register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Küs. 1980 MB126 3.0 D kohta   1 2  
Poster Message
BlueStang
 
Küs. 1980 MB126 3.0 D kohta
Kas keegi teab, mida sellise manuaalkastiga liikuri kohta arvata - eriti mootori?
17.02.2005 at 03:07
imre007
 
Küs. 1980 MB126 3.0 D kohta
126-el on minuteada ainult bensiinimootorid vahel,disla sinna aretatud vahele ja pärineb w123-e pealt-selliseid ümberehitusi harrastasid taksojuhid!

____________________________
Chevrolet Lumina

www.blueworld.ee-parimad paadid ja tarvikud.
17.02.2005 at 07:21
askeldaja
 
Küs. 1980 MB126 3.0 D kohta
quote:
mengel002: 126-el on minuteada ainult selliseid ümberehitusi harrastasid taksojuhid!

http://www.drivewire.com/mercedesparts/1986-1987mercedes300sdl.html
Ikka tehasest...

http://www.ejzcars.com/300SDLBack.jpg
17.02.2005 at 08:22 Last edited 17.02.2005 at 08:24 by askeldaja
pisike99
Küs. 1980 MB126 3.0 D kohta
quote:
mengel002: 126-el on minuteada ainult bensiinimootorid vahel,disla sinna aretatud vahele ja pärineb w123-e pealt-selliseid ümberehitusi harrastasid taksojuhid!
Eksid, USA-s müüdi sel ajal AINULT dislasid kuna bensukad ei vastanud California saastenormidele.

____________________________
Süüdi vähemalt sajas episoodis, mis puudutavad Ameerika rauda Eestis...
ilmar.pukk@hotmail.com tel. +372 56 155 999
17.02.2005 at 08:23
Vanaisa
  
Moderator
Küs. 1980 MB126 3.0 D kohta
jah USA variandid olid diislid, aga kas manuaaliga neid oli?

____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil
17.02.2005 at 08:42
Jansa
Küs. 1980 MB126 3.0 D kohta
usa variandid olid ainult turbodiislid.
ja vaevalt sinna mõni manuaal sattus.

eesti 'SD'-d on 99% samodelkinid.
17.02.2005 at 08:58
Romek
 
Küs. 1980 MB126 3.0 D kohta
3,0 diiselmootoreid on erinevaid, vanemad on nõrgemad ja teevad kõvemat häält. Uuemad jõuavad seda 126 keret liigutada küll. Aga 80-nd aasta kere on vist päris pudi, kui seda keegi vahepeal lappinud ei ole.
Kui on man. kast, siis peab jälgima ,et sõidu ajal vibrat ei oleks.

____________________________
LeMans`73 454 V8
17.02.2005 at 09:22
BlueStang
 
Küs. 1980 MB126 3.0 D kohta

Samodelkin?Sain vist talveralli saudidelt inspiratsiooni:)
17.02.2005 at 09:24
Vanaisa
  
Moderator
Küs. 1980 MB126 3.0 D kohta
Blue, sa küsi MB klubist järgi - need on täitsa asjalikud taadid seal ja hoiavad mersudel silma samuti peal, kui meie siin usakatel.
http://foorum.clubmb.ee/index.php?

____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil
17.02.2005 at 09:34
wax
 
Küs. 1980 MB126 3.0 D kohta
quote:
BlueStang:
Samodelkin?Sain vist talveralli saudidelt inspiratsiooni:)

Samodelkin, kuna diislitel minu arust tahho asemel kell. Võin ka eksida. Ja üldse - kas diiselmootoril algab redline 6500rpm pealt? :evil
17.02.2005 at 09:35 Last edited 17.02.2005 at 09:38 by wax
vvt
  
Küs. 1980 MB126 3.0 D kohta
90% tõenäosusega endine takso....
Autokeemiaga saab tänapäeval iga panni kiiskama ajada..

