register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Mootoriidee vajaka  
Poster Message
tfr
 
Mootoriidee vajaka
Oleks siis vaja mootorit, mis vastaks järgmistele tingimustele:
* turbodiisel
* 4-pütine
* mingi 1.8-2 liitrit, 100+hp, 230-240+ Nm
* pikiasetusega (tagaveolisele autole)
* võimalikult lihtne (ilma üleliigse elektroonikata)
* võimalikult kompaktne
* oleks täiskomplektsena koos käigukastiga inimliku hinna eest ostetav

Ideid?
25.01.2005 at 16:27
vvt
  
Mootoriidee vajaka
Turbodiisel ilma elektroonikata ei saa ilmaski 100+hj selliselt töömahult.

Selles võimsusskaalas turbodiislid on kõik andureid täis ja õhukulu elektroonilise mõõtmisega.

Võimalikke variante, mis ligilähedal on ja hind pilvedes pole

BMW 318tds, 1,7 turbodiisel, 66 kW
Mercedese esimese C-klassi 200D (tavaliselt automaat)
Opel Omega A viimaste aastate 2.3 TD
Ford Sierra 1,8 TD 66 kW???

Kõik on kompromissid, "inimliku hinna eest" sa 100+ hj
andvad 2.0 turbodiislit sobivas konfis ei saa. Kõige odavamalt saad Opeli või Fordi omad, aga nad tehniliselt midagi erilist ka ei ole.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
25.01.2005 at 17:26 Last edited 25.01.2005 at 17:26 by vvt
Lembit
Mootoriidee vajaka
Pead ise tegema :D

Kusagil sommidest tuunijate saidipeal oli video VW 1,6 TD mootoriga golfist, mis müstilise aja sõitis stripil suure suitsupilve saatel, Kiri juures, kui tahate ka , siis võtke ühendust.

VW plokile saad küllaltki lihtsalt Lada kasti otsa istutada. Mitte, et see väga hea lahendus oleks, aga odav peaks ta küll olema.
25.01.2005 at 21:00
vvt
  
Mootoriidee vajaka
Selliste nõutud võimsus-ja momendinäitajateda kuni 2.0 diislit tagaveolise malli kastiga tasub otsida ainult uute mb või bmw toodagu kapoti alt. Teised kõvemad diislitootjad tagavedu ei tee enam.

Hinnad on sellistel jõuagregaatidel alates 20 000-st ja lihtsusest rääkida ei saa.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
25.01.2005 at 21:16
tfr
 
Mootoriidee vajaka
Tundub jah, et rida-4 peab mõistliku võimsuse jaoks olema suht uus ja elektroonikat silmini täis. Näib, et tuleb hakata suuremate mootoritega (bemmi 2.4TD R6, MB 3.0TD R5) mahtuvuskatseid tegema.

Ajurünnaku käigus koorus veel mingeid ideid (VAG 1.9TDI + Volvo kast, mis ehk istuvad, kuivõrd Volvo 2.4TD on vägagi otseselt VAG päritolu), aga püüaks seda asja mitte nii kompotiks ajada, kui vähegi võimalik.

20K kanti on täiskomplektse heas korras mootori eest koos kastiga veel aktsepteeritav suurusjärk, illusioone võileivahindadest pole loonud.

PS. Ahjaa, ma nägin täna, kuidas virtually samasse autosse oli topitud selle vana E23 745i pealt pärit 3.5 turbo "big six". A nii radikaalseks hea meelega ei läheks. :D
25.01.2005 at 21:54 Last edited 25.01.2005 at 22:08 by tfr
Lembit
Mootoriidee vajaka
quote:
tfr: Ideid?
1. Pane praegune mootor käima - võimu peaks selle auto jaoks jaguma.
2. Miks diisel? Süütesüsteemi või väände pärast?
25.01.2005 at 22:10
tfr
 
Mootoriidee vajaka
quote:
Lembit:
quote:
tfr: Ideid?
1. Pane praegune mootor käima - võimu peaks selle auto jaoks jaguma.

Sai mõeldud asjale läheneda siinse deviisi (overkill is just about enough) järgi. See 1.6 tahab ikkagi pööret saada turnimisel (ka siis, kui ta käima panna, mis on ka üsna kallis ja töömahukas üritus), ja nagu nädalavahetus näitas, hakkavad sellisel juhul 31" kummiga juba sillad järgi andma.

Uued sillad võimaldavad juba veidi suuremat kummi ja sellisel juhul hakkaks võimust kindlasti puudu tulema.

quote:
2. Miks diisel? Süütesüsteemi või väände pärast?
Väände ja veekindluse.
25.01.2005 at 22:17 Last edited 25.01.2005 at 22:17 by tfr
Lembit
Mootoriidee vajaka
quote:
tfr: hakkavad sellisel juhul 31" kummiga juba sillad järgi andma.
see on selles mõttes suletud ring, et mida raskemaks sa auto ajad, seda tugavamad peavad mootor ja sillad olema ja seda raskem see kogu kompott on, mis omakorda....

Tulemuse välimust sa ilmselt tead :D
quote:
2. Miks diisel? Süütesüsteemi või väände pärast?
Väände ja veekindluse.
Mõlemad on tegelikult ka bensukatega saadavad.
Vääne on pigem sõltuvuses töömahust ja rõhust sisselaskekollektoris. Ehk siis vahet pole, kas bensukas või diisel.
Veekindluse saab coil over plug süsteemiga piisava.
Turbo kardab kah vett btw.
25.01.2005 at 22:39
hundu
Mootoriidee vajaka
VM tehase toodang ei sobi?
2,5TD on 292Nm ja 125hp.
neljane rida on ta ka.
Leiab nii taga kui esiveolistest autodest.

____________________________
beetle ´66
deville ´97
26.01.2005 at 15:24
Max3,0
 
Mootoriidee vajaka
asi mida isklikult taevani kiita julgen on pemmi 2,4td

____________________________
3,0 rear wd & 3,0 four wd
26.01.2005 at 16:25
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Mootoriidee vajaka  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.