodore 2,8 R6
vahele (euroopas lubatud, isegi vastavad paberid olemas).
Vastati eitavalt. Kuigi kere ja kõik muu on neil autodel identne. Huvitaks kas meile ka kunagi need euroopa seadused jõuavad. Euroopas sobivad ümberehituseks ka väike seeriates olnud sportmudelid, mida on tehtud siis ralli või millegi muu jaoks.
Et kas külastada tuttavaid ülevaatajaid ja oodata seda head päeva. |
23.01.2005 at 16:18 |
|
Astro SS |
Ümberehitatud autoga tänaval
ARK ei luba isegi 'face lift'i ' teha , põhjendavad seda auto kandekonstruksioonide muutusega ,millest tulemusel on tegemist liikluses 'ohtliku' autoga
Ilmselt ei ole ükski ARK tehno osakonna töötjaja kunagi autol iluvõret vahetanud ja sellest tulenevalt teadmised puudavad , või ei taheta otsustada /vastutada oma sõnade/tegude eest. Lihtsam on öelda ei saa ja kogu moos.
astro@suhelnud ARK tehno osakonnaga
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
23.01.2005 at 16:37 |
|
kefka |
Ümberehitatud autoga tänaval
mu enda autol paberite järgi 5`7 l diisel ja vahel6´2 diisel . ei ole ükski ülevaataja midagi aru saanud ega saa niipea1
____________________________
Oldsmobile Custom Cruiser '80
chevrolet k30 |
23.01.2005 at 18:47 |
|
13piisab |
Ümberehitatud autoga tänaval
quote: Astro SS: ARK ei luba isegi 'face lift'i ' teha , põhjendavad seda auto kandekonstruksioonide muutusega ,millest tulemusel on tegemist liikluses 'ohtliku' autoga
lahmid nüüd ikka veel kusagilt ARK "foorumist" saadud info põhjal - või käisid isiklikult kohal (nagu ma juba kord soovitasin)? Loogiline, et mingi "anonüümbe wannabe" sooja kohta saadetakse - samas kui minu kogemuses näost-näkku asju ajades küll selliste tilulilude vahetamisel mingit sõrgade vastuajamist pole.
Rekord vs Commodore teema - mine ja registreeri ta siis ümber Commodoreks. Ei tohiks IMO probleem olla.
____________________________
vanem on parem |
23.01.2005 at 19:04 |
|
biturbo |
Ümberehitatud autoga tänaval
Mul on konkreetne juhus.
Autoks 69 aasta Opel Rekord C millel on suurim mootor
2.2 R6 vist oli 115hp
Vahemikus 68-72 tehti ka rekordi sportvarianti Commodore.
Sama kere, ainult sillad, pidurid, mootor teine.
Küsisin, et kui vahetan ära sillad, pidurid commodore vastu, kas siis oleks võimalik panna ka commodore 2,8 R6
vahele (euroopas lubatud, isegi vastavad paberid olemas).
Vastati eitavalt. Kuigi kere ja kõik muu on neil autodel identne. Huvitaks kas meile ka kunagi need euroopa seadused jõuavad. Euroopas sobivad ümberehituseks ka väike seeriates olnud sportmudelid, mida on tehtud siis ralli või millegi muu jaoks.
Et kas külastada tuttavaid ülevaatajaid ja oodata seda head päeva.
___________________________________________
et siis ilmselt tegu kunagise minu masinaga,üldiselt pole Commodore A ja Rekord C keredel mitte mingit vahet,isegi esisilla tala on sama ka mootori kinnitused (käpad,mootori padjad) käigukasti tala tuli ainult tahapoole kuna 5-ne Getrag on oliluselt pikem kui 4-ne opeli orig.,kardaan on lühendatud...pidurid jäid rekordi originaalid 4 polt.seega võiks öelda,et tegu 85% commodorega..üldiselt ei hakkaks mina eales ennast vaevama mingi sellise probleemiga...las ta olla paberites rekord edasi ja kedagi ei koti...ja muideks rekord 2,2 oli reas 6 mitte r4..
üv saab ka teisiti!
me ei ela soomes!!! |
23.01.2005 at 20:09 |
|
Astro SS |
Ümberehitatud autoga tänaval
quote: 13piisab: quote: Astro SS: ARK ei luba isegi 'face lift'i ' teha , põhjendavad seda auto kandekonstruksioonide muutusega ,millest tulemusel on tegemist liikluses 'ohtliku' autoga
lahmid nüüd ikka veel kusagilt ARK "foorumist" saadud info põhjal - või käisid isiklikult kohal (nagu ma juba kord soovitasin)? Loogiline, et mingi "anonüümbe wannabe" sooja kohta saadetakse - samas kui minu kogemuses näost-näkku asju ajades küll selliste tilulilude vahetamisel mingit sõrgade vastuajamist pole.
Rekord vs Commodore teema - mine ja registreeri ta siis ümber Commodoreks. Ei tohiks IMO probleem olla.
Ei lahmi. Minu info pärineb ARK tehnoosakonnaga kirjavahetusest (e-kirjad)
Kusjuures selle vastuse kohaselt peaks ka BMW 'kulmud' olema ka illegaalne ümberehitus.
edit: ma ei näe mingit erinevust ,miks ARK peaks mingi "anonüümse wannabe" sooja kohta saatma, kui küsimus on esitatud põhjalikult (koos piltidega ja detailse kirjeldusega) või kohale minnes .
On minu nägu usutavam - vaevalt küll.
Pigem oleks lootnud neilt enne eitava/jaatava vastuse saamist lisaküsimusi, mida paraku ei saadetud.
Selline külm suhtumine toob tänavatele rohkem illegaalseid romusid,kui takistab nende ehitust.
Minu arust on liikluses vähem ohtlik väikese 'face liftiga' ameeriklane ,kui tjuuuuunitud 3 seeria mega BMW või kaaatet.
edit2 : kuigi seaduse ees oleks ameeriklane illegaalne.
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
23.01.2005 at 20:42 |
Last edited 23.01.2005 at 20:51 by Astro SS
|