Poster |
Message |
fire83 |
Argumente vaja
Tuttav tahab osta ameeriklase - ja on pähe võtnud, et peaks olema uuema kerega "nö 97 a", raha ca 80k ringis. Pähe võtnud, et na-na-na_mulle_sobiks_alustuseks_v6_eks_siis_kui_saan_maigu_suhu_et_v8_on_ikka_hea_siis_ehk_võtan_järgmisena_selle_jne...
Eks_ma ma olen püüdnud argumentidega veenda, et inimene viga ei teeks, aga kus sa sellega... oehhhh.... Plärab midagi, et kui auto kahekümneneneljas hiljem müüa, siis võib V8-ga hiljem tekkida raskusi, sest enamus inimesi ei julge osta, sest arvavad et bensukulu suur. Mida teha - kas lasta inimesel oma vigadest õppida ja lasta tal foori taga oma vigadest õppida? Mõistus otsas. No arvab inimene lihtsalt, et 94 formula v8 on suxxx ja 98`SOHC stang või V6 rokib.... No mida teha?!?! Kas tõesti kui vennal auto käes tuleb talle foori taga asi selgeks teha. Hea sõber ju? Ütlesin, et eks anna konkreetne masin ja teeme võrdluse, aga seda hetkel ei ole - nagu mingi kinnisidee kohe, et peab olema 97-98 a kerega v6, no krt, been there done that ja enam v6 sõita ei taha, miks peab inimene alati oma vigadest õppima? Võibolla ma ise olen muidugui erapoolik ja reaalsustajust kadunud, et aastanumber pole oluline, peaasi et V8 ja jõudu natukenegi, et liikuda.
Ühesõnaga, edaspidi postitan siia topikusse siis need autod, mida võrrelda ja ootan erapooletut seisukohavõttu heade ja vigade asjus, sest tõesti ei taha et kolleeg väikse apsaka teeb.
____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird |
08.02.2005 at 00:55 |
|
silver |
Argumente vaja
Lase tal näiteks üks päev sõita oma autoga ja siis minge koos selle V6-ga proovisõitu tegema, vaata mis pärast seda arvab. |
08.02.2005 at 08:25 |
|
kenu |
Argumente vaja
Kas ta tahab ennast selle autoga laulatada lasta?
Selline ärritus on siin küll ülearune, kui ta tahaks näiteks vana ja pooletoobist naist võtta, siis on vaja sõbrale appi tõtata.
Aga V6, mis seal siis nii erilist on, R4 isegi liigutab mingil seletamatul kombel autut edasi ja näiteks sommide mosu R4 näitab enamikule V8 ja V12 tagatulesid.
Seega , jäta inimene rahule, las proovib V6 kui tahab, ära karda, küll jõuab ka V8-ni, võib-olla pole ta prioriteet foori tagant kiirendamine, ja pahatihti on mootori maht ja juhi ajumaht pöördvõrdelises sõltuvuses |
08.02.2005 at 09:25 |
|
soomuk |
Argumente vaja
foori taga ei pruugi tavalise V8 ja V6 vahel mingit vahet olla. kõik on suhteline - kaal, vanus jms. (kui ta just muskli ostu silmas ei pidanud?)
ärge mind palun valusasti lööge aga üks suvi proovisin vaheldumisi cruisata V8 caddy'ga ja praeguse V6'ga ja kiirendusel ei olnud mingit vahet. samas V8 kaal muidugi oli +200 kg ja V8 podinat on ka pisut raske V6'ga jäljendada.
|
08.02.2005 at 09:58 |
|
anti |
Argumente vaja
quote: kenu:... näiteks sommide mosu R4 näitab enamikule V8 ja V12 tagatulesid.
Mingi nakkus foorumisse tekkinud või?
Ei räägita ju stripist vaid tänaval kulgemise masinast. Madalatel pööretel juba korralikult kiirendava V8 sõidumõnu peab ise ära proovima, siis saad aru.
|
08.02.2005 at 09:58 |
|
pisike99 |
Argumente vaja
Miks ta peaks ostma baasmudeli V6-ga, kui sama hinnaga pakutakse V8-t? V8 hääl maksab iseenesest + 10000 eek, muust rääkimata. Seda taipab ka haritud auto24 vaataja. Teine asi - uurige välja, palju ta siis kuus sõidab ja arvutage välja palju V8-ga bensu rohkem läheb ja palju see siis kuu lõikes maksma läheb. Maanteekulutus on ilmselt V8-l väiksem või sama, linnas +1-2L rohkem kui V6-l. Kolmandaks, kui juba Ameerikas võib sõita ja sõidabki selliste ligi 300 hj mootoritega autodega iga memm ja taat siis ühel tegijal vennal pole küll mõtet arvata, et äkki on liiga võimas (sellist asja polegi olemas!).