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
17.02.2005 at 09:35
Jansa
Küs. 1980 MB126 3.0 D kohta
See kindlasti ise tehtud.
Aga proovi järgi/ lase üle vaadata mõnel pädeval (5024722, imre, kümneid 26si diislistanud), 'samodelkin' ei tähenda automaatselt seda, et asi pask on.
17.02.2005 at 09:39 Last edited 17.02.2005 at 09:40 by Jansa
Romek
 
Küs. 1980 MB126 3.0 D kohta
quote:
Jansa: See kindlasti ise tehtud.
Aga proovi järgi/ lase üle vaadata mõnel pädeval (5024722, imre, kümneid 26si diislistanud), 'samodelkin' ei tähenda automaatselt seda, et asi pask on.
Imre auto on 5+

____________________________
LeMans`73 454 V8
17.02.2005 at 10:36
vvt
  
Küs. 1980 MB126 3.0 D kohta
Miks peaks näiteks 420SE või 500SE traktorimootoriga rüvetama???

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
17.02.2005 at 10:38
hents99
  
Küs. 1980 MB126 3.0 D kohta
Jah, 3.0 diisleid tehti ainult USA turule ja need mis meil liiguvad on ise aretatud. Ka endal selline (3.0D ja ikka automaat)

____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas.
17.02.2005 at 13:34
hents99
  
Küs. 1980 MB126 3.0 D kohta
quote:
vvt: Miks peaks näiteks 420SE või 500SE traktorimootoriga rüvetama???
V8 Mootoriga liikusid ka minuteada ainult SEL`id ehk siis pikemad kui nõrgema mootoriga.
Edit: Ehk siis keegi pole neid rüvetanud, rüvetatakse tavaliselt 280SE`d

____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas.
17.02.2005 at 13:35 Last edited 17.02.2005 at 13:36 by hents99
Sören
Küs. 1980 MB126 3.0 D kohta
quote:
hents99: V8 Mootoriga liikusid ka minuteada ainult SEL`id ehk siis pikemad kui nõrgema mootoriga.
Edit: Ehk siis keegi pole neid rüvetanud, rüvetatakse tavaliselt 280SE`d

ei ole küll selle foorumi teema, aga siiski. v8 pandi nii w116, w126 kui ka w140 kerel (eeldan, et sama jätkub ka uuemates keredes) nii s kui ka sel keresse. 6,9 liitrine v8 oli vist ainuke, mida pandi ainult w116 kere sel versiooni. kiirendus oli sellel viiemeetrisel sedaanil tolle aja kohta ('70 keskpaik) päris hea - 7,4s 0 -100.
huvitav miks mersu vanadest v8 keegi kiirendusautosid ei ehita - hind ei tohiks nagu piiranguks olla - vanad v8 ei maksa ju suurt midagi?


____________________________
gts1000 & gl500 & w140
17.02.2005 at 13:46
Vanaisa
  
Moderator
Küs. 1980 MB126 3.0 D kohta
aga jupid maksavad - ja ilmselt mitte vähe, ma pakun

____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil
17.02.2005 at 13:55
vvt
  
Küs. 1980 MB126 3.0 D kohta
quote:
hents99: V8 Mootoriga liikusid ka minuteada ainult SEL`id ehk siis pikemad kui nõrgema mootoriga.
Edit: Ehk siis keegi pole neid rüvetanud, rüvetatakse tavaliselt 280SE`d

Eip, kodu lähedal kaks sellist autod, üks 500SE ja teine 420SE, lühikese kerega. SEL (pikka) tehti ainukese mudelina IMHO 560-t (viimane lühike oli 500 SE).


