Poster |
Message |
vvt |
Vedru paigaldus
Soetasin uued sportlikumad vedrud ja nendel üks ots hõredamate keerdudega kui teine. Mingeid märke ja selgitusi pole. Osad kodanikud väidavad, et tihe ots üles, osa vastupidi. Oma loogika ütleb, et hoopis hõre üles. Kuidas tegelikult need käivad?
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
08.02.2005 at 13:03 |
|
deathdog |
Vedru paigaldus
kas on ültse võimalik pooli vahetada .....itaalaste loominugul sellist võimalust pole näinud ...ülemine alumine taldrik ise mõõtu |
08.02.2005 at 13:15 |
|
MossOpel |
Vedru paigaldus
Ise paneks hõredama otsa alla aga vaevalt, et see suurt rolli omab kui mingeid selgitusi kaasa ei antud... |
08.02.2005 at 18:21 |
|
mrtn |
Vedru paigaldus
loogiliselt võttes peaks kergem ots vedrustamata poolele käima, elik alla. |
08.02.2005 at 18:28 |
|
silver |
Vedru paigaldus
Need peaks olema muutuva jäikusega vedrud, tihe osa peaks aeglasel sõidul pehmendama ja hõre osa hakkab tööle kiiretes kurvides suurematel koormustel. üldjuhul pannakse vedru hõre osa allapoole. Tegelikult ei tohiks vahet olla kumba pidi neid alla panna, sest vedru töötab siiski ainult ühes suunas.
|
09.02.2005 at 08:34 |
|
matukas |
Vedru paigaldus
quote: silver:Tegelikult ei tohiks vahet olla kumba pidi neid alla panna, sest vedru töötab siiski ainult ühes suunas.
Täpsustaks, et survevedru töötab mõlematpidi (siis hõre üleval, tihe all või vastupidi) sama moodi.
Seega peab jälgima ainult seda, et vedru istuks mõlemast ostast kaussidesse sama moodi nagu originaalvedru.
____________________________
Belief is harder to shake than knowledge |
09.02.2005 at 10:36 |
|
Mart ja auto |
Vedru paigaldus
Reeglina on siiski kõik progressiivvedrud paigaldatud nii ,et hõredam samm jääb jõu mõjumise suunda. Hea näide on kasvõi klapivedrud. |
09.02.2005 at 10:45 |
|
kefka |
Vedru paigaldus
Kui autoks bmw ,ja taga vedru siis hõre samm alla. tavaliselt küll väike nooleke (top) peal.
____________________________
Oldsmobile Custom Cruiser '80
chevrolet k30 |
09.02.2005 at 22:09 |
|