P.S. jutt ei olnud erapooletu
____________________________
Süüdi vähemalt sajas episoodis, mis puudutavad Ameerika rauda Eestis...
ilmar.pukk@hotmail.com tel. +372 56 155 999 |
08.02.2005 at 10:01 |
|
nos |
Argumente vaja
V6 on siuke poolkõva variant kui otsid ökonoomset autot siis ostad omale ju toyota corolla 1,1 liitrise mikromootoriga...
isegi mina otsustasin V8 kasuks. sõidan praegu V6'ga mis võtab 17 liitrit linnas bensiini.. mõtlesin et ega se V8 enam hullem ikka ei ole aga kindlasti palju lõbusam |
08.02.2005 at 11:17 |
|
Olds |
Argumente vaja
nos- tark otsus! Milleks osta "poolkõva" või "poolpeeretaja" või kuidas iganes keegi ütleb kui tõesti see kütusekulu vahe on väike, torque poolest väänab V8 selle vee kuue - veekuuekümnekuueks jne...
Lihtsaim selgitus on vist tõesti lasta tal sõita korraliku V8 varustatud masinaga ja siis vee kuuega. Arvan, et siis muutub ka arvamus.
Mitte, et vee kuuel miskit väga viga oleks ( ka mina- been there, done that) kuid võrrelda seda V8-ga
"kenu"- mõtle ka ennem kui paugutama hakkad mõttetute väidetega. Keegi ei räägi siin kiirendusauto ostmisest. Ja enamik V8 mootoriga masinaid ei ole kiirendus masinad. Pane kokku seljuhul õiged asjad- korralik V8 võistlusmootor ja mosse ning vaata ja mõtle uuesti, kes siin kelle tolmustab.
Et jutt OT-ks ei läheks, panen siinkohal oma jutule punkti.
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
08.02.2005 at 11:52 |
Last edited 08.02.2005 at 11:52 by Olds
|
Indrek |
Argumente vaja
See pole just lihtne küsimus ja kõigepealt tuleks lähtuda seisukohast, milleks see konkreetne auto ostetakse, proovida mõlemaga sõita, panna näiteks paberile miinused/plussid vastavavalt konkreetse auto ostueesmärgile (hind ostes, hind pärast müües, kui lihtne on pärast müüa, sõidumugavus, kuu kulu konkreetse kasutustingimuse kohta jne.), sest näiteks tsikli maailmas teinekord makstakse kuni 30 000 eek (muidugi mitte ainus põhjus, aga see on üks põhjus ehitada näiteks käigukast ümber umbes 500/600 rpm allapoole saamiseks), et saada bensukulu 100 km kohta pool liitrit/liitri allapoole ja mitte sellepärast, et kedagi huvitaks oluliselt ühe liitri hind, kuigi ka see bensukulu kokku pikal matkal on suht oluline matkakulu, vaid sellepärast, et kui muu grupp suudab tankimata näiteks läbida 300+ kilomeetrit ja üks ratas 250+ kilomeetrit, siis muidugi normaalne grupp arvetab ühega, aga endal viskab kogu aeg ära, et hakka jälle tanklat otsima ja juhi jälle teiste tähelepanu oma probleemidele ja kas kellegil on 10/15% rohkem jõudu või mitte, ei ole antud olukorras tähtis.
Ikka kasutuseesmärgist lähtudes ja kes hindab ema kes tütart. |
08.02.2005 at 12:16 |
|
vvt |
Argumente vaja
Väga lihtne argument, kui auto.24-s äramüümisvõimalus oluline on
Bensukulu, juppide hinda või edevat autot kartev kodanik ei osta Camarot niikuinii. Ja need kes Camarot ostavad, ostavad seda ainult V8-ga
Simple.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
08.02.2005 at 12:56 |
|
Olds |
Argumente vaja
quote: vvt: Ja need kes Camarot ostavad, ostavad seda ainult V8-ga
vvt- kahjuks see nii pole
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
08.02.2005 at 13:04 |
|
Lembit |
Argumente vaja
quote: fire83: Tuttav tahab osta ameeriklase - ja on pähe võtnud, et peaks olema uuema kerega "nö 97 a", raha ca 80k ringis.
Meil on vist ühised tuttavad
Aga tegelikult on seda mitte-entusiastile raske seletada.
Mis siis oleks see ratsionaalne põhjus, miks peab mul olema kõige ilusam naine, kõige kiirem auto ja kõige kõrgema trepiga maja? Eks see ilmselt mingi edevuse värk ole.
Kui autod ei huvita, siis eesti oludes praktilist põhjust ilmtingimata V8 jaoks ei olegi. |
08.02.2005 at 13:11 |
|
vvt |
Argumente vaja
quote: Olds:vvt- kahjuks see nii pole
Auto.24 kroonilise jälgijana in kuidagi mulje jäänud (võimalik et ekslik), et V6 mootoriga isendid on seal müügis tihti rohkem kui aastapäevad, V8 mootoriga mitte üle paari kuu.
Kaks V6-te on igatahes väga vanad olijad seal juba - üks punane ja ............. ning teine hõbehall.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
08.02.2005 at 19:15 |
|
anryo |
Argumente vaja
quote: fire83: Mõistus otsas. No arvab inimene lihtsalt, et 94 formula v8 on suxxx ja 98`SOHC stang või V6 rokib
Stang rokib küll...
