register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Autod : Ford Mustang GT Cabrio 5,0 -95  
Poster Message
pisike99
Ford Mustang GT Cabrio 5,0 -95
Sorry, asi müüdud. See oli tõesti väärt auto.
http://www.usauto.ee/Autod%20Eestis/Mustang%20GT%20Cabrio%2095/index.html
Aga mul on midagi sinna sektorisse veel silmapiiril, helista või maili, mis täpsemalt tahad.

____________________________
Süüdi vähemalt sajas episoodis, mis puudutavad Ameerika rauda Eestis...
ilmar.pukk@hotmail.com tel. +372 56 155 999
17.02.2005 at 08:14 Last edited 17.02.2005 at 08:20 by pisike99
BlueStang
 
Ford Mustang GT Cabrio 5,0 -95
:(
Aga kes on õnlik omanik - peap stangikluisse kutsuma:)
17.02.2005 at 18:09
pisike99
Ford Mustang GT Cabrio 5,0 -95
Üks igati ontlik tegelane nimega Sõber :)
Küll teda näha saab kui kevad tuleb. Kummid on asjal ees 275 ja taga 315 laiad, praegu oli tõepoolest kehvavõitu sõita...

____________________________
Süüdi vähemalt sajas episoodis, mis puudutavad Ameerika rauda Eestis...
ilmar.pukk@hotmail.com tel. +372 56 155 999
17.02.2005 at 21:42
BlueStang
 
Ford Mustang GT Cabrio 5,0 -95
esirattalaagreid tuleb siis varuma hakata aegsasti:)
18.02.2005 at 00:35
pisike99
Ford Mustang GT Cabrio 5,0 -95
Ei usu, need on Cobra originaalveljed ja mõeldud just selle silla jaoks.

Palve: Lgp. moded, äkki tõstaks selle teema nüüd `autod`- alla?

____________________________
Süüdi vähemalt sajas episoodis, mis puudutavad Ameerika rauda Eestis...
ilmar.pukk@hotmail.com tel. +372 56 155 999
18.02.2005 at 08:32 Last edited 18.02.2005 at 08:35 by pisike99
pisike99
Ford Mustang GT Cabrio 5,0 -95
Muide, kas keegi on täheldanud tagaveolisel täissillaga (või mõnel muul) autol laiade velgedega kaasnenud ebanormaalset rattalaagrite kulumist? Mul on olnud üsna mitmeid autosid, millel päris laiad ketsid all aga ainus, millel tagalaagrid saba andsid, oli -86 Golf. M5-l olid ees 8,5 ja taga 10´´laiad, 100 000km-ga ei juhtunud küll midagi. Ilmselt on asi siiski rohkem offseti sobivuses ja sobivaid laiu velgi pole laagrite kulumise pärast mõtet karta.

____________________________
Süüdi vähemalt sajas episoodis, mis puudutavad Ameerika rauda Eestis...
ilmar.pukk@hotmail.com tel. +372 56 155 999
18.02.2005 at 17:45
Vanaisa
  
Moderator
Ford Mustang GT Cabrio 5,0 -95
quote:
pisike99: ---- Ilmselt on asi siiski rohkem offseti sobivuses ja sobivaid laiu velgi pole laagrite kulumise pärast mõtet karta.
Nii ongi - üllatavalt palju topitakse autodele alla velgi välimuse, mitte sobivuse järgi.

____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil
18.02.2005 at 17:47
BlueStang
 
Ford Mustang GT Cabrio 5,0 -95
quote:
pisike99: Muide, kas keegi on täheldanud tagaveolisel täissillaga (või mõnel muul) autol laiade velgedega kaasnenud ebanormaalset rattalaagrite kulumist? Mul on olnud üsna mitmeid autosid, millel päris laiad ketsid all aga ainus, millel tagalaagrid saba andsid, oli -86 Golf. M5-l olid ees 8,5 ja taga 10´´laiad, 100 000km-ga ei juhtunud küll midagi. Ilmselt on asi siiski rohkem offseti sobivuses ja sobivaid laiu velgi pole laagrite kulumise pärast mõtet karta.

Mul BlueStangil oli probleem, kui 235 rehvid esirataste originaalveljedele peale tõmbasin:)
18.02.2005 at 18:17 Last edited 18.02.2005 at 18:18 by BlueStang
pisike99
Ford Mustang GT Cabrio 5,0 -95
Hakkasid esiratta laagreid vahetama? 235 pole nüüd küll teab mis palju...

____________________________
Süüdi vähemalt sajas episoodis, mis puudutavad Ameerika rauda Eestis...
ilmar.pukk@hotmail.com tel. +372 56 155 999
18.02.2005 at 18:44
mrtn
Ford Mustang GT Cabrio 5,0 -95
probleem seisnes kiskumises asfaldirööbastes?
18.02.2005 at 18:47
BlueStang
 
Ford Mustang GT Cabrio 5,0 -95
quote:
mrtn: probleem seisnes kiskumises asfaldirööbastes?

just:) ja nii tuligi panna uued esirattalagrid ja kitsamad rehvid
18.02.2005 at 18:58
pisike99
Ford Mustang GT Cabrio 5,0 -95
Eks see on selge, et Tallinna tänavatel läheb 275/315-ga üksjagu keeruliseks aga sellega on võimalik harjuda. Sellest, milleks need kummid-veljed tehtud on, saab selgeks, kui käia Saksas sõitmas. Üle 200 hakkab alles tõeliselt lõbus ja kindel tunne on lõpuni välja. Sellel Mussel on ka jäigem puksindus, X- frame (võib-olla on see kõigil cabrikutel?) ja strut bar, toreded amordid (ei mäleta, mis tootja, aga olid üsna kirju täis) ja jäigad vedrud. Oleks kupee, oleks kohe open track´i auto. Igatahes lahtisele omast vedelust ei täheldanud.

____________________________
Süüdi vähemalt sajas episoodis, mis puudutavad Ameerika rauda Eestis...
ilmar.pukk@hotmail.com tel. +372 56 155 999
19.02.2005 at 10:40
peep
 
Moderator
Ford Mustang GT Cabrio 5,0 -95
Sõidan juba aastaid 4x275 rehvidega ja pole hullu, "natuke" kisub rooli kohati.:) Igatahes mind ei häiri. Samas tööautol on sisuliselt sama laiad rehvid igas nurgas ja ei kisu üldse aga eks see ole tsipa kallimalt tehtud auto ka...
19.02.2005 at 10:57 Last edited 19.02.2005 at 10:58 by peep (Moderator)
mr. RocknRoll
 
Ford Mustang GT Cabrio 5,0 -95
Cougaril kiskus kitsaste 205-ga, samuti oli kurvis sült. Nüüd 225/275 ja ei mingit kiskumist ega venimist.

____________________________
44269
19.02.2005 at 22:15
tqhq.ee foorum : Autod : Ford Mustang GT Cabrio 5,0 -95  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.