register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Vaba teema : aftermarket vedrustus & mugavus  
Poster Message
diesel
aftermarket vedrustus & mugavus
sõitsin täna jupp aega koleda peavaluga ja kangesti käis pinda meie teede olukord. igast pisemastki kaevukaanest ülesõit raputas nii, et pisar kippus silma. tuligi siis puht teoreetiline mõte, et äkki peaks uurima, kas liigub mingit järelturu vedrustust, mis oleks mugavusele orienteeritud? mis üldse on mugav? ilmselt vist õhkvedrustuse vallast midagi? mitte, et ma nüüd traktorile mega $$$ eest upgrade hakkaks tingimata tegema, aga lihtsalt seuke mõte tuli pähe.
kui kellelgi on äkki kogemusi sama marki autodega erinevate vedrustustega, siis kuulaks hää meelega kommentaare. vähemasti audi-mersu-bemmi vallas peaks paljudel mudelitel vast olema eri vedrustustega versioone mitmetest mudelitest.
ja igasugu viited comfordile suunatud järelturu kaubale oleksivad ka teretulnud.
aitüma!
31.01.2005 at 23:13
LaSa
 
Moderator
aftermarket vedrustus & mugavus
Õhkpadja-vidinasi on muidu saada küll üldiselt päris suures valikus; ma ei kujuta, et kas ka VAG-traktoritele miskit pakutakse. Lauri ehk oskab kosta miskit, tema poes kunagi mingi õhupadja-nänn jäi silma..
31.01.2005 at 23:25
peep
 
Moderator
aftermarket vedrustus & mugavus
Väiksema diameetriga velg ja kõrgem rehv on kiireim ja efektiivseim lahendus. Ära liiga palju õhku ka sisse pumpa.
01.02.2005 at 08:58
devilc
Moderator
aftermarket vedrustus & mugavus
Ma võin Sulle päevaks oma autot laenata. Pärast tundub Škoda pehme kui õhkvedrustusega S-klass. :D
01.02.2005 at 09:38 Last edited 01.02.2005 at 09:39 by devilc (Moderator)
anryo
aftermarket vedrustus & mugavus
Siit ajendatuna.
Ma olen juba tükk aega VÄGA vihane alati, kui kuhugi sõita tuleb.
KAS MIDAGI EI ANNA ETTE VÕTTA, ET TÄNAVAD KORDA TEHTAKS? ???
Mingi pikett? Kesklinnas mingi suur magistraal autodega kinni panna ja teede remontimist nõuda? Fakk, midagi peab ju kodanik ka saama selle üüratu kütuseaktsiisi eest?

____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
01.02.2005 at 13:40 Last edited 01.02.2005 at 13:41 by anryo
Olds
  
aftermarket vedrustus & mugavus
Tulge Tartusse elama:) Midagi perfektset siin pole kuid Tallinna tänavad ei kannata küll mingit kriitikat:)

____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis
01.02.2005 at 13:42
vr_
  
aftermarket vedrustus & mugavus
quote:
anryo:
Mingi pikett? Kesklinnas mingi suur magistraal autodega kinni panna ja teede remontimist nõuda? Fakk, midagi peab ju kodanik ka saama selle üüratu kütuseaktsiisi eest?

ja et pabereid mitte ajada ja et keegi hõlma ei hakkaks siis kõik piketeerijad sõidavad kohale ja võtavad miski vajaliku vidina kuskilt ära ja laiutavad käsi et auto ei tööta korrast ära, aukus tee raputas elektroonika sassi:D

____________________________
Imperialist 71
01.02.2005 at 14:00
erik
aftermarket vedrustus & mugavus
quote:
Olds: Tulge Tartusse elama:)
Ma parem käin jala :D

Tegelikult, tõepoolest, vahelduva eduga olen viimase 4 kuu jooksul 2 kuud autota olnud. Närvid on korras, augud sõiduteedes ei häiri. See ei ole muidugi lahendus, aga kellel närvid aukude tõttu tõsiselt korrast ära, võiks piketikõrvale ka seda varianti kaaluda ;)
01.02.2005 at 14:10
tryku
aftermarket vedrustus & mugavus
Olds, õige mõte siis ongi Tarus ilusaid autosi rohkem;)
01.02.2005 at 14:35 Last edited 01.02.2005 at 14:35 by tryku
Silwer
aftermarket vedrustus & mugavus
Minu auto muutus palju inimlikumaks Tallinna tänavatel sõita, kui vahetasin madaldusvedrud kõige kõrgemate originaalide vastu mis saada oli.

Lisaks keerasin Koni amordid kõige pehmema seade peale ja ka praegune rehv on 205/65R15, 2bar rõhuga - päris normaalne igal juhul kui võrrelda eelmise setupiga (4-5cm madalam vedru, Koni kõige jäigema peal ja 245/40ZR17 rehvid, 2,7bar rõhuga) aga päris korras teede tunnet ikka ei tekkinud... :)

____________________________
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW E46 S54 SMG VF570 supercharged & BMW F25 X3
01.02.2005 at 18:01
mrtn
aftermarket vedrustus & mugavus
mitte piketti ei pea korraldama, vaid VÄGA rahuliku kruiisi ca 10 ringi kesklinnas tipptunnil :)
01.02.2005 at 22:17
tqhq.ee foorum : Vaba teema : aftermarket vedrustus & mugavus  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.