____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars. |
09.02.2005 at 09:42 |
|
Olds |
Argumente vaja
anryo- maitse asi, ütleme nii...
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
09.02.2005 at 11:49 |
Last edited 09.02.2005 at 13:13 by Olds
|
PlyVal64 |
Argumente vaja
Juba iseenesest teadmine, et mootoriruumis on V8, ületab kõik V6'e olematud eelised. Lisaks hääl. Tee sõbrale selgeks, et kasvõi V6 mootori remont on kallim, kui seda vaja läheb. Need 3,1 ja 3,4 võivad ju linnavahel küll ökomad olla(manuaaliga) ja kiirendada sama hästi, kuid tahtmise korral pole nendega midagi teha. Ikka hakkad V8 mootorit installima.
Fordiga vähe teine asi, sel ju T-Bird SC kompressoriga olemas.
V8 eelistest saad aru siis, kui laod bussile megakoorma kukile, sõidad mööda metsateed rahulikult tühikäiguga ja mõtled, et kas mootor üldse töötab. Lihtsalt nii vaikne, jõuline ja mõnus on V8. |
09.02.2005 at 15:32 |
|
Peeter82 |
Argumente vaja
Ei saanud aru, kas inimene tahab dailydriverit või hobiautot. Dailydriveriks V8 camaro on liiga räme - kütuse-, remondikulu, aukus teed, talvine löga jne...
____________________________
ex Camaro ´79, ´80, ´93 |
12.02.2005 at 12:20 |
|
spinna |
Argumente vaja
quote: PlyVal64: Juba iseenesest teadmine, et mootoriruumis on V8, ületab kõik V6'e olematud eelised. ........tahtmise korral pole nendega midagi teha. Ikka hakkad V8 mootorit installima. .......Lihtsalt nii vaikne, jõuline ja mõnus on V8.
Olge enda vastu ausad : V8 on ju iseenesest täiesti emotsionaalne ost ? -> hobi värk ja sellises hobis ei ole mitte midagi laiduväärset. Milleks siis hakata toredale hobile vägisi praktilist põhjendust (vabanduseks??!!) külge pookima? Näidake mulle mõnda kalameest, kes oma mõnekümnetuhande kroonise varustusega sõidab Ahvenamaale spinninguga haugi püüdma selle pärast, et Selveris on värske haugi hind liiga kallis või kala ise ei ole nii hea maitsega? :P Teil vist siin enamusel siin dailydriverid on ju nonV8'd niikuinii?
No ja taandubki asi selleni, et kas su sõber tahab Mustangi kerega autot või V8-ga Mustangit.
Selline mõtteavaldus publiku seast. |
12.02.2005 at 12:44 |
|
Madman |
Argumente vaja
Jutt käib küll V6 vs V8 aga kui konkreetseks minna siis millist autot üldse saab 80K eek-ga '97a ja V8?
Mina sellise eelarvega ostaks dailydriveriks näiteks Chrysler LHS 3.5 V6. Tegelikult küll selle uuema mudeli ehk '98 kuigi see vist kallim ja ei ole kindel kas üldse arvele saab.
____________________________
Pontiac Fiero SE 3.4 V6 '85
|
12.02.2005 at 12:56 |
|
blood |
Argumente vaja
quote:
Olge enda vastu ausad : V8 on ju iseenesest täiesti emotsionaalne ost ? -> hobi värk ja sellises hobis ei ole mitte midagi laiduväärset. Milleks siis hakata toredale hobile vägisi praktilist põhjendust (vabanduseks??!!) külge pookima? Näidake mulle mõnda kalameest, kes oma mõnekümnetuhande kroonise varustusega sõidab Ahvenamaale spinninguga haugi püüdma selle pärast, et Selveris on värske haugi hind liiga kallis või kala ise ei ole nii hea maitsega? :P Teil vist siin enamusel siin dailydriverid on ju nonV8'd niikuinii?
No ja taandubki asi selleni, et kas su sõber tahab Mustangi kerega autot või V8-ga Mustangit.
Selline mõtteavaldus publiku seast.
Noo vat ma aastaringi v8ga sõidan ja päevas umbes 100km - nii et ...
Ei oska küll võrdlust tuua uute V6te ja V8te vahel aga- vanemad 3,1 ; 2,8 V6 on ikka paraja käru staatuses küll võrredes V8ga- ja kütusekulu hmm noo vast 1- 2L võtab rohkem aga mõnu ja naeratus maksab ka midagi
____________________________
ex Deville Coupe 1971
ex STS 2005
ex FWB 1993
ex Escalade 2003
CTS 2008 |
12.02.2005 at 20:24 |
|
BlueStang |
Argumente vaja
to fire83: milles küsimus - müü talle minu sinine - on 96-98 kerega ja tagatuledega stang ja v6 ka pealekauba - tema rahul ja mina ka
hinna osas saame rääkida ehk... |
12.02.2005 at 21:09 |
Last edited 12.02.2005 at 21:10 by BlueStang
|
kalev35 |
Argumente vaja
quote: mõnu ja naeratus maksab ka midagi
____________________________
96 Lincoln Town Car
We've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses. |
12.02.2005 at 21:55 |
|
|