____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
17.02.2005 at 14:26
Jansa
Küs. 1980 MB126 3.0 D kohta
quote:
vvt: Miks peaks näiteks 420SE või 500SE traktorimootoriga rüvetama???
ma pakun, et julgelt üle pooled ümbertehtud on hoopis kohviks lastud 2.8sad. Suuremate põhihäda peitub ka vast mingis kulukas rikkes (hülssideta aluplokk, sellest tulenev).
Ja ega öko-teemagi viimaste põhjuste seas pole :) , Eestis ei sõida s-klassiga ainult kõrgem kiht :)
17.02.2005 at 16:01
mr. RocknRoll
 
Küs. 1980 MB126 3.0 D kohta
Oli ka 2,6 mingil hetkel. Küll mitte 80, vast lõpupaiku. Häirivad on vedru istmed, nago 123 ja 124 kerel. Samamoodi LS 400 lexusel, Usa variandil siis. Üldiselt S on nii, et odavalt saad suhteliselt sita auto.

____________________________
44269
17.02.2005 at 16:44 Last edited 17.02.2005 at 16:45 by mr. RocknRoll
vvt
  
Küs. 1980 MB126 3.0 D kohta
2.8 DOHC mootor on seal üldse kõige kõvem asi ja kui see kohviks saadud on, siis on ka auto rauaoksiidi ja kolisevate pukside liiduks muutunud.

W140 on ka selline ökovarinat 3.0TD mootoriga. Saksamaal kutsuti neid ihnsa rikkuri autodeks:D

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
17.02.2005 at 16:49
Sören
Küs. 1980 MB126 3.0 D kohta
quote:
mr. RocknRoll: Oli ka 2,6 mingil hetkel. Küll mitte 80, vast lõpupaiku. Häirivad on vedru istmed, nago 123 ja 124 kerel. Samamoodi LS 400 lexusel, Usa variandil siis. Üldiselt S on nii, et odavalt saad suhteliselt sita auto.

vedruistmed mersul üks põhimõnusid ongi :)
väite peale, et S on odavalt saadud (huvitav, et need hinnad mitte niiväga odavad siiski ei ole) sitt auto võin mina (oma kogemusest) öelda, et Cadillac on ka sitt auto. Sõitsin kunagi ühega (5,0 Fleetwood kuskilt 80te keskpaigast vist oli), millel mootor kohvi ja kast õigesti ei vahetanud ja see auto ei sõitnud küll kuhugi. Vahel läks keema, korra üle mägede sõites läks jahutusvedeliku lõdvik katki ja ühel korral kadusid mägistel linnatänavatel sõites pidurid ära. Siit saab teha ju täiesti ühese järelduse, et Cadillac ongi üks sitt auto. ;)
Iga auto on täpselt nii hea, kui hästi seda hooldatud on.

____________________________
gts1000 & gl500 & w140
17.02.2005 at 17:00
vvt
  
Küs. 1980 MB126 3.0 D kohta
Raud on mersul tolle aja üks kõvemaid. See oli töö õnnis aeg, kus auto kestis isalt pojale ja viimane kui tükk tehti sakslaste endi poolt (Brasiilia vms allhanget siis polnud).

Praegu tehakse rohkem sellist moekaupa, kus auto kestab kaks hooaega ja kui tuleb moekam disain/parem liisinguintress, siis visatakse vana minema ja uus asemele:)

Sõidufiiling selle autoga on....khmm kahtepidi arvamust tekitav. See kas meeldib või ei meeldi. Mulle ei meeldi näiteks-liiga vedel. Aga muidu selline fullsize moodi asi.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
17.02.2005 at 17:05
Gambrinus
Küs. 1980 MB126 3.0 D kohta
W126 - väga hea auto kui on hästi hooldatud, dislad vist jah olid USA teema. Samas kohapeal hästi diiseldatud on ka sõidetav, kuid õige fiilingu saab kuuega ikka V8-ga. Mitte et USA-kad halvad oleks, aga omale sõiduks ostaks just SEC-i ja mitte alla neljakahe. Aga jah, küsi mersuklubi foorumist, sealt saab asjalikku inffi küll, nad võivad seda konkreetset autot isegi teada, kui joppab :) Üldiselt S ja nafta... noh, nii ja naa! :)
17.02.2005 at 17:47
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Küs. 1980 MB126 3.0 D kohta   1 2  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.